SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef, dat is ergquote:Op woensdag 8 september 2021 13:30 schreef MorganLeFay het volgende:
De ex van mijn nichtje had ooit een auto gekocht van het voorschot voor de bijstand. Idee was dat ie snel zijn rijbewijs ging halen en dan kon werken en dan de bijstand uit kon.
6 maanden later stond de auto nog steeds stil. Geen rijbewijs. Geen baan. En schulden omdat ie moest lenen om eten te kopen enzo.
En dan voor de vorm elke dag even in die wagen zitten en dan 10cm vooruit en achteruit rijden ook
Dan wordt het vanzelf rustiger daarquote:Op woensdag 8 september 2021 13:34 schreef exode het volgende:
Mag je in een kantoortuin heel hard meezingen?
Ik moest net heel vaak niezen, ik zit zo alleen denk ik.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:40 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dan wordt het vanzelf rustiger daar
Omdat mijn man verwacht snel zijn rijbewijs te hebben, heeft hij al uitgebreid onderzoek gedaan naar de juiste auto.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:34 schreef exode het volgende:
Venco, wellicht ligt het aan mij, maar waarom nu dan al een tweede auto voor de deur? Wat is daar het voordeel van? Voor hetzelfde geld is hij meer dan een jaar bezig om zijn rijbewijs te halen.
Ik ben heerlijk (nou ja heerlijk) een het knutselen in excel met het fout uur op mijn oordopjes. Mag je in een kantoortuin heel hard meezingen?
Ik herken het gevoel van de auto niet willen loslaten wel, maar denk toch echt dat het in dit geval verstandiger is om jouw auto te houden en wanneer het rijbewijs binnen is iets voor hem te kopen.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat mijn man verwacht snel zijn rijbewijs te hebben, heeft hij al uitgebreid onderzoek gedaan naar de juiste auto.
Tig filmpjes en reviews gekeken, alle details opgeslagen en specificaties gelezen.
Alles klopte toen we ook nog zo’n mooie deal ontdekten in Breda. We zouden de mijne inruilen en voorlopig 1 auto hebben.
Proefrit gedaan, financiën besproken.
Eigenlijk willen we de auto niet meer loslaten.
Maar ik twijfel over de inruil en de timing. Vandaar dat ik even hier advies vroeg en probeer in te schatten wat handig is.
Dan mag ie niet op de openbare weg staan, toch? Moet er een garage worden geregeld.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:51 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel van de auto niet willen loslaten wel, maar denk toch echt dat het in dit geval verstandiger is om jouw auto te houden en wanneer het rijbewijs binnen is iets voor hem te kopen.
Mocht je toch echt perse de tweede auto nu al willen dan kan je hem natuurlijk altijd nog schorsen, zodat je iig geen verzekering en wegenbelasting kosten hebt.
Als jullie m allebei graag willen dan ruil je toch nu jouw auto in voor die nieuwe en koop je zelf weer een auto als man rijbewijs heeft. Tot die tijd kan jij er in rijden.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat mijn man verwacht snel zijn rijbewijs te hebben, heeft hij al uitgebreid onderzoek gedaan naar de juiste auto.
Tig filmpjes en reviews gekeken, alle details opgeslagen en specificaties gelezen.
Alles klopte toen we ook nog zo’n mooie deal ontdekten in Breda. We zouden de mijne inruilen en voorlopig 1 auto hebben.
Maar ik twijfel over de inruil en de timing. Vandaar dat ik even hier advies vroeg en probeer in te schatten wat handig is.
Dus dan heb je er 1, een automaat, die van hem wordt als hij zijn rijbewijs heeft? Zie jij het zitten tijdelijk een automaat te rijden? En heb je zelf ook wat op het oog voor als hij zijn rijbewijs dus heeft?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met het beeld dat ik nu van je buren heb is het maar goed dat ze niet vaker auto rijden.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:41 schreef exode het volgende:
Onze buren hebben 1 auto en die word 1 keer per week aangeslingerd om kratten bier te halen
Dat is dus een zekerheid die ik wel moet hebben.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik zou in ieder geval zorgen dat er dan een bult geld klaar ligt om voor jou een nieuwe auto te kopen.. Straks is het geld op en zit je op je fietsie..
Er komen altijd wel andere deals voorbij.
Dat kan ik onderschrijven.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:12 schreef PKM het volgende:
[..]
Met het beeld dat ik nu van je buren heb is het maar goed dat ze niet vaker auto rijden.
wat is een afdelingsvlek?quote:Op woensdag 8 september 2021 14:09 schreef exode het volgende:
Wel weer een beleving hoor op kantoor zitten.
Collega ging net sporten en kwam bezweet terug, duidelijk geen zin of tijd om te douchen en hij heeft zich volledig ingespoten met van die nogal aanwezige Axe deo.
Er wordt heeeeel luidruchtig gebeld aan bureaus WE HEBBEN GOFFER VEEL TE DURE EN LELIJKE BEL HOKJES, GA DAAR ZITTEN!
Overal staat weer servies, want de kabouters ruimen het wel op.
En dan zit ik op een afdelings vlek (jaja die hebben wij) met maar 8 mensen (in plaats van 30). Laat staan als we dadelijk weer vol zitten.
quote:Op woensdag 8 september 2021 13:29 schreef lunapuella het volgende:
In het kader van poezen wilde ik deze jullie onthouden: Ketel en poes lezen samen een boekje voor het slapen gaan.Aaaaawww zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Een hippe term geintroduceerd tijdens het flexwerken. Je hebt geen vaste plek meer maar afdelingsvlekken. Dus bijvoorbeeld vleugel 5D is voor Security.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat is een afdelingsvlek?
Vies trouwens, van die collega!
Als je die zelf niet hebt moet dat wel geregeld worden idd, wellicht bij familie/vrienden.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan mag ie niet op de openbare weg staan, toch? Moet er een garage worden geregeld.
Dat is even wennen, maar went ook snel, hoor. Ik stap soms uit de schakelauto en moet dan onze automaat verzetten (of andersom) en dat gaat prima. Dus daar zou ik de keuze niet van af laten hangen. Maar ook ik zou denken dat er later wel weer een geschikte auto voorbij komt om te kopen. Elke keer als je een auto verkoopt, ga je er toch op achteruit qua financiënquote:Op woensdag 8 september 2021 13:57 schreef exode het volgende:
ik vond de overstap naar automaat en weer terug, niet handig.
Dat is by far niet het ranzigste wat ik ooit op kantoor heb gezien hoor.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat ranzig om naast/bij/in dezelfde ruimte als zo'n bezwete collega te moeten zitten. En dan zit hij nu vast op een flexplek waar lekker zijn lichaamssappen in de stoel trekken en waar morgen weer iemand anders op moet zitten.
quote:Op woensdag 8 september 2021 14:40 schreef exode het volgende:
[..]
Een hippe term geintroduceerd tijdens het flexwerken. Je hebt geen vaste plek meer maar afdelingsvlekken. Dus bijvoorbeeld vleugel 5D is voor Security.
Een vlek omdat het niet vast omlijnd is maar vloeibaar.
Echt ons hele kantoor is 1 hippe reclamespot voor flexwerken wat wij tegenwoordig Connected working noemen.
Wij zijn ook nogal groot, maar log niet bepaald. Wij lopen graag vooruit dus we hebben ook een smart office. Nu staat het smart deel uit, maar als we volle bak bezetting hebben, kan ik via een app zien waar er plek is en ook hoe warm het is in elke ruimte. Etc etc.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:56 schreef laziness het volgende:
[..]oh dat is wel echt hip.
Daar zijn wij te groot en log voor. Er is nu dankzij covid eindelijk een global flexwerk policy gepresenteerd. (Ondanks dat wij in NL al lang aan thuiswerken deden). Maar ja die Amerikanen zijn niet zo gul richting hun werknemers dus vaak lopen we achter![]()
Alleen de 8 weken betaald ouderschapsverlof voor mannen en vrouwen al 4 jaar geleden was heel vooruitstrevend van ze.
Dit is wel heel vet! Alleen daarom zou ik er al willen werken.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:00 schreef exode het volgende:
[..]
Wij zijn ook nogal groot, maar log niet bepaald. Wij lopen graag vooruit dus we hebben ook een smart office. Nu staat het smart deel uit, maar als we volle bal bezetting hebben, kan ik via een app zien waar er plek is en ook hoe warm het is in elke ruimte. Etc etc.
We zoeken er nog genoeg volgens mij.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dit is wel heel vet! Alleen daarom zou ik er al willen werken.Maar ik ben dan ook een techie, dus ik ben extreem fan van dat soort dingen.
Zoek je nog een hele aardige collega?
En dat daar dan ook weer een schakelbak van gekocht mag worden.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dus een zekerheid die ik wel moet hebben.
Man wilde eerst beide een automaat voor als die van hem ermee kapt maar dat vond ik allemaal te onwaarschijnlijk. Zo kan je elk scenario wel bedenken.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat daar dan ook weer een schakelbak van gekocht mag worden.
In iedere andere situatie zou ik het allemaal niet zo als een issue zien, maar in dit geval ligt dat wat anders.
Om voor auto gaat het?
Zowel de jouwe als de gewenste automaat.
Ben benieuwd!! Ik laat het je weten.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:39 schreef BE het volgende:
@:vicky Gefeliciteerd! En veel plezier vanavond! Hopelijk is het lekker!
Daar balen wij heel erg van!!quote:Op woensdag 8 september 2021 15:07 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb niets met F1, maar hoe dat op tv is aangepakt, dat is wel echt heel gaaf. Jammer dat het bij ons weggaat.
Ik twijfelde al of ik de auto zou benoemen…quote:Op woensdag 8 september 2021 15:53 schreef Leandra het volgende:
Zo dan, dat is een dure automaat...
Maar dan worden het dus 2 gezinsauto's?
Ik zou het er met die opmerking in gedachten ook niet op durven wagen, straks wordt het toch een automaat voor jou omdat dat "zo makkelijk is", of je mag een of ander klein hokje gaan rijden omdat die andere al zo groot is...
Kan hij geen normaal formaat automaat vinden?
En zo nieuw ook, het mag wat kosten... wat mag jouw nieuwe auto straks kosten?
Dat komt ook wel omdat we al jaren lezen hoe jij jezelf in alles wegcijfert en je man alle stemmen krijgt, in alles. Misschien is dat helemaal niet zo hoor, en is dat alleen maar hoe je het presenteert. Maar eigenlijk geloof ik dat ook niet zoquote:Op woensdag 8 september 2021 16:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of ik de auto zou benoemen…
Vanwege dit eigenlijk. Want ik begrijp best dat het zo van buitenaf wat gek of raar overkomt.
Het is wel de bedoeling dat we de auto ook samen gaan gebruiken als we een dagje weggaan. Of in de toekomst vakantie.
De laatste tijd doen we dat namelijk wel vaker en ik zie wel dat mijn man zijn best doet om als gezin dingen te ondernemen. In die zin vertrouw ik wel de nieuwe stappen.
Als we mijn auto wel zouden inruilen, neem ik gewoon een compacte auto. Minder groot en voor mezelf en de kinderen.
Ik vind dat echt niet erg. Dus ik begrijp misschien wel waar je heen wilt, maar je legt het negatiever uit dan ik thuis ervaar (maar dat heeft vast met mijn verhalen te maken).
Ik snap wel dat je de gezinsauto een automaat wil. Wel zo handig anders kan hij er niet in rijden.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vanwege dit eigenlijk. Want ik begrijp best dat het zo van buitenaf wat gek of raar overkomt.
Het is wel de bedoeling dat we de auto ook samen gaan gebruiken als we een dagje weggaan. Of in de toekomst vakantie.
De laatste tijd doen we dat namelijk wel vaker en ik zie wel dat mijn man zijn best doet om als gezin dingen te ondernemen. In die zin vertrouw ik wel de nieuwe stappen.
Als we mijn auto wel zouden inruilen, neem ik gewoon een compacte auto. Minder groot en voor mezelf en de kinderen.
Ik vind dat echt niet erg. Dus ik begrijp misschien wel waar je heen wilt, maar je legt het negatiever uit dan ik thuis ervaar (maar dat heeft vast met mijn verhalen te maken).
Even los van allerlei andere zaken zou ik het echt bizar vinden iemand zonder rijervaring in zo'n bak te zetten.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, dat laatste is in principe niet zo, sterker nog; je kunt de op de schadevrije jaren van je partner meeliften, gewoon eerlijk aangeven wie de regelmatige bestuurder is.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:25 schreef Vaiana het volgende:
Sowieso maandlasten uitrekenen ja, in zowel wegenbelasting als verzekering. En dat ook afzetten tegen wat voor auto jij zou rijden wanneer je wel inruilt. Waarbij het dus ook interessant is om te zien wat het type auto dat jij zou willen nu kost, mede omdat dus juist de vraag naar de wat compactere auto's momenteel heel hoog is.
Ik zou van alle scenario's een zo totaal mogelijk plaatje qua kosten maken, en dat dan naast elkaar leggen en beslissen wat je wilt. Van autoverzekeringen weet ik niet goed genoeg hoe het werkt om 2 auto's op 1 naam te hebben, en of kosten dan nog hoger/lager zijn doordat 1 persoon 2 auto's heeft ofzo, maar dat zou je dus potentieel ook nog mee moeten nemen in die afweging.
Jammer dat ik inmiddels de indruk heb gewekt dat ik dus helemaal geen reet te zeggen heb en ik bij alles “ja” en “amen” zeg.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat komt ook wel omdat we al jaren lezen hoe jij jezelf in alles wegcijfert en je man alle stemmen krijgt, in alles. Misschien is dat helemaal niet zo hoor, en is dat alleen maar hoe je het presenteert. Maar eigenlijk geloof ik dat ook niet zo
Nee, dat is niet de indruk die je wekt. De indruk die ik krijg is dat jouw man altijd zijn mening er doorheen krijgt. Niet omdat jij een mak lammetje bent, maar omdat hij het altijd zo weet te verkopen dat alles op zijn manier gebeurt.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat ik inmiddels de indruk heb gewekt dat ik dus helemaal geen reet te zeggen heb en ik bij alles “ja” en “amen” zeg.
Dat is namelijk echt niet het geval. We hebben conflicten mede doordat ik er gewoon tegenaan blijf schoppen en mijn eigen mening blijf geven.
Beter zeg ik er niets meer over, al had ik kunnen weten dat het deze kant op zou gaan.
Niet lelijk naar iemand bedoeld. Ik kan namelijk niet inschatten hoe ík vanuit mijn verhalen op de ander overkom.
De praktijk is in ieder geval anders dan je hier zo zegt.![]()
Geen mak lammetje, dacht ik.
Je wekt idd niet de indruk een mak lammetje te zijn, maar wel dat dingen vaak anders gaan dan jij ze graag zou zien.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat ik inmiddels de indruk heb gewekt dat ik dus helemaal geen reet te zeggen heb en ik bij alles “ja” en “amen” zeg.
Dat is namelijk echt niet het geval. We hebben conflicten mede doordat ik er gewoon tegenaan blijf schoppen en mijn eigen mening blijf geven.
Beter zeg ik er niets meer over, al had ik kunnen weten dat het deze kant op zou gaan.
Niet lelijk naar iemand bedoeld. Ik kan namelijk niet inschatten hoe ík vanuit mijn verhalen op de ander overkom.
De praktijk is in ieder geval anders dan je hier zo zegt.![]()
Geen mak lammetje, dacht ik.
Een blauwequote:Op woensdag 8 september 2021 16:48 schreef Butterflower het volgende:
Om wat voor auto gaat het nou dan?
Hier kan ik me wel in vinden. En ook: jij hebt de doorslaggevende stem. Hij heeft nog geen rijbewijs, dat kan met de CBR-wachttijden ook echt nog wel even duren. Twee auto's zou ik daarom echt niet doen, maar alvast inruilen zou kunnen, als jij daar achter kan staan. Het rijden in een grotere automaat, het inruilen van je huidige auto, alles. Uit je posts kan ik niet opmaken dat dat zo is.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:38 schreef Lemijn het volgende:
Straks een fijne auto die alle volwassenen kunnen besturen om met het gezin weg te gaan -> logisch.
Bang zijn om deze fantastische deal te laten lopen en straks niet zoiets te vinden -> snap ik.
Jij bang dat je straks zélf geen fijne vervanging voor je prima auto kan vinden -> snap ik nog net iets beter.
Dus om die reden zou ik ook geneigd zijn om te denken: gast, wachten, jammer maar helaas.
Ik denk een Hummer limousine, dat is wel een dure auto die voor beginnende bestuurders onhandig is.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:48 schreef Butterflower het volgende:
Om wat voor auto gaat het nou dan?
Ho ho, het kan ook nog een Maybach zijn hèquote:Op woensdag 8 september 2021 17:23 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik denk een Hummer limousine, dat is wel een dure auto die voor beginnende bestuurders onhandig is.
Kan wat lastig met parkeren zijn jaquote:Op woensdag 8 september 2021 17:23 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik denk een Hummer limousine, dat is wel een dure auto die voor beginnende bestuurders onhandig is.
Gewoon fileparkeren op een plek waar 2 parkeerplaatsen achter elkaar vrij zijn.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:34 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Kan wat lastig met parkeren zijn ja
Als je überhaupt een plek vindt
Ik heb gelijk beeldquote:Op woensdag 8 september 2021 14:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat ranzig om naast/bij/in dezelfde ruimte als zo'n bezwete collega te moeten zitten. En dan zit hij nu vast op een flexplek waar lekker zijn lichaamssappen in de stoel trekken en waar morgen weer iemand anders op moet zitten.
jazeker of een kaartje bij het voorraam en eentje bij het achterraam.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon fileparkeren op een plek waar 2 parkeerplaatsen achter elkaar vrij zijn.
De vraag is dan alleen: als beide parkeerplaatsen een parkeermeter hebben, moet je dan in beide parkeermeters geld doen?
quote:Op woensdag 8 september 2021 19:32 schreef Vaiana het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wordt eindelijk het nieuwe aanrechtblad geleverd en geplaatst, matcht de vorm van de rand niet met het andere deel van het aanrechtblad terwijl we die vorm meerdere keren benoemd hebben. Ik ben hier zo heel erg ontzettend klaar mee. Zit te huilen van frustratie.![]()
We hebben nu een mail gestuurd dat we de factuur voor het aanrechtblad pas willen betalen als dit opgelost is. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om het op te laten lossen, ik wil gewoon dat het klaar is, geen gedoe meer.
Argh, wat frustrerend! En zo zonde ook, vind ik altijd.quote:Op woensdag 8 september 2021 19:32 schreef Vaiana het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wordt eindelijk het nieuwe aanrechtblad geleverd en geplaatst, matcht de vorm van de rand niet met het andere deel van het aanrechtblad terwijl we die vorm meerdere keren benoemd hebben. Ik ben hier zo heel erg ontzettend klaar mee. Zit te huilen van frustratie.![]()
We hebben nu een mail gestuurd dat we de factuur voor het aanrechtblad pas willen betalen als dit opgelost is. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om het op te laten lossen, ik wil gewoon dat het klaar is, geen gedoe meer.
Ja mega zonde! Als ze administratief iets beter waren had dit echt niet hoeven gebeuren, laat staan tot 2x toe.quote:Op woensdag 8 september 2021 19:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Argh, wat frustrerend! En zo zonde ook, vind ik altijd.
Wat is dat toch met aanrechtbladen trouwens, ik hoor hier zo vaak ellende mee. Zouden ze daarom zo duur zijn, omdat er zo vaak iets mis gaat
Oh dat is zo kut als het fout loopt terwijl je er al zo lang op zit te wachten. De energie sijpelt weg.quote:Op woensdag 8 september 2021 19:32 schreef Vaiana het volgende:
![]()
![]()
![]()
Welke kleur hebben jullie nu uitgekozen?quote:Op woensdag 8 september 2021 20:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh dat is zo kut als het fout loopt terwijl je er al zo lang op zit te wachten. De energie sijpelt weg.
Bij ons bestelde bed bleek de stof niet meer leverbaar. Kwamen ze na 6 weken pas mee. Nieuwe stof uitzoeken, geheel nieuwe order dus dat schoof de boel al 6 weken op. Toen een mail dat het door covid 3 weken langer ging duren. Dus maandag brak aan en we hadden geen vertragingsmail gehad dus ik bellen wanneer deze weekOude bed op MP etc.
Oh ja sorry heeft u geen mail gehad? De boot is vertraagd. Over twee weken.
Ik ben er helemaal klaar mee. Swisssense heeft bij mij wel afgedaan. Hopelijk slaapt het wel goed als ie ooit nog komt
Bottle Green heet het geloof ik.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:08 schreef F_r het volgende:
[..]
Welke kleur hebben jullie nu uitgekozen?
Succes morgen! Het kinderprotocol is wel echt beter te behappenquote:Op woensdag 8 september 2021 20:47 schreef twist02 het volgende:
Bluh, morgen rondje teststraat met de jongstehet begon als een neusverkoudheid, maar inmiddels blaft-ie echt alles bij elkaar
Eerste keer dat-ie getest wordt, dus ben benieuwd... Hopelijk kan z'n grote zus 'm uitleggen dat het reuze meevalt, die heeft al 4 van die diploma's inmiddels
Hij komt heus wel. En dan lekker slapenquote:Op woensdag 8 september 2021 21:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Bottle Green heet het geloof ik.
Wordt vast mooi met het fotobehang van een bos op de muur er achter maar heb bijna de hoop op gegeven dat ie nog komen gaat.
Dat heb je weleens getypt volgens mij. Ons vorige bed is ook een keer vernieuwd tijdens de garantie.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:23 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook wel wat issues met Swiss Sense gehad mbt een hoofdbord.
Moest 13,5 cm lager zijn vanwege een lichtknopje. Meermaals gevraagd of dat kon, maar dat was geen enkel probleem. Kwamen ze het bed brengen, was ie juist 13,5 cm hoger. We zou een nieuwe besteld worden. Die kwam een aantal weken later, was de maat van het te hoog gemaakte hoofdbord met 13,5cm ingekort, dus hij was nog steeds 13,5cm te hoog. Uiteindelijk na een aantal weken eindelijk de goede gekregen.
Veel geklaagd en ¤ 150,00 terug gekregen.
Maar ook goede ervaring. Na de verhuizing zat er aan mijn een piep in het bed. Rete irritant, als ik me omdraaide begon ie al.
Melding gemaakt, toen kwam er een monteur. Die had extra stelpoten bij zich. Dat moest de oplossing zijn. Hij was klaar en wilde weggaan, maar ik wilde eerst testen. Je raadt het al, hij piepte nog net zo hard. Diverse testjes gedaan waar het vandaan zou komen, maar dat was niet duidelijk. Uiteindelijk een heel nieuw bed (behalve topper) gekregen. Beide matrassen, boxspring en hoofdbord werden vervangen. En het leuke.. het originele formaat hoofdbord werd geleverd, dus niet die ingekorte. Die past wel in onze huidige slaapkamer.
Ai, wat een gedoequote:Op woensdag 8 september 2021 19:32 schreef Vaiana het volgende:
![]()
![]()
![]()
Klopt!quote:Op woensdag 8 september 2021 21:44 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat heb je weleens getypt volgens mij.
Die nieuwe zoekfunctie is echt geniaalquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:13 schreef [url=https://Vicky[/url] het volgende:
Spannend BE!! Ik duim heel hard mee.
Wij hebben gezeik met Swiss Sense. In februari bed uitgezocht en 4x (2x bij opmaken van offerte en 2x bij definitief maken van bestelling) aangegeven dat het hoofdbord 14,5 cm korter moest vanwege ombouw/licht. Was geen probleem, zou zo geregeld kunnen worden als de monteurs er waren.
Het was volgens de verkopers een kwestie van de beugels anders plaatsen.
In mei werd het bed gebracht en ik vertelde de monteurs dat ze dat ze het hoofdbord lager moesten plaatsen. Ik werd nog net niet uitgelachen. Dit kon helemaal niet want het hoofdbord steunt op 2 steunen aan de achterkant van het bed.
Meteen gebeld met het de winkel, maar daar werd ik niet bepaald klantvriendelijk geholpen. Het hoofdbord kon ingekort maar daar moest ik dan wel voor betalen. Toen gebeld met het hoofdkantoor en uiteindelijk zouden ze het gaan regelen.
Het duurde 13!! weken voor het nieuwe hoofdbord er was. Bij binnenkomst zag ik het al.... Het hoofdbord was niet 14,5 cm ingekort, maar was 14,5 cm HOGER......
Er werd gebeld naar het hoofdkantoor en volgens de monteurs zou het 2 tot 3 weken duren. Toen ik zelf belde kreeg ik te horen 13 weken..
Gisteren kwamen ze dan eindelijk met het goede hoofdbord.. hoopte ik. Niet dus.. Het te hoge hoofdbord was 14,5 cm ingekort en was dus net zo lang als het huidige..
Ze hadden op het hoofdkantoor al gezegd dat ze bang waren dat het niet klopte...
Nu is het hoofdbord dus weer terug maar er is toegezegd dat het eerst opgemeten gaat worden voor het onze kant op komt.
Zucht...
Gaat het bij jullie soepeler? Ik ben helemaal afgeknapt op het bedrijf ook nu en dat is zo zonde, want de gesprekken en de prijs waren allemaal top.quote:
Hier komen de laatste dingen als het goed is 22 september.... maar goed, dat gaat nog om een koelkastdeur en een combimagnetron, en de lade onder de combimagnetron, dat is nu een afdekplaat en dat was niet de bedoeling.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:14 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Gaat het bij jullie soepeler? Ik ben helemaal afgeknapt op het bedrijf ook nu en dat is zo zonde, want de gesprekken en de prijs waren allemaal top.
Nouja. We gaan het meemaken.
Ja de bereidwilligheid om het op te lossen merk ik ook hoor, en dat is mega fijn!quote:Op woensdag 8 september 2021 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier komen de laatste dingen als het goed is 22 september.... maar goed, dat gaat nog om een koelkastdeur en een combimagnetron, en de lade onder de combimagnetron, dat is nu een afdekplaat en dat was niet de bedoeling.
Ik ben nog niet afgeknapt trouwens, maar hier waren de fouten ook minder, dat bepaalde apparatuur niet geleverd kon worden konden zij niets aan doen, en verder heb ik vooral bereidwilligheid getroffen het op te lossen.
Maar we gaan het zien idd.
Wij gaan volgende week ook op vakantie (nou ja, zaterdag al). Eindelijkquote:Op woensdag 8 september 2021 22:14 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Gaat het bij jullie soepeler? Ik ben helemaal afgeknapt op het bedrijf ook nu en dat is zo zonde, want de gesprekken en de prijs waren allemaal top.
Nouja. We gaan het meemaken.
@:laziness Aiii dat is ook naar zeg! Een nieuw bed kijk je ook zo naar uit.
Over niet leverbare stoffen gesproken. Onze verbouwing vindt zijn oorsprong in onze wens voor een zonnescherm. Ondertussen is de uitbouw al ruim 2 maanden klaar. Nu zou 2 weken geleden eindelijk ons zonnescherm komen, hebben ze bij het atelier zich vergist en de stof verknipt. Deze stof was weer leverbaar in februari 2022.![]()
Dus nieuw stofje uitgekozen. Nu wordt hij volgende week geleverd maar dan zijn we op vakantie. Dus in oktober hebben we eindelijk het begeerde zonnescherm.
@:Vicky Zo dat is ook wel lekker gestunteld idd. Dan valt het bij ons nog mee.Wel super netjes dat ze het hele bed vervangen hebben voor die piep trouwens!
Ja, die wees ook al uit dat je gelijk had met wat je laatst zei over foliumzuur (namelijk dat je niet ooit had gezegd wat ik dacht dat je had gezegd). Wel jammer dat ik dus mijn eigen ongelijk heb bewezen.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Die nieuwe zoekfunctie is echt geniaal
Gewoon een open glaasje met azijn?quote:Op woensdag 8 september 2021 22:27 schreef BE het volgende:
Ik wil nog even een shout-out doen naar @:SQ !
Ik deed wel azijn-shit in een glaasje, maar dan met huishoudfolie met gaatjes erover om er voor te zorgen dat ze er niet meer uit konden vliegen, maar na jouw berichtje van laatst heb ik het eens zonder plastic neergezet en het werkt zelfs nog veel beter!We lijken eindelijk van die wolken kutbeesten af te zijn!
Afwasmiddel erbij zodat ze verzuipen.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gewoon een open glaasje met azijn?
kan me de post van SQ niet heel goed herinneren
quote:Op woensdag 8 september 2021 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lang leve Mycroftquote:Op donderdag 2 september 2021 20:31 schreef SQ het volgende:
Glas neerzetten met wat water, (appel)azijn en paar druppels afwasmiddel. Ik ververs het glas elke 2-3 dagen en scoor standaard zo'n 50 lijken. Works like a charm!
Water, appelazijn en een paar drupjes afwasmiddel in een glaasje. Ik had appelcider-azijn staan, werkte perfect!quote:Op woensdag 8 september 2021 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ze houden ook van alcohol. Dus je kunt ook wijn of bier gebruiken i.p.v. fruitazijnquote:Op woensdag 8 september 2021 22:46 schreef BE het volgende:
[..]
Water, appelazijn en een paar drupjes afwasmiddel in een glaasje. Ik had appelcider-azijn staan, werkte perfect!
Overigens ving F ze ook met zijn bier. :’)
Oehhh heerlijk! Veel plezier.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij gaan volgende week ook op vakantie (nou ja, zaterdag al). Eindelijk![]()
Waar gaan jullie heen? Wij naar de Algarve (nog nooit geweest, ben benieuwd)
Owh, dat klinkt ook heerlijk! Veel plezier alvast!quote:Op woensdag 8 september 2021 23:02 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Oehhh heerlijk! Veel plezier.
Wij vertrekken maandag, eerst anderhalve week naar Zuid Frankrijk (bij Cannes in de omgeving) en dan nog een week de Franse Alpen in, mijn zwager en schoonzus wonen daar dus meestal combineren we onze zomervakantie met een bezoekje aan hun.
Plus als je fruit gebruikt moet je het wel echt vaak verversen, want anders vermenigvuldigen ze zich alsnog op je lokfruit. Been therequote:Op woensdag 8 september 2021 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afwasmiddel erbij zodat ze verzuipen.
Fruitazijn, wijn, fruit, siroop (+wat water) etc + afwasmiddel als je vloeistof gebruikt dus. Meen ik. Als je fruit gebruikt zou ik het wel afdekken met huishoudfolie met gaatjes erin. Want dan verdrinken ze niet.
Vooral nu in Corona tijd zien we ze wel weinig inderdaad, want hun geplande bezoek aan Nederland kon niet doorgaan.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat klinkt ook heerlijk! Veel plezier alvast!
En tof zeg, familie in een nabij buitenlandAl is het nadeel uiteraard wel dat je ze de rest vh jaar amper/niet zult zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |