abonnement Unibet Coolblue
pi_203515925
Hoe kopen jullie vliegtickets?
Als je in de zoekmachine 1 persoon doet is toch hetzelfde als je een ticket voor 2 personen ñodig hebt?
pi_203515962
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:00 schreef Chunees het volgende:
Hoe kopen jullie vliegtickets?
Als je in de zoekmachine 1 persoon doet is toch hetzelfde als je een ticket voor 2 personen ñodig hebt?
Sommige maatschappijen hebben misschien nog wat goedkope stoelen over. Als ik voor 2 personen wil boeken zoek ik ook voor 2 personen.
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 10:04:50 #63
45833 crew  Fogel
pi_203516002
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:00 schreef Chunees het volgende:
Hoe kopen jullie vliegtickets?
Als je in de zoekmachine 1 persoon doet is toch hetzelfde als je een ticket voor 2 personen ñodig hebt?
Ik koop de tickets bij de maatschappij zelf, voornamelijk SAS en KLM.
Gewoon zoeken voor het aantal personen waar je mee gaat vliegen… waarom zou je wat anders doen??
Soms is er maar 1 ticket beschikbaar in een bepaalde ‘fare bucket’, als je er twee nodig hebt kan je die niet kopen natuurlijk.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:25:19 #64
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_203574792
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:04 schreef Fogel het volgende:

[..]
Ik koop de tickets bij de maatschappij zelf, voornamelijk SAS en KLM.
Gewoon zoeken voor het aantal personen waar je mee gaat vliegen… waarom zou je wat anders doen??
Soms is er maar 1 ticket beschikbaar in een bepaalde ‘fare bucket’, als je er twee nodig hebt kan je die niet kopen natuurlijk.
Het is correct dat je, als er nog maar 1 ticket over is in het betreffende 'fare bucket' je er niet 2 voor die prijs kan kopen. Maar als je dan voor 2 personen zoekt, dan moet je allebei de prijs betalen van de volgende 'fare bucket' dan kan het dus lonend zijn om dus wel 2 aparte tickets te boeken.

Het is tegenwoordig wel verstandig om bij de luchtvaartmaatschappij zelf te boeken, want de meeste hebben nu flexibele voorwaarden, maar als er weer een reisbureau tussen zit, dan moet je wijzigingen via die partij spelen, en kunnen er mogelijk nog weer extra kosten worden berekend.

Voor mij is het nu zelfs verplicht om te boeken via de luchtvaartmaatschappij, want alles wat voor Covid geboekt was via reisbureaus koste nogal veel moeite om terug te krijgen, en door de flexibele voorwaarden en toch veel veranderingen die ik op korte termijn heb, zowel door aanpassingen vanuit de luchtvaartmaatschappij of aanpassingen vanuit mij is het super handig dat het rechtstreeks kan.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  woensdag 9 februari 2022 @ 16:07:25 #65
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_203585185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:25 schreef ozzietukker het volgende:

[..]
Het is correct dat je, als er nog maar 1 ticket over is in het betreffende 'fare bucket' je er niet 2 voor die prijs kan kopen. Maar als je dan voor 2 personen zoekt, dan moet je allebei de prijs betalen van de volgende 'fare bucket' dan kan het dus lonend zijn om dus wel 2 aparte tickets te boeken.
Totdat er vervelende vluchtwijzigingen zijn en je naar een andere vlucht moet omboeken bijvoorbeeld, dat is een gezeik om dan beide personen weer op dezelfde vlucht te krijgen als ze allebei een andere boekingscode hebben. Al 2x meegemaakt, dat doe ik dus nooit weer :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 9 februari 2022 @ 19:43:32 #66
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_203588598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:07 schreef flipsen het volgende:

[..]
Totdat er vervelende vluchtwijzigingen zijn en je naar een andere vlucht moet omboeken bijvoorbeeld, dat is een gezeik om dan beide personen weer op dezelfde vlucht te krijgen als ze allebei een andere boekingscode hebben. Al 2x meegemaakt, dat doe ik dus nooit weer :P
Dat kan inderdaad een risico zijn, aan de andere kant, het omboeken gebeurd natuurlijk onder dezelfde voorwaarden, want de regels van omboeken zijn bij een vlucht voor elke passagier gelijk.
Weliswaar als je een bepaalde FQ status hebt of Business Klasse passagier bent dat men meer voor je kan doen, maar dat staat los als je in een (goedkope) economy klasse boekt.
Daarom is het wel belangrijk dat je direct bij een luchtvaartmaatschappij boekt zodat deze direct voor je aan de slag kunnen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_203721751
Benieuwd of hier iemand ideeen over heeft. Ik wilde een business class ticket US-NL boeken op specifieke data. Ticket prijs: >$10k. Behoorlijk duur voor een trip die meestal $5-6k is. Nu heb ik het ticket eerst in economy geboekt, en daarna ge-upgrade. Totale kosten: $6200. Direct business class ticket is nog steeds $10k. Dus blijkbaar kan het veel schelen om eerst de ene ticket fare te boeken en dat te upgraden. Is dit een eenmalig gelukje, of een truuk die algemeen werkt?
Jesus saves but death prevails.
  Moderator zaterdag 19 februari 2022 @ 11:19:10 #68
45833 crew  Fogel
pi_203735698
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:50 schreef Shivo het volgende:
Benieuwd of hier iemand ideeen over heeft. Ik wilde een business class ticket US-NL boeken op specifieke data. Ticket prijs: >$10k. Behoorlijk duur voor een trip die meestal $5-6k is. Nu heb ik het ticket eerst in economy geboekt, en daarna ge-upgrade. Totale kosten: $6200. Direct business class ticket is nog steeds $10k. Dus blijkbaar kan het veel schelen om eerst de ene ticket fare te boeken en dat te upgraden. Is dit een eenmalig gelukje, of een truuk die algemeen werkt?
Denk dat je mazzel hebt gehad. De totale kosten nu zijn ook hoger dan de normale kosten voor een C ticket...
Ik weet niet hoe de upgrades werken bij de maatschappij die je hebt geboekt, maar over het algemeen kan je er nooit zeker van dat die upgrade mogelijk is, met het gevaar om dan in economy te moeten reizen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zaterdag 19 februari 2022 @ 14:38:30 #69
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_203737872
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:19 schreef Fogel het volgende:

[..]
...met het gevaar om dan in economy te moeten reizen.
Oh no, the horror :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_203739674
/edit al gevonden :+

[ Bericht 64% gewijzigd door Blues op 19-02-2022 18:42:08 ]
  zaterdag 19 februari 2022 @ 18:44:35 #71
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203740719
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:30 schreef Blues het volgende:
/edit al gevonden :+
Biscay/Vizcaya
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_203749717
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:50 schreef Shivo het volgende:
Benieuwd of hier iemand ideeen over heeft. Ik wilde een business class ticket US-NL boeken op specifieke data. Ticket prijs: >$10k. Behoorlijk duur voor een trip die meestal $5-6k is. Nu heb ik het ticket eerst in economy geboekt, en daarna ge-upgrade. Totale kosten: $6200. Direct business class ticket is nog steeds $10k. Dus blijkbaar kan het veel schelen om eerst de ene ticket fare te boeken en dat te upgraden. Is dit een eenmalig gelukje, of een truuk die algemeen werkt?
Op welke manier heb je ge-upgraded?

Ik ben zelf alleen bekend met de upgrade aanbieding tijdens het online inchecken (KLM). Dit gebeurt zo nu en dan; 'gelukje' is de juiste term, want het is inderdaad een stuk goedkoper. Dit is wel altijd voor 1 vlucht, dus de eventuele terugreis is weer economy. Je krijgt ook niet de extra Flying Blue miles bij zo'n upgrade. De business lounge bezoeken is wel mogelijk.
pi_203751423
Nu met de covid toestanden is het met de prijzen van intercontinentaal vliegen heel raar. Voor mij was - en nog steeds is - business class goedkoper dan economy.

Dan heb ik het wel over 3k USD tegenover normaal gesproken ongeveer 1000 USD.

Nu alles weer een beetje open aan het gaan is ziet het er wel naaruit dat alles zich weer een beetje normaliseert
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_203795854
Hoe zit het met de mondkapjes in het vliegtuig ? Inmiddels een aantal domestic flights achter de rug (maximaal 1 tot 2 uren), maar ga nu binnenkort - eindelijk ! - weer eens intercontinentaal (lees, naar Nederland) vliegen.

In de korte vluchtjes - allemaal economy - zijn mondkapjes verplicht. Maar voor de lange intercontinentale vluchten (in business), moet je je mondkapje dan ook ophouden de hele tijd ?

Iemand ervaringen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_203796172
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe zit het met de mondkapjes in het vliegtuig ? Inmiddels een aantal domestic flights achter de rug (maximaal 1 tot 2 uren), maar ga nu binnenkort - eindelijk ! - weer eens intercontinentaal (lees, naar Nederland) vliegen.

In de korte vluchtjes - allemaal economy - zijn mondkapjes verplicht. Maar voor de lange intercontinentale vluchten (in business), moet je je mondkapje dan ook ophouden de hele tijd ?

Iemand ervaringen ?
Ja. Overal, wereldwijd. First class, Business, economy. Als jij lie-flat ligt met deken over je hoofd zal niemand er iets van zeggen maar ze controleren er actief op verder.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator woensdag 23 februari 2022 @ 14:05:04 #76
45833 crew  Fogel
pi_203796320
Gister bij een binnenlandse vlucht in Noorwegen en van Noorwegen naar Denemarken geen mondkapje. Op Kastrup (Kopenhagen) was het wel verplicht.
Op de vlucht Kopenhagen-New York mondkapplicht tenzij je eet of drinkt natuurlijk. Ze controleerden daar best streng op (in premium economy)

Vorige maand naar LA in business sliep ik zonder en dat was geen probleem.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_203798560
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe zit het met de mondkapjes in het vliegtuig ? Inmiddels een aantal domestic flights achter de rug (maximaal 1 tot 2 uren), maar ga nu binnenkort - eindelijk ! - weer eens intercontinentaal (lees, naar Nederland) vliegen.

In de korte vluchtjes - allemaal economy - zijn mondkapjes verplicht. Maar voor de lange intercontinentale vluchten (in business), moet je je mondkapje dan ook ophouden de hele tijd ?

Iemand ervaringen ?
Dat staat letterlijk op elke website dat mondkapjes gewoon verplicht zijn?
Dus hoezo je vraag?

Ja, mondkapjes zijn op ELKE vlucht verplicht. Ongeacht de afstand.

De controle op lange afstanden is ook wat strakker dan op korte vluchten (waar mijn ervaring is dat het ze vaak geen reet kan schelen, ook niet bij een KLM).
pi_203799124
Als je eet of drinkt, dan mag je 'm ff af zetten. Veel eten en drinken dus tijdens de vlucht :)
pi_203800480
Het ligt ook aan de bemanning. Ik vlieg veel met KLM, en je hebt pursers die regelmatig dat omroepen en je hebt bemanning die het niet zoveel interesseert.

De handhaving valt wel mee, ik heb nog nooit een opmerking gehad, terwijl ik het schoolvoorbeeld ben hoe je niet moet omgaan met een mondmasker, maar op de noodzakelijke momenten, boarden, tijdens take off en bij het landen is deze op volgens de regels.
De rest van de tijd is het allemaal niet zo streng, en bij het eten en drinken mag deze af, ik zit altijd voorin dus dan is ie natuurlijk relatief lang af, want voordat ze weer e.e.a. komen afhalen ben je alweer enige tijd verder, dat is ook het moment om wat extra drinken te vragen.
Ook intercontinentaal, lichten gaan uit, nou succes met de handhaving, zolang het niet te opzichtig is laat men je wel met rust.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_203800504
Heb een keer gezien dat iemand commentaar kreeg omdat 'ie een sjaal voor z'n mond had i.p.v. een masker.
pi_203804530
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:37 schreef ozzietukker het volgende:

De handhaving valt wel mee, ik heb nog nooit een opmerking gehad, terwijl ik het schoolvoorbeeld ben hoe je niet moet omgaan met een mondmasker, maar op de noodzakelijke momenten, boarden, tijdens take off en bij het landen is deze op volgens de regels.
De rest van de tijd is het allemaal niet zo streng, en bij het eten en drinken mag deze af
Ook intercontinentaal, lichten gaan uit, nou succes met de handhaving, zolang het niet te opzichtig is laat men je wel met rust.
Altijd leuk dit soort figuren. Hou hem gewoon netjes op lol......
Op korte vluchten is de bemanning vaak te druk met van alles om zich met tokkies bezig te houden, maar op intercontinentale vluchten hebben ze er zat tijd voor.

In het donker, voor zo ver dat donker is, kun je echt heel makkelijk nog zien of iemand een mondkapje op heeft en worden mensen er echt wel op aangesproken bij een beetje fatsoenlijke airliner.
Het is ook gewoon ontzettend asociaal als je met een vliegtuig vol zit en niet eens het fatsoen hebt om een verplicht mondkapje voor ieders gezondheid op te doen.

Blijkt ook wel wat de anderen zeggen, vaak genoeg dat er op juist de langere afstanden wel naar gekeken wordt. Zeker wel. Gelukkig ook maar.

Vaak zitten die weigeraar tokkies ook niet op dat soort vluchten.
pi_203805051
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Altijd leuk dit soort figuren. Hou hem gewoon netjes op lol......
Op korte vluchten is de bemanning vaak te druk met van alles om zich met tokkies bezig te houden, maar op intercontinentale vluchten hebben ze er zat tijd voor.

In het donker, voor zo ver dat donker is, kun je echt heel makkelijk nog zien of iemand een mondkapje op heeft en worden mensen er echt wel op aangesproken bij een beetje fatsoenlijke airliner.
Het is ook gewoon ontzettend asociaal als je met een vliegtuig vol zit en niet eens het fatsoen hebt om een verplicht mondkapje voor ieders gezondheid op te doen.

Blijkt ook wel wat de anderen zeggen, vaak genoeg dat er op juist de langere afstanden wel naar gekeken wordt. Zeker wel. Gelukkig ook maar.

Vaak zitten die weigeraar tokkies ook niet op dat soort vluchten.
Als het licht uit is tijdens lange vluchten en in een juiste positie probeert te slapen, dan zou je best dat ding af kunnen doen.
De bemanning of stewardess neemt echt niet teveel moeite om in t donker te kijken wie wel een mondkapje op heeft of niet. Ze willen vaak zelf uitrusten.
Ps tokkies boeken geen vluchten naar azie ze zitten liever allinclusive.
pi_203805124
Hou me te goede, ik ben niet het type de regels niet te volgen. Zoals gezegd, heb al een aantal domestic, korte vluchten achter de rug, en toen mijn kapje netjes opgehouden.

De reden dat ik het vraag is dat je steeds meer ziet gebeuren dat er maatregelen zijn, die nauwelijks worden nageleefd. Al meermalen een PCR test verplicht terwijl men niet omnde resultaten vraagt, niet omkijkt naar vaccinatie bewijzen etc.....

Dus was ik even benieuwd hoe het in de praktijk gaat op lange vluchten.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_203808186
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:57 schreef gijsman het volgende:

[..]
Als het licht uit is tijdens lange vluchten en in een juiste positie probeert te slapen, dan zou je best dat ding af kunnen doen.
De bemanning of stewardess neemt echt niet teveel moeite om in t donker te kijken wie wel een mondkapje op heeft of niet. Ze willen vaak zelf uitrusten.
Ps tokkies boeken geen vluchten naar azie ze zitten liever allinclusive.
Als je slaapt en zeker als je dan weggedraaid bent gaan ze je niet wakker maken. Dat is wat anders.
En zelf rusten ze uit, maar er zijn er altijd wel wat om rond te lopen in het vliegtuig hoor. Dat wisselen ze natuurlijk af.

Nee precies. Die tokkies zitten op een NL camping, dan wel all in ergens vlakbij.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 00:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hou me te goede, ik ben niet het type de regels niet te volgen. Zoals gezegd, heb al een aantal domestic, korte vluchten achter de rug, en toen mijn kapje netjes opgehouden.

De reden dat ik het vraag is dat je steeds meer ziet gebeuren dat er maatregelen zijn, die nauwelijks worden nageleefd. Al meermalen een PCR test verplicht terwijl men niet omnde resultaten vraagt, niet omkijkt naar vaccinatie bewijzen etc.....

Dus was ik even benieuwd hoe het in de praktijk gaat op lange vluchten.....
Zoals al naar voren gekomen bij eigenlijk iedereen worden regels strenger nageleefd des te langer de vlucht is.
Ik weet niet waar je woont dat je binnenlandse vluchten kunt doen? Maar ook continentale vluchten gaat om kleine stukken op hetzelfde continent, met veelal dezelfde regels en verspreidingsrisico.
En vaak meer dagjesvolk dat vliegt. Dus zie je ook dat het personeel sneller iets heeft van laten we dat vakantievolk en gare volk lekker snel er in krijgen.

Plus dat ze op de vluchten zelf ook veel drukker zijn.

Op lange afstanden heeft het personeel meer tijd om op te letten. Landen over ver zijn veel oplettender voor vluchten van andere continenten omdat ze niet weer of meer Corona willen binnen halen van over ver.
Dus die regels zijn al strenger en maatschappijen dienen zich daar aan te houden voor vertrek.
pi_203819613
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:37 schreef bianconeri het volgende:
Op lange afstanden heeft het personeel meer tijd om op te letten. Landen over ver zijn veel oplettender voor vluchten van andere continenten omdat ze niet weer of meer Corona willen binnen halen van over ver.
Dus die regels zijn al strenger en maatschappijen dienen zich daar aan te houden voor vertrek.
Hoeveel vluchten heb jij gemaakt de laatste tijd? Want je doet overkomen alsof je ervaringsdeskundige bent.
En dat mag, en je zal mogelijk wel wat vluchten gemaakt hebben, maar de 'waarheid' die je hier neer zet, zucht, ik snap dat je een bepaalde 'verwachting' of jouw beleving wilt neerzetten.

Maar ga mij nou niet zitten vertellen hoe de naleving van de mondmaskers in vliegtuigen streng wordt gehandhaafd. Daarvoor maak ik net even teveel vluchten.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 24 februari 2022 @ 20:01:35 #86
414785 sirdanilot
pi_203820036
Moet er niet aan denken. 12 uur lang naar Brazilië vliegen met een mondkapje op. Dan ga ik nog liever helemaal niet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203821501
Ik heb afgelopen zomer op Bonaire gevlogen. Ruim tien uur een mondkapje op, behalve tijdens eten en drinken uiteraard. Ik zag er wel tegenop maar eerlijk is eerlijk, als je een fijn mondkapje hebt, is het prima te doen. Hoop natuurlijk dat de regel zo snel mogelijk verdwijnt, maar vrees dat we er nog wel even aan vastzitten.
pi_203822745
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 19:49 schreef ozzietukker het volgende:

[..]
Hoeveel vluchten heb jij gemaakt de laatste tijd? Want je doet overkomen alsof je ervaringsdeskundige bent.
En dat mag, en je zal mogelijk wel wat vluchten gemaakt hebben, maar de 'waarheid' die je hier neer zet, zucht, ik snap dat je een bepaalde 'verwachting' of jouw beleving wilt neerzetten.

Maar ga mij nou niet zitten vertellen hoe de naleving van de mondmaskers in vliegtuigen streng wordt gehandhaafd. Daarvoor maak ik net even teveel vluchten.
Ik weet dat jij altijd hier komt vertellen dat je oh zo vluchten gemaakt zou hebben en dat wel even komt rondbazuinen.

Maar dat houdt niet in dat ik en alle anderen hier niet ook in een vliegtuig stappen?
Ik vlieg op vrij geregelde basis en de anderen geven precies dezelfde ervaring weer.

Dat jij als enige een andere ervaring wilt weergeving, waarschijnlijk omdat je blijkbaar graag tegen regels aanschopt, tja geen idee. Uitzondering die de regel bevestigd gevalletje.
pi_203822760
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 20:49 schreef Binge-watch het volgende:
Ik heb afgelopen zomer op Bonaire gevlogen. Ruim tien uur een mondkapje op, behalve tijdens eten en drinken uiteraard. Ik zag er wel tegenop maar eerlijk is eerlijk, als je een fijn mondkapje hebt, is het prima te doen. Hoop natuurlijk dat de regel zo snel mogelijk verdwijnt, maar vrees dat we er nog wel even aan vastzitten.
Klopt hoor.
Natuurlijk liever zonder, maar als je je gaat zitten opwonden over hoe erg het allemaal wel niet is ja dan wordt het ook niets.
Mondkapje heeft alles met ademhaling te maken. Als je gewoon rustig bent en dus ook ademt dan merk je het amper.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 18:30:28 #90
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_203834942
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik weet dat jij altijd hier komt vertellen dat je oh zo vluchten gemaakt zou hebben en dat wel even komt rondbazuinen.

Maar dat houdt niet in dat ik en alle anderen hier niet ook in een vliegtuig stappen?
Ik vlieg op vrij geregelde basis en de anderen geven precies dezelfde ervaring weer.

Dat jij als enige een andere ervaring wilt weergeving, waarschijnlijk omdat je blijkbaar graag tegen regels aanschopt, tja geen idee. Uitzondering die de regel bevestigd gevalletje.
Zo heeft iedereen zijn eigen belevingswereld. Maar de melding dat iedereen netjes de hele tijd het mondmasker op heeft over mond en neus, zucht, dat is simpelweg niet waar.
En nee de bemanning spreekt je daar niet constant over aan, dat is simpelweg niet te doen, en juist bij lange vluchten en als het donker is dan zien velen de kans schoon. Dat jij dat niet doet en ziet is prima, maar zet het niet als waarheid neer.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')