abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204737882
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:11 schreef kree het volgende:
En maar weer eens een update, doe ze niet meer zo vaak omdat alles eigenlijk wel ok gaat :)

Maar nog steeds erg naar mijn zin op mijn nieuwe werk, hoop te leren dus elke dag weer nieuwe dingen.
Dag gaat soort van supersnel voorbij en dan is het fysiek niet eens onwijs zwaar, maar het put een soort uit. Moet echt ff opladen in het weekend.

Wat wel leuk is, krijg het onderhand wel aardig door allemaal. (is in de drinkwatervoorziening dit btw, verder hou ik het maar algemeen)

Dit is by far denk ik de leukste baan die ik tot nu toe heb gehad en ook gelijk de best betalende, hoewel ik dat geld dan nog minder belangrijk vind als leuk werk.

Maargoed dus eigenlijk alles weer goed op de rit nu.

Met muziek maken ben ik natuurlijk ook nog steeds bezig. Piano/keyboards 2 dan weer in een bandje waar ik alweer een tijdje mee bezig ben onderhand.
Gitaar leren staat wel weer op een lager pitje omdat ik er gewoon niet echt tijd voor heb.

En nu zit ik alweer te denken, van mjah, musical projectje zou wel weer eens leuk zijn (in het verleden wel gedaan met amateur groepen)
Maar die kosten ook weer zoveel tijd en heen en weer rijden voor het oefenen dat ik denk nah mss ff wachten :)
deze musical toen ooit gedaan

En brengt me ff tot het volgende, morgen ga ik met m'n ma naar de klassieke uitvoering van dat requiem van Mozart
Nooit eigenlijk geweest bij een zo klassiek iets.
Maar ben wel heel benieuwd eigenlijk naar hoe zoiets live is, muzikaal gezien kan ik het alleen maar bewonderen.

tot zover even weer :)

oja edit:

Had nog wel wat nieuws, nog even contact gehad met het ziekenhuis over m'n arm incl plaat erin enzo.
Naar telefonisch gezet. Het is nog steeds niet over trouwens en heb er nog wel last van bij bepaalde bewegingen. wss komt dat nooit meer 100% goed trouwens.
Maar het belemmert me niet echt met werk en heb er verder ook niet echt pijn aan.
Na overleg met de arts met mijn vraag. van zou het niet beter zijn om die plaat er maar weer uit te schroeven. Zei hij ik weet 100% zeker dat het alleen dan maar erger kan worden (ok ik heb daar mijn twijfels over nog hoor of dat wel zo is)

Maar dat zou iets zijn voor een second-opinion dan. Voor nu maar afgesproken om het even nog wat langer aan te kijken omdat er op zich nog steeds kleine vooruitgang is. En maar bellen dan als er iets in veranderd of als er wat anders is.

Al met al is dat toch een indirect schade gevalletje van m'n overmatig drinken wat zichzelf nu niet heeft opgelost. Maarja ok pech dan maar daarvoor, voor de rest is het wel allemaal ok ;)
Wat een mooie update weer! O+ Wat fijn dat de baan zo goed bevalt. ^O^ En leuk dat je ook weer zin hebt in muziek maken. Gitaar leren komt dan later wel weer een keer wanneer je er meer tijd voor hebt.

Veel plezier morgen. Bijzonder om naar een klassiek stuk te gaan. Misschien geeft het je weer inspiratie voor de muziek. ^O^
pi_204737895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:50 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Wat een mooie update weer! O+ Wat fijn dat de baan zo goed bevalt. ^O^ En leuk dat je ook weer zin hebt in muziek maken. Gitaar leren komt dan later wel weer een keer wanneer je er meer tijd voor hebt.

Veel plezier morgen. Bijzonder om naar een klassiek stuk te gaan. Misschien geeft het je weer inspiratie voor de muziek. ^O^
ja sowieso, altijd inspiratie uit de muziek haal ik wel weer en nieuwe ideetjes :)
Do what you love, love what you do!
pi_204738006
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:51 schreef kree het volgende:

[..]
ja sowieso, altijd inspiratie uit de muziek haal ik wel weer en nieuwe ideetjes :)
Las ik het goed dat je in een bandje speelt? Samen muziek maken is ook heerlijk.
pi_204738095
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:00 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Las ik het goed dat je in een bandje speelt? Samen muziek maken is ook heerlijk.
ja is al van een eindje terug nog hoor, was iemand van de hulpverlenging die ook in een christelijk bandje speelde (heb dat daarvoor ook gedaan). maar via hem weer in een andere band. als Keyboard 2 dus synth partijtjes ed erbij.

Maar vond dat onwijs leuk dus doe daar nog steeds mee mee. Hij leerde mij gitaar ook beetje toen ik in dat traject zat.
Al met al is het weer ons kent ons onderhand ook met andere musici want de "christelijke scene" in Katwijk is niet zo heel groot.

Maar doe daarmee mee nu dus.

Kan wel ff kijken of ik een audio live fragmentje kan posten daarvan trouwens. moet ik even kijken of ik dat ergens handig kan uploaden zonder inlog etc
  Forum Admin vrijdag 13 mei 2022 @ 22:08:24 #260
58651 crew  murp
murp
pi_204738140
Wat ben jij gegroeid de laatste tijd @kree ! Echt supertrots op je! O+ Ik ben zo blij voor je!
pi_204738170
linkje jongens., live opname enzo wel mix achteraf.
https://anonfiles.com/1dP4dcgdyf/Adonai_Ahuvi_wav
pi_204738172
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:00 schreef -Shii- het volgende:

[..]
En ik heb het gehoord en ze spelen echt supergoed _O_
pi_204738192
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:10 schreef praadje het volgende:

[..]
En ik heb het gehoord en ze spelen echt supergoed _O_
:@
pi_204738258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:10 schreef kree het volgende:
Klinkt goed hoor. ^O^ Alhoewel het niet mijn stijl van muziek is, vind ik het lekker klinken.
pi_204738317
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:16 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Klinkt goed hoor. ^O^ Alhoewel het niet mijn stijl van muziek is, vind ik het lekker klinken.
nee joh stijl maakt niet uit ;). ik deed ook echt van alles hoor als muzikant. Maar begon op 16 bij een gospel koor als pianist en heb daarna alles ook gedaan wat God weer verboden heeft om het maar te zeggen.

Haha van coverband tot musical en klassiek, maar zie het altijd als muzikale uitdaging dus de hele stijl maakt mij niet eens zoveel uit.
Tis meer het met muzikanten onder elkaar wat het ook altijd weer leuk maakt :P
pi_204738393
Leuk om te lezen dit! Vroeger best wat grappen gemaakt als je weer eens dronken aan het posten was maar ben blij dat het goed met je gaat!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_204738483
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk om te lezen dit! Vroeger best wat grappen gemaakt als je weer eens dronken aan het posten was maar ben blij dat het goed met je gaat!
haha ja, nou neem dat niet iemand kwalijk ofzo ook hoor, achteraf gezien mss ook allemaal wel weer grappig. whahaha

of ik het echt allemaal weer terug wil gaan lezen wat ik toen allemaal poste, naahhhh doe maar niet haha :D
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 06:40:01 #268
388664 crew  Dotteke
pi_204740183
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:34 schreef kree het volgende:

[..]
haha ja, nou neem dat niet iemand kwalijk ofzo ook hoor, achteraf gezien mss ook allemaal wel weer grappig. whahaha

of ik het echt allemaal weer terug wil gaan lezen wat ik toen allemaal poste, naahhhh doe maar niet haha :D
Je wat nog met een ONZ lied bezig, Heb je dat ooit nog afgemaakt :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_204781076
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 06:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je wat nog met een ONZ lied bezig, Heb je dat ooit nog afgemaakt :P
Haha ja. Nou had toen nog wat teksten opgeslagen.
Maar ben er niet echt meer mee verder gegaan.

Maar als iemand zich meldt die het ook daadwerkelijk in wil zingen dan maak ik de muziek wel af ;)

Wat wel minder is. Had nu gelijk al van de belastingdienst brieven of ik mijn zorg en huurtoeslag ff terug wilde betalen.

A 2000 euro. Ik wist dat dat natuurlijk zou komen. Maar dacht dat berekenen ze pas eind van het jaar en niet nadat ik dat 4 maanden krijg omdat minimum toen nog en geen spaargeld.

Of ik het ff betaal voor begin juli. Ok het kan in termijnen ook. Maargoed ze rekenen er blijkbaar op dat je dan ook gegarandeerd maar dat inkomen hebt voor de rest van het jaar.

Ik vindt t niet logisch. Maargoed het zal verder geen probleem zijn. Start de betaal regeling wel en dan los ik het in de paar komende maanden wel af. Heb het nu natuurlijk niet gelijk liggen zo.
Moest m’n ma ook nog wat betalen namelijk voor die maanden dat ik daar logeerde tussen het begeleid wonen en m’n eigen huisje met alle klus kosten van dien.
  Moderator dinsdag 17 mei 2022 @ 19:41:41 #270
388664 crew  Dotteke
pi_204782114
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:51 schreef kree het volgende:

[..]
Haha ja. Nou had toen nog wat teksten opgeslagen.
Maar ben er niet echt meer mee verder gegaan.

Maar als iemand zich meldt die het ook daadwerkelijk in wil zingen dan maak ik de muziek wel af ;)

Wat wel minder is. Had nu gelijk al van de belastingdienst brieven of ik mijn zorg en huurtoeslag ff terug wilde betalen.

A 2000 euro. Ik wist dat dat natuurlijk zou komen. Maar dacht dat berekenen ze pas eind van het jaar en niet nadat ik dat 4 maanden krijg omdat minimum toen nog en geen spaargeld.

Of ik het ff betaal voor begin juli. Ok het kan in termijnen ook. Maargoed ze rekenen er blijkbaar op dat je dan ook gegarandeerd maar dat inkomen hebt voor de rest van het jaar.

Ik vindt t niet logisch. Maargoed het zal verder geen probleem zijn. Start de betaal regeling wel en dan los ik het in de paar komende maanden wel af. Heb het nu natuurlijk niet gelijk liggen zo.
Moest m’n ma ook nog wat betalen namelijk voor die maanden dat ik daar logeerde tussen het begeleid wonen en m’n eigen huisje met alle klus kosten van dien.
Dat is een tegenvaller zeg. Dat kan ik mij goed voorstellen. Gelukkig kan je een betalingsregeling doen. Stel dat je het in een keer terug zou moeten betalen.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 19:55:27 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_204782354
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:10 schreef kree het volgende:
klinkt als zo'n opwekkingslied ofzo
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 19:56:17 #272
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_204782375
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ja hij had wel een aparte manier van posten en daar grapten we wel eens over ja, wist eigenlijk niet dat ie dan ook dronken was :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206078691
Hmms het is denk weer eens tijd voor een update?
zou er haast een poll even van maken gewoon om wat jullie denken.
pi_206078735
POLL
pi_206079072
update volgt trouwens want heb weer een CBR moment die alles kan breken of maken.
pi_206080020
@kree zo ontzettend benieuwd naar je update. En laat je niet breken door het CBR. Komaan ^O^
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 20:58:23 #277
388664 crew  Dotteke
pi_206080545
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:04 schreef kree het volgende:
update volgt trouwens want heb weer een CBR moment die alles kan breken of maken.
Als je niet gedronken hebt hoef je je geen zorgen te maken. Komt vast goed
  zaterdag 24 september 2022 @ 02:12:57 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206082926
Pfoe, Zo blij dat het bij mij nooit zo ver is gekomen :). Aan de andere kant; misschien heb ik wel zo'n 'wake up call' nodig
Een gedicht over Maanvis
pi_206122818
Korte update dan:
Wat me vooral opvalt, heb het ineens druk, heel druk :)

met werk gaat het allemaal prima, pas wel leuk in het team enzo en heb nog wat om daarin te groeien op vakgebied wat uiteindelijk Elektro is en dit is meer een werktuigbouw functie.
Wat ik trouwens juist wel leuk vindt want doe ik eens wat andere dingen alsdan ik al jaren doe.

Inmiddels cursus weer gedaan voor VP = vakbekwaam persoon om toch ook officieel de aanwijzing daar te hebben dat ik aan Elektro dingen mag schakelen enzo. (kon ik al maar waar ik nu werk moet het officieel)
Dus het is nu deels werktuigbouw en Elektro, met mooie doorgroei mogelijkheid richting salaris schaal hoger wat dan weer meer Elektro is.
Zit redelijk ok met m'n diploma's namelijk die ik wel heb zeker op Elektro gebied.

maar allemaal geen haast mee, er gaat nog een meer werk specifieke opleiding lopen volgende week en is dagje in de week.
Dus genoeg te doen allemaal.

Verder leuk opweg met (hobby) bandje, CD opnamen gemaakt wel is waar met covers en semi live. maar was ook de bedoeling ervan. Want ook gelijk video opname voor promotie enzo.
Dat is het christelijke bandje, kan evt wel wat doorsturen maar doe ik wel via dm dan als iemand dat wil horen. Heb alleen de audio mix nog.
Met de video zijn ze nog bezig.

Dus naja gaat wel lekker eigenlijk allemaal.
pi_206123893
Wow Kree. Wat heb jij het goed gedaan en wat doe je het nog steeds goed zeg. Je kunt zo fucking trots zijn op jezelf. _O_
pi_206125254
Hou je het volledig stoppen nog steeds vol trouwens of drink je nu weer bij 'gelegenheden'?
pi_206136440
Fijn dat het zo goed gaat kree! ^O^
pi_206137376
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:59 schreef kree het volgende:
Korte update dan:
Wat me vooral opvalt, heb het ineens druk, heel druk :)

met werk gaat het allemaal prima, pas wel leuk in het team enzo en heb nog wat om daarin te groeien op vakgebied wat uiteindelijk Elektro is en dit is meer een werktuigbouw functie.
Wat ik trouwens juist wel leuk vindt want doe ik eens wat andere dingen alsdan ik al jaren doe.

Inmiddels cursus weer gedaan voor VP = vakbekwaam persoon om toch ook officieel de aanwijzing daar te hebben dat ik aan Elektro dingen mag schakelen enzo. (kon ik al maar waar ik nu werk moet het officieel)
Dus het is nu deels werktuigbouw en Elektro, met mooie doorgroei mogelijkheid richting salaris schaal hoger wat dan weer meer Elektro is.
Zit redelijk ok met m'n diploma's namelijk die ik wel heb zeker op Elektro gebied.

maar allemaal geen haast mee, er gaat nog een meer werk specifieke opleiding lopen volgende week en is dagje in de week.
Dus genoeg te doen allemaal.

Verder leuk opweg met (hobby) bandje, CD opnamen gemaakt wel is waar met covers en semi live. maar was ook de bedoeling ervan. Want ook gelijk video opname voor promotie enzo.
Dat is het christelijke bandje, kan evt wel wat doorsturen maar doe ik wel via dm dan als iemand dat wil horen. Heb alleen de audio mix nog.
Met de video zijn ze nog bezig.

Dus naja gaat wel lekker eigenlijk allemaal.
Wat super tof om te lezen Kree.
Je hebt het toch maar allemaal voor elkaar gekregen. Complimenten :*
pi_206138749
KreeGod _O_
pi_206173578
quote:
99s.gif Op woensdag 28 september 2022 06:49 schreef praadje het volgende:
Hou je het volledig stoppen nog steeds vol trouwens of drink je nu weer bij 'gelegenheden'?
@kree

[ Bericht 9% gewijzigd door praadje op 02-10-2022 09:17:05 ]
  Moderator maandag 14 november 2022 @ 16:00:44 #286
388664 crew  Dotteke
pi_206674175
@kree hoe is het nu met je?
pi_206732818
@kree Ik heb het een en ander teruggelezen. Het spijt me dat ik in het verleden negatieve comments heb gegeven. Ik heb met bewondering gelezen hoe je je eigen leven hebt terug gepakt.Dit laat je ware karakter zien en dat is iets om zeer trots op te zijn.
Nogmaals mijn excuses.
pi_206936203
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 16:00 schreef Dotteke het volgende:
@:Kree hoe is het nu met je?
Ja het is wel weer eens tijd voor een update denk :)
Ben eigenlijk sowieso niet zo veel op Fok! geweest de laatste tijd.

Het gaat nog steeds uitstekend met mij, lekker aan het werk, voel me er prima thuis.
De 17e heb ik weer een onderzoek van Rijbewijsbelang voor het CBR.
Dus nog even bloedprikken daarvoor en dan weer het standaard riedeltje wat 5 min duurt.
Dus dat moet allemaal wel weer goed komen. Maargoed je weet het nooit met die gasten daar dus toch ook wel weer spannend.

Opleiding is in volle gang en toch best nog wel weer lastig, sowieso omdat ik toch wel weer met wiskunde aan de gang moet wat ik natuurlijk al 20 jaar niet meer gebruik in mijn werkzaamheden.
Nu ook niet trouwens maatgoed voor die opleiding dus wel :P
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 10:31:31 #289
388664 crew  Dotteke
pi_206936316
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:13 schreef kree het volgende:

[..]

Het gaat nog steeds uitstekend met mij, lekker aan het werk, voel me er prima thuis.
Dus nog even bloedprikken daarvoor en dan weer het standaard riedeltje wat 5 min duurt.
Dus dat moet allemaal wel weer goed komen. Maargoed je weet het nooit met die gasten daar dus toch ook wel weer spannend.

Opleiding is in volle gang en toch best nog wel weer lastig, sowieso omdat ik toch wel weer met wiskunde aan de gang moet wat ik natuurlijk al 20 jaar niet meer gebruik in mijn werkzaamheden.
Fjin te horen Kree, dacht gisteren avond nog aan jou door dit Topic over gitaar spelen. HOB / Stropdaz en zijn gitaar
Ik dacht maar zo daar kan Kree ook wel het een en ander over vertellen.

Maar het doet mij goed te lezen dat het zo goed met je gaat Kree, echt een heel ander leven heb je nu.
En dat met het CBR komt vast wel goed als iemand goed zijn best heeft gedaan ben jij het wel. ^O^
  zondag 4 december 2022 @ 16:21:11 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206940689
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:13 schreef kree het volgende:

[..]

maar je hebt je rijbewijs nu wel weer?
Een gedicht over Maanvis
pi_206945719
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 16:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]
maar je hebt je rijbewijs nu wel weer?
Ik heb hem vorig jaar terug gehad, met een geldigheid van een jaar. Dus moet nu weer diezelfde keuring doen.
Weet niet wat er daarna gebeurt, misschien terug voor 2 jaar of hopelijk langer. Maar dat hangt weer van het advies van Rijbewijsbelang af en het CBR
  zondag 4 december 2022 @ 22:24:02 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206946044
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 21:53 schreef kree het volgende:

[..]
Ik heb hem vorig jaar terug gehad, met een geldigheid van een jaar. Dus moet nu weer diezelfde keuring doen.
Weet niet wat er daarna gebeurt, misschien terug voor 2 jaar of hopelijk langer. Maar dat hangt weer van het advies van Rijbewijsbelang af en het CBR
oh das wel logisch idd, zou anders wel achterlijk lang duren, maar idd kut dat het zo lang duurt
weet niet of je al een autoverzekering had afgesloten maar dat wordt ook zwaar klote (heb er zelf ook nog last van, je betaalt jaren de hoofdprijs)
Een gedicht over Maanvis
pi_206955373
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 22:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]
oh das wel logisch idd, zou anders wel achterlijk lang duren, maar idd kut dat het zo lang duurt
weet niet of je al een autoverzekering had afgesloten maar dat wordt ook zwaar klote (heb er zelf ook nog last van, je betaalt jaren de hoofdprijs)
Nou ik heb alleen een auto van mijn werk, dus dat probleem heb ik dan gelukkig niet. Maar had het inderdaad ook gevonden. Opzicht vindt ik het best wel belachelijk hoe lang en zwaar dit allemaal bestraft wordt

We zijn nl inmiddels 3 jaar verder onderhand al. En nog lang niet ervan af.
pi_207603392
Update:

avond :)

Nou goed nieuws, had mijn rapportage terug van Rijbewijsbelang over onderzoek alcohol welke ik weer moest doen natuurlijk om mijn rijbewijs te kunnen verlengen.

Helemaal goedgekeurd en met mooie standaard bloedwaarden erbij. CBR zal niet moeilijk doen.\
Heb me goed gedragen dit jaar al zeg ik het zelf :P

Maargoed alsnog was dit even stress voor mij wel, omdat het een vage organisatie is en ik het ook niet helemaal eens ben met hun methode van onderzoek en hoe ze dit toepassen.

Maargoed belangrijkste is, het is goedgekeurd weer *O*
Kan nu weer normaal slapen denk.

Doe ter info nog even kort de conclusie van het rapport erbij, om het helemaal te posten staat denk teveel persoonlijke info in, maar dit stukje kan nog wel

quote:
BESCHOUWING
CDT > a?appunt? (2,0% bij een conform IFCC gestandaardiseerde methode) nee
gGT > a?appunt? (74 U/L bij mannen en 44 U/L bij vrouwen) nee
Het onderzoek vindt plaats in het kader van de Gezondheidsverklaring procedure waarbij verzocht wordt betrokkene te onderzoeken met betrekking tot alcoholmisbruik alsmede mogelijke comorbiditeit en in het verlengde daarvan te adviseren over de geschiktheid voor het besturen van motorvoertuigen. Uit het onderzoek komen geen, in dit kader relevante, afwijkende bevindingen naar voren.
Overwegingen met betrekking tot alcohol diagnos?ek: er worden onvoldoende aanwijzingen gevonden tot het stellen van de diagnose alcoholmisbruik in de zin der wet. Op grond hiervan kom ik tot het volgende advies: geschikt voor beide categorieën.
Overwegingen met betrekking tot -psychiatrische- comorbiditeit: In diagnos?sche termen is geen sprake van relevante psychiatrische problema?ek. Op grond van de voorwaarden uit de 'Regeling eisen geschiktheid 2000' kom ik tot het volgende advies: geschikt voor beide categorieën.
ADVIES
Geschikt voor beide categorieën.
Op grond van ar?kel 102 (ingeval van herkeuring: ar?kel 104) Reglement rijbewijzen moet de aangewezen keurend arts het CBR schri?elijk meedelen of de aanvrager naar zijn/haar oordeel voldoet aan de in de 'Regeling eisen geschiktheid 2000' neergelegde eisen en zo ja of er redelijke grond bestaat voor een termijnbeperking aan de geschiktheid.
NB Het is mogelijk dat in de beschouwing meerdere adviezen worden gegeven inzake de rijgeschiktheid. Bijvoorbeeld wanneer sprake is van meerdere aandoeningen. In dergelijke gevallen dienen wij ons te baseren op het advies dat de meest beperkende invloed hee? op de rijgeschiktheid.

[ Bericht 10% gewijzigd door kree op 17-01-2023 20:32:07 ]
pi_208136157
Update:

Na dikke vertraging en al om fouten bij het CBR en Rijbewijsbelang.
* kree heeft het rijbewijs weer ok goedgekeurd gekregen, nu voor 3 jaar.

Blij dat ik even dus van die instanties af ben weer. Het kost veel geld namelijk en goed het is nou eenmaal een gevolg ervan. En weet ik echt wel.
Maar er zouden dingen een stuk beter kunnen daarmee toch wel.

verder nieuws, Ik was vorig jaar april begonnen met werk natuurlijk, dat is nu omgezet voor contract voor onbepaalde tijd.
Wat opleidingen weer voldoende gehaald, met muziek weer lekker bezig.

Al met al was het best een druk jaar vol veranderingen, nog worstel ik wel eens met alle drukte en dingen die je zelf moet regelen enzo.
Maar kan melden nu, het gaat goed en ook allemaal de goede kant op.

Durf nu een beetje vooruit weer te gaan denken met plannen enzo die ik nog best wel heb.

Wordt vervolgd weer :)
pi_208136253
Ik hoop trouwens en dat was in de hele eerste instantie ook het doel van dit topic.
Want ik weet dat ik niet de enige ben die dit soort shit heeft.
En dacht wellicht door het te beschrijven, wat er goed gaat, maar ook juist wat niet.
(of noem alles, als je je in de hulpverlening stort, het is zo eng allemaal als je het niet weet wat er met je gaat gebeuren of wat ze willen)

Dat andere zien van dat er een weg is, en die is wss voor iedereen anders dat weet ik wel.
Maar zie het als een lichtpunt ofzo als je het niet meer weet, want er is een mogelijkheid altijd wel. Het is alleen soms lastig om die te vinden.

Ik zal dit ook nog wel blijven updaten hoor, want het is nog steeds niet het einde van het verhaal.
pi_208137564
Kree ik hou van je
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_208138889
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Kree ik hou van je
thanks man, waardeer het, hoeveel moeite het me niet kost he :)
pi_208138980
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 07:43 schreef kree het volgende:
Update:

Na dikke vertraging en al om fouten bij het CBR en Rijbewijsbelang.
* kree heeft het rijbewijs weer ok goedgekeurd gekregen, nu voor 3 jaar.

Blij dat ik even dus van die instanties af ben weer. Het kost veel geld namelijk en goed het is nou eenmaal een gevolg ervan. En weet ik echt wel.
Maar er zouden dingen een stuk beter kunnen daarmee toch wel.

verder nieuws, Ik was vorig jaar april begonnen met werk natuurlijk, dat is nu omgezet voor contract voor onbepaalde tijd.
Wat opleidingen weer voldoende gehaald, met muziek weer lekker bezig.

Al met al was het best een druk jaar vol veranderingen, nog worstel ik wel eens met alle drukte en dingen die je zelf moet regelen enzo.
Maar kan melden nu, het gaat goed en ook allemaal de goede kant op.

Durf nu een beetje vooruit weer te gaan denken met plannen enzo die ik nog best wel heb.

Wordt vervolgd weer :)
Top man. ^O^

Je zult het altijd zelf moeten blijven doen en dat zal de ene dag lastiger zijn dan de andere, maar deze positieve gebeurtenissen daar kun je zelf heel erg trots op zijn dat je dat voor elkaar hebt gekregen. ^O^
pi_208139027
Ik schrok even toen ik dit topic opende..bleek je gebroken schouder van jaren terug ;)
Klinkt alsof het top gaat nu, supergoed van je. Gefeliciteerd met je vaste contract!
Trust nobody
pi_208142347
zal inklem zelf maar dicht maken dan?

:) weet niet of deze automatisch aan elkaar linken die topics. Hoop het. maar anders maar ff FB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')