NEE NIET GRAVENBERGHIUS!quote:
Geef danquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:10 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over moderators die door een slotje heen posten.
WLR is trouwens geen sport.
Heeft geleerd van dat potje tegen Elfsborgquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijlow blijft wel goed lang staan. Prima keepertje
Die-vainquote:
Jammer dat jij met reces bent.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En niemand die er iets aan doet. Wanbeleid hier.
Oke boomer.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:13 schreef Caland het volgende:
Mensen die Devyne heten neem ik niet serieus
Wacht maar op het illustere duo Ar’jany Martha - Ki-Jana Hoever in Oranje over 5 jaar.quote:
Moeten ze eerst nog wel met het bootje de middellandse zee over zien te komen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wacht maar op het illustere duo Ar’jany Martha - Ki-Jana Hoever in Oranje over 5 jaar.
Wat heeft Ajax met rare namen?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wacht maar op het illustere duo Ar’jany Martha - Ki-Jana Hoever in Oranje over 5 jaar.
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:16 schreef DW457 het volgende:
Vraagje: NED heeft nu geen wissels meer, maar wat nou als er eentje zijn been breekt en niet meer verder kan? Moeten ze dan met 10 door?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog wel met het bootje de middellandse zee over zien te komen.
Dan is Deveyne voor jou al helemaal een kleuter!quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaartje later maakte ik FOK! al onveilig
Fixedquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:17 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wat hebben negers met rare namen?
Ik schrok even toen ik dit zag en dacht van huh ik dacht dat iknwat anders schreef...quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Fixed
Ben trouwens wel tegen racisme
Leroy Fer is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Fixed
Ben trouwens wel tegen racisme
Staat symbool voor het onderdrukte volk.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:19 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom hangen Turken de vlag altijd verticaal?
Leegreg welquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leroy Fer is het hier niet mee eens
Erg lekker. Mijn favoriete noten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet macadamianoten.
Dat is on topic omdat ze wit zijn,en Turkije speelt ook in witte shirts
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg lekker. Mijn favoriete noten.
Als toekomstig WK duomod keur ik dit niet goed.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet macadamianoten.
Je kon ook zaad aan het slikken zijn van een bukkake nu bij jou thuis, komt op zelfde neer. Ook wit.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet macadamianoten.
Gingen ze maar echt naar huisquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:24 schreef hollandia02 het volgende:
Het is voor hen groen licht om naar huis te gaan.
De Arena he, dan krijg je dat.quote:
Spelen die ook altijd met 10?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb al de hele wedstrijd het gevoel alsof ze tegen Letland spelen ofzo
Wat was de Boer slechtquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Louis mag van mij bij hoge bomen staan
Bijnaquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
PowerLoungen is dronken. Zulke taal ben ik niet van hem gewend
Brazilië heeft veel meer talent.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom kan een land als Turkije er niks van internationaal terwijl een land als Brazilie wereldtop is? Beide landen hebben zowel rijkdom en armoede, een fanatiek voetballende grote bevolking en doorgaans een autoritaire regering
Ik schrok ervanquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
PowerLoungen is dronken. Zulke taal ben ik niet van hem gewend
Die worden allemaal opgeschreven.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:25 schreef hollandia02 het volgende:
De overgebleven Turken zijn aan het dansen. Positivos
Oh is hij dat.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Hamzoef hierom op anoniem gegaan?
Ik heb opeens het gevoel dat we in de halve finale gaan komen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb al de hele wedstrijd het gevoel alsof ze tegen Letland spelen ofzo
Ja dat snap ik, maar waarom?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Brazilië heeft veel meer talent.
En de betere Turken hebben Europese opleidingenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Brazilië heeft veel meer talent.
Lijm > appeltheequote:Op dinsdag 7 september 2021 22:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom kan een land als Turkije er niks van internationaal terwijl een land als Brazilie wereldtop is? Beide landen hebben zowel rijkdom en armoede, een fanatiek voetballende grote bevolking en doorgaans een autoritaire regering
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Het grootste verschil met De Boer is de lachende gezichten. Spelvreugde. Allemaal dankzij Louis
Oranjeplein met Heineken 0.0quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zouden we in Qatar ook een Oranjemars krijgen?
Het raadsel van het universum.quote:
Kom terassen en grote TV's speciaal voor de Hollandersquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Onder Koeman liep het ook prima.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Het grootste verschil met De Boer is de lachende gezichten. Spelvreugde. Allemaal dankzij Louis
Iedereen in een Jumbo oranje juichniqaab.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Haha WK zonder alcoholquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oranjeplein met Heineken 0.0
Mensen die een zedendelinquent verkiezen boven Milik zijn voorgoed verlorenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onder Koeman liep het ook prima.
Is meer dat de Boer niks kan
Ik was Koeman alweer vergeten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onder Koeman liep het ook prima.
Is meer dat de Boer niks kan
Het zou leuker zijn als ze nu Frank de Boer gingen zingen.quote:
Airconditioning in de stadionsquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef DW457 het volgende:
Nou, ik ben wel benieuwd wat het klimaat van Qatar gaat doen met de spelers (van elk land).
Het publiek scandeerde ook ooit de naam van Sylvie.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
Het publiek scandeert de naam van Louis van Gaal
Doe dat nou niet. Dan gaat hij er helemaal in geloven
Airco in de stadionsquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef DW457 het volgende:
Nou, ik ben wel benieuwd wat het klimaat van Qatar gaat doen met de spelers (van elk land).
Niets mis met alcoholvrij bier. Ik drink niet andersquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha WK zonder alcohol
Gaat lekker kansloos worden allemaal
Erectie eerderquote:
De Guus Tilbandquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Iedereen in een Jumbo oranje juichniqaab.
Nou mij niet gezien. Zo drink ik in de ochtend liever koffie.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis met alcoholvrij bier. Ik drink niet anders
Eensquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:30 schreef Makamba_ het volgende:
Waarom neemt deze commentator zoveel pauzes tussen en in zijn zinnen. Ik word er bloednerveus van.
Naja bij Feyenoord zongen ze ook eens een liedje over vGaal en dat vond ie dan weer helemaal niet leukquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
Het publiek scandeert de naam van Louis van Gaal
Doe dat nou niet. Dan gaat hij er helemaal in geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Jaquote:
Hoogste tijd dat ze Frank de boer zijn trainers diploma afpakken en royeren als lidquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:30 schreef Mr.N het volgende:
Van Gaal heeft gefixt wat De Boer had geruïneerd
Met QR code dan welquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja
QatarGODEN
Sowieso wel een keer lekker, zo’n toernooitje in de winter. Pubje in, helemaal niks mis mee
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja bij Feyenoord zongen ze ook eens een liedje over vGaal en dat vond ie dan weer helemaal niet leukNouja er zaten louter feitelijkheden in dat liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap niet waarom je daar boos om wordtVBL SC influencer
Left, right, behind
CORREDquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja
QatarGODEN
Sowieso wel een keer lekker, zo’n toernooitje in de winter. Pubje in, helemaal niks mis mee
Exact, leuke liedjes waren dat.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja er zaten louter feitelijkheden in dat liedje
Snap niet waarom je daar boos om wordt
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik gun iedereen wel een goal eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |