abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2021 @ 15:08:24 #276
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 9 september 2021 @ 15:44:17 #277
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201279492
Ter info: Heb nu alles wat ik tot nu toe heb gegeten in zowel mijn Eetmeter als in MFP ingevoerd en dat levert een verschil op van 17 calorieën (520 vs 503)…
pi_201279665
Jumpsuit maatje S past! *O* Ik rock die shit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurk maat L is veel te groot :') Mijn hoofd moet nu écht gaan wennen aan een ander lijf!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201279701
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:00 schreef Declan-Harp het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurk maat L is veel te groot :') Mijn hoofd moet nu écht gaan wennen aan een ander lijf!
Yay! *O* Lekker is dat he :D
pi_201279714
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:03 schreef Holyme het volgende:

[..]
Yay! *O* Lekker is dat he :D
Vooral heel apart. Ik heb écht geen maat S _O-
Had ook nog een mooi lang truitje met capuchon, was ook S.. die trok ik in de kringloop even snel over m'n jurk heen, past ook prima.
pi_201279728
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:04 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Vooral heel apart. Ik heb écht geen maat S _O-
Had ook nog een mooi lang truitje met capuchon, was ook S.. die trok ik in de kringloop even snel over m'n jurk heen, past ook prima.
Dan heb je dus gewoon maat S. *D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201279734
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dan heb je dus gewoon maat S. *D
De maatvoering klopt gewoon niet :D Bij H&M heb ik maat 44 nodig :') Go fuck yourself, dan koop ik liever niets :')
pi_201279768
Sowieso, maten. Ik heb vergelijkbare dingen van verschillende winkels in maat 36 en maat 42 en dat zit dan allebei prima 8)7

Lijst wordt overigens + 1 cappuccino en mogelijk een borrel bij buren vanavond :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201279798
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:05 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
De maatvoering klopt gewoon niet :D Bij H&M heb ik maat 44 nodig :') Go fuck yourself, dan koop ik liever niets :')
Maatvoeringen tussen merken/landen verschilt gewoon enorm. :Y Ik heb van sommige merken M en andere merken gaan niet eens groot genoeg voor me. :P

Al lijk ik bij een hoop dingen nu een vrij steady L te hebben. Prrrrrima, aan de buitenkant zie je toch niet welke maat het is. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 9 september 2021 @ 16:12:18 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_201279806
Maten zijn soberso 1 grote farce tegenwoordig.
Ik pas ook in primark S, nou no way dat dat enigszins te rechtvaardigen is met mijn lengte en gewicht.
De mindfuck is dat je daardoor sneller denkt dat het wel meevalt allemaal. Nou als BMI 30 onder "small" valt, dan moeten we eens heel kritisch gaan kijken naar wat we met zijn allen normaal willen vinden.

Ik paste overigens ooit jasjes in zuid-europa en dat was wel even een eye-opener, daar had ik met een bmi van 27 gewoon maat 3XL _O-
disclaimer
pi_201279819
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:12 schreef SQ het volgende:
Maten zijn soberso 1 grote farce tegenwoordig.
Ik pas ook in primark S, nou no way dat dat enigszins te rechtvaardigen is met mijn lengte en gewicht.
De mindfuck is dat je daardoor sneller denkt dat het wel meevalt allemaal. Nou als BMI 30 onder "small" valt, dan moeten we eens heel kritisch gaan kijken naar wat we met zijn allen normaal willen vinden.

Ik paste overigens ooit jasjes in zuid-europa en dat was wel even een eye-opener, daar had ik met een bmi van 27 gewoon maat 3XL _O-
Vanity sizing. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201279904
Mijn nieuwste aanwinst is een tricot jurkje van de Hema in maat S. Juist ja, bij King Louie pas ik net in maat L. De linnen broeken die ik bij H&M had aangeschaft voor deze zomer zijn maat M en daar paste ik in mei met mijn 85 kilo prima in, terwijl ik andere linnen broeken van daar van jaren eerder met maat 38 of 40 ook nu met 7,5 kg minder nog niet eens hoef te proberen.
Maten zijn raar.
Overigens net mijn horloge weer eens geprobeerd en hij kan dicht, maar dan wordt mijn pols afgekneld
pi_201280432
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 14:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Van dat oude lijstje eet ik helemaal niets meer van die tussendoortjes.
Een wortel, een mini komkommer of een handje ongezouten nootjes is daarvoor in de plaats gekomen…
Mijn punt was vooral: ik denk dat als je alléén de tussendoortjes vervangt, je ook al een heel eind bent. Wat je dus nu gedaan hebt, maar dan zonder ook de rest van je lijst te minimaliseren zegmaar :). Eventueel ipv de 4 boterhammen dan als ontbijt wat Griekse yoghurt/kwark en als lunch dan 2 boterhammen bv, maar dat lijkt me al een enorme verbetering zonder dat je heel extreem alles hoeft om te gooien :)
  donderdag 9 september 2021 @ 17:12:29 #289
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201280527
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:04 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mijn punt was vooral: ik denk dat als je alléén de tussendoortjes vervangt, je ook al een heel eind bent. Wat je dus nu gedaan hebt, maar dan zonder ook de rest van je lijst te minimaliseren zegmaar :). Eventueel ipv de 4 boterhammen dan als ontbijt wat Griekse yoghurt/kwark en als lunch dan 2 boterhammen bv, maar dat lijkt me al een enorme verbetering zonder dat je heel extreem alles hoeft om te gooien :)
Dat zou kunnen, mits ik wel wat afval dan.
En dat gebeurt me nog te langzaam, pas 2 kilo in een maand (wel een maand met 2 etentjes en 3 whiskyproeverijen) en ik moet er nog wel een paar.

Hoewel ik het liefst zo licht mogelijk wil ontbijten, puur als bodempje voor de medicijnen.
Die Griekse yoghurt vanmorgen was een behoorlijke bevalling voor me…
  donderdag 9 september 2021 @ 17:12:52 #290
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201280532
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:00 schreef Declan-Harp het volgende:
SPOILER
Staat je goeddd!
pi_201280568
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]
En dat gebeurt me nog te langzaam, pas 2 kilo in een maand (wel een maand met 2 etentjes en 3 whiskyproeverijen) en ik moet er nog wel een paar.

Hoewel ik het liefst zo licht mogelijk wil ontbijten, puur als bodempje voor de medicijnen.
Hier hetzelfde euvel, ik neem iets kleins en makkelijk behapbaar; proteïnereep, kruidkoek of zo'n pindakaasreep. Vult voor mij genoeg, ik kan er de hele ochtend op door. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Staat je goeddd!
Thank you O+
  donderdag 9 september 2021 @ 17:18:15 #292
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201280580
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:16 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Hier hetzelfde euvel, ik neem iets kleins en makkelijk behapbaar; proteïnereep, kruidkoek of zo'n pindakaasreep. Vult voor mij genoeg, ik kan er de hele ochtend op door. :Y
Ik ga die pindakaasrepen ook eens opzoeken.
Ben geen zoetekauw, maar pindakaas kan nog net, denk ik…
pi_201280599
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik ga die pindakaasrepen ook eens opzoeken.
Ben geen zoetekauw, maar pindakaas kan nog net, denk ik…
Ik vind ze niet heel zoet, beetje een mueslireep idee.
Ik begon met IF begin vorig jaar, daarvoor at ik ook altijd 2 boterhammen met dubbel beleg. Nu hoef ik niets meer 's ochtends, maar moet een bodempje hebben voor m'n medicatie.
pi_201280646
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ook van te weinig eten kan je lijf juist gaan weigeren, dus dat je zelfs iets meer gaat afvallen als je wat meer gaat eten.
Ik herken overigens wel het gevoel dat het niet snel genoeg gaat, hoor! Dat heb ik ook vaak gehad. De enige reden dat ik het nu niet heb is omdat ik nog aan het aanhikken ben tegen daadwerkelijk weer netjes gaan eten ;)

En een banaan als ontbijt? Ik ben ook een slechte ontbijter en doe het meestal niet, maar als het een keer moet dan krijg ik een banaan nog wel redelijk goed naar binnen!
  donderdag 9 september 2021 @ 17:26:45 #295
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201280664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:24 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ook van te weinig eten kan je lijf juist gaan weigeren, dus dat je zelfs iets meer gaat afvallen als je wat meer gaat eten.
Dat begrijp ik inmiddels en ik zal de chef-kokkin des huizes instrueren… ;)

quote:
En een banaan als ontbijt? Ik ben ook een slechte ontbijter en doe het meestal niet, maar als het een keer moet dan krijg ik een banaan nog wel redelijk goed naar binnen!
Dat is ook wel een optie…
pi_201281053
Wéér geen T gehad, arme kiwi's :'(
Wel een bakje vanilleyoghurt met tarwepofs na de D. Vanaf morgen plan ik gewoon geen T's meer in, ik heb blijkbaar genoeg aan 2 flinke maaltijden per dag.
pi_201281067
Lieve MadMaster, geduld... de kilo’s zijn er ook niet in een paar maanden aangekomen. 2 kilo per maand is echt prima en ik denk ook dat als je iets meer gaat eten dat je meer gaat afvallen.
Ik dacht dat 78 echt onbereikbaar was toen ik in mei bij 85 begon, de vorige keer van 82 naar 78 was een drama met mezelf veel ontzeggen, hoofdpijn, cravings en bij 78 stranden. Een gezond bmi met 73 kilo, daar kon ik echt niet aan denken. Deze poging ging om balans en wat gezonder proberen te doen en daarmee ben ik nu al bij 77,5 en ga ik gestaag door. Mijn plan was ongeveer 1 kg per maand en dat werd uiteindelijk 2 kg per maand. In het begin ging het heel snel, daarna even minder snel en ook stilstand, maar gewoon volhouden cq het weer oppakken en nu gaat het weer wat sneller en ga ik mijn doel van 75 op 1 januari makkelijk halen. Ik durf zelfs te hopen dat ik het gezonde bmi op die datum al ga halen.
pi_201281087
+1 voor DDM :Y
Plus, je niet teveel focussen op een streefgetal. Je ziet en merkt vanzelf wanneer je je lekkerder in je lichaam voelt, dat is veel belangrijker dan een getal op de weegschaal.
  donderdag 9 september 2021 @ 18:10:04 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_201281291
Als ik 2 etentjes en 3 whiskyproeverijen doe kom ik aan, of in het beste geval sta ik stil, dus hoezee voor 2 kilo!
disclaimer
pi_201281979
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:57 schreef Declan-Harp het volgende:
+1 voor DDM :Y
Plus, je niet teveel focussen op een streefgetal. Je ziet en merkt vanzelf wanneer je je lekkerder in je lichaam voelt, dat is veel belangrijker dan een getal op de weegschaal.
Dit ja. Ik ben 1x eerder tot 79 kilo afgevallen (gezond BMI is bij mij 74). Kwam niet lager en (mede ook) uit frustratie weer alles en meer eraan gegeten. Maar hé, al weer 3 BMI punten kwijt sinds half juli 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')