abonnement Unibet Coolblue
pi_201239115
*plaatje
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201239132
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 11:34 schreef Molo het volgende:
Ik ben zelf vrij hard naar anderen toe, als je ergens last van hebt moet je er iets aan doen. Zwelgen of dingen van mij langdurig verlangen omdat je er zelf niet mee uit te voeten kan of wilt trek ik niet. En ik verdien beter dus dan eindigt het wmb.
Maar ik ben dan ook gewoon een teringwijf natuurlijk :P
Omdat ik weet hoe diep genuanceerd je hartje is, leg ik even voor je uit dat je hiermee geenszins wil zeggen dat deze benadering beter of slechter is dan een andere.
En dat het dus prima ok kan zijn als een ander wel geduldig meeveert als zijn of haar partner of bestie of wie dan ook meer op zijn bord heeft dan ie aankan, ongeacht of je dat als buitenstaander objectief ook zo vindt.
Net zo ok als het is als je voor jezelf daar een grens in trekt en zegt yo prima voor jou maar aan mijn lijf mooi niet déze polonaise.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201239197
@fietsie leukotaperemover doet wonderen voor het verwijderen van tape. Gewoon aceton ook wel.

(Ik kan niet zeggen dat het pijnloos is, althans, niet voor diegene die de tape moet verwijderen. Mijn patiënten willen nog wel eens reageren, want het meurt en kan prikken in wondjes. Maar het scheelt wel een kapotte huid en vacht, van de patiënt dan. :+ )
  maandag 6 september 2021 @ 12:51:06 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201239210
quote:
17s.gif Op maandag 6 september 2021 12:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Omdat ik weet hoe diep genuanceerd je hartje is, leg ik even voor je uit dat je hiermee geenszins wil zeggen dat deze benadering beter of slechter is dan een andere.
En dat het dus prima ok kan zijn als een ander wel geduldig meeveert als zijn of haar partner of bestie of wie dan ook meer op zijn bord heeft dan ie aankan, ongeacht of je dat als buitenstaander objectief ook zo vindt.
Net zo ok als het is als je voor jezelf daar een grens in trekt en zegt yo prima voor jou maar aan mijn lijf mooi niet déze polonaise.
Dat dacht ik met de eerste alinea afgevangen te hebben, maar blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Helemaal mee eens. Het kan allemaal waar zijn en is in context en samenhang allemaal mogelijk en goed. Zekers :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201239225
Ik wilde gewoon graag nog eens vertellen hoe fantastisch je bent :@
Omdat je dat zelf niet genoeg benadrukte.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 6 september 2021 @ 12:52:47 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201239230
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 12:49 schreef Candaasje het volgende:
@:fietsie leukotaperemover doet wonderen voor het verwijderen van tape. Gewoon aceton ook wel.

(Ik kan niet zeggen dat het pijnloos is, althans, niet voor diegene die de tape moet verwijderen. Mijn patiënten willen nog wel eens reageren, want het meurt en kan prikken in wondjes. Maar het scheelt wel een kapotte huid en vacht, van de patiënt dan. :+ )
Sporttape die je kunt verplaatsen/herpositioneren. Nog makkelijker

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 september 2021 @ 12:53:06 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201239239
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 12:52 schreef Vanyel het volgende:
Ik wilde gewoon graag nog eens vertellen hoe fantastisch je bent :@
Omdat je dat zelf niet genoeg benadrukte.
_O-

Dank :P :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201239245
Ja die is op. Vond alleen de binnenste plastieken kokertjes nog.

Vandaag poot nog maar omhoog om de zwelling wat te reduceren en dan vanavond eens plakken..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201239294
Zeker waar @Vanyel. Maar in het geval van @Tele6 begint het meeveren steeds meer op doorbuigen en breken te lijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen verwijt naar A, B of Tele zelf toe, maar wel iets om niet aan voorbij te gaan. Denk ik.
  maandag 6 september 2021 @ 13:00:39 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201239315
Hier alles in de olie. Mijn mega uitslag in mijn gezicht gaat veel beter goddank. Ik leek echt een tiener met ontstoken smoelwerk. Wel flink wat littekens maar gaat beter
Alleen nu hangen er weer allemaal vellen aan mijn neus door verbranden in de zon :')

Komende dagen gelukkig weer computeren op mijn werkkamer, kan de boel weer even verder tot rust komen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201239347
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 12:52 schreef Molo het volgende:

[..]
Sporttape die je kunt verplaatsen/herpositioneren. Nog makkelijker

[ afbeelding ]
Ook een goede denk ik ja. :Y
Leukotape heeft fiets alleen misschien al in huis.
pi_201239396
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 12:37 schreef Vanyel het volgende:

Is dat voor jou anders dan kinderen die in films en series acteren?
Eerst even mijn gevoel hier neerzetten: waarom heb ik altijd het gevoel dat ik hier in de sc je pispaaltje ben, het gevoel dat je me niet moet/mag.
Zo dat is er uit.

Antwoord op je vraag:
Als kinderen als kinderen acteren niet.
Ik heb er grote moeite mee als kinderen volwassen teksten krijgen en/of zo moeten acteren.
  maandag 6 september 2021 @ 13:12:56 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201239466
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 13:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Eerst even mijn gevoel hier neerzetten: waarom heb ik altijd het gevoel dat ik hier in de sc je pispaaltje ben, het gevoel dat je me niet moet/mag.
Zo dat is er uit.

Antwoord op je vraag:
Als kinderen als kinderen acteren niet.
Ik heb er grote moeite mee als kinderen volwassen teksten krijgen en/of zo moeten acteren.
Ik zit het probleem zelf niet van dit kind in deze reclame

Hard om gelachen trouwens, erg goed gedaan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201239693
@Blues dan hier: ik noemde jou, omdat jij deze vaak gebruikt :B en deze ook B:)B ( dacht ik ) en nu kan ik het ook.😉

De opmerking van die pispaal herken ik. B-)
  maandag 6 september 2021 @ 13:34:50 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201239711
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 13:33 schreef AnneX het volgende:
B:)B @:Blues dan hier: ik noemde jou, omdat jij deze vaak gebruikt :B en deze ook ( dacht ik B:)B en nu kan ik het ook.😉
Ooit gemaakt door @DeZwabber O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201240132
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 13:33 schreef AnneX het volgende:
@:Blues dan hier: ik noemde jou, omdat jij deze vaak gebruikt :B en deze ook B:)B ( dacht ik ) en nu kan ik het ook.😉

De opmerking van die pispaal herken ik. B-)
Nee de biertjes niet wel :B
Die is echt grappig.

Taart maken schuif ik door naar morgen jongens..
Rug vond een schoonmaakklusje (BBQ eens samen goed poetsen) en boodschappen doen op de fiets winkeltje-in winkeltje-uit, stap op stap af, wel genoeg.

Vroegah..dus voor ik de grote MOEI had, zou ik een berg pijnstillers ingenomen hebben en bijna jankend TOCH DIE TAART HEBBEN GEMAAKT |:) o|O

Nu vraag ik me af: Moet Ik Dit Nu Doen.
Antwoord is Nee joh gekkie *O* :B
pi_201240148
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 14:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee de biertjes niet wel :B
Die is echt grappig.

Taart maken schuif ik door naar morgen jongens..
Rug vond een schoonmaakklusje (BBQ eens samen goed poetsen) en boodschappen doen op de fiets winkeltje-in winkeltje-uit, stap op stap af, wel genoeg.

Vroegah..dus voor ik de grote MOEI had, zou ik een berg pijnstillers ingenomen hebben en bijna jankend TOCH DIE TAART HEBBEN GEMAAKT |:) o|O

Nu vraag ik me af: Moet Ik Dit Nu Doen.
Antwoord is Nee joh gekkie *O* :B
Goezo!!!! Doen wat je wil doen
Ik lag lekker op het balkon. Wilde lezen maar doezelde in slaap. Ook helemaal goed.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201240193
Ik neem de biertjes wel van @Blues ;)
Alleen nu even niet want nog een kater van gisteren :')
  maandag 6 september 2021 @ 15:04:31 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201240677
Moeten we heel zachtjes typen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201240710
Het is warm hier :o Ik heb nu de ventilator naast me neergezet en aangedaan :9 Scheelt iig iets :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201240758
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:04 schreef fietsie het volgende:
Moeten we heel zachtjes typen?
:D paar uur geleden wel, het ergste is nu ook wel weer voorbij.
  maandag 6 september 2021 @ 15:13:08 #22
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201240766
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D paar uur geleden wel, het ergste is nu ook wel weer voorbij.
Kom je ook eens een keer in kennelijke toestand SC-en? Lijkt me reuzegezellig :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201240771
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 12:49 schreef Candaasje het volgende:
@:fietsie leukotaperemover doet wonderen voor het verwijderen van tape. Gewoon aceton ook wel.

(Ik kan niet zeggen dat het pijnloos is, althans, niet voor diegene die de tape moet verwijderen. Mijn patiënten willen nog wel eens reageren, want het meurt en kan prikken in wondjes. Maar het scheelt wel een kapotte huid en vacht, van de patiënt dan. :+ )
Zoete olie!

Zoete olie!

Liefde O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201240788
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:04 schreef fietsie het volgende:
Moeten we heel zachtjes typen?
Ik vanavond wel geloof ik. Hij heeft gisteren gedronken zoals ik dat niet vaak heb gezien _O- Ik moest zelfs door de McDrive.
Spoilers!
pi_201240789
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:13 schreef fietsie het volgende:

[..]
Kom je ook eens een keer in kennelijke toestand SC-en? Lijkt me reuzegezellig :)
Ik probeer dan zo min mogelijk online te posten :+
pi_201240835
Geen kater *O* Terwijl ik gisteren voor mijn doen best veel gedronken had.
Gelukkig maar, vandaag kantoordag. Vanmorgen zaken verhuisd, vanmiddag gesprek na gesprek na gesprek. Nog eentje te gaan en dan naar huus.

Zomaar anderhalf uur tijd kwijt aan reizen. Wennen!

Gelukkig mag ik woensdag ‘thuiswerken’. Lees: hele dag in een Zoom meeting zitten :r
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201240840
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik probeer dan zo min mogelijk online te posten :+
Zeer, zeer verstandig :)

Wat ga je doen met al die potjes in een tray, @Lucky_Strike? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201240855
Nou...vorige week bijna 200 euro uitgegeven aan bloedonderzoek die ik me had kunnen besparen met wat meer geduld. Nika eet (eindelijk) uit zichzelf haar oude vertrouwde brokjes weer en vraagt om meer. Schiet mij maar lek met dat beest.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 6 september 2021 @ 15:26:36 #29
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201240892
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vanavond wel geloof ik. Hij heeft gisteren gedronken zoals ik dat niet vaak heb gezien _O- Ik moest zelfs door de McDrive.
En vandaag had ie nog geen last?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201240902
Copingmechanisme van slaperige peuter die door veel te lang veel te gezellig in de Efteling maar krap zeven uur in bed gelegen heeft: chill op de bank met een stapel Donald Duckjes :') O+ Ik krijg mijn dosis onhandelbaar heus vast driedubbel voor de kiezen zodra puber. Moet wel. Anders is het echt niet eerlijk :D

Let me see you stripped down to the bone
pi_201240914
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vanavond wel geloof ik. Hij heeft gisteren gedronken zoals ik dat niet vaak heb gezien _O- Ik moest zelfs door de McDrive.
:D Zélfs! _O_
Wat was de gelegenheid? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201240940
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 14:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Vroegah..dus voor ik de grote MOEI had, zou ik een berg pijnstillers ingenomen hebben en bijna jankend TOCH DIE TAART HEBBEN GEMAAKT |:) o|O

Nu vraag ik me af: Moet Ik Dit Nu Doen.
Antwoord is Nee joh gekkie *O* :B
Kijk eens aan! Dat lijkt me zeer nuttige progressie :Y
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 6 september 2021 @ 15:30:57 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201240946
Ik krijg nu wel honger van de drank en vette hap beelden enzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201240977
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:57 schreef Blues het volgende:

Ik kan hier zó slecht tegen, kinderen die in reclames worden gebruikt op deze manier :r :D
Oh, eh, echt? Dit is toch gewoon acteren. En of je nou als kind een kind acteert of een volwassene, is nog steeds acteren. Zo zie ik het tenminste. Kan nog wel zo zijn dat het bij je schuurt natuurlijk :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201240987
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:30 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg nu wel honger van de drank en vette hap beelden enzo.
Psst. Ik trek net samen met Günther gemaakte espressobrownies uit de oven :+ Kiek:

Let me see you stripped down to the bone
pi_201241009
Ik snap op zich wel een algemene weerstand tegen kinderen die acteren, maar niet zozeer waarom dan specifiek als ze volwassenen naspelen. Kun je eens uitleggen wat er achter die hekel eraan steekt dan @Blues? :)

Enneh, volgens mij is @Vanyel scherp tegen zowat iedereen hoor, behalve tegen haar Dansende Phoebsje :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201241140
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 13:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Eerst even mijn gevoel hier neerzetten: waarom heb ik altijd het gevoel dat ik hier in de sc je pispaaltje ben, het gevoel dat je me niet moet/mag.
Zo dat is er uit.
Geen idee.
Ik denk dat je het antwoord op die vraag eerder bij jezelf kunt vinden dan bij mij.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201241152
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:20 schreef minilot het volgende:

[..]
Zeer, zeer verstandig :)

Wat ga je doen met al die potjes in een tray, @:Lucky_Strike? *O*
Die zijn voor de kruidenbusiness :) Ik verkoop potjes kruidenmixen aan landwinkels.

quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:26 schreef fietsie het volgende:

[..]
En vandaag had ie nog geen last?
Nog niet. Maar het kan nooit lang meer duren :+

quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:28 schreef minilot het volgende:

[..]
:D Zélfs! _O_
Wat was de gelegenheid? :)
Een feestje bij goede vrienden. Er is geborreld van 14.00 tot 22.30. Toen het bier op was, was er rum.
Spoilers!
pi_201241172
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:37 schreef minilot het volgende:
Enneh, volgens mij is @:Vanyel scherp tegen zowat iedereen hoor, behalve tegen haar Dansende Phoebsje :*
Ik zonder DP enkel uit in de positieve zin. Maar nu niet want ze is ergens ondergedoken.

@DancingPhoebe jij sloerie, waar hang je uit? }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201241215
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Toen het bier op was, was er rum.
Dat was hier ook de boosdoener.
pi_201241231
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:27 schreef minilot het volgende:
Copingmechanisme van slaperige peuter die door veel te lang veel te gezellig in de Efteling maar krap zeven uur in bed gelegen heeft: chill op de bank met een stapel Donald Duckjes :') O+ Ik krijg mijn dosis onhandelbaar heus vast driedubbel voor de kiezen zodra puber. Moet wel. Anders is het echt niet eerlijk :D

[ afbeelding ]
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201241306
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat was hier ook de boosdoener.
Sterkte :D
Spoilers!
pi_201241325
Ik had geen kater. Zaterdagochtend ook niet. De hele week niet. Win. Misschien wen ik er wel weer aan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201241353
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Sterkte :D
Thanks :) net een rondje gewandeld en volgens mij is mijn hoofd weer fris.
pi_201241435
:W

Hier ook geen kater, wel moe maar ik mocht 2,5 uur eerder naar huis want had nog teveel tijd voor tijd staan. 8-) nu onderweg naar huis.


Morgen naar Friesland voor begrafenis van mijn oma op woensdag, gisteravond overleden na jaren in verpleeghuis met alzheimer dus is beter zo, zeker voor oma.
  maandag 6 september 2021 @ 16:20:45 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201241459
Gecondoleerd
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201241495
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
:W

Hier ook geen kater, wel moe maar ik mocht 2,5 uur eerder naar huis want had nog teveel tijd voor tijd staan. 8-) nu onderweg naar huis.

Morgen naar Friesland voor begrafenis van mijn oma op woensdag, gisteravond overleden na jaren in verpleeghuis met alzheimer dus is beter zo, zeker voor oma.
Gecondoleerd -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201241509
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
:W

Hier ook geen kater, wel moe maar ik mocht 2,5 uur eerder naar huis want had nog teveel tijd voor tijd staan. 8-) nu onderweg naar huis.


Morgen naar Friesland voor begrafenis van mijn oma op woensdag, gisteravond overleden na jaren in verpleeghuis met alzheimer dus is beter zo, zeker voor oma.
Gecondoleerd -O- :*
pi_201241515
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
:W

Hier ook geen kater, wel moe maar ik mocht 2,5 uur eerder naar huis want had nog teveel tijd voor tijd staan. 8-) nu onderweg naar huis.

Morgen naar Friesland voor begrafenis van mijn oma op woensdag, gisteravond overleden na jaren in verpleeghuis met alzheimer dus is beter zo, zeker voor oma.
Ach, gecondoleerd
We have far more in common than that which devides us..
pi_201241632
Als het beter zo is, dan scheelt dat hopelijk een beetje :* Knuffel voor je, MeMo en gecondoleerd. Blijf je wat langer in het noorden hangen voor familiebezoek dan ook of na de uitvaart meteen weer terug? Flinke reis.
Let me see you stripped down to the bone
pi_201241656
Voor de statistieken, ik heb geen kater want maar twee Eftelingse Leffe Dubbels maar wel zoveel spierpijn door mijn personaltrainerbeul dat ik vandaag niks van de grond kan oppakken :+
O+ Gerard O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201241759
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:38 schreef minilot het volgende:
Voor de statistieken, ik heb geen kater want maar twee Eftelingse Leffe Dubbels maar wel zoveel spierpijn door mijn personaltrainerbeul dat ik vandaag niks van de grond kan oppakken :+
O+ Gerard O+
En bedankt, nu heb ik 'Toss a coin to your Witcher' in mijn hoofd. Want mijn brein legde gelijk de link met Gerard of Rivia.
pi_201241800
Thanks all.

Het is eerder een opluchting, oma had de laatste jaren zo, nooit zo gewild, zo afgetakeld -O-


En morgen heen, woensdag terug met ov na de uitvaart. Er moet gewoon gewerkt worden donderdag. Morgen wel m'n dagje verlof dat er voor staat opgenomen, woensdag was ik al vrij.
pi_201241828
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 16:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]
En bedankt, nu heb ik 'Toss a coin to your Witcher' in mijn hoofd.
Ja, jij ook bedankt nou. Feeks. }:|

Overigens is mijn Geer van een wat ander slag: smal en pezig, in de vijftig, brilletje onder kort, strak zwart haar en is semi-professioneel wielrenner geweest en praat heel streng maar ook heel zachtjes - heeft al met al het ongure aura van iemand die ook wel eens van Kraftwerk zou kunnen houden. Ik dig het wel :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_201241916
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 16:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]
En bedankt, nu heb ik 'Toss a coin to your Witcher' in mijn hoofd. Want mijn brein legde gelijk de link met Gerard of Rivia.
En bedankt :6
pi_201241928
Ik heb (nog) geen enorme spierpijn. :7 Zaterdag is weightlifting wedstrijd en ik heb er enorm zin in maar mijn schouder doet ook enorm naar ondertussen dus ik heb al overwogen om niet mee te doen enzo. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201241929
Overigens was de bard natuurlijk de enige aantrekkelijke dude in die hele serie :9

Let me see you stripped down to the bone
pi_201241933
quote:
2s.gif Op maandag 6 september 2021 17:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb (nog) geen enorme spierpijn. :7 Zaterdag is weightlifting wedstrijd en ik heb er enorm zin in maar mijn schouder doet ook enorm naar ondertussen dus ik heb al overwogen om niet mee te doen enzo. ;(
Ah, wat een sneue timing! Zou het je eerste wedstrijd wezen? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201241965
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 17:08 schreef minilot het volgende:

[..]
Ah, wat een sneue timing! Zou het je eerste wedstrijd wezen? :*
Ik heb 2 jaar geleden ook meegedaan :Y Is gewoon hele toffe dag met eigen mensen maar wel echte wedstrijdsfeer zeg maar. :Y

Het is niet helemaal duidelijk waar de pijn vandaan komt, wel vermoedens, en het wordt erger en bij meer dingen, dus top. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201241976
quote:
2s.gif Op maandag 6 september 2021 17:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]
wel vermoedens
Wat dan!? -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_201242039
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 17:13 schreef minilot het volgende:

[..]
Wat dan!? -O-
Nou, je hebt 2 manieren om in een clean & jerk te jerken. In squat positie:

of in split positie. (Hij doet ook nog even een frontsquat)

De meeste mensen splitten omdat dat beter of makkelijker aanvoelt en ze vaak dan meer kunnen tillen. Ik vond dat altijd vet lastig maar ben het enorm gaan oefenen. Nu heb ik het idee dat ik als ik split jerk mijn linkerschouder (kant van mijn voorste been) wat naar voren draai en dat dat voor irritatie gezorgd heeft. Splitjerken doet ook het meeste pijn van alle pijnlijke dingen. :+

Dus nu squat jerk ik weer. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201242107
Is het vorige topic ineens vol :o

quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 23:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Welk boek is megaspannend? Ik hou van van die boeken waar je niet mee kan stoppen O+
Ik lees vooral Fantasy, soms horror of histerische boeken.

Nu een Fantasy serie, ik ben in deel 5 van de serie momenteel: Baptism of Fire

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 6 september 2021 @ 17:35:05 #63
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201242196
:W
ik leef nog..
ik had zondag een kater.. van ikea en een halve fles wijn tijdens een date ( verslag volgt later)

nog even een :* voor tele, ingewikkeld allemaal

verder nog een vraag voor de mensen met een mobiele airco... welke moet ik en waarom ? :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201242240
quote:
10s.gif Op maandag 6 september 2021 17:29 schreef drakin het volgende:
Is het vorige topic ineens vol :o
[..]
Ik lees vooral Fantasy, soms horror of histerische boeken.

Nu een Fantasy serie, ik ben in deel 5 van de serie momenteel: Baptism of Fire

[ afbeelding ]
Die lijken me idd spannend _O_ Nog niet gelezen, wel van plan.

Memo gecondoleerd :* Ik snap dat het ook een beetje een opluchting is. Ik vind het altijd wel een beetje wrang hoe het leven vaak zo loopt dat de dood als opluchting komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201242264
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 16:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]
En bedankt, nu heb ik 'Toss a coin to your Witcher' in mijn hoofd. Want mijn brein legde gelijk de link met Gerard of Rivia.
quote:
10s.gif Op maandag 6 september 2021 17:29 schreef drakin het volgende:
Is het vorige topic ineens vol :o
[..]
Ik lees vooral Fantasy, soms horror of histerische boeken.

Nu een Fantasy serie, ik ben in deel 5 van de serie momenteel: Baptism of Fire

[ afbeelding ]
Toss a coin nog niet in de boeken tegengekomen, dus conclusie: De boeken zijn beter! O-)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201242268
Memo, gecondoleerd met je oma
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 6 september 2021 @ 17:47:23 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201242286
goed verslag van date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus. niet voor herhaling vatbaar deze..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201242289
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 15:51 schreef Vanyel het volgende:

Geen idee.
Ik denk dat je het antwoord op die vraag eerder bij jezelf kunt vinden dan bij mij.
Nope.
  maandag 6 september 2021 @ 17:48:03 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201242293
oh memo.. gecondoleerd :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201242308
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 17:47 schreef Barreltje het volgende:
goed verslag van date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus. niet voor herhaling vatbaar deze..
Het is wel weer een leuk verhaal voor ons O-) Maar wat zonde van je tijd _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201242319
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks all.

Het is eerder een opluchting, oma had de laatste jaren zo, nooit zo gewild, zo afgetakeld -O-

En morgen heen, woensdag terug met ov na de uitvaart. Er moet gewoon gewerkt worden donderdag. Morgen wel m'n dagje verlof dat er voor staat opgenomen, woensdag was ik al vrij.
Verdrietig, sterkte :*

Als ik dit weer lees hoop ik echt dat mijn ingevulde NVVE formulier op tijd kan worden nageleefd.
pi_201242320
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 17:47 schreef Barreltje het volgende:
goed verslag van date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus. niet voor herhaling vatbaar deze..
Ik dacht dat ik eea had meegemaakt tijdens daten maar dit slaat alles _O- _O- _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_201242322
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 17:47 schreef Barreltje het volgende:
goed verslag van date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus. niet voor herhaling vatbaar deze..
Gotsamme :D
pi_201242333
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 17:47 schreef Barreltje het volgende:
goed verslag van date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus. niet voor herhaling vatbaar deze..
honten -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201242388
quote:
Ik zie je net voorbij komen op de FB van de brouwerij.
pi_201242402
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 17:47 schreef Barreltje het volgende:
goed verslag van date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus. niet voor herhaling vatbaar deze..
Wat een horror
pi_201242701
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 17:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zie je net voorbij komen op de FB van de brouwerij.
Vastgelegd door de fotograaf in camouflage outfit :D

Hij vroeg vooraf keurig toestemming maar toen we vroegen waar zijn foto’s gepubliceerd gingen worden…had hij geen idee :') Op goed vertrouwen toestemming gegeven, zal wel los lopen.

Maar ik moet een beetje under cover blijven op social media
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201242718
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 15:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Geen idee.
Ik denk dat je het antwoord op die vraag eerder bij jezelf kunt vinden dan bij mij.
Authentiek therapeutisch antwoord, dit :D

Kan ik tussen de regels lezen dat er van jouw kant uit geen negatief gevoel is tov @bluez of zit ik dan mis? Want daarover heb ík dan echt weer geen idee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201242769
Ja jongens, ik zat even intelligent te doen op locatie (aaah, mensen in het echt! :o ) dus ik kom even mosterd na de maaltijd serveren.

quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik wil vooral heel graag het goede doen en een goede persoon zijn.
Volgens mij bestaat dat niet: 'Het Goede' of 'de enige juiste manier om een goed mens te zijn' en het nastreven ervan lijkt me erg zwaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de opmerkingen die ook kreeg en me het meest bijgebleven is, is van de partner van mijn moeder als reactie op het nieuws dat ik ging scheiden. Hij iets als: 'toen ik hoorde van je scheiding dacht ik 'had dat nou niet anders gekund?!', maar toen bedacht ik, dat als het anders had gekund, je het wel anders had gedaan'. Ik vond dat enorm helend en ik denk er nog regelmatig aan terug. We doen ook maar gewoon allemaal ons best, ook als dat niet voortdurend maar in 'Het Goede' resulteert.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201242848
Hè jakkes, vreemde honden op je bed :{w En opeens 'moe' zijn tijdens een booty call is ook wel wat ehm.. bijzonder :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201242866
Ik had toch een ander idee van de betekenis van 'een beest in bed' _O-
pi_201242871
Ik moest wel opzoeken wat een Booty Call is. :D
pi_201242883
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:56 schreef minilot het volgende:

[..]
Ja, jij ook bedankt nou. Feeks. }:|

Overigens is mijn Geer van een wat ander slag: smal en pezig, in de vijftig, brilletje onder kort, strak zwart haar en is semi-professioneel wielrenner geweest en praat heel streng maar ook heel zachtjes - heeft al met al het ongure aura van iemand die ook wel eens van Kraftwerk zou kunnen houden. Ik dig het wel :7
:* zo rol ik

Sorry, ook voor jou @Sarabi
pi_201242885
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 18:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik had toch een ander idee van de betekenis van 'een beest in bed' _O-
Bedwantsen *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201242918
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:


Authentiek therapeutisch antwoord, dit :D

Kan ik tussen de regels lezen dat er van jouw kant uit geen negatief gevoel is tov @:bluez of zit ik dan mis? Want daarover heb ík dan echt weer geen idee.
Zij geeft mij vaker het gevoel dat ik maar een domme doos ben of zoiets. Ze reageert op een bepaalde manier of toon die ik er in hoor/lees.

Ik ga het er ff aflopen want het blijft weer veel te lang hangen hier :wtf:
pi_201242936
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 18:55 schreef Blues het volgende:
Ik moest wel opzoeken wat een Booty Call is. :D
Ik ook, had wel een vermoeden, klopte ook, maar ik wilde het wel weten
We have far more in common than that which devides us..
pi_201242962
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ook, had wel een vermoeden, klopte ook, maar ik wilde het wel weten
Leeftijd denk ik >:)
pi_201242983
Laten we het de volgende keer een 'kont-telefoontje' noemen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201243016
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 18:55 schreef Blues het volgende:
Ik moest wel opzoeken wat een Booty Call is. :D
Ik ook hoor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201243047
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:05 schreef Clubsoda het volgende:
Laten we het de volgende keer een 'kont-telefoontje' noemen :+
Dan denk ik aan die Bouquetreeksaflevering (nee, het was zo'n dubbeldikke, dat heet net anders) waarin de clou uiteindelijk was dat er niet zoiets bestaat als een "Grieks standje".

:wtf:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 6 september 2021 @ 19:19:27 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201243156
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 17:47 schreef Barreltje het volgende:
goed verslag van date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus. niet voor herhaling vatbaar deze..
Godver _O- _O-

En wat walgelijk met die honden joh, WTF :D

Blijf doorgaan met deze verhalen alsjeblieft O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 september 2021 @ 19:22:05 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201243185
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 18:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ja jongens, ik zat even intelligent te doen op locatie (aaah, mensen in het echt! :o ) dus ik kom even mosterd na de maaltijd serveren.
[..]
Volgens mij bestaat dat niet: 'Het Goede' of 'de enige juiste manier om een goed mens te zijn' en het nastreven ervan lijkt me erg zwaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de opmerkingen die ook kreeg en me het meest bijgebleven is, is van de partner van mijn moeder als reactie op het nieuws dat ik ging scheiden. Hij iets als: 'toen ik hoorde van je scheiding dacht ik 'had dat nou niet anders gekund?!', maar toen bedacht ik, dat als het anders had gekund, je het wel anders had gedaan'. Ik vond dat enorm helend en ik denk er nog regelmatig aan terug. We doen ook maar gewoon allemaal ons best, ook als dat niet voortdurend maar in 'Het Goede' resulteert.
_O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 september 2021 @ 19:24:39 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201243214
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 18:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Zij geeft mij vaker het gevoel dat ik maar een domme doos ben of zoiets. Ze reageert op een bepaalde manier of toon die ik er in hoor/lees.

Ik ga het er ff aflopen want het blijft weer veel te lang hangen hier :wtf:
Je hebt een zender en een ontvanger en ertussen zit interpretatie.

Als jij zegt 'zij geeft mij het gevoel', dan leg je dit nu volledig bij haar, wat jouw gevoel is.
Dat is, en zeker bij geschreven communicatie, wel een hele ingewikkelde aanklacht/kwalificatie vind ik.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 september 2021 @ 19:32:25 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201243331
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 19:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Blijf doorgaan met deze verhalen alsjeblieft O+ O+
Ghehe.. zal ik doen.. de komende tijd wat rustiger aan.. ben een beetje klaar met halfslachtige net-niet-sex..

Morgen avond een "date" met en kerel die ook collega blikt te zijn, maar ik ga er vanuit dat dat gewoon gezellig is.. en anders horen jlie dat ook wel weer _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 6 september 2021 @ 19:34:25 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201243352
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ghehe.. zal ik doen.. de komende tijd wat rustiger aan.. ben een beetje klaar met halfslachtige net-niet-sex..

Morgen avond een "date" met en kerel die ook collega blikt te zijn, maar ik ga er vanuit dat dat gewoon gezellig is.. en anders horen jlie dat ook wel weer _O-
Gaarne :+

Wat ik van een rondbatsende vriendin hoor is dat veel mannen hele verhalen ophangen over prestaties en over libido en bdsm etc en dan uiteindelijk dat niet durven of moe zijn na één of twee keer

:')

Echt hoor. Waarom van die suffe verhalen ophangen dan, als het contact alleen om seks gaat

Ik ben daar te oud voor geloof ik, en dit zijn mannen van hogere leeftijd dan ik

Goed dat ik niet hoef te daten, ik zou continu woedend zijn geloof ik :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 september 2021 @ 19:42:58 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201243492
Mja je zou er als vrouw bijna een minderwaardigheid complex van krijgen als je daar gevoelig voor bent..

Ik heb nog even gecheked gister en "het lag niet aan barrel" ne natuurlijk niet flapdrol.. dat had ik zelf ook wel bedacht.. ~O>
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 6 september 2021 @ 19:49:48 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201243581
Overigens had ik een discussie met een andere date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar door met de wetenschappelikk onderbouwde feiten _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201243617
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks all.

Het is eerder een opluchting, oma had de laatste jaren zo, nooit zo gewild, zo afgetakeld -O-


En morgen heen, woensdag terug met ov na de uitvaart. Er moet gewoon gewerkt worden donderdag. Morgen wel m'n dagje verlof dat er voor staat opgenomen, woensdag was ik al vrij.
Gecondoleerd :*

quote:
10s.gif Op maandag 6 september 2021 17:29 schreef drakin het volgende:
Is het vorige topic ineens vol :o
[..]
Ik lees vooral Fantasy, soms horror of histerische boeken.

Nu een Fantasy serie, ik ben in deel 5 van de serie momenteel: Baptism of Fire

[ afbeelding ]
Hoorde dat het een goede serie is *O*

quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 17:47 schreef Barreltje het volgende:
goed verslag van date..

dus. niet voor herhaling vatbaar deze..
Oh man ik ga stuk _O- wel jammer van de moeite.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201243677
Wat een rare dag: Memo gecondoleerd met oma.
Soms kan overlijden een opluchting zijn, naast verdriet.

En die honden bij Barrel op de bank en in bed :X
Kon de kerel wél zoenen?

Deze week is de collecteweek van K.W.F., die ik voorheen coördineerde.
En het was een beetje missen in de voorbereiding enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201243691
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:49 schreef Barreltje het volgende:
Overigens had ik een discussie met een andere date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar door met de wetenschappelikk onderbouwde feiten _O-
Mijn libido oké nooit heel hoog geweest.

Ik ontspan dus meer van een boek, bad, wandeling dan even met mezelf bezig zijn.

Maar denk dat dit echt weer iets is wat per persoon verschillend is.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 6 september 2021 @ 20:02:51 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201243769
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:49 schreef Barreltje het volgende:
Overigens had ik een discussie met een andere date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar door met de wetenschappelikk onderbouwde feiten _O-
Niet elke vrouw is hetzelfde, loopt nogal uiteen

Fappen werkt prima hier tegen spanning, of gewoon tegen verveling of als ik het koud heb :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201243874
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 19:24 schreef Molo het volgende:

Je hebt een zender en een ontvanger en ertussen zit interpretatie.

Als jij zegt 'zij geeft mij het gevoel', dan leg je dit nu volledig bij haar, wat jouw gevoel is.
Dat is, en zeker bij geschreven communicatie, wel een hele ingewikkelde aanklacht/kwalificatie vind ik.
Ik hoor van een aantal kanten dat het niet persoonlijk naar mij toe is, omdat ze zelf ook dat gevoel wel eens hebben.
pi_201243881
Ik liep in een lekkere warme nazomeravond en het licht is wel heel mooi nu O+

  maandag 6 september 2021 @ 20:11:51 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201243893
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik hoor van een aantal kanten dat het niet persoonlijk naar mij toe is, omdat ze zelf ook dat gevoel wel eens hebben.
Ik weet niet zo wat je hiermee bedoelt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 september 2021 @ 20:12:24 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201243905
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:11 schreef Blues het volgende:
Ik liep in een lekkere warme nazomeravond en het licht is wel heel mooi nu O+

[ afbeelding ]
Het si prachtig nu ja

Top nazomercadeautje _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201243926
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 20:11 schreef Molo het volgende:

Ik weet niet zo wat je hiermee bedoelt
Dan druk ik me niet duidelijk naar jou toe uit, maar ik wil het hier verder bij laten want het heeft niets met jou te maken verder :)
  maandag 6 september 2021 @ 20:14:19 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201243942
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Dan druk ik me niet duidelijk naar jou toe uit, maar ik wil het hier verder bij laten want het heeft niets met jou te maken verder :)
Nee ok, maar als het naar Vanyel bedoeld is, weet ik nou ook niet echt of dit duidelijk is zo. Netjes iig niet wmb

Maar goed, het zij zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201243952
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 20:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Netjes iig niet wmb

Ik zal me er wel niet mee moeten bemoeien maar dit inderdaad.
  maandag 6 september 2021 @ 20:15:18 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201243959
Israël pompt lekker door iig

twitter
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201243979
Ik las afgelopen weekend over de mu-variant.
Ook een lekkere.. :X
pi_201244010
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 19:55 schreef AnneX het volgende:

Deze week is de collecteweek van K.W.F., die ik voorheen coördineerde.
En het was een beetje missen in de voorbereiding enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde nog vragen of je het mist. Flauw dat jij de schuld krijgt zeg.

Er stond net een dame van de KWF voor de deur en ik had zowaar geld in huis.
Spoilers!
pi_201244017
quote:
10s.gif Op maandag 6 september 2021 20:15 schreef Molo het volgende:
Israël pompt lekker door iig

[ twitter ]
Doet me denken aan een podcast waarin iemand ook zoveel mogelijk vaccins wilde :D
pi_201244059
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 19:55 schreef AnneX het volgende:

Deze week is de collecteweek van K.W.F., die ik voorheen coördineerde.
En het was een beetje missen in de voorbereiding enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je degene die dat zegt ff mailen/bellen/appen/uitleggen mss?
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 20:24:25 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201244106
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:17 schreef Blues het volgende:
Ik las afgelopen weekend over de mu-variant.
Ook een lekkere.. :X
Tussen Delta en Mu zitten best wat letters... En rest was niet zo spannend? Waar heerst Nu vooral?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201244123
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:49 schreef Barreltje het volgende:
Overigens had ik een discussie met een andere date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar door met de wetenschappelikk onderbouwde feiten _O-
:o
Jij masturbeert niet?
:o
De wetenschappelijk onderbouwde feiten zijn dat vrouwen dat ook doen :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201244148
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Kan je degene die dat zegt ff mailen/bellen/appen/uitleggen mss?
Dat heb ik vrijdag ingesproken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loslaten…zennnn.
  maandag 6 september 2021 @ 20:33:10 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201244237
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 20:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat heb ik vrijdag ingesproken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loslaten…zennnn.
Een salon des refusés?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201244279
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 20:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Een salon des refusés?
:? Wat bedoel je? “Geweigerden”
  maandag 6 september 2021 @ 20:38:22 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201244353
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 20:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
:? Wat bedoel je? “Geweigerden”
Was een grapje :+

Salon des refusés is een kunstding voor 'net niet' werken. En gezien jij aangaf dat het net niet lukte met de collecte en ze een salon had. 1+1=2 in mijn brein
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 20:51:28 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201244630
Wieder zu Hause, mooi weekend gehad :) Hamburg is echt een aanrader mensen.

Fletcher Victoria Hoenderloo waar ik vrijdag na de bruiloft heb geslapen niet. Ik dacht even dat ik op een park van Peter Gillis was beland.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201244696
Zelfs ik denk de helft van de tijd dat V me haat :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 6 september 2021 @ 20:55:38 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201244704
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelfs ik denk de helft van de tijd dat V me haat :D
Doet ze ook

Gr Gr haar kloonaccount
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201244714
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 20:55 schreef Molo het volgende:

[..]
Doet ze ook

Gr Gr haar kloonaccount
Gr tr
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 6 september 2021 @ 20:57:07 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201244729
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Gr tr
H.g.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 20:58:14 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201244747
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelfs ik denk de helft van de tijd dat V me haat :D
Bij de rest heb je dat idee niet? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201244764
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 20:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Bij de rest heb je dat idee niet? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de rest kan het me compleet niet schelen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201244794
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Wieder zu Hause, mooi weekend gehad :) Hamburg is echt een aanrader mensen.

Fletcher Victoria Hoenderloo waar ik vrijdag na de bruiloft heb geslapen niet. Ik dacht even dat ik op een park van Peter Gillis was beland.
Wat jammer. Het verschilt nog al van locatie tot locatie bij Fletcher helaas.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201244802
En na x weken niet fokken en een half topic teruglezen nav de quote want dat vileine wijf mens voel ik me nu zo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 6 september 2021 @ 21:10:01 #129
63722 z80
I fink you freaky
pi_201244922
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
:W

Hier ook geen kater, wel moe maar ik mocht 2,5 uur eerder naar huis want had nog teveel tijd voor tijd staan. 8-) nu onderweg naar huis.

Morgen naar Friesland voor begrafenis van mijn oma op woensdag, gisteravond overleden na jaren in verpleeghuis met alzheimer dus is beter zo, zeker voor oma.
Gecondoleerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201244925
Later.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 6 september 2021 @ 21:15:04 #131
63722 z80
I fink you freaky
pi_201245008
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks all.

Het is eerder een opluchting, oma had de laatste jaren zo, nooit zo gewild, zo afgetakeld -O-

En morgen heen, woensdag terug met ov na de uitvaart. Er moet gewoon gewerkt worden donderdag. Morgen wel m'n dagje verlof dat er voor staat opgenomen, woensdag was ik al vrij.
Als ik het goed heb krijg je 2 dagen buitengewoon verlof korte duur.
Dit is namelijk wat er in de B*** staat mbt tweede graad.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201245077
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 21:10 schreef Vanyel het volgende:
Later.
Nee.
Spoilers!
  maandag 6 september 2021 @ 21:27:09 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_201245180
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 17:35 schreef Barreltje het volgende:
:W
ik leef nog..
ik had zondag een kater.. van ikea en een halve fles wijn tijdens een date ( verslag volgt later)

nog even een :* voor tele, ingewikkeld allemaal

verder nog een vraag voor de mensen met een mobiele airco... welke moet ik en waarom ? :P
Niet. Het zijn stroomvretende herriebakken. En enkel goed om de absolute hitte er een beetje uit te krijgen. Bijvoorbeeld onder een dakkapel die de hele dag in de zon gestaan heeft.
Na een paar uur janken is het dusdanig afgekoeld dat je in slap kun vallen. Maar zodra de airco uit is de hitte ook snel weer terug. Een mobile unit heeft niet genoeg vermogen om de hitte uit de muren en vloer te halen/houden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 21:33:02 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201245306
Gecondoleerd @Memento-Mori ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 6 september 2021 @ 21:37:54 #135
63722 z80
I fink you freaky
pi_201245378
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Doet me denken aan een podcast waarin iemand ook zoveel mogelijk vaccins wilde :D
Indien dit allemaal verschillende zijn kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Nu wordt er in een land vaak 1 of 2 verschillende gebruikt. Als er 1 niet werkt tegen een mutatie is het weer feest.
Heb je 4 verschillende, of combinaties heb je een veel grotere kans dat er 1 mutatie niet een half land plat legt.
Ja er kan nog steeds een variant komen die door alle hoepeltjes heen springt en een flink te keer gaat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 6 september 2021 @ 21:43:25 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201245469
B:)B
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 21:43:57 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201245480
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wat jammer. Het verschilt nog al van locatie tot locatie bij Fletcher helaas.
Ach ja het was functioneel en het matras was goed. En om de hoek van de trouwlocatie. Het buffet à ¤35 (ex drinken) was gewoon slecht. Volgens mij heeft het wereldrestaurant/vreetschuur in Emmen een dessertbuffet dat dubbel zo groot is en volgens mij kost dat ¤32,50 voor drie uur all-in.

In Emmen zit nu een splinternieuw Fletcher, aan het nieuwe plein tegenover de dierentuin. Die is wel mooi denk ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201245492
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:43 schreef fietsie het volgende:
B:)B
:B
pi_201245496
Gecondoleerd nog Memento :*
pi_201245512
Jongens wat is Succession goed. (HBO).
Die teksten :o :D
pi_201245515
Ik probeer huizen te zoeken op funda. Los van het feit dat de markt natuurlijk echt baggerslecht is, is funda op dit moment ook baggertraag als poep.
Toch vermaak ik me wel met de meest bizarre inrichtingen en 'smaken' . Het is alleen jammer dat we ergens in die puinhoop een fatsoenlijk huis moeten proberen te vinden :')
pi_201245528
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 21:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik probeer huizen te zoeken op funda. Los van het feit dat de markt natuurlijk echt baggerslecht is, is funda op dit moment ook baggertraag als poep.
Toch vermaak ik me wel met de meest bizarre inrichtingen en 'smaken' . Het is alleen jammer dat we ergens in die puinhoop een fatsoenlijk huis moeten proberen te vinden :')
Sterkte -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 6 september 2021 @ 21:48:12 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201245537
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 21:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik probeer huizen te zoeken op funda. Los van het feit dat de markt natuurlijk echt baggerslecht is, is funda op dit moment ook baggertraag als poep.
Toch vermaak ik me wel met de meest bizarre inrichtingen en 'smaken' . Het is alleen jammer dat we ergens in die puinhoop een fatsoenlijk huis moeten proberen te vinden :')
Een makelaar in de arm nemen in je zoekregio zal je wonderbaarlijk meer huizen opleveren dan funda toont.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 6 september 2021 @ 21:51:50 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201245580
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Een makelaar in de arm nemen in je zoekregio zal je wonderbaarlijk meer huizen opleveren dan funda toont.
En veel meer geld kosten.
Radar van vandaag eens terugkijken. Verrotte markt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 september 2021 @ 21:54:24 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201245608
En net in deze markt ben ik (nog niet helemaal, maar "bijna") toe aan kopen -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201245751
Ik vind 2500 euro op zo'n bedrag niet 'veel meer geld'. Nou ja, het is natuurlijk wel meer geld maar in verhouding niet. En het levert wel een boel op. Ik vind het een hele malle besparing juist.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 6 september 2021 @ 22:01:48 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201245769
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind 2500 euro op zo'n bedrag niet 'veel meer geld'. Nou ja, het is natuurlijk wel meer geld maar in verhouding niet. En het levert wel een boel op. Ik vind het een hele malle besparing juist.
Hoezo "maar" ¤ 2500,- dan? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201245851
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Een makelaar in de arm nemen in je zoekregio zal je wonderbaarlijk meer huizen opleveren dan funda toont.
Dat wil ik geloven, en dat zullen we uiteindelijk ook wel gewoon moeten doen denk ik, maar we moeten er eerst hier thuis maar eens uit komen wat we precies willen :')
We hebben toch wat andere ideeën over wat mooi is ( ik heb gewoon een betere smaak :+ ) en qua locatie wordt het ook nog wel een dingetje.....

...ik voel nog niet heel veel liefde voor wat ik van de 'haalbare' (qua reistijd naar werk) delen in Brabant gezien heb. Stiekem vind ik de omgeving van de Utrechtse Heuvelrug / Veluwe vele malen mooier. Maar ja, das gewoon driedubbel ruk qua reistijd voor ons beiden :') . Ik zou ooit nog kunnen overwegen om in Arnhem te gaan werken ofzo, (voorlopig nog even niet hoor, ik heb het wel naar mijn zin ;) ) maar voor vriend is het gewoon Delft of misschien op den duur Veldhoven. En ze hebben net gehoord dat de norm weer 3 dagen op kantoor wordt.

En dan is het aanbod qua huizen ook nog eens slecht. En vooral veel 'net niet' of helemaal niet wat we zoeken (2756 aanbouwen, kleine tuin, woonkamer aan de straatkant, drukke weg(en), bouwval, tuin op het noorden, etc.)

Of wij hebben gewoon teveel eisen :P . Dat sowieso wel. Maar ik ga geen >4 ton neerleggen voor een huis waar ik niet warm of koud van wordt. :{
  maandag 6 september 2021 @ 22:07:34 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201245902
Veldhoven -O-
Paar jaar gewoond, maar voor mij een :N

Al is het geen onaardig groot dorp. Veel voorzieningen, vlak bij Eindhoven, leuk oud deel, afzichtelijk nieuw deel, mooie omgeving.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201245944
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hoezo "maar" ¤ 2500,- dan? :?
Een aankoopmakelaar kost ongeveer 2500 euro. Althans, de onze. Welke bedragen heb jij in je hoofd dan?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201245997
Zijn de bouwplannen over, candaasje?
  maandag 6 september 2021 @ 22:13:37 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201246003
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 22:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Een aankoopmakelaar kost ongeveer 2500 euro. Althans, de onze. Welke bedragen heb jij in je hoofd dan?
Ik keek Radar. En die hadden het over 1% + 10% vh het overbiedingsbedrag. Kan flink oplopen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201246032
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik keek Radar. En die hadden het over 1% + 10% vh het overbiedingsbedrag. Kan flink oplopen..
Dat is een VERkoopmakelaar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201246055
Het verkopen van de hut kostte inderdaad aan makelaarskosten een boel meer. Maar zonder makelaar vérkopen is echt weer een andere tak van sport.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 6 september 2021 @ 22:18:09 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201246073
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat is een VERkoopmakelaar.
True. Maar mbt aankoopmakelaars was het ook niet mals. Aandringen zonder voorbehouden te bieden (voorbehoud v finaciering, voorbehoud m.b.t bouwkundige keuring etc.).
Informatie doorspelen onderling als makelaars. Etc
Echt walgelijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201246105
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
True. Maar mbt aankoopmakelaars was het ook niet mals. Aandringen zonder voorbehouden te bieden (voorbehoud v finaciering, voorbehoud m.b.t bouwkundige keuring etc.). Echt walgelijk
Die ervaring deel ik niet :N (wel geboden zonder financieringsvoorbehoud, niet zonder keuring, hoewel dat wel had gekund). Maar goed, het lijkt me gek om mensen een aankoopmakelaar te ontraden omdat een verkoopmakelaar zo duur is, toch?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 6 september 2021 @ 22:20:10 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201246110
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat is een VERkoopmakelaar.
Als koper word je ook benadeeld. Ze willen hun "bonus" binnenharken.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 september 2021 @ 22:20:58 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201246118
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Die ervaring deel ik niet :N (wel geboden zonder financieringsvoorbehoud, niet zonder keuring, hoewel dat wel had gekund). Maar goed, het lijkt me gek om mensen een aankoopmakelaar te ontraden omdat een verkoopmakelaar zo duur is, toch?
Kijk het programma terug. Ik ben geen expert in deze. Het klonk wel vrij ziek.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201246128
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als koper word je ook benadeeld. Ze willen hun "bonus" binnenharken.
Je maakt de deal die je zelf wil maken. Los daarvan, als zij met 10% wegwandelen, dan blijft er nog 90% voor de klant over. Heus niet alle makelaars zijn malafide.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201246173
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Kijk het programma terug. Ik ben geen expert in deze. Het klonk wel vrij ziek.
Nou, dat hoeft niet per se eigenlijk. Ik geef alleen aan dat ik, net als @fietsie, bij serieuze interesse ook een aankoopmakelaar zou adviseren en dat ik het niet met je eens ben dat het heel veel extra geld kost, waarbij ik betrouwbare informatie probeer te delen.

Dat los daarvan de woningmarkt oververhit is en dat er nare makelaars bestaan, staat buiten kijf, maar volgens mij had Candaasje dat zelf ook al wel in de gaten ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201246210
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 21:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ach ja het was functioneel en het matras was goed. En om de hoek van de trouwlocatie. Het buffet à ¤35 (ex drinken) was gewoon slecht. Volgens mij heeft het wereldrestaurant/vreetschuur in Emmen een dessertbuffet dat dubbel zo groot is en volgens mij kost dat ¤32,50 voor drie uur all-in.

In Emmen zit nu een splinternieuw Fletcher, aan het nieuwe plein tegenover de dierentuin. Die is wel mooi denk ik.
Hier zit er een in het oude klooster. Hebben wij met onze huwelijksnacht geslapen. Was ook dik in orde.

https://www.fletcherkloosterhotel.nl/nl/
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201246242
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Zijn de bouwplannen over, candaasje?
In de koelkast. De kavels via ruimte voor ruimte hebben vertraging opgelopen (pas derde kwartaal 2022 in de verkoop voor een flink aantal) en via andere kavel projecten wel informatie opgevraagd, maar ze zijn daar niet zo snel een scheutig mee.

Dus ondertussen zijn we ons ook aan het oriënteren op nieuwbouwprojecten, en al bestaande huizen in de verkoop.

Geen idee wat het uiteindelijk gaat worden :D of waar een wanneer.

Maar goed, we zitten hier verder niet op een schopstoel.
Het is niet ideaal , maar we wonen niet gedwongen bij onze ouders thuis ofzo :)
pi_201246252
Ik kom hier in de buurt wel eens langs een Fletcherhotel dat er echt enorm verlopen uitziet. Afbladderende stuc van de gevel en verroeste balkonnetjes en zo :')
Wel de beste locatie voor een hotel ooit, prachtig in het bos O+
(zo zonde eigenlijk)
pi_201246254
Fletcher heeft meer dan 100 hotels hè, niet gek dat de kwaliteit was wisselt ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201246267
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 22:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat wil ik geloven, en dat zullen we uiteindelijk ook wel gewoon moeten doen denk ik, maar we moeten er eerst hier thuis maar eens uit komen wat we precies willen :')
We hebben toch wat andere ideeën over wat mooi is ( ik heb gewoon een betere smaak :+ ) en qua locatie wordt het ook nog wel een dingetje.....

...ik voel nog niet heel veel liefde voor wat ik van de 'haalbare' (qua reistijd naar werk) delen in Brabant gezien heb. Stiekem vind ik de omgeving van de Utrechtse Heuvelrug / Veluwe vele malen mooier. Maar ja, das gewoon driedubbel ruk qua reistijd voor ons beiden :') . Ik zou ooit nog kunnen overwegen om in Arnhem te gaan werken ofzo, (voorlopig nog even niet hoor, ik heb het wel naar mijn zin ;) ) maar voor vriend is het gewoon Delft of misschien op den duur Veldhoven. En ze hebben net gehoord dat de norm weer 3 dagen op kantoor wordt.

En dan is het aanbod qua huizen ook nog eens slecht. En vooral veel 'net niet' of helemaal niet wat we zoeken (2756 aanbouwen, kleine tuin, woonkamer aan de straatkant, drukke weg(en), bouwval, tuin op het noorden, etc.)

Of wij hebben gewoon teveel eisen :P . Dat sowieso wel. Maar ik ga geen >4 ton neerleggen voor een huis waar ik niet warm of koud van wordt. :{
Well deel van Brabant zou je moeten zitten? Ik heb ongeveer overal al gewoond in Brabant _O-

Misschien kan ik helpen.

Nu alweer 5 jaar in de mooie Peel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201246273
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:28 schreef Tele6 het volgende:
Ik kom hier in de buurt wel eens langs een Fletcherhotel dat er echt enorm verlopen uitziet. Afbladderende stuc van de gevel en verroeste balkonnetjes en zo :')
Wel de beste locatie voor een hotel ooit, prachtig in het bos O+
(zo zonde eigenlijk)
De Holthurnsche Hof, voorbij B&D is dan weer prachtig :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201246284
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De Holthurnsche Hof, voorbij B&D is dan weer prachtig :Y
Hel om naartoe te fietsen, maar prachtig. Heb er een keer een conferentie gehad :Y

goede broodjes ook :P
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 22:55:26 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201246651
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:28 schreef Clubsoda het volgende:
Fletcher heeft meer dan 100 hotels hè, niet gek dat de kwaliteit was wisselt ;)
Mwoah, of je wilt juist een standaard handhaven. Vd Valk is toch ook allemaal wel redelijk gelijk?

Ik heb al een aantal keren in BB Hotels gezeten. Die zijn qua kamer eigenlijk allemaal vergelijkbaar. Niet luxe, maar wel altijd in goede staat en schoon.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201246801
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 22:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat wil ik geloven, en dat zullen we uiteindelijk ook wel gewoon moeten doen denk ik, maar we moeten er eerst hier thuis maar eens uit komen wat we precies willen :')
We hebben toch wat andere ideeën over wat mooi is ( ik heb gewoon een betere smaak :+ ) en qua locatie wordt het ook nog wel een dingetje.....

...ik voel nog niet heel veel liefde voor wat ik van de 'haalbare' (qua reistijd naar werk) delen in Brabant gezien heb. Stiekem vind ik de omgeving van de Utrechtse Heuvelrug / Veluwe vele malen mooier. Maar ja, das gewoon driedubbel ruk qua reistijd voor ons beiden :') . Ik zou ooit nog kunnen overwegen om in Arnhem te gaan werken ofzo, (voorlopig nog even niet hoor, ik heb het wel naar mijn zin ;) ) maar voor vriend is het gewoon Delft of misschien op den duur Veldhoven. En ze hebben net gehoord dat de norm weer 3 dagen op kantoor wordt.

En dan is het aanbod qua huizen ook nog eens slecht. En vooral veel 'net niet' of helemaal niet wat we zoeken (2756 aanbouwen, kleine tuin, woonkamer aan de straatkant, drukke weg(en), bouwval, tuin op het noorden, etc.)

Of wij hebben gewoon teveel eisen :P . Dat sowieso wel. Maar ik ga geen >4 ton neerleggen voor een huis waar ik niet warm of koud van wordt. :{
Of je laat het programma Kijken zonder Kopen voor je op zoek gaan :+
pi_201246887
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 23:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Of je laat het programma Kijken zonder Kopen voor je op zoek gaan :+
Dat wilde ik ook net schrijven :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_201246902
Kopen zonder kijken bedoelde ik _O-
pi_201246994
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 23:12 schreef Blues het volgende:
Kopen zonder kijken bedoelde ik _O-
:D
We have far more in common than that which devides us..
pi_201247585
Hola vanaf America (gisteren aangekomen) :W

@Memento-Mori; gecondoleerd met je oma :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_201247589
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 17:47 schreef Barreltje het volgende:
goed verslag van date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus. niet voor herhaling vatbaar deze..
Bedankt! Herinnert me weer waarom ik n hekel heb aan daten maar w el hou van de verhalen van anderen _O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_201248376
Goedemorgen :O
Dankzij de herinneringen op FB zag ik dat het precies 1 jaar geleden is dat we voor de verkoop gingen brouwen.
Zo schattig hoe groot we de ketels toen vonden :D en nu 1 jaar later brouwen we 7x zoveel.
pi_201248381
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 05:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola vanaf America (gisteren aangekomen)
Even een weekje weg?
pi_201248591
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Dankzij de herinneringen op FB zag ik dat het precies 1 jaar geleden is dat we voor de verkoop gingen brouwen.
Zo schattig hoe groot we de ketels toen vonden :D en nu 1 jaar later brouwen we 7x zoveel.
Supergaaf he, goed zeg *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_201248598
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Even een weekje weg?
Idd even lekker weg, vrijdag terug :) Vandaag fietsen huren en naar Arcen, Venlo oid.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_201248673
Thanks nog voor de condoleances allemaal.

Lekker even weg FFT, geniet ervan.

En tof sarabi, baal nog steeds dat ik eerste biertje heb gemist dus gauw 'n nieuwer batch daarvan :p

Bock is minder mijn ding
pi_201248863
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Supergaaf he, goed zeg *O*
Thanks *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Idd even lekker weg, vrijdag terug :) Vandaag fietsen huren en naar Arcen, Venlo oid.
Lekker O+ daar gingen wij vroeger altijd op vakantie.
pi_201248864
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Dankzij de herinneringen op FB zag ik dat het precies 1 jaar geleden is dat we voor de verkoop gingen brouwen.
Zo schattig hoe groot we de ketels toen vonden :D en nu 1 jaar later brouwen we 7x zoveel.
Jullie hebben in ieder geval geen saai coronajaar achter de rug.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201248879
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks nog voor de condoleances allemaal.

Lekker even weg FFT, geniet ervan.

En tof sarabi, baal nog steeds dat ik eerste biertje heb gemist dus gauw 'n nieuwer batch daarvan :p

Bock is minder mijn ding
Het 1e biertje is wel erg lastig om op te schalen. Maar we zijn aan het kijken hoe het eventueel wel zou kunnen. Echte mango toevoegen gaat bijna niet op zoveel liter, maar je hebt wel hopsoorten die een mangosmaak afgeven.
pi_201248892
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jullie hebben in ieder geval geen saai coronajaar achter de rug.
Nee :D heel erg misschien, maar ons hoor je niet klagen over het laatste jaar.
  dinsdag 7 september 2021 @ 09:35:34 #184
63722 z80
I fink you freaky
pi_201248946
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 05:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola vanaf America (gisteren aangekomen) :W

@:Memento-Mori; gecondoleerd met je oma :*
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201248960
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het 1e biertje is wel erg lastig om op te schalen. Maar we zijn aan het kijken hoe het eventueel wel zou kunnen. Echte mango toevoegen gaat bijna niet op zoveel liter, maar je hebt wel hopsoorten die een mangosmaak afgeven.
Het mag ook een kleine batch zijn, ik wil maar een paar flesjes. 10 of zo. O-)

Het is echt ook erg leuk om hier mee te lezen. Dat had ik ook bij de bakkers, het opzetten van de winkel etc. Jammer dat ze zijn vertrokken van fok. En lezen over de beestenbende van sigme. En de avonturen van Candaasje. Het daten van Barreltje (al hoop ik dat dat een keer ophoudt na mega succesvolle date). De ommetjes van Blues met foto's. De perikelen in het hofje van AnneX. Het lief en leed van diverse huisdieren. En tenen. En banen. Je kan hier zonder boek te lezen heel veel meeleven, lachen, bewonderen, verwonderen, trots zijn. O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 september 2021 @ 09:39:03 #186
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201248968
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 17:47 schreef Barreltje het volgende:
goed verslag van date..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus. niet voor herhaling vatbaar deze..
Wtf? Booty call en dan eerst voetbal kijken? Halverwege moe en slapen? _O-

Hier moet je iets mee doen. Schrijf een blog ofzo.
Siesta & Fiesta!
pi_201248976
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het mag ook een kleine batch zijn, ik wil maar een paar flesjes. 10 of zo. O-)

Het is echt ook erg leuk om hier mee te lezen. Dat had ik ook bij de bakkers, het opzetten van de winkel etc. Jammer dat ze zijn vertrokken van fok. En lezen over de beestenbende van sigme. En de avonturen van Candaasje. Het daten van Barreltje (al hoop ik dat dat een keer ophoudt na mega succesvolle date). De ommetjes van Blues met foto's. De perikelen in het hofje van AnneX. Het lief en leed van diverse huisdieren. En tenen. En banen. Je kan hier zonder boek te lezen heel veel meeleven, lachen, bewonderen, verwonderen, trots zijn. O+
Dan worden het alleen flesjes van 7,50 per stuk :D weet niet hoe goed dat gaat lopen.

En je hebt helemaal gelijk over deze SC O+ zoveel verschillende mensen en ook zoveel verschillende levens/verhalen.
  dinsdag 7 september 2021 @ 09:44:03 #188
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201249025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het mag ook een kleine batch zijn, ik wil maar een paar flesjes. 10 of zo. O-)

Het is echt ook erg leuk om hier mee te lezen. Dat had ik ook bij de bakkers, het opzetten van de winkel etc. Jammer dat ze zijn vertrokken van fok. En lezen over de beestenbende van sigme. En de avonturen van Candaasje. Het daten van Barreltje (al hoop ik dat dat een keer ophoudt na mega succesvolle date). De ommetjes van Blues met foto's. De perikelen in het hofje van AnneX. Het lief en leed van diverse huisdieren. En tenen. En banen. Je kan hier zonder boek te lezen heel veel meeleven, lachen, bewonderen, verwonderen, trots zijn. O+
Mooi verwoordt. Soms vind ik het jammer dat ik geen tijd voor fok heb/maak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bramito op 07-09-2021 09:53:08 ]
Siesta & Fiesta!
pi_201249132
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:44 schreef Bramito het volgende:
Mooi verwoord. Soms vind ik het jammer dat ik geen tijd voor fok heb/maak.
Maar ook omgekeerd natuurlijk! Als ik mijn ei kwijt wil of heb even wat steun, aanmoediging nodig dan is het er ook. Ik was gewoon in shock toen ik zoveel lieve lieve dingen kreeg na de operatie in januari. Heel erg positief in shock. Ik heb dat ontzettend gewaardeerd. Deze sc is echt bijzonder O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 september 2021 @ 09:54:19 #190
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201249158
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar ook omgekeerd natuurlijk! Als ik mijn ei kwijt wil of heb even wat steun, aanmoediging nodig dan is het er ook. Ik was gewoon in shock toen ik zoveel lieve lieve dingen kreeg na de operatie in januari. Heel erg positief in shock. Ik heb dat ontzettend gewaardeerd. Deze sc is echt bijzonder O+
Heb ik net te laat verwoord veranderd naar verwoordt… 🤦🏻♂
Siesta & Fiesta!
pi_201249171
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:44 schreef Bramito het volgende:

[..]
Mooi verwoordt. Soms vind ik het jammer dat ik geen tijd voor fok heb/maak.
Wij ook }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201249172
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:39 schreef Bramito het volgende:

Wtf? Booty call en dan eerst voetbal kijken? Halverwege moe en slapen? _O-

Hier moet je iets mee doen. Schrijf een blog ofzo.
Vlog! Nog leuker _O- al zal dat enige medewerking vereisen van de proefkonijnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201249180
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:54 schreef Bramito het volgende:

[..]
Heb ik net te laat verwoord veranderd naar verwoordt… 🤦🏻♂
Jammer wel, zonder t klopte het nog :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201249185
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:54 schreef Bramito het volgende:
Heb ik net te laat verwoord veranderd naar verwoordt… 🤦🏻♂
Dat is ook bij mij de meest voorkomende reden voor een snelle edit. D/t fouten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 september 2021 @ 09:56:18 #195
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201249187
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij ook }:|
^) ?
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 7 september 2021 @ 09:57:52 #196
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201249205
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jammer wel, zonder t klopte het nog :D
Ik twijfel tussen voltooid deelwoord en gebiedende wijs. Toch voltooid deelwoord dus?
Siesta & Fiesta!
pi_201249212
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:57 schreef Bramito het volgende:

[..]
Ik twijfel tussen voltooid deelwoord en gebiedende wijs. Toch voltooid deelwoord dus?
In beide gevallen geen t.
Maar het is een voltooid deelwoord :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201249222
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:56 schreef Bramito het volgende:

[..]
^) ?
^) *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201249227
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:57 schreef Bramito het volgende:

[..]
Ik twijfel tussen voltooid deelwoord en gebiedende wijs. Toch voltooid deelwoord dus?
Gebiedende wijs met dt zegt niemand ook meer, dat zou de meervoudversie zijn. Als in: "Bram, houd je mond", "Dames en heren, houdt aub uw mond"
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:00:57 #200
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201249241
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
In beide gevallen geen t.
Maar het is een voltooid deelwoord :Y
Dit is was dus de voornaamste reden om ooit te gaan fokken: Nederlands schrijven. Je verleert echt veel. Je moest eens weten hoeveel woorden ik op moet zoeken.
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:01:55 #201
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201249254
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Gebiedende wijs met dt zegt niemand ook meer, dat zou de meervoudversie zijn. Als in: "Bram, houd je mond", "Dames en heren, houdt aub uw mond"
Mja ik heb het inmiddels opgezocht. Ik moet duidelijk meer fokken.
Siesta & Fiesta!
pi_201249263
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:01 schreef Bramito het volgende:

Mja ik heb het inmiddels opgezocht. Ik moet duidelijk meer fokken.
En meer vertellen over Spanje *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201249278
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:00 schreef Bramito het volgende:

[..]
Dit is was dus de voornaamste reden om ooit te gaan fokken: Nederlands schrijven. Je verleert echt veel. Je moest eens weten hoeveel woorden ik op moet zoeken.
Nu kom je hier alleen nog uit liefde natuurlijk
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201249291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En meer vertellen over Spanje *)
Als het maar niet is over wat ie allemaal overal eet, dan zitten wij hier de hele dag te huilen }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:05:49 #205
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201249304
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En meer vertellen over Spanje *)
Het laatste nieuws is dat we volgend jaar gaan verhuizen en weer Urban worden. Na 16 jaar in een hoekhuis in een dorp met 6000 inwoners gaan we naar een atico duplex midden in Zaragoza.
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:05:56 #206
63722 z80
I fink you freaky
pi_201249306
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:00 schreef Bramito het volgende:

[..]
Dit is was dus de voornaamste reden om ooit te gaan fokken: Nederlands schrijven. Je verleert echt veel. Je moest eens weten hoeveel woorden ik op moet zoeken.
Ondanks dat ik regelmatig in Nederland kom en vaak Nederland spreek/schrijf sluipt er toch wat Duits doorheen.
Als extra uitdaging met dyslexie is dat bepaalde woorden in NL met ou zijn en in D met au. Voor mij zijn beide goed.
Ik heb de spellingcontroller inmiddels wel vast gezet op NL. Om dit soort fouten er zoveel mogelijk uit te halen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:08:46 #207
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201249336
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als het maar niet is over wat ie allemaal overal eet, dan zitten wij hier de hele dag te huilen }:|
Dat valt vies tegen met Corona helaas. Ik heb wel vrij veel cook-offs met de buren. Maar dan zonder jury. Dat is wel leuk.
Siesta & Fiesta!
pi_201249344
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:04 schreef Vanyel het volgende:

Als het maar niet is over wat ie allemaal overal eet, dan zitten wij hier de hele dag te huilen }:|
Hij huilt vast als we het over onze Nederlandse culinaire hoogstandjes hebben. Zoals de bitterbal, de kroket, de stroopwafel, poffertjes, snert en boerenkoolstamppot. Hoogstandjes zeg ik je!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:11:36 #209
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201249371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hij huilt vast als er het over onze Nederlandse culinaire hoogstandjes hebben. Zoals de bitterbal, de kroket, de stroopwafel, poffertjes, snert en boerenkoolstamppot. Hoogstandjes zeg ik je!
Ze verkopen hier tegenwoordig stroopwafels en pindakaas in de super. Nu nog haring en dan is het echt een paradijs. Kroketten kunnen ze hier ook heel goed.
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:32:04 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201249675
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:27 schreef z80 het volgende:

[..]
Niet. Het zijn stroomvretende herriebakken. En enkel goed om de absolute hitte er een beetje uit te krijgen. Bijvoorbeeld onder een dakkapel die de hele dag in de zon gestaan heeft.
Na een paar uur janken is het dusdanig afgekoeld dat je in slap kun vallen. Maar zodra de airco uit is de hitte ook snel weer terug. Een mobile unit heeft niet genoeg vermogen om de hitte uit de muren en vloer te halen/houden.
Ja nee ja nee.. get is TEWARM.. en ik krijg het niet koel.. dus er moet zo'n unit komen..
De zon staat van 12 tot 19 op de voorkant, en er zit ook nog een appartement boven.. gordijnen zijn al opgehangen om de hitte tegen te gaan en de ramen kunnen maar op een kiertje open :X

Dus airco!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201249689
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hij huilt vast als we het over onze Nederlandse culinaire hoogstandjes hebben. Zoals de bitterbal, de kroket, de stroopwafel, poffertjes, snert en boerenkoolstamppot. Hoogstandjes zeg ik je!
Je vergeet de frikadel!
Ik zou een deels ander lijstje maken.
Bitterbal, frikadel, zoervleisj, stroopwafel, andijviestamp, poffertjes, goeie asperges, haring :P.
Arm Brammetje.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201249694
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ja nee ja nee.. get is TEWARM.. en ik krijg het niet koel.. dus er moet zo'n unit komen..
De zon staat van 12 tot 19 op de voorkant, en er zit ook nog een appartement boven.. gordijnen zijn al opgehangen om de hitte tegen te gaan en de ramen kunnen maar op een kiertje open :X

Dus airco!
Volgens mij heeft @Cat-astrophe er een (als die tenminste is geleverd)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:40:51 #213
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201249779
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je vergeet de frikadel!
Ik zou een deels ander lijstje maken.
Bitterbal, frikadel, zoervleisj, stroopwafel, andijviestamp, poffertjes, goeie asperges, haring :P.
Arm Brammetje.
Goeie asperges en haring dat is wel een ding ja….
Siesta & Fiesta!
pi_201249867
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Well deel van Brabant zou je moeten zitten? Ik heb ongeveer overal al gewoond in Brabant _O-

Misschien kan ik helpen.

Nu alweer 5 jaar in de mooie Peel.
Ik kom er fatsoenlijk op terug, zodra we weten wat we willen :P :')

We zoeken nu een beetje alles af langs de A2, vanaf Utrecht tot Eindhoven. Dus het is nogal breed.
Van de omgeving Loonse Drunense Duinen, tot Veldhoven, en nu ook ingeschreven voor meer informatie over een nieuwbouwproject in Veghel. Want op zich kan alles ertussen en niet al te afzichtelijk ver omheen ook. (De kavels lagen o.a. in Esch. ) En ik kijk ook ongerust in meer noordelijk gelegen plaatsen zoals Culemborg, Geldermalsen, etc. Vriend kwam al met iets van "Opeinen' aan. Had ik ook nog nooit van gehoord :D .

Ik moet naar Waalwijk, vriend naar Delft en/of misschien op de langere termijn Veldhoven. Delft is vooral rot qua locatie, want dat zorgt er voor dat alles wat verder ten oosten van de A2 voor wel erg veel reistijd voor vriend zorgt. (Maar dat gezegd hebbende; ik vind hem er wat star in. Hij kan veel dagen thuiswerken, heeft achterlijk veel vrije dagen, dus het laatste woord is daar nog niet over gesproken :P )

Mijn collega;s wonen echt alle kanten op, (van Rozendaal, Utrecht tot zelfs iemand in de Achterhoek) dus op zich is reistijd voor mij niet een heel groot probleem. (Ik zit nu op 45-50 minuten, en ik krijg aardig wat km vergoeding.) Ik heb toen ik in Utrecht werkte ook 1-1,5 uur reistijd gehad, dus kan er wel mee leven als het betekent dat ik mooi kan wonen. Maar als het iets minder kan; graag natuurlijk.

Als ASML nou eens gewoon een kantoor zou bouwen in Utrecht ofzo }:|
pi_201249891
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 23:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Of je laat het programma Kijken zonder Kopen voor je op zoek gaan :+
Mijn ouders begonnen daar al over :D

Ik heb denk ik iets teveel moeite met de controle loslaten daarvoor ... :P
pi_201249894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ja nee ja nee.. get is TEWARM.. en ik krijg het niet koel.. dus er moet zo'n unit komen..
De zon staat van 12 tot 19 op de voorkant, en er zit ook nog een appartement boven.. gordijnen zijn al opgehangen om de hitte tegen te gaan en de ramen kunnen maar op een kiertje open :X

Dus airco!
En een vaste unit geen optie? Kost wel meer natuurlijk, maar die werken wel beter/stiller.
pi_201249915
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:05 schreef Bramito het volgende:

[..]
Het laatste nieuws is dat we volgend jaar gaan verhuizen en weer Urban worden. Na 16 jaar in een hoekhuis in een dorp met 6000 inwoners gaan we naar een atico duplex midden in Zaragoza.
Dat is wel even anders :D . Speciale reden?
pi_201250035
Mogguh :O Nog geen uitslag -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201250115
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hij huilt vast als we het over onze Nederlandse culinaire hoogstandjes hebben. Zoals de bitterbal, de kroket, de stroopwafel, poffertjes, snert en boerenkoolstamppot. Hoogstandjes zeg ik je!
_O-

Je vergeet de rest :P In het kader van de culinaire opvoeding van mijn schoonmoeder haalden wij bij verhage: een kalfskroket, een satekroket, een bamischijf, een mexicano, een frikandel speciaal EN een berenhap :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201250129
PR *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201250136
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:08 schreef Lonaa het volgende:
PR *O*
Goed bezig :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201250184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Goed bezig :D
120 kg deadlift. :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201250317
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
120 kg deadlift. :o
Wauw _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_201250597
@Lonaa kan J. + Günther tegelijk deadliften :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_201250763
@Lonaa kan 2 keer mij deadliften :o :X
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:10:57 #226
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201250824
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:05 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa kan 2 keer mij deadliften :o :X
Mij bijna ook. 8)7
Siesta & Fiesta!
pi_201250848
Mij niet 2x :+

Oh jongens, ik moet wat gaan doen. Aankleden, de vaat, boodschappen..dat soort geneuzel. Vanavond werken dus wel rustig aan natuurlijk.
(Ik heb besloten mijn pyama in mijn werktas te proppen. Scheelt weer een keer omkleden vannacht, en er is toch geen hond op de weg die me ziet :D )
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:17:47 #228
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201250906
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat is wel even anders :D . Speciale reden?
Een hele berg redenen. We willen vooral minder: minder reistijd, minder vierkante meters, minder spullen, minder auto, minder gedoe.

Voor wie het wil lezen, de voornaamste redenen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaragoza is trouwens wel uitgeroepen tot de op één na beste stad om te wonen in Spanje.
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:17:50 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201250907
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:39 schreef Bramito het volgende:

[..]
Wtf? Booty call en dan eerst voetbal kijken? Halverwege moe en slapen? _O-

Hier moet je iets mee doen. Schrijf een blog ofzo.
Bootyblog O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:18:41 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201250919
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij ook }:|
Inderdaad

Bramitooooo _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:21:55 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201250953
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:17 schreef Bramito het volgende:

[..]
Een hele berg redenen. We willen vooral minder: minder reistijd, minder vierkante meters, minder spullen, minder auto, minder gedoe.

Voor wie het wil lezen, de voornaamste redenen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaragoza is trouwens wel uitgeroepen tot de op één na beste stad om te wonen in Spanje.
Lekker bezig man!

Prima overwegingen en idd die kans moet je dan gewoon grijpen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:22:59 #232
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201250961
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Inderdaad

Bramitooooo _O_
*;
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:24:01 #233
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201250972
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:21 schreef Molo het volgende:

[..]
Lekker bezig man!

Prima overwegingen en idd die kans moet je dan gewoon grijpen
Dat vonden wij dus ook. Jammer dat we nog ruim een jaar moeten wachten.
Siesta & Fiesta!
pi_201250991
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:08 schreef Lonaa het volgende:
PR *O*
Vond het al zo jammer om over je schouderblessure te lezen. ^O^
Dus je gaat?

En een verhuisbericht van Bramito. B-) nu je het wat uitgebreider neerzet, klinkt het wel heel positief. Kan mij voorstellen, dat jullie ernaar uitkijken.
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:30:25 #235
63722 z80
I fink you freaky
pi_201251027
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
120 kg deadlift. :o
Dat ga ik niet redden. Dat is bijna twee keer mijn gewicht. Mijn eigen gewicht plus wat extra gaat wel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201251133
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
Vond het al zo jammer om over je schouderblessure te lezen. ^O^
Dus je gaat?

En een verhuisbericht van Bramito. B-) nu je het wat uitgebreider neerzet, klinkt het wel heel positief. Kan mij voorstellen, dat jullie ernaar uitkijken.
Ja, ik ga wel wedstrijd doen. The dead of the gladiools. :+

Het zal wel minder zijn dan gehoopt/gepland denk ik, omdat ik de afgelopen 3 weken niet lekker heb kunnen trainen op mijn zwakste punt(en).
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201251137
Oh en @Candaasje : ik kom daar nog wel, 2 Candaasjes optillen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201251141
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:39 schreef Bramito het volgende:

[..]
Wtf? Booty call en dan eerst voetbal kijken? Halverwege moe en slapen? _O-

Hier moet je iets mee doen. Schrijf een blog ofzo.
Wat ze moet doen is beter screenen en niet met sukkels daten en omdraaien als het tegenvalt. Je bent niemand iets verplicht, op jezelf na en die doe je ernstig tekort hiermee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201251145
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:05 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa kan 2 keer mij deadliften :o :X
In dat geval is jouw lichaamsgewicht mijn 'lichte optie voor tijdens de WOD'. :@
Dat deed ik vandaag ook nog 25 keer (samen met 100x touwtjes springen, 25 toes 2 target en 50 :x box jump overs. )
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201251149
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]
In dat geval is jouw lichaamsgewicht mijn 'lichte optie voor tijdens de WOD'. :@
Dat deed ik vandaag ook nog 25 keer (samen met 100x touwtjes springen, 25 toes 2 target en 50 :x box jump overs. )
:o _O-
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:45:51 #241
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201251178
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wat ze moet doen is beter screenen en niet met sukkels daten en omdraaien als het tegenvalt. Je bent niemand iets verplicht, op jezelf na en die doe je ernstig tekort hiermee.

Ik dacht dat je als vrouw onbeperkt toegang hebt tot grote aantallen seksgoden op tinder. Valt tegen blijkbaar?
Siesta & Fiesta!
pi_201251187
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
:o _O-
Was wel zwaar na die sets deadlifts. :')

2 Deadlifts | 75 kg
2 Deadlifts | 85 kg
2 Deadlifts | 95 kg
2 Deadlifts | 100 kg
2 Deadlifts | 105 kg
2 Deadlifts | 110 kg
1 Deadlift | 115 kg
1 Deadlift | 120 kg

Afhankelijk van de workout is 70 kg voor reps wel prima. :7

Maar goed, gewoon retesterk dus, want gymnastics is nog steeds om te janken. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201251252
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wat ze moet doen is beter screenen en niet met sukkels daten en omdraaien als het tegenvalt. Je bent niemand iets verplicht, op jezelf na en die doe je ernstig tekort hiermee.

^^

Bij het voetbal kijken had ik denk ik al doeiiii gedaan. Tenzij super leuke vent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201251277
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:40 schreef Lonaa het volgende:
Oh en @:Candaasje : ik kom daar nog wel, 2 Candaasjes optillen. :7
Volgens mij ben je er al bijna :D . Als je 130kg deadlift ben je er. Als ik goed uitplas met 128kg ook wel denk ik :+
pi_201251287
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
^^

Bij het voetbal kijken had ik denk ik al doeiiii gedaan. Tenzij super leuke vent.
Al ga je afval sorteren, als de vibe er is, primaaaaaa. Maar als het weird as fuck voelt, Ga. Er. Niet. Bij. In. Bed. Liggen.

Daar wordt je niet beter van.

@Bramito, geen idee, ben dikkerdje, dank god elke avond op mn blote knietjes dat ik er één heb kunnen vinden :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201251293
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:17 schreef Bramito het volgende:

[..]
Een hele berg redenen. We willen vooral minder: minder reistijd, minder vierkante meters, minder spullen, minder auto, minder gedoe.

Voor wie het wil lezen, de voornaamste redenen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaragoza is trouwens wel uitgeroepen tot de op één na beste stad om te wonen in Spanje.
Ah, ja dat lijkt me dan nu een mooie kans ja! Heel begrijpelijk :Y ^O^
pi_201251306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft @:Cat-astrophe er een (als die tenminste is geleverd)
*plop*

Airco? Ja, check. Mobiele versie, vorig jaar al geleverd. Toen veel lol van gehad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201251308
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:45 schreef Bramito het volgende:

[..]
Ik dacht dat je als vrouw onbeperkt toegang hebt tot grote aantallen seksgoden op tinder. Valt tegen blijkbaar?
zelfverklaarde Seksgoden zitten er wel genoeg.
Maar de meeste vrouwen zijn denk ik niet van de juiste kerk, om het zo maar te zeggen :P
pi_201251331
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Volgens mij ben je er al bijna :D . Als je 130kg deadlift ben je er. Als ik goed uitplas met 128kg ook wel denk ik :+
Ik zeg, volgende maand. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201251356
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was wel zwaar na die sets deadlifts. :')

2 Deadlifts | 75 kg
2 Deadlifts | 85 kg
2 Deadlifts | 95 kg
2 Deadlifts | 100 kg
2 Deadlifts | 105 kg
2 Deadlifts | 110 kg
1 Deadlift | 115 kg
1 Deadlift | 120 kg

Afhankelijk van de workout is 70 kg voor reps wel prima. :7

Maar goed, gewoon retesterk dus, want gymnastics is nog steeds om te janken. :')
Respect _O_

Ik doe 120 drukken met de beentjes :') Geen idee hoe dat heet.
Zou vast meer kilo kunnen maar dat past niet bij het concept. Nu ga ik na 2 minuten dood van de kramp en dat schijnt goed te zijn. Dadelijk weer *O* :'(

Altijd fijn na een ochtend werken. Wel fijne werk ochtend. Koffie, vlaai, complimentjes en bedankjes gehad. En ook nog geld verdiend :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:03:28 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201251380
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was wel zwaar na die sets deadlifts. :')

2 Deadlifts | 75 kg
2 Deadlifts | 85 kg
2 Deadlifts | 95 kg
2 Deadlifts | 100 kg
2 Deadlifts | 105 kg
2 Deadlifts | 110 kg
1 Deadlift | 115 kg
1 Deadlift | 120 kg

Afhankelijk van de workout is 70 kg voor reps wel prima. :7

Maar goed, gewoon retesterk dus, want gymnastics is nog steeds om te janken. :')
Dit is echt abracadabra voor mij :D

Maar lekker bezig dus!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:03:58 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201251388
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:45 schreef Bramito het volgende:

[..]
Ik dacht dat je als vrouw onbeperkt toegang hebt tot grote aantallen seksgoden op tinder. Valt tegen blijkbaar?
Alleen premium girls voor premium fok seksgoden natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:05:45 #253
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201251408
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
^^

Bij het voetbal kijken had ik denk ik al doeiiii gedaan. Tenzij super leuke vent.
Ik wilde gewoon sex.. ik dacht die voetbal kan ook wel op de achtergrond..
:+

Ach wel ja.. een bootycall weet je ook niet van tevoren hoe het gaat lopen eigenlijk..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201251420
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:03 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit is echt abracadabra voor mij :D

Maar lekker bezig dus!
:D
Stang van de vloer optillen met gewichten eraan, da's een deadlift (dood gewicht tillen)
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:07:09 #255
63722 z80
I fink you freaky
pi_201251423
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:03 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit is echt abracadabra voor mij :D

Maar lekker bezig dus!
Ze kan 2x een zatlap van 110 Kilo van de grond rapen. Of 1 zuipschuit van 120Kilo.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201251471
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:07 schreef z80 het volgende:

[..]
Ze kan 2x een zatlap van 110 Kilo van de grond rapen. Of 1 zuipschuit van 120Kilo.
Ik krijg m niet over de schouder, maar wel aan de broekriem van de grond, ja. Soms doe ik dit op feestjes, als entertainment. Heeft me een keer een broek gekost want ik scheurde eruit bij het tillen.
Pluspunt: ik mocht joggingbroek lenen en bier drinken op een feestje in joggingbroek (in plaats van toch wel vrij strak zittende spijkerbroek) is wel lekker.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:19:50 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201251575
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]
:D
Stang van de vloer optillen met gewichten eraan, da's een deadlift (dood gewicht tillen)
Ah

Klinkt niet comfortabel, maar wel pittig en dikke kick als het klaar is gok ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:24:39 #258
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201251635
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:03 schreef Molo het volgende:

[..]
Alleen premium girls voor premium fok seksgoden natuurlijk
Alle girls zijn premium voor fok seksgoden.
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:26:05 #259
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201251652
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik wilde gewoon sex.. ik dacht die voetbal kan ook wel op de achtergrond..
:+

Ach wel ja.. een bootycall weet je ook niet van tevoren hoe het gaat lopen eigenlijk..
Ach ja, je hebt in ieder geval weer wat om op je bootyblog te schrijven.
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:26:47 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201251662
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:24 schreef Bramito het volgende:

[..]
Alle girls zijn premium voor fok seksgoden.
Heeft u een gat? Dan wil ik van u wat

Ok, uitwerking van mijn garp is matig :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201251677
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Heeft u een gat? Dan wil ik van u wat

Ok, uitwerking van mijn garp is matig :')
So close.
Spoilers!
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:33:13 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201251729
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
So close.
:'(

Tijd voor lunch dan maar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201251735
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*plop*

Airco? Ja, check. Mobiele versie, vorig jaar al geleverd. Toen veel lol van gehad.
Dus aangekomen :D
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 september 2021 @ 14:07:09 #264
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201252070
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*plop*

Airco? Ja, check. Mobiele versie, vorig jaar al geleverd. Toen veel lol van gehad.
Welluke? ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201252078
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wat ze moet doen is beter screenen en niet met sukkels daten en omdraaien als het tegenvalt. Je bent niemand iets verplicht, op jezelf na en die doe je ernstig tekort hiermee.

En wij dan?
Ik denk dat ze date voor ons, niet voor zichzelf :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 14:13:39 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201252144
@Lonaaa jij zou een goeie geweest zijn op de boerengames - die we in Wageningen altijd organiseerden - met frontgewicht sjouwen.

Dat was zo lang mogelijk rondjes lopen met in beide handen een frontgewicht, een stuk staal van 30-40kg. Om het nog leuker te maken, op een helling. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 14:16:11 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201252177
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201252292
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
^^

Bij het voetbal kijken had ik denk ik al doeiiii gedaan. Tenzij super leukelekkere vent.
Leuk was al verspeeld, als ie dacht dat voetbal kijken een legitieme optie is tijdens een booty call
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201252865
Die taart maken blijkt een middag-vullende voorstelling _O-

quote:
Crème-brûléetaart met bramen en bessen
VOOR HET DEEG
225 g bloem

75 g poedersuiker

snuf zout

125 g koude boter, in blokjes

1 eidooier

2 eetl. ijskoud water

VOOR DE VULLING
450 g bramen en aalbessen (voor het zuurtje, dat is lekker!)

200 g fijne tafelsuiker

4 eieren

100 ml room

Meng de bloem, poedersuiker en het zout in een kom of in de keukenmachine.

Voeg de boter toe en pulseer - of wrijf met schone handen - tot het deeg de textuur van grove broodkruimels heeft. Klop in een kommetje de eidooier met het ijswater los en giet het druppel voor druppel bij het deeg tot het deeg net samenkomt. Soms heeft u niet alles nodig. Vorm een platte bal en leg hem afgedekt een uur in de koelkast om te rusten.

Vet een taartvorm van 24 cm in. Knip bakpapier op de maat van de bodem, leg het erin en vet ook in.

Rol het deeg uit op een licht bebloemd aanrecht tot een lap die in de vorm past. Bekleed de vorm ermee en snijd de randen netjes bij. Prik de bodem overal in met een vork. Zet de vorm 30 minuten in de koelkast om ijskoud te worden. Zo blijft hij tijdens het bakken beter in model.

Verwarm de oven voor op 180 graden.

Bak de bodem 20-25 minuten blind voor (dus: een extra vel bakpapier in de vorm gedrukt, gevuld met een nepvulling zoals ongekookte rijst of gedroogde bonen), verwijder dan de blindbakvulling en bak de bodem nog zeker 12-15 minuten, opdat de bodem ook gaart en licht bruint. Dek zonodig de randen af met alufolie als die te snel gaan.

Haal de vorm uit de oven en zet hem op een bakplaat. Als er gaatjes in het deeg zitten zal de vulling er misschien doorheen sijpelen en een bakplaat voorkomt dat de oven vies wordt.

Meng het fruit met 100 gram suiker, de room en de eieren in een hoge mengbeker en zet de staafmixer er een paar keer kort op, zodat het net gemengd is maar het fruit nog niet helemaal glad.

Giet het in de vorm en zet de taart nog 40 minuten in de oven. Draai de temperatuur terug naar 150 graden. De taart is gaar als het midden nét gestold is. Laat helemaal afkoelen op een rooster.

Bestrooi vlak voor het serveren met de rest van de suiker en laat met een brûlée- of verfbrander (werkt ook) de suiker tot een dunne laag karamel smelten.
©Yvette van Boven, Volkskrant

[ Bericht 90% gewijzigd door Blues op 07-09-2021 15:23:26 ]
pi_201252981
@Lonaa even een _O_
  dinsdag 7 september 2021 @ 15:40:17 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201253185
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:03 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit is echt abracadabra voor mij :D

Maar lekker bezig dus!
Mij optillen als ik out ben. Vaak.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201253369
Zeg Kaatje: hoe gaat het nu met je? een aantal weken later…
Er is hier een leuke vacature, naast het station, in het theater.
Alleen de reistijd hè!
pi_201253458
Mensen, waar kopen jullie gedroogde peulvruchten en dingen als quinoa enzo? Ik heb wat rondgegoogled en volgens mij ontbreekt er een belangrijke webwinkel in Nederland.
Spoilers!
  dinsdag 7 september 2021 @ 16:06:20 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201253469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, waar kopen jullie gedroogde peulvruchten en dingen als quinoa enzo? Ik heb wat rondgegoogled en volgens mij ontbreekt er een belangrijke webwinkel in Nederland.
Turk, Pit Pit, AH
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 september 2021 @ 16:09:31 #275
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201253514
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, waar kopen jullie gedroogde peulvruchten en dingen als quinoa enzo? Ik heb wat rondgegoogled en volgens mij ontbreekt er een belangrijke webwinkel in Nederland.
niet
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 16:09:48 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201253521
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, waar kopen jullie gedroogde peulvruchten en dingen als quinoa enzo? Ik heb wat rondgegoogled en volgens mij ontbreekt er een belangrijke webwinkel in Nederland.
In Haarlem zou ik naar Mabrouck gaan. Een Turk die alles heeft. Qua webwinkels geen idee. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201253544
Ik bestel ze tegelijkertijd met de weekboodschappen bij AH
pi_201253547
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef Molo het volgende:

[..]
Turk, Pit Pit, AH
Ha, PitPit is wat ik miste. Even kijken.

Ik ga sowieso maandag naar de Turkse supermarkt. Maar daar vind je over het algemeen toch meer basics als witte, zwarte en kidneybonen.
Spoilers!
  dinsdag 7 september 2021 @ 16:12:48 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201253563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ha, PitPit is wat ik miste. Even kijken.

Ik ga sowieso maandag naar de Turkse supermarkt. Maar daar vind je over het algemeen toch meer basics als witte, zwarte en kidneybonen.
Hier hebben die mega assortiment

En vergeet Amazing Oriental niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201253587
Bedankt voor de tips. Eerst even werken voor ik weer 2 uur zit te woggen :')
Spoilers!
pi_201253775
Speaking of mannen..

Er was bij het toernooi zondag een lekkere vent. In mijn team. Flirterig, leuk, gewoon echt het type waar ik voor zou gaan als ik hockeykamp aan het leiden was en hij was ook leider zegmaar.

Alleen hij heeft al een it's complicated iets met een ander meisje van de hockey, dus helaas. En hij leek me iets jong ook voor wat serieus, maar hee, niet alles hoeft serieus natuurlijk. Een keer stiekem achter het clubhuis tongen ben ik ook helemaal voor in. Keek ik thuis even hoe oud 'ie eigenlijk is..

Oeps.
M'n smaak is duidelijk nog hetzelfde als voor m'n relatie.. maar mijn leeftijd niet :+

Maar goed ook dat 'ie al iemand heeft dus :D
pi_201253807
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Speaking of mannen..

Er was bij het toernooi zondag een lekkere vent. In mijn team. Flirterig, leuk, gewoon echt het type waar ik voor zou gaan als ik hockeykamp aan het leiden was en hij was ook leider zegmaar.

Alleen hij heeft al een it's complicated iets met een ander meisje van de hockey, dus helaas. En hij leek me iets jong ook voor wat serieus, maar hee, niet alles hoeft serieus natuurlijk. Een keer stiekem achter het clubhuis tongen ben ik ook helemaal voor in. Keek ik thuis even hoe oud 'ie eigenlijk is..

Oeps.
M'n smaak is duidelijk nog hetzelfde als voor m'n relatie.. maar mijn leeftijd niet :+

Maar goed ook dat 'ie al iemand heeft dus :D
:D

Voel je op zich ook niets van toch ;) zolang het legaal is...
pi_201253824
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dus aangekomen :D
Uiteindelijk wel. Een vervanger dan, want de eerste bestelling is ergens tussen mijn drempel en gang blijkbaar kwijtgeraakt. Wel afgeleverd, nooit ontvangen :')
Geld teruggekregen en dezelfde ergens anders gekocht, nog goedkopere aanbieding zelfs. :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 14:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Welluke? ;)
Ik zal eens gaan zoeken. Straks. Zit net na een drukke dag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201253838
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, waar kopen jullie gedroogde peulvruchten en dingen als quinoa enzo? Ik heb wat rondgegoogled en volgens mij ontbreekt er een belangrijke webwinkel in Nederland.
Gedroogde peulvruchten: Albert Heijn. De grotere vestigingen hebben goeie 900 grams zakken voor niet te duur. Goedkoper dan de toko, behalve rode linzen, die haal ik per 2 kg bij de toko.
pi_201253919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D

Voel je op zich ook niets van toch ;) zolang het legaal is...
Haha hij was wel meerderjarig, ja.
Maar 31 en 22.. gevoelsmatig vind ik daar wel wat van :+
Terwijl als je ons samen zou zien op de hockey ik echt denk dat niemand zou denken dat we 9 jaar schelen. En ik denk ook dat hij geen idee heeft dat ik 'zo oud' ben haha.

Maargoed, hij heeft een it's complicated, ik moet er sowieso vanaf blijven :(
pi_201253934
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, waar kopen jullie gedroogde peulvruchten en dingen als quinoa enzo? Ik heb wat rondgegoogled en volgens mij ontbreekt er een belangrijke webwinkel in Nederland.
Biologische kramen op de markt op zaterdag
We have far more in common than that which devides us..
pi_201253939
We hadden het geloof ik laatst al over fietsen. Ik zit met een beetje een fiets-dilemma. Tri-lemma? Te veel opties en dingen in mijn hoofd.

De voorband van mijn fiets is versleten. Het profiel is weg en er beginnen scheuren in de zijkant te komen, dus ik kan niet meer doen of het niet zo is. :')
Hij mist ook een lager-kogeltje bij het voorwiel, dus dat moet ik ooit ook nog eens fixen. Voorwiel loopt dus ook niet helemaal soepel/recht :')

1) fiets naar de fietsenmaker brengen en voorband laten vervangen, lager zelf later fixen
2) voorband zelf vervangen, lager zelf fixen
3) een keertje met B afspreken en samen voorband en lager doen
4) misschien kan de fietsenmaker de band én de lager doen?

Ik vind het zelf best wel spannend om die voorband te vervangen. Want ik moet het wiel er dan uit halen en hoe weet ik of ik de rem weer goed aansluit en of ik niet alleen maar méér stukken van de lager kwijtraak :') en hoe krijg je zo'n band er ooit op en hoe beschadig je de binnenband niet en wat voor gereedschap en AAAAAAAAA

B zei dat het heel makkelijk was, dat hij het zelf destijds ook gewoon in z'n eentje had gedaan zonder instructiefilmpjes of dingen. Maar als ik het echt niet zie zitten, wil hij ook wel helpen. Dan duurt het nog wel een hele tijd tot we daar de tijd voor hebben.

Fietsenmaker is lastig, want ik ken hier geen goede fietsenmaker -- de vorige heeft bij het vervangen van mijn achterband mijn versnellingen verkloot. Nou is een voorband wel makkelijker (geen versnellingen om te slopen) maar toch.
pi_201253995
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 15:57 schreef AnneX het volgende:
Zeg Kaatje: hoe gaat het nu met je? een aantal weken later…
Er is hier een leuke vacature, naast het station, in het theater.
Alleen de reistijd hè!
Da’s wel veel reistijd ja. Ik kijk rond, maar er zijn weinig vacatures waar ik kan komen, ook weer reistijd maar ook, mocht ik ervoor gaan (wat ik niet doe) onbereikbaar met ov.

Tot nu toe verveel ik me geen moment maar moet nu wel eens aanmelden bij het uwv
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 september 2021 @ 16:44:42 #289
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201253996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha hij was wel meerderjarig, ja.
Maar 31 en 22.. gevoelsmatig vind ik daar wel wat van :+
Terwijl als je ons samen zou zien op de hockey ik echt denk dat niemand zou denken dat we 9 jaar schelen. En ik denk ook dat hij geen idee heeft dat ik 'zo oud' ben haha.

Maargoed, hij heeft een it's complicated, ik moet er sowieso vanaf blijven :(
Wel een goed verhaal voor her bootyblog… dus eigenlijk zou je er nu one for the team moeten taken.
Siesta & Fiesta!
pi_201254004
Heb je de app nextdoor?
Eventueel die als combi van 4 maken? Dus een buur die allebei kan doen?

Anders een andere fietsenmaker zoeken voor 4 ?

@Tele6
pi_201254045
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:45 schreef Blues het volgende:
Heb je de app nextdoor?
Eventueel die als combi van 4 maken? Dus een buur die allebei kan doen?

Anders een andere fietsenmaker zoeken voor 4 ?

@:Tele6
Ik heb de app niet. Ik weet ook niet hoe zinnig de app is in een studentenbuurt.

Ik weet oprecht niet hoe ik moet inschatten wat een goede fietsenmaker is. Die bij mij om de hoek is verbonden aan het pandjeshuis, dat is denk ik geen goed teken. Vorige keer had ik die naast het ziekenhuis, die ook aan een zo'n merk fietsenwinkels verbonden is, dat leek me betrouwbaar maar viel tegen. Er zit hier in de stad een heel fancy racefietsenwinkel, dat schiet niet op. De winkel die wrakken opknapt en goedkoop doorverkoopt, misschien? Maar ik heb heel veel van die wrakken uit elkaar zien vallen.
  dinsdag 7 september 2021 @ 16:49:57 #292
63722 z80
I fink you freaky
pi_201254058
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:39 schreef Tele6 het volgende:
We hadden het geloof ik laatst al over fietsen. Ik zit met een beetje een fiets-dilemma. Tri-lemma? Te veel opties en dingen in mijn hoofd.

De voorband van mijn fiets is versleten. Het profiel is weg en er beginnen scheuren in de zijkant te komen, dus ik kan niet meer doen of het niet zo is. :')
Hij mist ook een lager-kogeltje bij het voorwiel, dus dat moet ik ooit ook nog eens fixen. Voorwiel loopt dus ook niet helemaal soepel/recht :')

1) fiets naar de fietsenmaker brengen en voorband laten vervangen, lager zelf later fixen
2) voorband zelf vervangen, lager zelf fixen
3) een keertje met B afspreken en samen voorband en lager doen
4) misschien kan de fietsenmaker de band én de lager doen?

Ik vind het zelf best wel spannend om die voorband te vervangen. Want ik moet het wiel er dan uit halen en hoe weet ik of ik de rem weer goed aansluit en of ik niet alleen maar méér stukken van de lager kwijtraak :') en hoe krijg je zo'n band er ooit op en hoe beschadig je de binnenband niet en wat voor gereedschap en AAAAAAAAA

B zei dat het heel makkelijk was, dat hij het zelf destijds ook gewoon in z'n eentje had gedaan zonder instructiefilmpjes of dingen. Maar als ik het echt niet zie zitten, wil hij ook wel helpen. Dan duurt het nog wel een hele tijd tot we daar de tijd voor hebben.

Fietsenmaker is lastig, want ik ken hier geen goede fietsenmaker -- de vorige heeft bij het vervangen van mijn achterband mijn versnellingen verkloot. Nou is een voorband wel makkelijker (geen versnellingen om te slopen) maar toch.
Voorband vervangen kun je zelf. Kan niet heel veel fout. Hooguit de binnenband lek prikken.
Bij een fietsenboer of bouwmarkt band en setje bandenlepels (reparatiesetje) halen en steeksleutel 15 voorhanden hebben.
Als je het niet zeker weet even een foto van de rem maken. Band er af, velg uit de vork, band wissel en in omgekeerde volgorde de zaak weer in elkaar zetten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 7 september 2021 @ 16:51:44 #293
63722 z80
I fink you freaky
pi_201254075
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb de app niet. Ik weet ook niet hoe zinnig de app is in een studentenbuurt.

Ik weet oprecht niet hoe ik moet inschatten wat een goede fietsenmaker is. Die bij mij om de hoek is verbonden aan het pandjeshuis, dat is denk ik geen goed teken. Vorige keer had ik die naast het ziekenhuis, die ook aan een zo'n merk fietsenwinkels verbonden is, dat leek me betrouwbaar maar viel tegen. Er zit hier in de stad een heel fancy racefietsenwinkel, dat schiet niet op. De winkel die wrakken opknapt en goedkoop doorverkoopt, misschien? Maar ik heb heel veel van die wrakken uit elkaar zien vallen.
Als ik het goed heb, zit in de fietsenstalling bij het CS een fietsenmaker.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201254136
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:51 schreef z80 het volgende:

[..]
Als ik het goed heb, zit in de fietsenstalling bij het CS een fietsenmaker.
Meeste stations hebben dat @Tele6
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 september 2021 @ 16:59:52 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201254158
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:45 schreef Blues het volgende:
Heb je de app nextdoor?
Eventueel die als combi van 4 maken? Dus een buur die allebei kan doen?

Anders een andere fietsenmaker zoeken voor 4 ?

@:Tele6
Is dit een variant op Grinder/Tinder naar dan voor poly's?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:01:49 #296
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201254176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:39 schreef Tele6 het volgende:
We hadden het geloof ik laatst al over fietsen. Ik zit met een beetje een fiets-dilemma. Tri-lemma? Te veel opties en dingen in mijn hoofd.

De voorband van mijn fiets is versleten. Het profiel is weg en er beginnen scheuren in de zijkant te komen, dus ik kan niet meer doen of het niet zo is. :')
Hij mist ook een lager-kogeltje bij het voorwiel, dus dat moet ik ooit ook nog eens fixen. Voorwiel loopt dus ook niet helemaal soepel/recht :')

1) fiets naar de fietsenmaker brengen en voorband laten vervangen, lager zelf later fixen
2) voorband zelf vervangen, lager zelf fixen
3) een keertje met B afspreken en samen voorband en lager doen
4) misschien kan de fietsenmaker de band én de lager doen?

Ik vind het zelf best wel spannend om die voorband te vervangen. Want ik moet het wiel er dan uit halen en hoe weet ik of ik de rem weer goed aansluit en of ik niet alleen maar méér stukken van de lager kwijtraak :') en hoe krijg je zo'n band er ooit op en hoe beschadig je de binnenband niet en wat voor gereedschap en AAAAAAAAA

B zei dat het heel makkelijk was, dat hij het zelf destijds ook gewoon in z'n eentje had gedaan zonder instructiefilmpjes of dingen. Maar als ik het echt niet zie zitten, wil hij ook wel helpen. Dan duurt het nog wel een hele tijd tot we daar de tijd voor hebben.

Fietsenmaker is lastig, want ik ken hier geen goede fietsenmaker -- de vorige heeft bij het vervangen van mijn achterband mijn versnellingen verkloot. Nou is een voorband wel makkelijker (geen versnellingen om te slopen) maar toch.
Nummer 3, zonder B, met youtube.
Onderbouwing:
1. Dit is zo simpel dat je dit gewoon kan.
2. Je leert een nieuwe skill.
3. Dit geeft zelfvertrouwen.
4. Spaart geld.
5. Iedereen wil je vriend zijn want jij repareert fietsen als een boss.
*O* *O* *O* *O*
Siesta & Fiesta!
pi_201254223
Hoe ging de taart, Blues? Klinkt lekker.
Met caramel wil ik ook wel eens wat doen.

De legpress in deze serie vanmiddag is slechts 50 kg. x 15 keer in 2 rondjes.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da’s wel veel reistijd ja. Ik kijk rond, maar er zijn weinig vacatures waar ik kan komen, ook weer reistijd maar ook, mocht ik ervoor gaan (wat ik niet doe) onbereikbaar met ov.

Tot nu toe verveel ik me geen moment maar moet nu wel eens aanmelden bij het uwv
Thuiswerken kan een optie zijn. Is niet erg gezellig als het teamwerk is.
pi_201254225
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dit een variant op Grinder/Tinder naar dan voor poly's?
poli?
:D
Nee joh is een buurtapp.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nextdoor

Maar wie weet ontstaan er wel spannende dingen tussen buurtjes. :9
pi_201254373
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:44 schreef Bramito het volgende:

[..]
Wel een goed verhaal voor her bootyblog… dus eigenlijk zou je er nu one for the team moeten taken.
Haha als die it's complicated chick er niet was geweest, had ik dat nog wel geprobeerd. Maar zij is er wel, én zit op dezelfde hockeyclub, en ook nog in een commissie waar ik een soort van mee moet samenwerken, dus dat is niet zo handig. Mocht die situatie veranderen dan zijn jullie de eerste die ik het vertel ;)

@Tele6 ik ga voor de optie van @Bramito !

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dit een variant op Grinder/Tinder naar dan voor poly's?
Hier moest ik om grinniken :D
pi_201254502
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:06 schreef AnneX het volgende:
Hoe ging de taart, Blues? Klinkt lekker.

Die ziet er goed uit!
Staat nu (eindelijk) af te koelen.
Je moet er echt een hele middag voor uittrekken met het dubbel blind bakken, al die tijd die er tussen zit.
Zij had 40 min op 150 voor het laatste bak, maar in onze oven was ie pas na een uur op iets hogere temp goed.
Zo te zien.
Dan goed afkoelen, uit de vorm halen ergens vanaaf als ik terug ben van zee en dan op elk stukje dat ik per keer afsnij even de suiker strooien en de vlam erop.

Tussendoor lekker zitten lezen.
Meer niet :D
pi_201254505
Dit topic sluit automagisch na mijn post. O-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')