Omdat hij refereert aan zelfmoord. "je mag het niet zeggen maar eigenlijk bedoel ik dat wel maar als ik dat zeg gaat het topic dicht maar eigenlijk is dat wel precies wat ik bedoel" komt gewoon op hetzelfde neer.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:19 schreef kree het volgende:
CoolGuy in R&P / Ik beleef geen plezier aan leven
Dicht waarom?
Aha ok op die manier. Leek dat onderwerp me opzich nog niet eens de bedoeling van het topic.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat hij refereert aan zelfmoord. "je mag het niet zeggen maar eigenlijk bedoel ik dat wel maar als ik dat zeg gaat het topic dicht maar eigenlijk is dat wel precies wat ik bedoel" komt gewoon op hetzelfde neer.
Met het zien van de titel van het topic en de TS had ik ook zoiets vanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Wat is de grootste loser die je kent?
Wat een kansloos topic… alleen de titel al. Ben verbaasd dat het nog open is. FOK! is al zo polariserend, met zulke topics wordt het er niet beter op.
Ik vond de eerste pagina (50 posts) ook best tenenkrommend. Nu zitten jullie natuurlijk niet 24/7 op FOK! Maar een beetje moderatie achteraf had niet misstaan. Inclusief TT wijziging.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Met het zien van de titel van het topic en de TS had ik ook zoiets van![]()
Maar uiteindelijk is dat best nog een mooi topic geworden waar de mensen toch leuk discussiëren...
Moet het dan toe omdat het een kansloze titel heeft? Nee toch?
Ah, kijk, dat heb ik me niet beseft. Allright, dat is wel een goed punt inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2022 11:52 schreef PS. het volgende:
@:coolguy
Incest is in Nederland niet verboden hoor als het 2 meerderjarigen betreft.
Snap wel dat het topic wat rare ogen kan brengen. Maar wettelijk gezien is er niks mis mee. En het topic verloopt imo ook gewoon netjes.
Ik kan het ook niet vinden maar hij is niet gewist. Echt géén idee waar die reeks heen is.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:26 schreef Elvi het volgende:
Ik zoek de ouwe-lullen-variant van dit topic (25+)
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #8
Maar ik kan het niet vindenis de reeks gewist?
Ok, ik ben blij dat het niet aan mij ligt dusquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden maar hij is niet gewist. Echt géén idee waar die reeks heen is.
Ah thanks!quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:30 schreef GGMM het volgende:
Topicreeks: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:10 schreef CoolGuy het volgende:
Dit is gewoon NWS en daarnaast 0 eigen input.
Volgens mij is het niet gesloten, maar is alleen het reactieveld verborgen omdat het oud is. Er staat een zinnetje dat het een oud topic is. Als je daarop klikt, verschijnt het reactieveld weer.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:53 schreef Spiegelei het volgende:
Vraagje:
Ik wil weer een update geven in een oud topic van mij, maar volgens mij is het gesloten.
Kan iemand m openzetten? Vind het wel zo handig om het bij elkaar te houden namelijk![]()
Gaat om dit topic:
R&P / DNA test hoe gaat dat?
Ah oké, dan ben ik nog niet helemaal wakker denk ik. Thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet gesloten, maar is alleen het reactieveld verborgen omdat het oud is. Er staat een zinnetje dat het een oud topic is. Als je daarop klikt, verschijnt het reactieveld weer.
Ja oke ik ben echt wel wakker nu, maar ik zie het echt niet. Zat al mobiel, op ipad en u via desktop te kijken maar ik ben echt wel kippig ofzo. Help?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet gesloten, maar is alleen het reactieveld verborgen omdat het oud is. Er staat een zinnetje dat het een oud topic is. Als je daarop klikt, verschijnt het reactieveld weer.
Is dat niet iets wat alleen modjes kunnen zien? En er dus iets mee doen?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nah, ik zie daar ook niets wat ik bij een oud topic wel zie.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vraag om een reeks. Ik denk dat je topic dicht is. Er zijn nogal wat comments verwijderdquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:27 schreef Spiegelei het volgende:
Hmm, ik wil best in een nieuw topic door maar wel zo handig als het dan gekoppeld is aan elkaar.
Dit topic BE in WGR / Inzien testament triggerde bij mij dat ik een update moet doen. Aangezien er recentelijk ook weer wat is 'gebeurd'.
Never a dull moment
ik heb even een tikje gegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:17 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja oke ik ben echt wel wakker nu, maar ik zie het echt niet. Zat al mobiel, op ipad en u via desktop te kijken maar ik ben echt wel kippig ofzo. Help?
thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb even een tikje gegeven.
als het goed is kun je er nu weer in posten
Dank!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb even een tikje gegeven.
als het goed is kun je er nu weer in posten
Misschien ook dit topic vast reeksen, zodat het volgende topic automatisch gereekst is (topicnummer van dit topic in het reeksvakje zetten, zoals je ook zou doen met een volgend topic dat gereekst zou moeten worden).quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Mijn fout. Ik has a) niet door dat het zoo oud was en b) niet dat dan alleen een mod kan kicken.
Excuus @:Spiegelei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |