Arizonaaaa Take me Hooome.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
Jaaa
Ok het is nog lang geen overwinning maar dit is zó knap
Doe je goed.quote:
Botic.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
Bizar dat na een 6-0 set ik niet het gevoel heb dat Botox hier moet verliezen. Zit echt wel meer in.
Ik denk dat hij een breekje tegen krijgt en dan is het klaar.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:09 schreef macca728 het volgende:
Als hij zijn service houdt kan hij nog wel winnen
Vrees het ookquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een breekje tegen krijgt en dan is het klaar.
Deze game heeft hij in ieder geval nog keurig standgehoudenquote:
Ik heb de beruchte Connors - Pernfors op Wimbledon gezien.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
Bizar dat na een 6-0 set ik niet het gevoel heb dat Botox hier moet verliezen. Zit echt wel meer in.
Die laatste rally was smullen van zijn kantquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
Schulp speelt echt indrukwekkend.
Ja, Botic en Tallon. Maar waar is de tijd dat Nederlandse jongens gewoon Jan, Kees, Piet, Teun, Gijs, Aap, Noot of Mies heetten.quote:
6-1 6-1 4-1 stond Connors toen achter?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb de beruchte Connors - Pernfors op Wimbledon gezien.
Ik sta nergens meer van te kijken.
Ja. Commentator was al bezig met dat hij te laat gestopt was, dit niet meer zover had moeten laten komen, zo een grote speler verdient dat niet en alles. Helemaal afgeschreven en in de put.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
6-1 6-1 4-1 stond Connors toen achter?
Botox en Tarrel Remspoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Botic en Tallon. Maar waar is de tijd dat Nederlandse jongens gewoon Jan, Kees, Piet, Teun, Gijs, Aap, Noot of Mies heetten.
Beetje racistisch om je zoon aap te noemenquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Botic en Tallon. Maar waar is de tijd dat Nederlandse jongens gewoon Jan, Kees, Piet, Teun, Gijs, Aap, Noot of Mies heetten.
Mies was dan weer erg vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje racistisch om je zoon aap te noemen
Niveautje Promenadequote:Op dinsdag 7 september 2021 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor infantiele bijnaampjes kunnen we altijd bij jou zijn.
thanks!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor infantiele bijnaampjes kunnen we altijd bij jou zijn.
wordt uitgesteldquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:32 schreef superniger het volgende:
Hopelijk maakt Medvedev het snel af. Ik wil voetbal kijken.
Gerapporteerd bij de modsquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:32 schreef superniger het volgende:
Hopelijk maakt Medvedev het snel af. Ik wil voetbal kijken.
Was Jack van Gelder alweer ter plaatse?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:39 schreef Szura het volgende:
Overigens is het allemaal de schuld van de NOS
Kiek en Misa bij de vrouwen!quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
Knappe prestatie van Botic hoor. In ruim 25 jaar tennis kijken hebben alleen Krajicek, Schalken en Verkerk dit gepresteerd. Ik hoop dat hij geen eendagsvlieg blijkt.
Nu 62 van de wereld. Dan hoef je je voor de meeste atp toernooien niet meer te kwalificeren, maar nog net te laag voor de master toernooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |