Daar gaat het toch ook niet om?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Damn right dat ik daar een slotje op had gegooid. Het is niet serieus, de TS is niet serieus, de reacties erop zijn kansloos, dus wat er niet is valt ook niet te redden.
Ik had het ook gesloten.
Nogmaals, waar bemoei jij je mee? Ik ben toch met een mod in gesprek van R&P nu? Wie ben jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je gaat hier vandaag gewoon weer verder waar je vrijdag door een FA de mond gesnoerd was.
En klagen over "gastslotjes in alle fora" is gewoon doorgaan met hetzelfde, dan ben je al 6 dagen aan het zeiken.
Volgende keer wat langer wachten, dan valt het niet zo op.
Je komt in R&P fb mekkeren over ene gastslotje van een andere mod op een kansloos topic. Ze hoeft geen mod te zijn van dat forum want gastmodden is prima toegestaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook niet om?
Er loopt hier iemand rond die op het hele forum overal klakeloos slotjes zet, zonder dat ze mod is van dat forum.
Als je ze dan aanspreekt terwijl ze in een FB topic lopen te baggeren mag je er niks van zeggen, want ze zijn immers geen mod daar.
Waar bemoeien ze zich dan mee?
Een ex-mod. Daarnaast helpt jouw toon niet mijn welwillendheid om naar je te blijven luisteren want als basale beleefdheid al te lastig is dan ben ik heel snel klaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Nogmaals, waar bemoei jij je mee? Ik ben toch met een mod in gesprek van R&P nu? Wie ben jij?
Ja was je toch alquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een ex-mod. Daarnaast helpt jouw toon niet mijn welwillendheid om naar je te blijven luisteren want als basale beleefdheid al te lastig is dan ben ik heel snel klaar.
Je klaagt over een mod die een gastmod actie doet waarvan jij vindt dat het niet mag maar in realiteit mag het gewoon wel dus je hebt geen case.quote:
Ik had daar niks mee te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:09 schreef PS. het volgende:
Maar ik zie het al, de huismoederclub die de laatste keer NWS-FB aan het verzieken waren komen weer bemoeien, laat maar
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #244 - Een nieuw beginquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bestaat het algemeen uit elkaar los laten van je ex topic nog?
Paar jaar geleden wel wat aan gehad en zocht hem eigenlijk.
Deze? R&P / Hoe voel je je nu? #948 Ik voel mij ......quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er was toch ergens een topic waar users hun psychische welzijn mrt elkaar bespraken? Kan het nergens meer vinden?
Nee, maar inmiddels besproken en afgehandeld.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
R&P / Verliefd op kassameisje
Hoort een mod van ander subforum wel zijn eigen topic te sluiten omdat die er genoeg van heeft?
Niet, maar gezien het aantal reacties die komen op dat topic van allerlei mensen die het verhaal prima begrijpen ben je vooral moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Mensen hoeven geen samenvatting aan te gaan leveren van een verhaal dat prima te begrijpen is als je gewoon even de tijd neemt om het te lezen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:04 schreef Aberkullie het volgende:
Sinds wanneer is het verboden om om een samenvatting te vragen als de TS een onsamenhangend epistel schrijft?
Uh oke, vreemde actie.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet, maar gezien het aantal reacties die komen op dat topic van allerlei mensen die het verhaal prima begrijpen ben je vooral moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Mensen hoeven geen samenvatting aan te gaan leveren van een verhaal dat prima te begrijpen is als je gewoon even de tijd neemt om het te lezen.
Het begon wel ok maar op het moment dat je met aangeboren dominantie aankomt en beweert te weten wat wij als vrouw eigenlijk echt willen dan is het klaar.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:18 schreef koos_vriendloos het volgende:
vind het wel jammer dat dit topic gesloten is R&P / Relatie met een feminist
Ik snap dat het controversieel is maar ik denk niet dat dit topic de regels op FOK! verbreekt. Zou een interessante topic kunnen worden. TS leek me ook serieus
Done.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
miss_sly in R&P / 1x per jaar seks, wtf?
R&P / 1x per jaar seks, wtf? Deel 2
Mag dit gereekst worden? Er liepen interessante discussies in deel 1
Waar gaat dit over? Over dat topic van Alexandrian?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik vond het best een legitieme vraag waarom al zijn topics zo raar zijn en dat daar iets doorheen druipt wat me jeuk bezorgd. Jammer dat je het weg zet als "gedoe", Danny.
Ja. Sorry, dat had ik er bij kunnen zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Over dat topic van Alexandrian?
Oke, ik snap wat je zegt dat er iets doorheen druipt wat je jeuk bezorgd, want ik krijg ook een bepaald gevoel bij die topics, maar, áls dat zo is, dan heb je 3 mogelijkheden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Sorry, dat had ik er bij kunnen zetten.
Post stond in R&P / Jezelf redden of je partner?
had 'm verwijderd, maar met het aanpassen van de editreden per ongeluk teruggeplaatst.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:22 schreef Lienekien het volgende:
@:Danny
Wat heb je gewijzigd aan onderstaande post met de toevoeging t.a.v. privacywetgeving? Dit is toch nog precies de post die ik plaatste?
- edit
Omdat het offtopic is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:29 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Waarom vond je het nodig om mijn vraag weg te halen @:Danny
Dat topic is toch niets meer dan een tirade dat alle kinderen klootzakken zijn?
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, ik snap wat je zegt dat er iets doorheen druipt wat je jeuk bezorgd, want ik krijg ook een bepaald gevoel bij die topics, maar, áls dat zo is, dan heb je 3 mogelijkheden.
1. je reageert inhoudelijk ontopic (dat je jeuk krijgt van iemand zijn topics is dat niet)
2. je reageert niet ontopic.
3. je reageert niet.
1 en 3 zijn OK. 2 not so much. Maar dat gezegd hebbende snap ik wél het gevoel dat je krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |