quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind hem er eigenlijk best wel bekwaam in. Je ziet het hier @:atypisch en @:boussaadia ook wel eens proberen maar die verdienen er geen cent mee. Valentijn heeft met zijn kansloze gezuig echt bekendheid opgebouwd, en het enige wat het hem kost is alle ethische principes met betrekking tot journalistiek.
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:13 schreef hollandia02 het volgende:
Zijn dit nu trouwens Uitsupporters achter Bijlow of Thuissupporters die een ander shirtje aangetrokken hebben?
Iedere zaak heeft die HAS vgmquote:
Okay.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben geluk dat ik vandaag geen dienst heb.
Wel reports gezet.
HAS sowieso beste kapiquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:14 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Iedere zaak heeft die HAS vgm
Okayquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben geluk dat ik vandaag geen dienst heb.
Wel reports gezet.
Lekker maat. Ik doe vandaag een keer rustig aan. Spa rood voor mij.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net een mooie IPA van Atelier der Braukunste op @:lenny_leonard. Intentie is dat je de juiste hopsoort raadt die in het biertje zit.
weinig beters, die gravenberch is er ook nog nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
Ik vind Wijnaldum eigenlijk al best lang niet veel toevoegen in dit oranje
Gewoon aanstaande.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je gewoon geblesseerd zeggen?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:17 schreef Plakaatje het volgende:
Heeft van Dijk last van een blessa?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:17 schreef fetX het volgende:
Til > Wijnaldum
@:adamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan gaat die ene spelen die er helemaal niks van kan maar wel leuk is op twitterquote:
Nee, hij heeft wel, net als ikzelf, last van jouw postgedrag.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:17 schreef Plakaatje het volgende:
Heeft van Dijk last van een blessa?
Gini is meestal een pot matigheid met hier en daar een uitschieterquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weinig beters, die gravenberch is er ook nog niet
gewoon een prima middenvelder maar niet altijd goed
Iedereen is voor mij gelijkquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel matig visje wat hapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:18 schreef Bolasie het volgende:
Over een week kijken we op dit tijdstip naar Barcelona tegen Bayern.
Letland en Gibraltar. Even doelsaldo opkrikken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:17 schreef -XOR- het volgende:
WTF, 8 oktober alweer een interlandperiode
0-5quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:18 schreef Bolasie het volgende:
Dan ben ik nog aan het bijkomen van de 16.30 wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:18 schreef Bolasie het volgende:
4-0 Bayernquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:18 schreef Bolasie het volgende:
Er zijn geen kleine landen meer in het hedendaagse voetbalquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Letland en Gibraltar. Even doelsaldo opkrikken.
dat denk ik nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:18 schreef Bolasie het volgende:
Ach, op basis van ervaring prima te billijken. Malacia komt er wel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blind ipv van Malacia is niet zo handig maar Van Gaal is wel de eerste bondscoach die gewoon De Vrij erin zit ipv van Te Ligt.
Hij laat hem struikelenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
Daar is volgens mij heel weinig aan de hand
Ja net als tegen Montenegro.quote:
Blind is alleen geen linksback natuurlijk. Heeft niets op die positie niks te zoeken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, op basis van ervaring prima te billijken. Malacia komt er wel.
De Vrij > De Ligt is wel een vooruitgang ja. Laatstgenoemde maakt zoveel fouten in NL Elftal.
Zie de UI van @Kriegelquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe hebben we hier eerder van kunnen verliezen?
Frank the Farmerquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijdperk Drankquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tackle gebeurt pas na de buitenspelfout (mocht het buitenspel zijn geweest).quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:22 schreef wimderon het volgende:
Als er buitenspel is mag je volgens de Turken wel iemand tackelen.
Broekpoepvoetbal van die vmbo'er.quote:Op dinsdag 7 septe ber 2021 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@FireFox1quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kan er niks van volgens het FOK! EK subforum.
Dat was wel een erg slechte Panenka. Daar was die veel te hard voor. Bij een echte ligt de keeper al voor de bal erin gaat.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als je bij een 2-0 voorsprong een Panenka doet dan schijnt het zo te zijn dat je een kleine penis hebt.
kapiteintje en hmf vonden boetius een groter talentquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vind het een vreselijke kutspelerquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
NVM, ook 3-0quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:25 schreef Pvt.Webster het volgende:
Turkije speelt echt beroerd…
Gibraltar doet het op dit moment nog beter tegen Noorwegen.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:26 schreef Sfancta het volgende:
Gaat nog spannend worden deze wedstrijd. Niet perse voor het voetbal
Dit zegt ook weinig tegenwoordig met Letland, San Marino enzovoortquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De Boer was vanavond voor Turkije.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:26 schreef TLC het volgende:
Als je ook ziet hoe simpel Belgie won van Tsjechie...
fucking Frank de Boer
Rondje Frank uitlachen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
Ben ik weer, was even weg.
Heb ik iets gemist?
Geen idee, heb je iets proberen te raken dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
Heb ik iets gemist?
3-0 Nederland. Turken gaan niet tuuuteren vanavond.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
Heb ik iets gemist?
Je moeder.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, heb je iets proberen te raken dan?
Verdomme weer een goal gemist.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:27 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
3-0 Nederland. Turken gaan niet tuuuteren vanavond.
Op dat soort wedstrijden gaat het volgens Frank om de kleine momentenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:26 schreef TLC het volgende:
Als je ook ziet hoe simpel Belgie won van Tsjechie...
fucking Frank de Boer
Als je op goal hebt gestaan bij haxbal waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
Heb ik iets gemist?
Geen topic is compleet zonder een "je moeder" grap natuurlijkquote:
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:29 schreef hollandia02 het volgende:
Is er nu in elk topic een doelpunt gevallen?
Zit ie op de bank?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze man verzaakt nooit bij Leicester
Op naar de US open. Ja toch? @Wereldgozer @fetX @monkyyyquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:29 schreef Haags het volgende:
Nou we kunnen zappen, dit is defenitief gespeeld.
Ik ben geneigd het hier met je eens te zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Het gaat lastig worden voor Turkije om dit nog te gaan winnen.
Ja, hij heeft al zijn hele trainerscarriere geluk!quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:31 schreef byah het volgende:
Het mooiste is nog wel dat juist Van Gaal deze kut Turken treft, die man heeft zoveel geluk
Is nu met Plan X bezig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |