Nog meer cijfers:quote:Op woensdag 8 september 2021 15:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een ziekenhuisopname is een gevolg van een ernstige complicatie.
[ afbeelding ]
Misschien kan Alfa nog een transfer maken naar een zwakkere competitie. Die gaat op deze manier weinig speelminuten maken hier.quote:
Kopenhagen vinden we tof, zijn we ook al eens geweest!quote:Op woensdag 8 september 2021 15:37 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klinkt wat minder maar anders een weekendje Kopenhagen. In Denemarken schaffen ze alle maatregels af op 10 september. Alleen voor het inreizen van Denemarken zijn nog beperkingen dus waarschijnlijk gevaccineerd of negatief getest.
Staan hier allebei nog op ons lijstjequote:Op woensdag 8 september 2021 15:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kopenhagen, maar ook Stockholm zijn geweldige steden om een weekendje in rond te struinen
Wij gingen met de trein en alleen onze QR code (en natuurlijk onze trein ticketsquote:Op woensdag 8 september 2021 15:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Behalve QR vaccinatiebewijs bij ingang restaurants etc. geen gedoe met testen en quarantaine en 100 formulieren daar?
Dat zou je verwachten toch? Kinderen zijn bij besmetting bijna altijd asymptomatisch en zullen dus in de vakantie nauwelijks getest worden. Nu ze weer naar school gaan worden er weer meer kinderen getest, dus meer asymptomatische positieve tests en percentage positief getest omlaag. Volgens mij klopt het zoquote:Op woensdag 8 september 2021 15:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant is een voorzichtige stijging in de jongste groepen alweer te zien..
Graag een link voor het door jou genoemde directe medische voordeel dat het vaccin biedt voor jongeren.quote:
Je vergeet af te sluiten met BVD.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:46 schreef Za het volgende:
[..]
Graag een link voor het door jou genoemde directe medische voordeel voor jongeren.
Ik heb er net twee gegeven.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:46 schreef Za het volgende:
[..]
Graag een link voor het door jou genoemde directe medische voordeel dat het vaccin biedt voor jongeren.
Inderdaad. Excuseer.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:46 schreef dick_laurent het volgende:
Je vergeet af te sluiten met BVD.
quote:Op woensdag 8 september 2021 15:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een ziekenhuisopname is een gevolg van een ernstige complicatie.
[ afbeelding ]
Hier een derde:quote:Op woensdag 8 september 2021 15:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik heb er net twee gegeven.
Het feit dat er 4 jongeren op een IC zijn opgenomen afgelopen week, is niet hetzelfde als jouw bewering dat jongeren een direct medisch voordeel hebben bij een prik.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 15:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je vergeet af te sluiten met BVD.
Een vierde:quote:Op woensdag 8 september 2021 15:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hier een derde:
[ afbeelding ]
Dat zijn geen cijfers man.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Nog meer cijfers:
[ afbeelding ]
https://blogs.bmj.com/bmj(...)nes-and-blood-clots/
Scholen.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:56 schreef _serial_ het volgende:
Zo dan, er zijn maandag(30K testen) 10K testen meer uitgevoerd dan de dagen ervoor.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk 5 dagen na de eerste schoolbesmettingenquote:Op woensdag 8 september 2021 15:56 schreef _serial_ het volgende:
Zo dan, er zijn maandag(30K testen) 10K testen meer uitgevoerd dan de dagen ervoor.
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds de indruk dat ze helemaal niet op buitenlanders zitten te wachten daar. Ik hoopte dit jaar ook nog een korte trip te kunnen doen naar UK maar heb het eigenlijk al afgeschreven. Dan maar Ierland. Vergelijkbaar qua sfeer en die doen niet moeilijk met peperdure testen.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze merken het vanzelf in de portemonnee daar. Hoop ik. Het is ons favoriete vakantie land binnen Europa, dus we willen graag weer een keer die kant op, maar inderdaad niet op deze manier.
Dus als het je niet aanstaat zijn het geen cijfers, terwijl je zelf al weken/maanden aan komt zetten met dubieuze twitteraars en bronnen over je Israel-fetisjquote:
Volgens mij had ik het over testen en prikken.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:35 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Nee, niemand verplicht je om die prik te halen.
Toevallig. Wij hadden dezelfde gedachten voor het najaar of in de winter. Mits toerisme dan nog steeds kan.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de indruk dat ze helemaal niet op buitenlanders zitten te wachten daar. Ik hoopte dit jaar ook nog een korte trip te kunnen doen naar UK maar heb het eigenlijk al afgeschreven. Dan maar Ierland. Vergelijkbaar qua sfeer en die doen niet moeilijk met peperdure testen.
Lekker St. Patricksday vierenquote:Op woensdag 8 september 2021 15:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de indruk dat ze helemaal niet op buitenlanders zitten te wachten daar. Ik hoopte dit jaar ook nog een korte trip te kunnen doen naar UK maar heb het eigenlijk al afgeschreven. Dan maar Ierland. Vergelijkbaar qua sfeer en die doen niet moeilijk met peperdure testen.
quote:
Maar waarom dan nu opeens? Noord is al twee weken begonnen (geen piek te zien), Midden net een week, en Zuid is deze week pas begonnen. Dat zou betekenen dat deze piek puur door Midden zou komen en er geen effect te zien zou zijn van Noord.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 5 dagen na de eerste schoolbesmettingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |