abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 17:00:48 #1
45833 crew  Fogel
pi_201241857
Welkom in de http://forum.fok.nl/topicchain/514

kun je hier al je vragen kwijt over het vervoer door de lucht. Hoe werkt zo\'n e-ticket, waar kan ik vluchtinfo vinden, heeft een 777-200 van KLM nou wel of geen IFE en zitten die stoelen van BA nou lekkerder dan die van Singapore Airlines?

En hoe krijg je nou een goede plek in het vliegtuig? En hoe lukt het het best om te slapen in het vliegtuig?

Bediscussieer het allemaal hier :)

Veelgestelde vragen

Waar is de beste plek in het vliegtuig?
Dat is erg persoonlijk, beenruimte, aan het raam, niemand achter je of niemand voor je ? Maar www.seatguru.com helpt je een beetje op weg.

Hoe werkt een e-ticket?
Print het uit, neem je paspoort mee naar het vliegtuig en volg de instructies die je van de luchtvaartmaatschappij krijgt

Hoeveel (hand-)bagage mag ik meenemen?
Dat staat aangegeven in de voorwaarden bij het boeken bij de luchtvaartmaatschappij. Sommige luchthavens zoals veel Engelse beperken het aantal stuks handbagage tot 1

Welke voornaam vul ik in bij het boeken van een ticket?
Altijd de eerste volledige voornaam als in je paspoort.

Mag m'n koffer op slot?
Ja, maar niet naar de VS. Daarvoor kun je een speciaal TSA slot kopen.

Hoe kom ik aan een visum?
Kijk op www.wijsopreis.nl voor visuminformatie

Hoe werkt het visum voor de VS?

Kijk op deze website en http://esta.cbp.dhs.gov/esta/esta.html

Waarom zijn enkele reizen duurder dan retourtickets?
Enkele reizen worden verkocht voor de zakelijke markt

Waarom is een ticket van KLM vanaf Dusseldorf goedkoper dan vanaf Amsterdam voor dezelfde vlucht?

Dat is vanwege de concurrentie. Daar profiteer je hier ook van als je met BA of Lufthansa vliegt. Een vlucht met stop is immers minder fijn dan een directe vlucht en dus ook goedkoper.

Kan ik een vlucht via Amsterdam boeken en dan pas daar opstappen?
Nee, als je een deel van een als 1 geheel geboekte reis niet maakt, dan is je ticket niet meer geldig. Ook als je bijvoorbeeld een KLM vlucht boekt op www.klm.be met vertrek vanaf Antwerpen Train Station (ZWE), dan dien je in Antwerpen je ticket op te halen. Wanneer je een ticket boekt bij (bijna) alle low-cost maatschappijen bestaat je reis uit losse enkele reizen en kan je eventueel wel een gedeelte van je vlucht overslaan. Dit is van toepassing op bijvoorbeeld Ryanair, Wizzair, Transavia en Vueling.

Nog meer weten?
Kijk naar The Secret Life of Airports op BBC4 => http://www.bbc.co.uk/programmes/b00lbnkh :)

Let nog wel op deze centrale topics:
• Mocht je specifieke vragen hebben over vliegangst, kijk dan in de http://forum.fok.nl/topicchain/5082
• of over pijn in je oren : http://forum.fok.nl/topic/715129
• Wil je de beste deal voor vliegtickets, stel je vraag dan in de http://forum.fok.nl/topicchain/836
• En kom je een ongelooflijke aanbieding of nieuwtje tegen, post die dan in de http://forum.fok.nl/topicchain/1686

tvp's en offtopic reacties vliegen het topic uit zonder te vragen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_201245613
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:53 schreef Fogel het volgende:

Dan vind ik het niet zo heel lastig kiezen (afgezien van de pijs, maar die was in mijn geval nagenoeg gelijk in dit geval).
Ik denk ook niet dat het gaat over wat iedereen het liefste kiest hoor haha xD.
Iedereen gaat natuurlijk het liefste voor de luxe.

Maar daar betaal je normaal gesproken honderden euro's meer voor, en dat ga ik er echt niet voor betalen.
pi_201311525
Is er ook een topic dat zich richt op reizen per trein? Ik overweeg bijvoorbeeld om per trein naar Barcelona en vervolgens het Zuiden van Spanje te reizen vanaf Amsterdam maar kan nergens een indicatie vinden wbt prijs.
Dus niet een sliert aan losse kaartjes maar gewoon all-in dus.
pi_201311800
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er ook een topic dat zich richt op reizen per trein? Ik overweeg bijvoorbeeld om per trein naar Barcelona en vervolgens het Zuiden van Spanje te reizen vanaf Amsterdam maar kan nergens een indicatie vinden wbt prijs.
Dus niet een sliert aan losse kaartjes maar gewoon all-in dus.
Niet alleen gericht op trein, maar dit is denk ik het topic daarvoor: :s)
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #35
pi_201446020
Een snelle vraag over KLM en het annuleren van een vlucht. Als ik in het verkeerde topic zit, excuses!

Ik zou komende woensdag naar het buitenland vliegen, maar kan in verband met ziekte toch niet meer gaan. Ik heb via de website van de KLM een voucher aangevraagd, waarbij stond:
- Je kunt dit later inwisselen voor een cash refund (of gewoon de voucher gebruiken, wat ik wel van plan ben).
- Je vlucht wordt hiermee automatisch geannuleerd.

Tegelijkertijd zeggen ze ook dat het 2 weken kan duren voor de voucher request is verwerkt, i.v.m. drukte. Betekent dit dat mijn vlucht ook dán pas wordt geannuleerd? Kan ik hiermee nog tegen problemen aanlopen? Of is mijn vlucht gewoon automatisch geannuleerd op het moment dat ik de request deed? In 'mijn reis' staat hij nog wel gewoon als 'actieve vlucht'.
pi_201450525
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 20:53 schreef Guay het volgende:
Een snelle vraag over KLM en het annuleren van een vlucht. Als ik in het verkeerde topic zit, excuses!

Ik zou komende woensdag naar het buitenland vliegen, maar kan in verband met ziekte toch niet meer gaan. Ik heb via de website van de KLM een voucher aangevraagd, waarbij stond:
- Je kunt dit later inwisselen voor een cash refund (of gewoon de voucher gebruiken, wat ik wel van plan ben).
- Je vlucht wordt hiermee automatisch geannuleerd.

Tegelijkertijd zeggen ze ook dat het 2 weken kan duren voor de voucher request is verwerkt, i.v.m. drukte. Betekent dit dat mijn vlucht ook dán pas wordt geannuleerd? Kan ik hiermee nog tegen problemen aanlopen? Of is mijn vlucht gewoon automatisch geannuleerd op het moment dat ik de request deed? In 'mijn reis' staat hij nog wel gewoon als 'actieve vlucht'.
Normaalgesproken is het zo, dat wanneer je je request tot voucher hebt gedaan, je reis automatisch is geannuleerd. Als je echt zeker wilt zijn, even bellen met KLM. Ik zou daar wel even een uurtje voor uittrekken voordat je aan de beurt bent ;-).
pi_201450928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:19 schreef DutchieBre het volgende:

[..]
Normaalgesproken is het zo, dat wanneer je je request tot voucher hebt gedaan, je reis automatisch is geannuleerd. Als je echt zeker wilt zijn, even bellen met KLM. Ik zou daar wel even een uurtje voor uittrekken voordat je aan de beurt bent ;-).
Thanks! Ja, ik heb gisteren al paar keer een poos aan de lijn gehangen. Maar bij elke keuze-optie in het menu dat je krijgt, kom ik niet bij een echt persoon terecht, maar bij automatische antwoorden of sms'jes met links naar webpagina's met informatie. Niet echt handig... Maar wellicht vandaag nog eens in kantooruren proberen ;)
pi_201451003
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:58 schreef Guay het volgende:

[..]
Thanks! Ja, ik heb gisteren al paar keer een poos aan de lijn gehangen. Maar bij elke keuze-optie in het menu dat je krijgt, kom ik niet bij een echt persoon terecht, maar bij automatische antwoorden of sms'jes met links naar webpagina's met informatie. Niet echt handig... Maar wellicht vandaag nog eens in kantooruren proberen ;)
Volhouder wint. Helaas kappen ze het gesprek soms af wanneer de wachttijd te lang is. Gewoon blijven proberen tot dat ze dat niet meer doen. Op een gegeven moment kon je er doorheen. Soms al de eerste keer, soms pas de vierde keer of meer. Succes en beterschap ;-).
pi_201451118
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:05 schreef DutchieBre het volgende:

[..]
Volhouder wint. Helaas kappen ze het gesprek soms af wanneer de wachttijd te lang is. Gewoon blijven proberen tot dat ze dat niet meer doen. Op een gegeven moment kon je er doorheen. Soms al de eerste keer, soms pas de vierde keer of meer. Succes en beterschap ;-).
Haha, dank voor de aanmoediging. En de beterschapswensen ;)
pi_201459863
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:58 schreef Guay het volgende:

[..]
Thanks! Ja, ik heb gisteren al paar keer een poos aan de lijn gehangen. Maar bij elke keuze-optie in het menu dat je krijgt, kom ik niet bij een echt persoon terecht, maar bij automatische antwoorden of sms'jes met links naar webpagina's met informatie. Niet echt handig... Maar wellicht vandaag nog eens in kantooruren proberen ;)
Ja het is wel eens druk begrijp ik op de reguliere lijn voor klantenservice, en het zal nog wel drukker worden door wat meer mensen die gaan reizen. Zelfs bij de platinum lijn (voor de frequent flyers is het zo druk begreep ik).
Gelukkig geldt het volgende, op het moment dat je de aanvraag doet voor een voucher en je hebt daar bewijs van is dat het moment dat het geldt en krijg je na verloop van tijd je voucher.

Voor mij als 'echte' frequent flyer heb ik overigens geen last van de mindere bereikbaarheid, ik heb tegenwoordig PA bij KLM, en dan heb je een echte dedicated lijn en wordt je direct geholpen. ik heb een voucher of omboeking in 10 minuten, maar goed, als je elke week meerdere vluchten maakt dan is dat ook wel nodig, in deze tijden maar ook voor covid, er moet nog wel eens wat veranderd worden.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  woensdag 22 september 2021 @ 21:22:03 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_201475941
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:03 schreef ozzietukker het volgende:

Voor mij als 'echte' frequent flyer heb ik overigens geen last van de mindere bereikbaarheid, ik heb tegenwoordig PA bij KLM, en dan heb je een echte dedicated lijn en wordt je direct geholpen. ik heb een voucher of omboeking in 10 minuten, maar goed, als je elke week meerdere vluchten maakt dan is dat ook wel nodig, in deze tijden maar ook voor covid, er moet nog wel eens wat veranderd worden.
Hoi beste ozzietukker, moet dat nou steeds? Dat geheimzinnige gedoe waarbij jij door jouw baan en status allerlei dingen mag die andere stervelingen niet mogen en waardoor ze dus ook helemaal niets hebben aan de extra opmerkingen die je maakt om, ja waarom eigenlijk? :)

Misschien een idee om een leuk topic aan te maken over hoe jij aan jouw status van 'nog net niet piloot maar toch net ietsje machtiger' bent gekomen zodat mensen jouw tips iets beter in kunnen schatten?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 23 september 2021 @ 10:08:38 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_201479829
Weet iemand de basiscode die douanes gebruiken bij TSA sloten? Heb nu alweer een kofferslot dat niet meer opent na een vlucht en ik vermoed omdat de douane het gecheckt heeft.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_201481177
quote:
9s.gif Op donderdag 23 september 2021 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
Weet iemand de basiscode die douanes gebruiken bij TSA sloten? Heb nu alweer een kofferslot dat niet meer opent na een vlucht en ik vermoed omdat de douane het gecheckt heeft.
Holy crap, is dat de reden? Had er eerder ook al last van, snapte er niets van ..

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchieBre op 23-09-2021 14:26:01 ]
  donderdag 23 september 2021 @ 11:51:03 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_201481214
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 11:49 schreef DutchieBre het volgende:

[..]
Holy crap, is dat de reden? Had er eerder ook al last van, snapte er niets an ..
Ik denk het, ik weet het niet. Ik heb dit gehad na een vliegreis van de VS naar Nederland met een goedkoper (niet TSA) slot en nu eindelijk een TSA-slot en alsnog gezeik. Op de heenreis niks aan de hand, op de terugweg werkte mijn code ineens niet meer.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_201482089
quote:
2s.gif Op donderdag 23 september 2021 11:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik denk het, ik weet het niet. Ik heb dit gehad na een vliegreis van de VS naar Nederland met een goedkoper (niet TSA) slot en nu eindelijk een TSA-slot en alsnog gezeik. Op de heenreis niks aan de hand, op de terugweg werkte mijn code ineens niet meer.

Anders een TSA Key bestellen op Aliexpress..
  Moderator donderdag 23 september 2021 @ 19:31:03 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_201487246
quote:
2s.gif Op donderdag 23 september 2021 11:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik denk het, ik weet het niet. Ik heb dit gehad na een vliegreis van de VS naar Nederland met een goedkoper (niet TSA) slot en nu eindelijk een TSA-slot en alsnog gezeik. Op de heenreis niks aan de hand, op de terugweg werkte mijn code ineens niet meer.
De douane maakt die dingen toch open met een sleutel? Ze doen toch niks met de code?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 24 september 2021 @ 09:05:09 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_201494001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 19:31 schreef Guppy het volgende:

[..]
De douane maakt die dingen toch open met een sleutel? Ze doen toch niks met de code?
Lijkt me ook en toch zit er geen enkele beweging meer in het slot :(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 11:06:31 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_201495366
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:05 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Lijkt me ook en toch zit er geen enkele beweging meer in het slot :(
Ben je mooi klaar mee... :(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:50:28 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_201495940
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:06 schreef Guppy het volgende:

[..]
Ben je mooi klaar mee... :(
ja, ik kan moeilijk alle mogelijke combinaties proberen :') . Dat was weer 20 euro down the drain, want hij had een dubbele band. Ik kan hem wel aantrekken en hem er alsnog omheen doen, maar het loskrijgen van de band zonder het slot te openen is wel kut.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_201496888
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
ja, ik kan moeilijk alle mogelijke combinaties proberen :') . Dat was weer 20 euro down the drain, want hij had een dubbele band. Ik kan hem wel aantrekken en hem er alsnog omheen doen, maar het loskrijgen van de band zonder het slot te openen is wel kut.
Is te doen hoor. Ongeveer 20-25 minuten, dan heb je alle combinaties gehad :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201644037
Ik vlieg vrijdag van Amsterdam naar Quito. Ik land plaatselijke tijd om 14:40 uur en zou om 18:00 uur mijn vervolg vlucht hebben naar Cuenca. Nu heb ik vannacht een mail gekregen van Avianca dat zij mijn vlucht naar Cuenca van 18:00 uur hebben verplaatst naar 14:15 uur. Oftewel, naar een half uur voordat ik überhaupt aan kom in Ecuador. Via de app en online is er geen mogelijkheid de vlucht handmatig aan te passen, dus zal straks moeten bellen met de klantenservice in Ecuador. Heeft iemand van jullie ervaring met deze maatschappij? Ik heb namelijk nog meer binnenlandse vluchten en alles redelijk straks gepland i.v.m. tijdgebrek. Komt dit regelmatig voor? Iemand ervaring met de klantenservice van Avianca toevallig? Bedankt alvast
pi_201644088
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:23 schreef DutchieBre het volgende:
Ik vlieg vrijdag van Amsterdam naar Quito. Ik land plaatselijke tijd om 14:40 uur en zou om 18:00 uur mijn vervolg vlucht hebben naar Cuenca. Nu heb ik vannacht een mail gekregen van Avianca dat zij mijn vlucht naar Cuenca van 18:00 uur hebben verplaatst naar 14:15 uur. Oftewel, naar een half uur voordat ik überhaupt aan kom in Ecuador. Via de app en online is er geen mogelijkheid de vlucht handmatig aan te passen, dus zal straks moeten bellen met de klantenservice in Ecuador. Heeft iemand van jullie ervaring met deze maatschappij? Ik heb namelijk nog meer binnenlandse vluchten en alles redelijk straks gepland i.v.m. tijdgebrek. Komt dit regelmatig voor? Iemand ervaring met de klantenservice van Avianca toevallig? Bedankt alvast
Geen ervaring met Avianca, maar sommige maatschappijen kunnen je tegenwoordig ook prima helpen via webcare-kanalen. Avianca heeft bijv. Whatsapp beschikbaar: https://www.avianca.com/eu/en/can-we-help-you/contact-us/
Ik vind dat altijd wat laagdrempeliger dan bellen. Als je wilt bellen, hebben ze ook een nummer in Nederland: 020-4123015. (weet niet of je dat al had gevonden?)
pi_201644408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:29 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Geen ervaring met Avianca, maar sommige maatschappijen kunnen je tegenwoordig ook prima helpen via webcare-kanalen. Avianca heeft bijv. Whatsapp beschikbaar: https://www.avianca.com/eu/en/can-we-help-you/contact-us/
Ik vind dat altijd wat laagdrempeliger dan bellen. Als je wilt bellen, hebben ze ook een nummer in Nederland: 020-4123015. (weet niet of je dat al had gevonden?)
Helaas is het WhatsApp kanaal een bot. Die me ergens heen leid waar ik uiteindelijk toch de klantenservice bellen moet. Ik kende het Nederlandse nummer nog niet, thanks! Ik ga meteen bellen.
pi_201644732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:29 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Geen ervaring met Avianca, maar sommige maatschappijen kunnen je tegenwoordig ook prima helpen via webcare-kanalen. Avianca heeft bijv. Whatsapp beschikbaar: https://www.avianca.com/eu/en/can-we-help-you/contact-us/
Ik vind dat altijd wat laagdrempeliger dan bellen. Als je wilt bellen, hebben ze ook een nummer in Nederland: 020-4123015. (weet niet of je dat al had gevonden?)
Erg vervelend nu.. Nederlandse nummer kan inderdaad zien dat er iets lijkt te zijn gewijzigd, maar heeft niet de tools om me te helpen. De Spaanse en Ecuadoraanse nummers zijn onbereikbaar vanaf een mobiele telefoon of Skype.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:52:06 #25
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_201645077
En daarom dus nooit een losse vervolgvlucht boeken voor dezelfde dag... wat had je gedaan als je vlucht uit amsterdam een paar uur vertraging zou hebben? Dus of een eerste nacht in Quito boeken na aankomst, of de vlucht naar Cuenca in je intercontinentale ticket boeken. Maar dat zal vaak wat lastiger zijn. Hoop dat je er met Avianca uit weet te komen, suerte!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_201645131
Oh wacht, de 2 vluchten zijn dus niet op één ticket/boeking?

Dan is het toch een kwestie van op alle mogelijke manieren Avianca proberen te bereiken. Dus ook Twitter, Facebook, etc. proberen als het telefonisch niet lukt.
pi_201645386
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:52 schreef flipsen het volgende:
En daarom dus nooit een losse vervolgvlucht boeken voor dezelfde dag... wat had je gedaan als je vlucht uit amsterdam een paar uur vertraging zou hebben? Dus of een eerste nacht in Quito boeken na aankomst, of de vlucht naar Cuenca in je intercontinentale ticket boeken. Maar dat zal vaak wat lastiger zijn. Hoop dat je er met Avianca uit weet te komen, suerte!
Ging inderdaad niet bij KLM. Zit nu al 40 minuten in de wacht bij Avianca. Heb via Facebook Messenger gestuurd evenals via Instagram. Hopelijk reageert er ergens iemand
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:28:26 #28
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_201645510
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:16 schreef DutchieBre het volgende:

[..]
Ging inderdaad niet bij KLM. Zit nu al 40 minuten in de wacht bij Avianca. Heb via Facebook Messenger gestuurd evenals via Instagram. Hopelijk reageert er ergens iemand
Dat hoop ik ook voor je. Want als je meerdere binnenlandse vluchten in hetzelfde ticket als Cuenca hebt geboekt heb je nog een groter probleem: no show = toedeledokie voor je andere vluchten, die worden dan automatisch ook gecanceld :X

Ik zal duimen dat het lukt, maar een wijze les geleerd in ieder geval :)

PM me je ticketgegevens (PNR, naam) als je me genoeg vertrouwt, ik wil wel even kijken of ik er vanuit Argentinie doorheen kan komen. Hoewel Avianca hier niet meer vliegt, geen idee of ze nog een landeljjk nr hebben eigenlijk.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_201645890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:28 schreef flipsen het volgende:

[..]
Dat hoop ik ook voor je. Want als je meerdere binnenlandse vluchten in hetzelfde ticket als Cuenca hebt geboekt heb je nog een groter probleem: no show = toedeledokie voor je andere vluchten, die worden dan automatisch ook gecanceld :X

Ik zal duimen dat het lukt, maar een wijze les geleerd in ieder geval :)

PM me je ticketgegevens (PNR, naam) als je me genoeg vertrouwt, ik wil wel even kijken of ik er vanuit Argentinie doorheen kan komen. Hoewel Avianca hier niet meer vliegt, geen idee of ze nog een landeljjk nr hebben eigenlijk.
Heb een refund aangevraagd via de website en nu op zoek naar een nieuw ticket. De volgende dag dan maar denk ik :-P

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchieBre op 05-10-2021 13:59:43 ]
pi_201655063
Nieuw hoofdstuk, vannacht een mail gekregen dat de vlucht weer gewijzigd is van 14:15 uur naar 18:00 uur 🤣, oftewel weer terug naar de originele tijd. Heb nog geen bevestiging van de refund (wel een ticketnumner), dus ben benieuwd of ik nou wel of niet mee kan met de vlucht. Aahhrrggg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')