Ze hadden gewoon het luchtalarm moeten laten afgaan. Wordt dat ding ook nog eens ergens voor gebruikt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja want die 4 uur eerder dicht gaan hebben echt Corona buiten de deur gehouden
Ik begrijp al dat jij geen gedragswetenschapper bent.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja want die 4 uur eerder dicht gaan hebben echt Corona buiten de deur gehouden
is wat fout gegaan of ik heb het fout gedaan, was een reactie op chatnoxquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eh, dat heb ik niet gezegd! Maar ik zie wat er gebeurd is, iets teveel weggehaald uit twee quotes.
Urgentiequote:Op dinsdag 7 september 2021 13:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik begrijp al dat jij geen gedragswetenschapper bent.
Naja ik lees ze meer als een tip dan wel advies.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:54 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik vind dit soort artikelen wel mooi. Alles is tegenwoordig een probleem. Het leven zit vol met beren op de weg. Ik hoop dat we hierna ook mensen kunnen gaan wijzen op de gevaren van diwaterstofoxide. Gewoon een stukje bewustwording naar de mensen toe.
Wel een goede reden voor zolderkamerautisten om geen prik te nemen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dat ik me al heb laten vaccineren, de eerste goeie reden om het niet te doen
Uit de modellen kwam naar voren dat mensen knakworsten gingen hamsteren. De deskundigen waren totaal verrast door het hamsteren van wc-papier.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:14 schreef Woelwater het volgende:
[..]
UrgentieEr hebben nog nooit zoveel mensen tegelijkertijd bij de schappen wc-papier gestaan, hadden die gedragswetenschappers van jou daar niet een beetje op in kunnen spelen.
Dat kun je natuurlijk doortrekken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
'Er komt een onbekend virus op ons af, dus we gaan de komende maanden op slot, maar drink eerst rustig je biertje op' getuigt niet echt van urgentie.
Ik heb knakworsten gehamsterd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:29 schreef zoost het volgende:
[..]
Uit de modellen kwam naar voren dat mensen knakworsten gingen hamsteren. De deskundigen waren totaal verrast door het hamsteren van wc-papier.
Klap in het gezicht van Pagequote:Op dinsdag 7 september 2021 13:37 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik heb knakworsten gehamsterd.
Larry?quote:
Het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:08 schreef Johannes788 het volgende:
Vattenfall, voorheen bekend onder de naam Energiebedrijf Nuon, heeft nieuwe maatregelen genomen om op de werkvloer gevaccineerden van ongevaccineerden te scheiden.
Gevaccineerden krijgen een groene sticker op de helm, ongevaccineerden een oranje sticker.
Vattenfall gaat nu met groene (gevaccineerd) en oranje (ongevaccineerd) helmstickers werken, zodat het onderscheid makkelijk te maken is.
Vattenfall laat ons in een email weten dat het tonen van de QR-code vrijwillig is.
De brief is duidelijk: heb je een geldige QR-code dan krijg je een groene helmsticker, kan je die niet tonen, dan krijg je een oranje sticker.
https://doezelfnormaal.nl(...)cineerde-werknemers/
Klopt. Zullen wel meer grote werkgevers volgen nu het gewoon wordt geaccepteerd en er weinig ophef over is in de gewone media.quote:
Vooral omdat het zo makkelijk lijkt te zijn eromheen te komen. De wet overtreden? Nee hoor, onze medewerkers vroegen erom.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:51 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Klopt. Zullen wel meer grote werkgevers volgen nu het gewoon wordt geaccepteerd en er weinig ophef over is in de gewone media.
Yesquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vooral omdat het zo makkelijk lijkt te zijn eromheen te komen. De wet overtreden? Nee hoor, onze medewerkers vroegen erom.
Tja, als je hier iets zegt over 'herkenningstekens' voor ongevaccineerden in andere vormen word je gelijk weggemod want Godwin.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit kan inderdaad niet, toch een keer met je eens
Er is geen ander duidelijk voorbeeld in de recente geschiedenis waarbij in 'ontwikkelde' landen een onderscheid wordt gemaakt tussen burgers dan de periode 1935-1939 zo'n beetje. Ja, wat in de jaren daarna is gebeurd zal nu wel niet gebeuren, maar dat zegt niemand.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:06 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Tja, als je hier iets zegt over 'herkenningstekens' voor ongevaccineerden in andere vormen word je gelijk weggemod want Godwin.
Maar zo komt het toch wel akelig steeds dichter bij.
Ik vind ook dat fouten die gemaakt zijn in de periode voor WO2 best benoemd mogen worden. Dat segregatie op afkomst zo makkelijk was kwam omdat de registratie op orde was e.d.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er is geen ander duidelijk voorbeeld in de recente geschiedenis waarbij in 'ontwikkelde' landen een onderscheid wordt gemaakt tussen burgers dan de periode 1935-1939 zo'n beetje. Ja, wat in de jaren daarna is gebeurd zal nu wel niet gebeuren, maar dat zegt niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |