abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 februari 2022 @ 20:39:40 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203634363
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 20:35 schreef yvonne het volgende:

[..]
Tvp voor als ik achter de pjoeter zit. Ik heb je post hierboven ook gelezen ^O^
Top!

Zelfs als het niet kan, mijn idee is natuurlijk maar een idee, geen praktijk. Tnx dat er zo mee omgegaan wordt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203635584
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 20:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Top!

Zelfs als het niet kan, mijn idee is natuurlijk maar een idee, geen praktijk. Tnx dat er zo mee omgegaan wordt.
Op zich natuurlijk wel een goed idee. Maar waar stel je dan weer de grens (wel in R&P maar niet in een ander subforum?)? En wie bepaalt of het ok is of niet? Wat als zo een TS hoopt dat zijn topic wegzakt in de lijst en uiteindelijk verdwijnt?
Het topic is een mooi topic, veel goede en sterke discussies en netjes. Ik begrijp dat een deel 2 fijn zou zijn want het was inderdaad nog niet 'klaar'.
Stof om over na te denken :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Admin zaterdag 12 februari 2022 @ 22:51:13 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_203638026
quote:

[..]
Top!

Wordt morgen hè, voor de goede orde, dan zit ik weer aan de pc. :S___D :S___D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 13 februari 2022 @ 11:32:32 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_203642594
quote:

[..]
Top!

Oké,
gaan we.
Ik wil @CoolGuy en @Lenny77 er ook bij betrekken , want het is wel een tof discussiepunt.

In de wat meer serieuze fora waaronder R&P is het heel lang een ongeschreven regel geweest dat TS bepaalt of er een deel 2 komt.
Dit ook om de lolbroeken uit andere fora te stoppen met topickapen en er een hoop flauwekul van maken.
De ongeschreven regel is een regel geworden in de loop der tijd. In de serieuze fora.

Wat men in de lolbroekenfora besluit over hun reeksen regelen ze onderling maar.

Maar er zijn zeker wel onderwerpen die interessant zijn en die ook een goede discussie hebben en die dan plotsklaps stopt.En dat is soms jammer want het onderwerp is boeiend genoeg en er is nog veel over te zeggen.
En het gaat dan ( op z'n FOK!s) allang niet meer over de OP, maar neemt de discussie een heel andere wending.

En soms zie je de TS ook nooooit meer terug in zijn of haar topic, wat ook jammer is. Dan moet je dus voor deel 2 wachten op een TS die 'm gesmeerd is.

Hoe komen we tot een tussenoplossing?
Er misschien geen reeks van maken?
Niet de OP aanhalen?
Beginnen bv met de laatste post uit het topic, dus post 300, of 299 als er lolbroeken zijn die 'vol'gaan roepen?
Er een andere wending zelfs andere TT aangeven als TS niet meer verschijnt?
Beslissing bij mods leggen wanneer zij een verzoek van TS krijgen dat deel 1 weg kan zakken?
Zoiets?
Ben benieuwd naar jullie ideeën.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 13 februari 2022 @ 11:36:50 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203642649
Hoe los je het op als de oorspronkelijke TS alsnog een deel twee wil openen?

Vervolgtopics door een andere dan de oorspronkelijke TS worden vaak een rommeltje, omdat de nieuwe TS vaak voor de oorspronkelijke wordt aangezien.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 13 februari 2022 @ 11:39:33 #66
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203642689
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 11:36 schreef Lienekien het volgende:
Hoe los je het op als de oorspronkelijke TS alsnog een deel twee wil openen?

Vervolgtopics door een andere dan de oorspronkelijke TS worden vaak een rommeltje, omdat de nieuwe TS vaak voor de oorspronkelijke wordt aangezien.
Disclaimer bovenaan de OP in bold mss nog met underline dat het niet de originele TS is, zo gaat dat wel vaker meen ik hoor...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_203642711
Melding in dit FB topic als een topic vol is.
Moderators nemen contact op met de oorspronkelijke TS of hij een nieuw deel wil openen.
Bij geen gehoor TS beslist de moderator naar aanleiding van signalen of er een nieuw deel geopend kan worden (door de moderator)

quote:
16s.gif Op zondag 13 februari 2022 11:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Disclaimer bovenaan de OP in bold mss nog met underline dat het niet de originele TS is, zo gaat dat wel vaker meen ik hoor...
Die dan dit doet (met de stille hoop dat OP's gelezen worden)
  Admin zondag 13 februari 2022 @ 11:42:51 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_203642740
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2022 11:41 schreef Armani XL het volgende:
Melding in dit FB topic als een topic vol is.
Moderators nemen contact op met de oorspronkelijke TS of hij een nieuw deel wil openen.
Bij geen gehoor TS beslist de moderator naar aanleiding van signalen of er een nieuw deel geopend kan worden (door de moderator)
[..]
Die dan dit doet (met de stille hoop dat OP's gelezen worden)
Maar dan bloed het onderwerp zo vaak dood, sommige users reageren niet snel of zien het niet op mobiel oid?

Moderator zondag 13 februari 2022 @ 11:48:33 #69
5428 crew  miss_sly
pi_203642834
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2022 11:42 schreef yvonne het volgende:

[..]
Maar dan bloed het onderwerp zo vaak dood, sommige users reageren niet snel of zien het niet op mobiel oid?
Omdat het topic niet in hun MyAct verschijnt, bedoel je? Dat is misschien op te lossen door de users die verder gaan met de discussie een mention te laten doen aan de user uit het oude topic waarmee ze in discussie waren. Of een post uit het oude topic te quoten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 13 februari 2022 @ 11:56:47 #70
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203642992
Misschien door aan te geven dat het gaat om de discussie voortzetten ipv een echt vervolg op het originele topic?

Dat als de Ts specifiek door wil gaan dat een eigen vervolg topic krijgt?
Duidelijk in titel en OP? Dat het een vervolg van de originele ts is of een vervolg van (side) discussie?

Ik begrijp het verschil tussen meer serieuze forum onderdelen en lolbroeken onderdelen. Het gaat me puur om wanneer een discussie netjes gevoerd wordt en door de regels afgekapt wordt.
Ik zie dat zelfs bij geopend door een trol. Dat daar soms best een aardige discussie uit voortkomt, maar de trol topic starter maakt dat het afgekapt wordt. De ts bv geband wordt en daardoor het topic gesloten wordt. Dat terwijl andere users er wel normaler mee door gaan.

Ik weet ook niet heel goed hoe hiermee om te gaan. Je wil geen getrol en gedoe in de meer serieuze forum onderdelen. Maar normale/goede discussie doodslaan wil je ook niet.
Je wil een levend forum onderdeel en tegelijkertijd wil je ook niet teveel vragen van de mods van dat onderdeel. Je kan niet vragen 24/7 dingen in goede banen te leiden. Dat houdt vrijwel niemand van de mods vol (mod zijn is echt niet altijd makkelijk weet ik, richtlijnen helpen hierbij, maar zitten ook soms tegen. Zeker in de meer serieuze forum onderdelen).

Is het misschien mogelijk om een topic of vervolg neer te zetten als eigen topic? Dat het los staat van de originele TS?
Ik wil niet teveel vragen van mods, die al hun stinkende best doen. Door bv een verandering in de topic titel of een opmerking bij de OP die aangeeft dat het een voortgang van discussie is ipv een voortgang van de originele TS?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 12:01:13 #71
441859 crew  Lenny77
pi_203643095
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2022 11:32 schreef yvonne het volgende:

[..]
Oké,
gaan we.
Ik wil @:Coolguy en @:Lenny77 er ook bij betrekken , want het is wel een tof discussiepunt.

In de wat meer serieuze fora waaronder R&P is het heel lang een ongeschreven regel geweest dat TS bepaalt of er een deel 2 komt.
Dit ook om de lolbroeken uit andere fora te stoppen met topickapen en er een hoop flauwekul van maken.
De ongeschreven regel is een regel geworden in de loop der tijd. In de serieuze fora.

Wat men in de lolbroekenfora besluit over hun reeksen regelen ze onderling maar.

Maar er zijn zeker wel onderwerpen die interessant zijn en die ook een goede discussie hebben en die dan plotsklaps stopt.En dat is soms jammer want het onderwerp is boeiend genoeg en er is nog veel over te zeggen.
En het gaat dan ( op z'n FOK!s) allang niet meer over de OP, maar neemt de discussie een heel andere wending.

En soms zie je de TS ook nooooit meer terug in zijn of haar topic, wat ook jammer is. Dan moet je dus voor deel 2 wachten op een TS die 'm gesmeerd is.

Hoe komen we tot een tussenoplossing?
Er misschien geen reeks van maken?
Niet de OP aanhalen?
Beginnen bv met de laatste post uit het topic, dus post 300, of 299 als er lolbroeken zijn die 'vol'gaan roepen?
Er een andere wending zelfs andere TT aangeven als TS niet meer verschijnt?
Beslissing bij mods leggen wanneer zij een verzoek van TS krijgen dat deel 1 weg kan zakken?
Zoiets?
Ben benieuwd naar jullie ideeën.
Mijn bescheiden mening: je kan snel aanvoelen of een topic netjes loopt en dat er een toffe discussie loopt. Ook kan je aanvoelen dat het laatste woord nog niet gezegd is en dan is het jammer als het inderdaad plots gedaan is.
Heeft het zin om een TS toestemming te vragen? Als het eentje is die hem gesmeerd is of niet de antwoorden heeft gekregen die gewenst waren.. mja dan heeft dat weinig zin.
Een heel nieuw topic openen kan natuurlijk altijd maar je gaat dan toch een stukje verder op een verhaal wat wel een start had. Je zou wel even een verwijzing kunnen doen naar het originele topic in de openingspost maar het toch onder een andere naam starten?
Ik wacht even wat CoolGuy gaat zeggen :)
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 12:04:04 #72
441859 crew  Lenny77
pi_203643168
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 11:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Ik zie dat zelfs bij geopend door een trol. Dat daar soms best een aardige discussie uit voortkomt, maar de trol topic starter maakt dat het afgekapt wordt. De ts bv geband wordt en daardoor het topic gesloten wordt. Dat terwijl andere users er wel normaler mee door gaan.

Dit dus, zo een topic laat ik vaak dan ook graag staan want ook al is TS een lolbroek die gewoon een beetje wil stoeien, vaker komt er dan iets tofs op gang. En daar wil ik dan ook vanaf blijven :)
  zondag 13 februari 2022 @ 12:05:32 #73
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203643200
Ook tijdens een lopend topic.
Als er een side discussie plaats vind, is het dan misschien een idee om te zeggen niet hier, maar dat het wel een goed (!!!) idee is daar een eigen topic over te maken.
Dat mods dat misschien zelf doen zelfs. Dat ze wat Posts nemen om een nieuw topic te openen?

Of vraag ik nu echt teveel van de mods hede ten dage? Niet dat mods niet bereid zijn, want zover ik zie zijn ze dat wel. Maar naast wat ze al doen.
Ik weet uit ervaring dat mods, admins en ook de eigenaars echt begaan zijn. Ik denk dat iets minder strak langs regels zou kunnen helpen om (serieuze) forum onderdelen meer leven in te blazen.
Maar dat gezegd hebbende is het voor mij jaren geleden dat ik daar ervaring in had en was het toen al geen makkie. Vroeg het best veel.
Ik ben dus vooral benieuwd naar hoe de mods van dit moment dat zien. En hoe dingen inde praktijk zijn voor mods, admins e.d.
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 14:32:00 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203645897
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mijn bescheiden mening: je kan snel aanvoelen of een topic netjes loopt en dat er een toffe discussie loopt. Ook kan je aanvoelen dat het laatste woord nog niet gezegd is en dan is het jammer als het inderdaad plots gedaan is.
Heeft het zin om een TS toestemming te vragen? Als het eentje is die hem gesmeerd is of niet de antwoorden heeft gekregen die gewenst waren.. mja dan heeft dat weinig zin.
Een heel nieuw topic openen kan natuurlijk altijd maar je gaat dan toch een stukje verder op een verhaal wat wel een start had. Je zou wel even een verwijzing kunnen doen naar het originele topic in de openingspost maar het toch onder een andere naam starten?
Ik wacht even wat CoolGuy gaat zeggen :)
Tja, dat je dat snel aanvoelt klopt. Dat het soms jammer is dat een discussie dan niet verder kan gaan, dat klopt ook. Waar ik me echter een beetje zorgen over maak is wat we doen in de situatie zoals hier, waarbij het niet een algemene situatie was, maar een persoonlijke case van een user over een situatie waar hij in zit.

Dan snap ik prima dat het laatste nog niet gezegd is, maar in genoemde situatie werd het vooral een welles/nietes verhaal over een situatie waar verder niemand dan TS verder iets van weet, en TS liet zich niet meer zien. Dat laatste is zijn goed recht.

Om dan een 2e topic aan te maken over die situatie terwijl om daar door te kunnen gaan over een situatie die nogmaals, geen algemeen iets was maar een specifieke persoonlijke situatie, tja.

Van de andere kant snap ik ook prima dat het de discussie dood maakt, maar dan zie ik eerder een algemeen onderwerp/situatie voor me, en niet zoals in dit geval een specifiek iets. Ik vind het ergens gewoon niet....ja, niet netjes bijna, om op die situatie door te gaan terwijl de oorspronkelijke TS daar klaarblijkelijk geen behoefte (meer) aan heeft.

Dan kun je er een topic over maken, maar dan ga je dus een persoonlijke situatie van iemand gebruiken om vervolgens je eigen meninkje over door te kunnen drukken. Ik weet het niet, ergens voelt dat onprettig. Om dan zogenaamd een algemeen topic aan te maken terwijl het eigenlijk om situatie/topic X gaat wat geen algemeen topic was, tja, geen idee, ik vind het wat onprettig aanvoelen, maar dat mag geen reden zijn om het niet te mogen doen natuurlijk.

De TS om toestemming vragen heeft geen zin als het een TS is die gewoon niet meer terug komt dan wel laat merken dat verder deelnemen/nieuw deel openen zijn/haar interesse niet meer heeft. Nogmaals, ik zie hier merk ik toch een duidelijk verschil tussen een 'algemene' situatie en een hele persoonlijke situatie.

Als je het vervolgens dan doortrekt naar 'algemeenheden', waarom moet het dan refereren aan dat specifieke topic? Start dan gewoon een nieuw topic, denk ik.

Ik heb dit even snel getypt, maar ik denk er verder over na vanmiddag. Misschien kom ik nog op andere dingen of een andere mening ofzo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_203658407
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 13:33:39 #76
16180 crew  CoolGuy
pi_203658575
quote:
Omdat hij refereert aan zelfmoord. "je mag het niet zeggen maar eigenlijk bedoel ik dat wel maar als ik dat zeg gaat het topic dicht maar eigenlijk is dat wel precies wat ik bedoel" komt gewoon op hetzelfde neer.
pi_203658604
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Omdat hij refereert aan zelfmoord. "je mag het niet zeggen maar eigenlijk bedoel ik dat wel maar als ik dat zeg gaat het topic dicht maar eigenlijk is dat wel precies wat ik bedoel" komt gewoon op hetzelfde neer.
Aha ok op die manier. Leek dat onderwerp me opzich nog niet eens de bedoeling van het topic.
Maargoed ;)
Do what you love, love what you do!
pi_203735284
R&P / Wat is de grootste loser die je kent?

Wat een kansloos topic… alleen de titel al. Ben verbaasd dat het nog open is. FOK! is al zo polariserend, met zulke topics wordt het er niet beter op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 14:12:41 #79
441859 crew  Lenny77
pi_203754036
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Wat is de grootste loser die je kent?

Wat een kansloos topic… alleen de titel al. Ben verbaasd dat het nog open is. FOK! is al zo polariserend, met zulke topics wordt het er niet beter op.
Met het zien van de titel van het topic en de TS had ik ook zoiets van :')
Maar uiteindelijk is dat best nog een mooi topic geworden waar de mensen toch leuk discussiëren...
Moet het dan toe omdat het een kansloze titel heeft? Nee toch?
pi_203755915
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Met het zien van de titel van het topic en de TS had ik ook zoiets van :')
Maar uiteindelijk is dat best nog een mooi topic geworden waar de mensen toch leuk discussiëren...
Moet het dan toe omdat het een kansloze titel heeft? Nee toch?
Ik vond de eerste pagina (50 posts) ook best tenenkrommend. Nu zitten jullie natuurlijk niet 24/7 op FOK! Maar een beetje moderatie achteraf had niet misstaan. Inclusief TT wijziging.
Ik heb me door die eerste pagina geworsteld omdat ik benieuwd was waarom zulke bagger zo lang open bleef. Dat is geen fijne manier van lezen en je zet er wel een toon mee van wat blijkbaar mag in een serieus subforum als R&P.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204462305
@CoolGuy

Incest is in Nederland niet verboden hoor als het 2 meerderjarigen betreft.

Snap wel dat het topic wat rare ogen kan brengen. Maar wettelijk gezien is er niks mis mee. En het topic verloopt imo ook gewoon netjes.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 11:55:31 #82
16180 crew  CoolGuy
pi_204462337
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 11:52 schreef PS. het volgende:
@:coolguy

Incest is in Nederland niet verboden hoor als het 2 meerderjarigen betreft.

Snap wel dat het topic wat rare ogen kan brengen. Maar wettelijk gezien is er niks mis mee. En het topic verloopt imo ook gewoon netjes.
Ah, kijk, dat heb ik me niet beseft. Allright, dat is wel een goed punt inderdaad.
  woensdag 18 mei 2022 @ 14:26:12 #83
47102 Elvi
miemkwien
pi_204788884
Ik zoek de ouwe-lullen-variant van dit topic (25+)

R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #8

Maar ik kan het niet vinden ;( is de reeks gewist?
  Moderator woensdag 18 mei 2022 @ 14:29:20 #84
16180 crew  CoolGuy
pi_204788917
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 14:26 schreef Elvi het volgende:
Ik zoek de ouwe-lullen-variant van dit topic (25+)

R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #8

Maar ik kan het niet vinden ;( is de reeks gewist?
Ik kan het ook niet vinden maar hij is niet gewist. Echt géén idee waar die reeks heen is.
  woensdag 18 mei 2022 @ 14:30:35 #85
47102 Elvi
miemkwien
pi_204788932
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 14:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik kan het ook niet vinden maar hij is niet gewist. Echt géén idee waar die reeks heen is.
Ok, ik ben blij dat het niet aan mij ligt dus :P
  Forum Admin woensdag 18 mei 2022 @ 14:30:36 #86
35723 crew  GGMM
  woensdag 18 mei 2022 @ 14:35:18 #87
47102 Elvi
miemkwien
  Trouwste user 2022 woensdag 1 juni 2022 @ 09:39:43 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_204930153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 09:10 schreef CoolGuy het volgende:
Dit is gewoon NWS en daarnaast 0 eigen input.
:D
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 18 juni 2022 @ 09:53:06 #89
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_205080606
Vraagje:

Ik wil weer een update geven in een oud topic van mij, maar volgens mij is het gesloten.
Kan iemand m openzetten? Vind het wel zo handig om het bij elkaar te houden namelijk :)

Gaat om dit topic:

R&P / DNA test hoe gaat dat?
klerkje
  Moderator zaterdag 18 juni 2022 @ 09:55:33 #90
5428 crew  miss_sly
pi_205080617
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:53 schreef Spiegelei het volgende:
Vraagje:

Ik wil weer een update geven in een oud topic van mij, maar volgens mij is het gesloten.
Kan iemand m openzetten? Vind het wel zo handig om het bij elkaar te houden namelijk :)

Gaat om dit topic:

R&P / DNA test hoe gaat dat?
Volgens mij is het niet gesloten, maar is alleen het reactieveld verborgen omdat het oud is. Er staat een zinnetje dat het een oud topic is. Als je daarop klikt, verschijnt het reactieveld weer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')