Mijn ogen zijn ook geopend door dit topic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
thanks man ik ga hem aanpassen straksquote:Op zondag 5 september 2021 21:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik verveelde me en heb je UI een facelift gegeven.
[ afbeelding ]
Zie maar wat je ermee doet.
Geen racist, wellicht een vleugje rechts maar zeker geen racist. Zwarten zijn awesome, rap ook.quote:Op zondag 5 september 2021 21:24 schreef pferdfahrer het volgende:
Zowaar een terechte klacht van m'n favoriete racist.
F1 is net als de WWE. Een entertainmentspelletje, niets meer, niets minder.
3 jaar verstappen, dan komt sjoemakker.quote:Op maandag 6 september 2021 06:52 schreef PiyeReloaded het volgende:
Eens met TS. Die shit is zo nep als maar kan.
Dat worden nog drie lange jaren dus. Of eigenlijk nog net iets meer dan twee.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
3 jaar verstappen, dan komt sjoemakker.
Sukkelquote:Op donderdag 18 november 2021 01:32 schreef Repentless het volgende:
Ja, met 17,5 miljoen inwoners en 2 miljoen F1-kijkers is Nederland wel een enorme markt op een globale schaal van 430 miljoen kijkers. Logisch dus om een Nederlander te laten winnen.
200 miljoen Brazilianen, 17 miljoen Nederlanders. Ja, het is financieel aantrekkelijk om een Nederlander te laten winnen.quote:Op zondag 5 september 2021 21:09 schreef epicbeardman het volgende:
Nederland heeft weer iemand om trots op te zijn in de race wereld, als ze daar Max Verstappen voor moeten laten winnen prima, zolang het maar die harde pegels in het laatje brengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hello!
Nederland rijk land, Brazilianen zijn gek van voetbal geen autorace.quote:Op donderdag 18 november 2021 07:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
200 miljoen Brazilianen, 17 miljoen Nederlanders. Ja, het is financieel aantrekkelijk om een Nederlander te laten winnen.
[ afbeelding ]
Ja, dat zag je afgelopen weekend ook. Op die Nederlanders na, waren de tribunes bijna leeg. Gelukkig maar dat Max Verstappen nu in de F1 rijdt, want in de 43 jaar ervoor zat daar nooit iemand op de tribune.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nederland rijk land, Brazilianen zijn gek van voetbal geen autorace.
Kaartjes zijn onbetaalbaar voor de gemiddelde Braziliaan.
Nederlanders zijn al zo gek om halve wereld rond te vliegen om die mafkees te zien rijden.
Ik speel nog liever met Hot Wheels dan dat ik naar die tokkies in onesies kijkquote:Op donderdag 18 november 2021 23:44 schreef Fugazi_ het volgende:
Volwassenen die naar autoracen kijken![]()
Dat ik dat moet toelichten zegt genoeg.quote:
Max Verstappen gaat geen wereldkampioen worden en Mick Schumacher al helemaal niet.quote:Op zondag 5 september 2021 21:09 schreef epicbeardman het volgende:
Ze laten Max natuurlijk wereldkampioen worden zodat er duizenden fans worden gekweekt en er miljoenen kinderen als ze groot zijn een abonnement kopen. Het is een zaadje planten die later uitkomt voor de F1.
Als Max straks wereldkampioen is zal de volgende "hyped" coureur worden ingezet, die overigens ook totaal niet kan racen, Mick Shumacher.
Mick Shumacher zal na Verstappen zijn dingetje heeft mogen doen de show gaan stelen, waarom epicbeardman? om zo ook de zieltjes te winnen van de verloren duitse fans.
Je hoeft niks toe te lichten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 06:46 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Dat ik dat moet toelichten zegt genoeg.
Keiharde waarheid.quote:Op vrijdag 19 november 2021 06:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max Verstappen gaat geen wereldkampioen worden en Mick Schumacher al helemaal niet.
Wat een poep komt er uit jouw toetsenbord.
Petitie om TS te laten rijden in een F1 auto.quote:Op zondag 5 september 2021 21:09 schreef epicbeardman het volgende:
Ik denk dat er vrachtwagen chauffeurs even goed kunnen rijden als de boven genoemden, of vrouwen, maar die trekken geen volle tribunes tijdens een epidemie.
#scriptedf1
TVP voor over 4 jaar (als fok dan nog bestaat)quote:Op vrijdag 19 november 2021 06:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max Verstappen gaat geen wereldkampioen worden en Mick Schumacher al helemaal niet.
Wat een poep komt er uit jouw toetsenbord.
Toch wel een ding, jij bent tering dom.quote:
water is nat..quote:Op zondag 5 september 2021 21:09 schreef epicbeardman het volgende:
maar om money, cash, doekoe, dolla dolla bills en roepies.
Je maakt een uiterst zwakzinnige indruk. Derhalve lijkt het me beter om het hierbij te laten. Ik besteed geen verdere tijd of aandacht aan een idioot als jij.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:53 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Toch wel een ding, jij bent tering dom.
Je kan het niet laten hè?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je maakt een uiterst zwakzinnige indruk. Derhalve lijkt het me beter om het hierbij te laten. Ik besteed geen verdere tijd of aandacht aan een idioot als jij.
FIA gaat nu Verstappen fans aan het lijntje houden door toch net niet kampioen te worden. Volgend jaar weer cashen met al die rijke tata's.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit is algemeen bekend. Formule 1 is een entertainment circus, geen serieuze sport. Case in point Maleisië 1999. De diskwalificatie van Ferrari is toen teruggedraaid omdat Mika Hakkinen anders al kampioen was geworden. F1 vond het leuker als het kampioenschap op de baan tijdens de laatste race in Suzuka beslist werd. In welke andere sport zou je een dergelijke dwaling zien? Nergens. Ja in de WWE.
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nederland rijk land, Brazilianen zijn gek van voetbal geen autorace.
Kaartjes zijn onbetaalbaar voor de gemiddelde Braziliaan.
Nederlanders zijn al zo gek om halve wereld rond te vliegen om die mafkees te zien rijden.
Kom jij maar racen bij knooppunt Azelo droeftoeterquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:05 schreef Duzzy het volgende:
Het was een plausibel verhaal totdat TS stelde dat vrouwen eventueel beter zouden kunnen rijden dan F1 coureurs
Eerlijk ik zou @Sfancta wel in zo'n onesie willen zien zitten en dan zo tergerlijk langzaam die rits open trekken om het monster te bevrijdenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:35 schreef Cockwhale het volgende:
F1 is voor homo's in onesies, en weer verder.
Ben aan het janken moppiequote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Eerlijk ik zou @:Sfancta wel in zo'n onesie willen zien zitten en dan zo tergerlijk langzaam die rits open trekken om het monster te bevrijden
Sorry om je teleur te stellen, maar ik ben geen F1 coureurquote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kom jij maar racen bij knooppunt Azelo droeftoeter
Wat een poep komt er uit jouw toetsenbord.quote:Op vrijdag 19 november 2021 06:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |