quote:Op donderdag 9 september 2021 15:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://keerdiabetesom.nl/
Ik heb er eens naar gekeken voor mijn vader, maar die was te oud, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurk maat L is veel te grootMijn hoofd moet nu écht gaan wennen aan een ander lijf!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op donderdag 9 september 2021 16:00 schreef Declan-Harp het volgende:
Jumpsuit maatje S past!Ik rock die shit
Yay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurk maat L is veel te grootMijn hoofd moet nu écht gaan wennen aan een ander lijf!
Lekker is dat he
![]()
Vooral heel apart. Ik heb écht geen maat Squote:
Dan heb je dus gewoon maat S.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Vooral heel apart. Ik heb écht geen maat S![]()
Had ook nog een mooi lang truitje met capuchon, was ook S.. die trok ik in de kringloop even snel over m'n jurk heen, past ook prima.
De maatvoering klopt gewoon nietquote:Op donderdag 9 september 2021 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb je dus gewoon maat S.
Maatvoeringen tussen merken/landen verschilt gewoon enorm.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
De maatvoering klopt gewoon nietBij H&M heb ik maat 44 nodig
Go fuck yourself, dan koop ik liever niets
Vanity sizing.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:12 schreef SQ het volgende:
Maten zijn soberso 1 grote farce tegenwoordig.
Ik pas ook in primark S, nou no way dat dat enigszins te rechtvaardigen is met mijn lengte en gewicht.
De mindfuck is dat je daardoor sneller denkt dat het wel meevalt allemaal. Nou als BMI 30 onder "small" valt, dan moeten we eens heel kritisch gaan kijken naar wat we met zijn allen normaal willen vinden.
Ik paste overigens ooit jasjes in zuid-europa en dat was wel even een eye-opener, daar had ik met een bmi van 27 gewoon maat 3XL
Mijn punt was vooral: ik denk dat als je alléén de tussendoortjes vervangt, je ook al een heel eind bent. Wat je dus nu gedaan hebt, maar dan zonder ook de rest van je lijst te minimaliseren zegmaarquote:Op donderdag 9 september 2021 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van dat oude lijstje eet ik helemaal niets meer van die tussendoortjes.
Een wortel, een mini komkommer of een handje ongezouten nootjes is daarvoor in de plaats gekomen…
Dat zou kunnen, mits ik wel wat afval dan.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn punt was vooral: ik denk dat als je alléén de tussendoortjes vervangt, je ook al een heel eind bent. Wat je dus nu gedaan hebt, maar dan zonder ook de rest van je lijst te minimaliseren zegmaar. Eventueel ipv de 4 boterhammen dan als ontbijt wat Griekse yoghurt/kwark en als lunch dan 2 boterhammen bv, maar dat lijkt me al een enorme verbetering zonder dat je heel extreem alles hoeft om te gooien
quote:Op donderdag 9 september 2021 16:00 schreef Declan-Harp het volgende:
Jumpsuit maatje S past!Ik rock die shit
Staat je goeddd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurk maat L is veel te grootMijn hoofd moet nu écht gaan wennen aan een ander lijf!
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Hier hetzelfde euvel, ik neem iets kleins en makkelijk behapbaar; proteïnereep, kruidkoek of zo'n pindakaasreep. Vult voor mij genoeg, ik kan er de hele ochtend op door.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, mits ik wel wat afval dan.
En dat gebeurt me nog te langzaam, pas 2 kilo in een maand (wel een maand met 2 etentjes en 3 whiskyproeverijen) en ik moet er nog wel een paar.
Hoewel ik het liefst zo licht mogelijk wil ontbijten, puur als bodempje voor de medicijnen.
Die Griekse yoghurt vanmorgen was een behoorlijke bevalling voor me…
Thank youquote:
Ik ga die pindakaasrepen ook eens opzoeken.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hier hetzelfde euvel, ik neem iets kleins en makkelijk behapbaar; proteïnereep, kruidkoek of zo'n pindakaasreep. Vult voor mij genoeg, ik kan er de hele ochtend op door.
Ik vind ze niet heel zoet, beetje een mueslireep idee.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga die pindakaasrepen ook eens opzoeken.
Ben geen zoetekauw, maar pindakaas kan nog net, denk ik…
Ook van te weinig eten kan je lijf juist gaan weigeren, dus dat je zelfs iets meer gaat afvallen als je wat meer gaat eten.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, mits ik wel wat afval dan.
En dat gebeurt me nog te langzaam, pas 2 kilo in een maand (wel een maand met 2 etentjes en 3 whiskyproeverijen) en ik moet er nog wel een paar.
Hoewel ik het liefst zo licht mogelijk wil ontbijten, puur als bodempje voor de medicijnen.
Die Griekse yoghurt vanmorgen was een behoorlijke bevalling voor me…
Dat begrijp ik inmiddels en ik zal de chef-kokkin des huizes instrueren…quote:Op donderdag 9 september 2021 17:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ook van te weinig eten kan je lijf juist gaan weigeren, dus dat je zelfs iets meer gaat afvallen als je wat meer gaat eten.
Dat is ook wel een optie…quote:En een banaan als ontbijt? Ik ben ook een slechte ontbijter en doe het meestal niet, maar als het een keer moet dan krijg ik een banaan nog wel redelijk goed naar binnen!
Dit ja. Ik ben 1x eerder tot 79 kilo afgevallen (gezond BMI is bij mij 74). Kwam niet lager en (mede ook) uit frustratie weer alles en meer eraan gegeten. Maar hé, al weer 3 BMI punten kwijt sinds half juliquote:Op donderdag 9 september 2021 17:57 schreef Declan-Harp het volgende:
+1 voor DDM![]()
Plus, je niet teveel focussen op een streefgetal. Je ziet en merkt vanzelf wanneer je je lekkerder in je lichaam voelt, dat is veel belangrijker dan een getal op de weegschaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |