Ik verwacht wel iets meer tegenstand van Medvedev eigenlijkquote:Op dinsdag 7 september 2021 08:19 schreef de_boswachter het volgende:
1800 Botox. Kan hij om 2000 het journaal nog halen.
Haha vetquote:
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:50 schreef Norrage het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat ze het niet zullen uitzenden op Eurosport 1???
Waar maak je je druk om, dit gaat 100% worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:58 schreef Norrage het volgende:
Er is uberhaupt geen damespartij tegelijk, dus de enige pot tot 20.00 s avonds is die van Botic. Dus laten we duimen dat we het dit keer wel kunnen zien itt de vorige keer met dat kut-wielrennen.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:43 schreef Nikkie321 het volgende:
Weet iemand waar Botic-Medvedev wordt uitgezonden? Op Eurosport 1 zenden ze de dames uit, Eurosport 2 wielrennen. Alleen Discovery+ zeker, of helemaal niet
ja want die vorige pot, die ook al zo unprecedented was, werd wel uitgezonden....quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, dit gaat 100% worden uitgezonden.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik verwacht wel iets meer tegenstand van Medvedev eigenlijk
Marco Kroesquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:36 schreef Alpha0 het volgende:
Wie is die kerel naast Schapers in de box.
Vorig jaar had je naast Serena ook nog Brady in de halve finale.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Serena Williams doet een keertje niet mee en direct dit.
Kent iemand hier Michiel Schapers trouwens? Die heeft nooit een ATP-toernooi gewonnen. In de finale van Rosmalen had hij ooit twee MP's tegen Christian Saceanu. Die miste hij en hij verloor de finale. Vervoplgens ging hij huilen en ging Saceanu hem troosten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:36 schreef Alpha0 het volgende:
Wie is die kerel naast Schapers in de box.
Tuurlijk, jarenlang de beste tennister van Nederland (lekker tussen 50 en 100)quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kent iemand hier Michiel Schapers trouwens? Die heeft nooit een ATP-toernooi gewonnen. In de finale van Rosmalen had hij ooit twee MP's tegen Christian Saceanu. Die miste hij en hij verloor de finale. Vervoplgens ging hij huilen en ging Saceanu hem troosten.
Ooit live zien spelen op Rosmalen toen ik nog een klein Arizonaatje wasquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kent iemand hier Michiel Schapers trouwens? Die heeft nooit een ATP-toernooi gewonnen. In de finale van Rosmalen had hij ooit twee MP's tegen Christian Saceanu. Die miste hij en hij verloor de finale. Vervoplgens ging hij huilen en ging Saceanu hem troosten.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Tuurlijk, jarenlang de beste tennister van Nederland (lekker tussen 50 en 100)
Ja, 1991. Da's waren nog eens tijden. Alleen won Stich toen in de halve finale van Wimbledon van edberg. Ik had heel graag de vierde Becker-Edberg op rij gezien.quote:Hij won toen wel van de Wimbledon kampioen van dat jaar, M Stich (op Rosmalen)
Hoe oud was je toen?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooit live zien spelen op Rosmalen toen ik nog een klein Arizonaatje was
Ja ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ja, 1991. Da's waren nog eens tijden. Alleen won Stich toen in de halve finale van Wimbledon van edberg. Ik had heel graag de vierde Becker-Edberg op rij gezien.
Was jij voor Edberg of voor Becker?quote:
quote:
Edbergquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was jij voor Edberg of voor Becker?
Ik weet niet precies welk jaar het was. Ik weet ook zijn tegenstander niet meer. Wat ik nog wel weet was dat we het enorm bijzonder vonden dat we de beste tennisser van Nederland zagen spelenquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?En was dat in 1991?
Arizonaaaa Take me Hooome.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
Jaaa
Ok het is nog lang geen overwinning maar dit is zó knap
Doe je goed.quote:
Botic.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
Bizar dat na een 6-0 set ik niet het gevoel heb dat Botox hier moet verliezen. Zit echt wel meer in.
Ik denk dat hij een breekje tegen krijgt en dan is het klaar.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:09 schreef macca728 het volgende:
Als hij zijn service houdt kan hij nog wel winnen
Vrees het ookquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een breekje tegen krijgt en dan is het klaar.
Deze game heeft hij in ieder geval nog keurig standgehoudenquote:
Ik heb de beruchte Connors - Pernfors op Wimbledon gezien.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
Bizar dat na een 6-0 set ik niet het gevoel heb dat Botox hier moet verliezen. Zit echt wel meer in.
Die laatste rally was smullen van zijn kantquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
Schulp speelt echt indrukwekkend.
Ja, Botic en Tallon. Maar waar is de tijd dat Nederlandse jongens gewoon Jan, Kees, Piet, Teun, Gijs, Aap, Noot of Mies heetten.quote:
6-1 6-1 4-1 stond Connors toen achter?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb de beruchte Connors - Pernfors op Wimbledon gezien.
Ik sta nergens meer van te kijken.
Ja. Commentator was al bezig met dat hij te laat gestopt was, dit niet meer zover had moeten laten komen, zo een grote speler verdient dat niet en alles. Helemaal afgeschreven en in de put.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
6-1 6-1 4-1 stond Connors toen achter?
Botox en Tarrel Remspoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Botic en Tallon. Maar waar is de tijd dat Nederlandse jongens gewoon Jan, Kees, Piet, Teun, Gijs, Aap, Noot of Mies heetten.
Beetje racistisch om je zoon aap te noemenquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Botic en Tallon. Maar waar is de tijd dat Nederlandse jongens gewoon Jan, Kees, Piet, Teun, Gijs, Aap, Noot of Mies heetten.
Mies was dan weer erg vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje racistisch om je zoon aap te noemen
Niveautje Promenadequote:Op dinsdag 7 september 2021 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor infantiele bijnaampjes kunnen we altijd bij jou zijn.
thanks!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor infantiele bijnaampjes kunnen we altijd bij jou zijn.
wordt uitgesteldquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:32 schreef superniger het volgende:
Hopelijk maakt Medvedev het snel af. Ik wil voetbal kijken.
Gerapporteerd bij de modsquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:32 schreef superniger het volgende:
Hopelijk maakt Medvedev het snel af. Ik wil voetbal kijken.
Was Jack van Gelder alweer ter plaatse?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:39 schreef Szura het volgende:
Overigens is het allemaal de schuld van de NOS
Kiek en Misa bij de vrouwen!quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
Knappe prestatie van Botic hoor. In ruim 25 jaar tennis kijken hebben alleen Krajicek, Schalken en Verkerk dit gepresteerd. Ik hoop dat hij geen eendagsvlieg blijkt.
Nu 62 van de wereld. Dan hoef je je voor de meeste atp toernooien niet meer te kwalificeren, maar nog net te laag voor de master toernooien.
Hoi Marijn de Vriesquote:
En Siemerink. En ik weet niet hoe ruim die 25 is, anders Eltingh ook nog.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
Knappe prestatie van Botic hoor. In ruim 25 jaar tennis kijken hebben alleen Krajicek, Schalken en Verkerk dit gepresteerd. Ik hoop dat hij geen eendagsvlieg blijkt.
Nu 62 van de wereld. Dan hoef je je voor de meeste atp toernooien niet meer te kwalificeren, maar nog net te laag voor de master toernooien.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vergeet de onvermijdelijke rolstoellers niet!
Ja gun het haar ook, Svitolina gaat nooit een GS winnenquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je er tegen? Speelt leuk tennis.
Coolquote:Op woensdag 8 september 2021 02:45 schreef macca728 het volgende:
Sabalenka ook door met een nog moeizame tweede set uiteindelijk
Jammer.quote:
Hij is zwaar favoriet maar met name Medvedev kan wel winnen, Zverev moet dat ook kunnen.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:12 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die denken dat iemand anders dan Djokovic het toernooi wint?
Djokovic en Cilic?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:36 schreef macca728 het volgende:
Bij de mannen 6 straks, wie weet binnenkort maar 2
O, zo. Ja, zou kunnen. Maar dacht dat je Thiem misschien bedoelde omdat die nu geblesseerd is. Maar goed, Cilic is inderdaad ouder.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Thiem, Cilic zal toch ok wel stoppen binnenkort ?
Wawrinka is ook nog niet gestopt toch?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:36 schreef macca728 het volgende:
Bij de mannen 6 straks, wie weet binnenkort maar 2
Nee Federer, Nadal en Murray ook nog niet natuurlijk maar ze zijn wel allemaal redelijk aan het einde en of ze nog echt fit worden...quote:Op woensdag 8 september 2021 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wawrinka is ook nog niet gestopt toch?
Denk dat Zverev en Medvedev in staat zijn om hem te verslaan in ieder geval. Geef Djoko nog steeds de beste kans heel zeker is het allemaal niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:12 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die denken dat iemand anders dan Djokovic het toernooi wint?
Die is 1,5 jaar jonger dan Djokoquote:Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Thiem, Cilic zal toch ok wel stoppen binnenkort ?
Ja maar is niet fit meer of niet gemotiveerd.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is 1,5 jaar jonger dan Djoko
Oh, op die manier, dat zou wel kunnen ja. Al denk ik dat tennissers wel zo lang mogelijk doorgaan om misschien toch nog een keer zo’n uitschieter te hebben. Zie ook Tsonga bijvoorbeeld of Wawrinka en Murray als je het over de GS-winnaars hebt.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja maar is niet fit meer of niet gemotiveerd.
Ik hoop op Bencic of Sabalenka. Ik gun het de Britten en Canadezen niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:17 schreef macca728 het volgende:
zou wel leuk zijn als Bencic een GS wint
Moeten we niet willen. Een finale tussen 2 bakvisjes.quote:Op woensdag 8 september 2021 19:39 schreef Marcoss het volgende:
Krijg je straks een finale tussen Raducanu en Fernandez
Zie dat Harris 1 setpoint had op eigen service in de 1e set.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:07 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Denk het wel. Als is Harris ook slecht op de belangrijke punten.
Tiebreak ook wat onnodige fouten van Harris.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zie dat Harris 1 setpoint had op eigen service in de 1e set.
De tijd dat Zverev veel energie verspilde in eerste rondes van een toernooi/GrandSlam lijkt een beetje voorbij te zijn, he? Voorheen moest hij toch vanaf de eerste ronde al regelmatig een 5-setter spelen. En nu verliest hij eigenlijk nauwelijks meer een set. Zie dat hij in z'n afgelopen 15 duels maar 3 setjes heeft prijsgegeven.
Ja, ik vind het echt niks. Ik val er net in maar het ziet eruit als een trainingspartijtje voor Djokovic.quote:
Ja, inderdaad. En dat gebrul van hem op belangrijke momenten vind ik niks.quote:Op donderdag 9 september 2021 06:12 schreef macca728 het volgende:
Waarom zou je iemand aanmoedigen die zo superieur is ?
Ja, zeker.quote:Wel bizar na de eerste set 19 games, in 18 daarvan kreeg Djokovic tenminste 1 gamepoint (en hij pakte er 15)
Ja, ik hoop dat Zverev of Medvedev/A-A hem kan stoppen. Ik heb echt geen zin in dat gestoorde gebrul als hij het Grand Slam wint.quote:Op donderdag 9 september 2021 08:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Djoko weer de eerste set verloren. Hij lijkt zichzelf een uitdaging te willen geven.
Eerst Djokovic - Zverev, daarna Medvedev tegen de winnaar van Auger - Alliasimequote:Op donderdag 9 september 2021 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
Met welke partij verwachten jullie dat ze vrijdag beginnen, Djokovic-Zverev of Auger-Alliasime-Medvedev? Ben benieuwd of daar een bepaalde logica/volgorde wordt gehanteerd.
O ja, het zijn natuurlijk drie partijen. Mijn fout. Ik dacht dat het er nog maar twee waren. Excuus.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:35 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Eerst Auger - Alliasime, dan Djokovic - Zverev, daarna Medvedev - Alliasime
Misschien ooit, maar deze keer zie ik het hem niet doen.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
A-A wint nooit een finale.
Zou wel episch zijn als hij juist nu wintquote:Op donderdag 9 september 2021 15:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
A-A wint nooit een finale.
Ja, maar ik had het helemaal episch gevonden als Djokovic vannacht gediskwalificeerd was geweest geworden.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zou wel episch zijn als hij juist nu wint
Deze zin is net Lucille Wernerquote:Op donderdag 9 september 2021 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het helemaal episch gevonden als Djokovic vannacht gediskwalificeerd was geweest geworden.
Een collega van me praat va zo en ik vind het op z'n tijd wel aardig klinken.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deze zin is net Lucille Werner
Dat is fijn! Was bang dat ze pas om 01.00 u. zouden beginnen. Dan kan ik misschien toch nog even slapen na Djokovic' partij.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:26 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Medvedev morgen om 21:00. Djoko om 1:00
Allebei buiten de top 50 ?quote:Op vrijdag 10 september 2021 02:13 schreef Szura het volgende:
Fernandez - Raducanu, dat zou wel een van de meeste bizarre match-ups ooit zijn in een GS-finale. Wie biedt er iets gekkers bij de vrouwtjes?
Recent staat me Pennetta - Vinci op de US Open nog bij, vrij laag geplaatst en ongeplaatst, maar met name Pennetta had toch wel al wat toernooien in de tas.quote:Op vrijdag 10 september 2021 02:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Allebei buiten de top 50 ?
buiten top 60 zelfs
Graf tegen Zvereva komt nog het dichtsbij qua leeftijd maar Graf was al nr 1 toenquote:Op vrijdag 10 september 2021 02:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Recent staat me Pennetta - Vinci op de US Open nog bij, vrij laag geplaatst en ongeplaatst, maar met name Pennetta had toch wel al wat toernooien in de tas.
Zelfde voor Roland Garros dit jaar, met de in het enkelspel compleet onervaren en ongeplaatste Krejcikova tegen de laag geplaatste maar wel zeer ervaren Pavlyuchenkova.
Kan me niet heugen dat er twee zo onervaren en ongeplaatste speelsters tegenover elkaar stonden in een GS-finale.
Ja dat schreeuwen is vreselijkquote:Op vrijdag 10 september 2021 03:35 schreef Szura het volgende:
Zo log en onbeholpen telkens bij krijstattoo
quote:Op woensdag 8 september 2021 19:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Moeten we niet willen. Een finale tussen 2 bakvisjes.
Becker was 17 toen-ie Wimbledon wonquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:19 schreef de_boswachter het volgende:
17 en 18 jarige in een WTA Grand Slam finale
Vrouwentennis zouden ze moeten belonen met prijzen die ze hier bij de lokale clubkampioenschappen uitgeven. Een handdoek, een Rituals pakket, een bon voor de wasstraat.... dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 05:44 schreef superniger het volgende:
Leuk joh. Een aflevering van 'Tieners voor geld' als finale.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:19 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwentennis zouden ze moeten belonen met prijzen die ze hier bij de lokale clubkampioenschappen uitgeven. Een handdoek, een Rituals pakket, een bon voor de wasstraat.... dat soort dingen.
Wat is daar zo erg aan? Misschien zien we wel het begin van 2 topspeelsters.quote:Op vrijdag 10 september 2021 05:42 schreef superniger het volgende:
Finale tussen Raducanu en Fernandez.
FLOPSHOW
Straks domineren ze als Nadal en Federer het damestennis 10 jaar lang en was dit het eerste teken ervanquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Misschien zien we wel het begin van 2 topspeelsters.
was Becker een vrouw? Nee precies! Bovendien zijn uitzonderingen helemaal zo erg niet. Maar het WTA tennis levert sinds het wegvallen van de Williamsen elk kalenderjaar twee nobuddies af als GS winnaar waar niemand vrolijk van wordt. Het is net een loterij daar. Maar dan wel hetzelfde willen verdienen als de mannenquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Becker was 17 toen-ie Wimbledon won
Wat preuts inderdaad.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is hier mijn post waar een vrouw met twee borsten op stond gedelete en genote? Voldeed gewoon aan de nieuwe Policy. Borsten mag.
Haha inderdaad, dit kan toch niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:19 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha inderdaad, dit kan toch niet.
Waar zijn de Williamssen gebleven die dit soort meisjes met 6-0 6-0 wegsloegen.
Dus wellicht inderdaad dit:quote:De laatste finale tussen twee tieners op een grandslamtoernooi was die tussen de 17-jarige Serena Williams en 18-jarige Martina Hingisop de US Open van 1999.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Straks domineren ze als Nadal en Federer het damestennis 10 jaar lang en was dit het eerste teken ervan
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha inderdaad, dit kan toch niet.
Waar zijn de Williamssen gebleven die dit soort meisjes met 6-0 6-0 wegsloegen.
Godverquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:59 schreef Mykonos het volgende:
[..]
[..]
Dus wellicht inderdaad dit:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |