abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201235471
quote:
Als ik maar weet over mezelf wat waar is toch? ;) Slaap lekker :*
  maandag 6 september 2021 @ 01:31:43 #102
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_201235477
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 01:20 schreef IxCalypso het volgende:

[..]
Ik hoop serieus dat wat iemand eerder hier al aanhaalde, dat als Bottas al zeker weet datttie niet daar rijdt volgend jaar, dat ie wat rebelser wordt.

Waarom niet, help Max maar aan die overwinningen, wat heb je nog te verliezen ;)
Ik hoopte eigenlijk dat dat vandaag was met z'n FL maar bij Jack zei hij later dat hij in sector 3 van z'n gas af ging en dus eigenlijk per ongeluk de FL pakte.

Overigens staat er op z'n instagram een dikke AMG die hij pas gekregen heeft van Mercedes.
Ik neem aan dat dat z'n afscheidskado is.
  maandag 6 september 2021 @ 01:33:45 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201235478
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 01:31 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ik hoopte eigenlijk dat dat vandaag was met z'n FL maar bij Jack zei hij later dat hij in sector 3 van z'n gas af ging en dus eigenlijk per ongeluk de FL pakte.

Overigens staat er op z'n instagram een dikke AMG die hij pas gekregen heeft van Mercedes.
Heeft Bottas zelf gekocht.. :!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 september 2021 @ 01:34:03 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201235479
Vraag me niet waarom
pi_201235480
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Jij bent Killem! :o
  maandag 6 september 2021 @ 01:36:15 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201235481
Ik ben vooral moe..
  maandag 6 september 2021 @ 01:37:08 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201235482
Enjoy bianconeri
  maandag 6 september 2021 @ 01:39:27 #108
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201235483
Ok. Truste :W
  maandag 6 september 2021 @ 01:48:01 #109
45 SiGNe
pi_201235488
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Met die livery erop?
Ik kan me voorstellen dat hij zegt dat ie 'm gekocht heeft maar of dat ook echt waar is..
Krijgen we waarschijnlijk ook komende week te horen.
Als Bottas naar Alfa Romeo gaat zoals de geruchten nu zeggen dan zal Alfa Romeo dat om hun thuiscircuit doen.. Monza dus.

Ik hou het er op dat die AMG een afscheidskado is en anders wordt Bottas gewoon wéér genaaid door Mercedes.
pi_201235491
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok. Truste :W
Het zou wel wat verklaren hahaha.
Alleen van jullie 2 kreeg ik ooit een DM over motherfucking gigolo's. Met niemand eerder heb ik het op internet ooit gehad over gigolo's. En ze interesseren me ook geen bal, maar jullie 2 wel schijnbaar.

Terug naar de F1 ;)
pi_201235492
Alonso _O_
pi_201235495

Deze foto heeft zo'n Superman vibes (of Homelander? ;))
pi_201235500
pi_201235504
Ik vind vooral ook de 4e plek van Gasly weer een wereldprestatie..HIj heeft een redelijk anonieme race gereden en op Sky hebben ze het amper over hem gehad, terwijl Button bij de kwalificatie nog opmerkte dat ze het vaker over Gasly moesten hebben.

Hongarije 5, België 6e, Zandvoort 4e. ik hoop dat hij dit seizoen nog op eigen kracht een podium kan pikken.
In the coolest little capital of the world
pi_201235505
Ik vond trouwens de emoties van Corornel (iemand die vanaf het begin achter Max stond en heilig in Max geloofde) geweldig mooi om te zien.

Grote mond klein hartje, ik hou ervan *;
pi_201235507
Is het bij andere grandprixes ook zo’n enorme heisa?
pi_201235510
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 02:02 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat vind jij heisa?
pi_201235511
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 02:00 schreef Drebbelman het volgende:
Ik vind vooral ook de 4e plek van Gasly weer een wereldprestatie..HIj heeft een redelijk anonieme race gereden en op Sky hebben ze het amper over hem gehad, terwijl Button bij de kwalificatie nog opmerkte dat ze het vaker over Gasly moesten hebben.

Hongarije 5, België 6e, Zandvoort 4e. ik hoop dat hij dit seizoen nog op eigen kracht een podium kan pikken.
Gasly doet het echt goed momenteel. Goed genoeg om weer terug te gaan naar Red Bull? Geen idee.
  maandag 6 september 2021 @ 02:14:41 #119
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_201235527
Kom er pas net achter dat dat Tiësto was. Wat is die dik geworden.

Mijn idool ooit.

Rip.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 6 september 2021 @ 02:21:13 #120
45 SiGNe
pi_201235536
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 02:02 schreef -Sigaartje het volgende:
Silverstone is ook altijd wel een rdelijk circus maar niet zoals dit..
pi_201235547
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Kom er pas net achter dat dat Tiësto was. Wat is die dik geworden.

Mijn idool ooit.

Rip.
N1 of the world once (year after year)

Ik had hem nog ooit op mijn MySpace hahaha, leuke tijden :)
pi_201235549
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 02:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Silverstone is ook altijd wel een rdelijk circus maar niet zoals dit..
Ik heb het gevoel dat Mexico ook wel los gaat zijn dit jaar :)
En die Italianen denken nu ook na deze GP, wij konden dat al let maar op.
  maandag 6 september 2021 @ 02:52:25 #123
45 SiGNe
pi_201235558
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 02:40 schreef IxCalypso het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat Mexico ook wel los gaat zijn dit jaar :)
En die Italianen denken nu ook na deze GP, wij konden dat al let maar op.
Italië heeft vooral een grote Ferrari vlag waarmee ze iedereen die de podiumceremonie wil zien bedekken.

En Toto vond het ook wel leuk: https://www.nu.nl/formule(...)neergezet-in-f1.html
pi_201235561
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 02:52 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Italië heeft vooral een grote Ferrari vlag waarmee ze iedereen die de podiumceremonie wil zien bedekken.
Weetje waar ik op had gehoopt vandaag?

De Jos Verstappen forum vlag, ken je die?
pi_201235563
Ik heb geen idee wie die heeft nu en of die überhaupt nog bestaat.

Bartus G?
pi_201235565
Overtaking is an art.

Jos is zo'n onderschatte coureur geweest in NL.
pi_201235567
pi_201235569
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
Overtaking is an art.

Jos is zo'n onderschatte coureur geweest in NL.
Oh daar staat mijn naam ook nog ergens op volgens mij.

Inderdaad, fan zijn van Jos was destijds bijna een guilty pleasure met hoe er in NL over hem gesproken werd. Ik vroeg me gisteren ook af hoeveel mensen die destijds bij Jos vrolijk meededen met de grindbak-grapjes er nu mee staan te hossen op het succes van Max.
In the coolest little capital of the world
pi_201235570

Sorry maar die kan ik niet laten vandaag ;)

Vertaling van: Rowwen Heze - Limburg

Het is een kwestie van geduld
Rustig wachten tot de dag komt
Dat heel Holland Limburgs praat

Ik heb mijn hele leven gewacht
Op de dag en nacht die moest komen
Op alles wat ik wilde maar niet kreeg
Het was of te duur, of te laat of te vroeg voor mij
Wachten op succes en op een mooie dag
Dat ik in de zon op mijn zeilboot lig
Rijk ben en ik was beroemd en geeerd
Maar nu ben ik alleen nog maar geleerd

Zoveel tijd en zoveel energie
En er is bijna niemand die mij kent
Soms heb ik gedacht dat het komt door die vele biertjes
En dan zet ik met een vies gezicht mijn glas weer neer
Of het komt door het eten, ik leef verkeerd
Had ik vroeger maar verder gestudeerd

Denken denken denken maar ik begreep het niet
Maar ik weet nu waar het aan ligt

Want er komt een dag dat ik loop door Maastricht
En dan zeggen de mensen, waar ik ken ik hem van?
Dan loop ik over straat, en rennen mensen achter mij aan
Daar heb je die beroemdheid, ik word herkend

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2021 03:08:06 ]
pi_201235571
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 03:06 schreef Drebbelman het volgende:

[..]
Oh daar staat mijn naam ook nog ergens op volgens mij.

Inderdaad, fan zijn van Jos was destijds bijna een guilty pleasure met hoe er in NL over hem gesproken werd. Ik vroeg me gisteren ook af hoeveel mensen die destijds bij Jos vrolijk meededen met de grindbak-grapjes er nu mee staan te hossen op het succes van Max.
Veel, ik heb me er altijd aan geërgert.
pi_201235573
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 02:04 schreef IxCalypso het volgende:

[..]
Wat vind jij heisa?
Zo ontzaglijk veel mensen, koning erbij, zaligverklaringen, uitzinnige menigte, enorm vuurwerkshow, hele shows, volksliederen, noem maar op. Ik vond het schromelijk overdreven alsof Jezus terug op aarde was gekomen.
pi_201235575
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 03:09 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Zo ontzaglijk veel mensen, koning erbij, zaligverklaringen, uitzinnige menigte, enorm vuurwerkshow, hele shows, volksliederen, noem maar op. Ik vond het schromelijk overdreven alsof Jezus terug op aarde was gekomen.
Nouja volgens Hamilton was het Moses en of Noah ;)
pi_201235576
Misschien komen de echte heiligen wel uit Limburg, je weet het niet ^^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2021 03:13:05 ]
pi_201235577
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 03:11 schreef IxCalypso het volgende:

[..]
Nouja volgens Hamilton was het Moses en of Noah ;)
Kijk volgende week Monza eens, je kent de tifosi?
pi_201235582
quote:

[..]
Of Monaco, als je hebt over koningen enzo.

Volg de F1 gewoon eens, ja dit was erg Nederlands maar ook iets om op trots op te zijn (Nederlanders zeiken altijd over alles).
Van mij mag het ook ietsje minder mochten we hier jaren blijven, maar aan de andere kant leer mij de Nederlanders kennen.
Zo is ons volk, bij alles. Feestje.

Als Max net als Hamilton jaar na jaar wereldkampioen word dan wordt het vanzelf minder. Nu is alles nieuw, het circuit (na 36 jaar, jammer dat het geen 32 (Doe Maar) of 33 jaar (Max) is, de eerste keer dat een Nederlander kans maakt om überhaupt wereldkampioen te worden, het feit dat pas nu veel mensen de Formule leren snappen en waarderen (al bestaat de sport al heel erg lang).

En het feit waar alles om gaat: Max. Daar kan je simpelweg niet om heen.
Die jongen is pas 23.
Drie en twintig.

De druk die hij kan dragen is insane (zelfde geldt voor Hamilton trouwens, maar die is al ietsje ouder en meer ervaren).
Ik herinner me iemand hier, een clone was dat volgens mij van iemand, die zei dat Max mentaal zwak was. Mentaal niet sterk genoeg.
Iedereen die dat zegt is zelf mentaal niet okay ;)
Dan snap je Max niet.

Ik volg Formule 1 al heel erg lang.
Pas toen Max op het toneel verscheen dacht ik (in die tijd was ik actief op Viva), deze coureur is het waard om een topic voor te openen. Dat had ik nooit eerder (ja bij Jos, maar toen was er nog geen internet toen hij begon).
Bij Max zag je het talent vanaf het begin.
Ik ben een soort van forum Tom Coronel denk ik _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2021 03:33:54 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 september 2021 @ 04:06:39 #136
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201235591
quote:

[..]
quote:
Zo ontzaglijk veel mensen,
Dit viel heel erg mee. Record staat volgens mij op ruim 350k in een weekend in Silverstone in 2019.

quote:
koning erbij
Geen uitzondering. In Monaco staat de koning er standaard bij, geeft zelfs de beker. In veel landen zit er een staatshoofd of een andere hoge pief op de tribune.

quote:
zaligverklaringen
Vind ik een overdreven statement. In Nederland is het al snel "verboden" om te zeggen dat iemand heel goed is, want dan doe je aan zaligverklaring blijkbaar. Als je F1 een beetje zou volgen dan zou je zien dat dit niks voorstelt met wat men in de Britste media doet omtrent Lewis. Die gast heeft zelfs een "knighthood" ... als je het dan toch over zaligverklaringen hebt _O-

quote:
uitzinnige menigte
Niks mis mee en ook geen uitzondering.

Tifosi in Italïe:

Nog een paar weken geleden uitzinnige menigte in Silverstone.

quote:
enorm vuurwerkshow
,
Enorm ja? Beetje vuurwerk op start/finish? Lage standaard heb je.

Dit zijn pas vuurwerkshow

quote:
hele shows
Hele shows? Viel ook wel mee hoor.

Armin van Buuren na GP van Mexico bijvoorbeeld

Veel mensen zien het ook alsof dit alleen gedaan wordt voor Max. Ja, Max is de reden dat NL weer een GP heeft, maar de F1 is gewoon een grote show, ook in andere landen. Natuurlijk is het een tikje uitzinniger in landen met coureurs die meedoen voor de prijzen (UK, NL) en in Italie (Ferrari). In Zuid-Amerika zijn de mensen altijd al uitzinnig bij sportevenementen (Mexico, Brazilie) en in het Midden-Oosten en Azië moeten ze vaak laten zien dat ze niet onder doen voor Europa, dus kunnen ze ook heerlijk overdrijven.

Allemaal niks mis mee. Wat afgelopen weekend is neergezet was gewoon topkwaliteit entertainment en daar mogen wij echt trots op zijn in plaats van zuurpruimen en struikelen over details waar een groot deel toch niks van begrijpt.

Daarnaast is Max gewoon echt een uitzonderlijk talent. In UK kom je niet om Lewis heen, maakt niet uit wat hij doet, want het is altijd goed. Je zal niet snel iemand betrappen met kritiek op Lewis. Ze zijn trost op hem en nemen hem koste wat het kost in bescherming. Het is soms HEEL irritant, maar wel ook een hele andere instelling dan hier in Nederland.

In Nederland is het vaak andersom. Als iemand er met de kop en schouders bovenuit steekt zijn wij een groot deel van de tijd vooral aan het zoeken hoe wij diegene een kopje kleiner kunnen maken, zodat alles weer normaal lijkt. Wees er gewoon trost op. Op Max, op zo'n evenement, op de uitzinnige fans. Ook al is het soms van relatief lage niveau met "waar zijn die handjes" ....

... en wat een prachtig circuit hebben wij toch in Nederland _O_
pi_201235593
Ik hou van lalalalala O+

Dat begin, zo relaxed en gemoedelijk met z'n allen *;
pi_201235594
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 04:06 schreef Evenstar het volgende:

[..]
[..]
Dit viel heel erg mee. Record staat volgens mij op ruim 350k in een weekend in Silverstone in 2019.
[..]
Geen uitzondering. In Monaco staat de koning er standaard bij, geeft zelfs de beker. In veel landen zit er een staatshoofd of een andere hoge pief op de tribune.
[..]
Vind ik een overdreven statement. In Nederland is het al snel "verboden" om te zeggen dat iemand heel goed is, want dan doe je aan zaligverklaring blijkbaar. Als je F1 een beetje zou volgen dan zou je zien dat dit niks voorstelt met wat men in de Britste media doet omtrent Lewis. Die gast heeft zelfs een "knighthood" ... als je het dan toch over zaligverklaringen hebt _O-
[..]
Niks mis mee en ook geen uitzondering.

Tifosi in Italïe:

Nog een paar weken geleden uitzinnige menigte in Silverstone.
[..]
,
Enorm ja? Beetje vuurwerk op start/finish? Lage standaard heb je.

Dit zijn pas vuurwerkshow

[..]
Hele shows? Viel ook wel mee hoor.

Armin van Buuren na GP van Mexico bijvoorbeeld

Veel mensen zien het ook alsof dit alleen gedaan wordt voor Max. Ja, Max is de reden dat NL weer een GP heeft, maar de F1 is gewoon een grote show, ook in andere landen. Natuurlijk is het een tikje uitzinniger in landen met coureurs die meedoen voor de prijzen (UK, NL) en in Italie (Ferrari). In Zuid-Amerika zijn de mensen altijd al uitzinnig bij sportevenementen (Mexico, Brazilie) en in het Midden-Oosten en Azië moeten ze vaak laten zien dat ze niet onder doen voor Europa, dus kunnen ze ook heerlijk overdrijven.

Allemaal niks mis mee. Wat afgelopen weekend is neergezet was gewoon topkwaliteit entertainment en daar mogen wij echt trots op zijn in plaats van zuurpruimen en struikelen over details waar een groot deel toch niks van begrijpt.

Daarnaast is Max gewoon echt een uitzonderlijk talent. In UK kom je niet om Lewis heen, maakt niet uit wat hij doet, want het is altijd goed. Je zal niet snel iemand betrappen met kritiek op Lewis. Ze zijn trost op hem en nemen hem koste wat het kost in bescherming. Het is soms HEEL irritant, maar wel ook een hele andere instelling dan hier in Nederland.

In Nederland is het vaak andersom. Als iemand er met de kop en schouders bovenuit steekt zijn wij een groot deel van de tijd vooral aan het zoeken hoe wij diegene een kopje kleiner kunnen maken, zodat alles weer normaal lijkt. Wees er gewoon trost op. Op Max, op zo'n evenement, op de uitzinnige fans. Ook al is het soms van relatief lage niveau met "waar zijn die handjes" ....

... en wat een prachtig circuit hebben wij toch in Nederland _O_
Jij zegt wat ik zeg :)
pi_201235598

Monza (waar we volgende week zijn) 2019, Charles Leclerc (Ferrrari), zo mooi ook :)
pi_201235603
twitter

Geweldig om mensen zo blij en gelukkig te zien *O* *;
Die monteurs die daar aan het eind over dat hek hangen na alles wat ze doen en gedaan hebben, en dan winnen in deze sfeer...

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2021 04:31:27 ]
pi_201235608
The Family O+
  maandag 6 september 2021 @ 07:00:59 #142
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201235833
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal misschien vast al genoemd zijn, maar ik vind het erg vreemd dat er nergens een reactie van Jos te vinden is. Heb hem ook geen een keer voorbij zien komen op tv.
Dit viel mij ook op..... Victoria pas op het laatste moment naar Zandvoort (dr instagram) en nergens op beeld gezien en zijn moeder ook niet.... :{
pi_201235846
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]
Ja klopt, maar daarna niet meer in beeld geweest, ook niet bij podium ceremonie.

Hoop niet dat er wat gebeurt is
Bij Ziggo in de na beschouwing is hij nog even geïnterviewd.
pi_201235932
De traan, echt in tijden niet zo hard moeten lachen…
SOONY
  Redactie Sport maandag 6 september 2021 @ 08:00:59 #145
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201236157
quote:
14s.gif Op maandag 6 september 2021 00:45 schreef Tijn het volgende:

[..]
Alleen al vanwege het kampioenschap is elke race spannend wat mij betreft.
Dat redt het een beetje, maar het werd hier nooit echt spannend of Hamilton Max kon inhalen omdat de undercuts van te ver kwamen. Het was een saaie race, uiteindelijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201236238
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat redt het een beetje, maar het werd hier nooit echt spannend of Hamilton Max kon inhalen omdat de undercuts van te ver kwamen. Het was een saaie race, uiteindelijk.
Wel eens ja. Pirelli probeerde het nog spannend te maken met hun fake graphics.
  maandag 6 september 2021 @ 08:25:15 #147
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201236297
Nagenieten doen :) *O*
pi_201236313
De 2e GP van mij die ik live heb mogen bijwonen. Spa 2019, waarbij Max al snel uitviel, hebben we alleen kunnen genieten van een sterk optreden van Albon.

Dit spande absoluut alles. Het weer was absoluut perfect. We zijn met de trein gegaan en het hele traject Zuid-Limburg tot en met Amsterdam geheel vlekkeloos. Nauwelijks treinreizigers. Vanaf Amsterdam de overstap naar Zandvoort, dat was wat drukker, maar echt perfect geregeld door de NS. Ook dat mag eens gezegd worden. De NS had enorm lange treinen die bij elke deur dichtgehouden werden door spoorwegpolitiemensen. Iedereen werd perfect afgemeten zoveel mogelijk naar voren geloodst en we konden direct in de 1e trein instappen. Iedereen had een zitplek en het was absoluut niet té druk.

Vanuit de trein de looproute door Zandvoort was al bere gezellig. Allemaal inwoners aan hun opritten of tuintjes met frisdrankenverkoop. Leuk gedaan en er was genoeg entertainment met muziek en klanken van omroepers etc. De loop naar het circuit ging helemaal prima en de stroom mensen kon op een prima tempo lopen. Toen we bij de ingang kwamen kon ik direct naar een medewerker de CoronaCheck app en mijn ticket laten scannen en binnen een seconde was ik binnen. Toen zijn we direct richting de tribunes gegaan voor de Formule3 race. Een prachtig groot TV scherm recht tegenover ons Grand Stand Out. (Daar kan Spa absoluut wat van leren. Daar kon je niets volgen op 1 stuk kleiner en slechter scherm, een stuk verder weg door het hekwerk met gaas.) Ik heb alle acties mooi kunnen volgen met een commentator die prima alles versloeg. Jammer dat de tijden niet erbij stonden op het scherm. Met de live timing app erbij was het prima te doen.

De sfeer was echt geweldig overal voor iedereen. De drank en eetkraampjes hadden alles perfect onder controle. We hebben op de fanzone of andere standjes nooit langer dan een minuut op drank hoeven te wachten. Bij het eerkraampje was het max 5 minuutjes. Als we het dan toch met festivals vergelijken, dan heb ik nog nooit zo een soepellopend druk festival meegemaakt.

Ik tekende vooraf inderdaad voor een saaie race. Maar juist door de spanning van het gat tussen Lewis en Max was het dit niet echt. Het gat variëerde regelmatig tussen 3 seconden tot op een gegeven moment 1,1 seconde. De pitstops moesten goed gaan en ondanks dat die van Lewis 1 seconde langzamer was werd het gat tussen Lewis en Max een stuk kleiner. Dus een groter gat had je nodig om de undercut tegen te gaan. Dus we twijfelden hoeveel stops iedereen ging doen. Toen kregen we al meldingen dat de banden van Max met nog tien rondes te gaan, 10% over zou hebben. Dus de laatste rondes was het echt ons hart vasthouden omdat hij niet meer naar binnenging.

Jammer van Perez dat die zich daar volledig verremd, plek 5/6 zat er voor hem nog in. Gasly en Alonso absoluut netjes! Verder was de terugweg net zo vlekkeloos als de heenreis.

Compimenten aan de volledige organisatie!
Of saté?
  maandag 6 september 2021 @ 08:44:56 #149
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_201236420
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 20:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Klopt.
Wel gek dat je een record kan verliezen door iets te winnen.

Stirling Moss heeft het zelf net niet meer meegemaakt dat hij het record verloor...
Hij heeft het regelmatig verloren, maar daarna weer terug gekregen. Denk aan Nico Rosberg bijvoorbeeld die wereldkampioen werd terwijl hij al 23 overwinningen had. Hij raakt het alleen definitief kwijt wanneer iemand meer overwinningen heeft, geen WK is en stopt. Laten we hopen dat dat niet Max zal zijn..
Rini dankjewel.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 september 2021 @ 08:48:42 #150
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201236444
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 04:06 schreef Evenstar het volgende:
Zelfs voor Zandvoort geen records lijkt me, ook niet in 'recente' tijden. DTM en A1, iemand? :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 september 2021 @ 08:49:54 #151
284411 crew  heywoodu
pi_201236452
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal misschien vast al genoemd zijn, maar ik vind het erg vreemd dat er nergens een reactie van Jos te vinden is. Heb hem ook geen een keer voorbij zien komen op tv.
Jos Verstappen skipt een met Verstappenfans volgepakt Zandvoort graag op het laatste moment. Niet de eerste keer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_201236513
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 08:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Jos Verstappen skipt een met Verstappenfans volgepakt Zandvoort graag op het laatste moment. Niet de eerste keer.
Hij was er gewoon hoor in het weekend.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201236519
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_201236554
Die boardradio van Bottas' engineer dat hij geen FL moet pakken. Is toch een ronde later uitgezonden, dus net op het moment dat Bottas twee keer paarse sectoren rijdt?

Nu lijkt het net alsof Mercedes tijdens de snelle ronde ingrijpt terwijl dit dus een 'gebbetje' van Bottas was die in de derde sector expres 1,5 sec verliest.
pi_201236597
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 08:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zelfs voor Zandvoort geen records lijkt me, ook niet in 'recente' tijden. DTM en A1, iemand? :D
Zonder overheidsrestricties waren dit 'gewoon' 310.000+ bezoekers over het weekend.

Weet niet wat de TT exact doet, maar het is wel top. Wereldwijd ook.
1947-2016
pi_201236604
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 08:59 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Die boardradio van Bottas' engineer dat hij geen FL moet pakken. Is toch een ronde later uitgezonden, dus net op het moment dat Bottas twee keer paarse sectoren rijdt?

Nu lijkt het net alsof Mercedes tijdens de snelle ronde ingrijpt terwijl dit dus een 'gebbetje' van Bottas was die in de derde sector expres 1,5 sec verliest.
Die boordradio’s zijn meestal een ronde oud.
pi_201236627
quote:

[..]
Die was er gewoon bij, zie ontmoeting met de koning.
Maar die liet net als Kelly Max gewoon zijn ding doen na de race.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 september 2021 @ 09:06:46 #158
284411 crew  heywoodu
pi_201236636
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zonder overheidsrestricties waren dit 'gewoon' 310.000+ bezoekers over het weekend.

Over het hele weekeinde inderdaad, maar DTM en A1 waren ook gewoon zo vol als maar zijn kan. Voller dan vol gaat op een gegeven moment niet :+
pi_201236666
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Over het hele weekeinde inderdaad, maar DTM en A1 waren ook gewoon zo vol als maar zijn kan. Voller dan vol gaat op een gegeven moment niet :+
Ze hadden het gisteren al over meer tribunes bij bouwen volgend jaar. De bereikbaarheid is nog wel het grootste probleem. Dit jaar was het fantastisch weer en heeft het vervoer per fiets goed gewerkt maar als er een weekend zoals Spa vorige week is gaan de meeste mensen echt niet op de fiets komen. De NS zit aan de maximale capaciteit dus dan wordt het toch bus- of autovervoer.
pi_201236721
quote:

[..]
Wat een bullshit en nergens op gefundeerd zeg.

Zoals Lammers al aangaf was Jos gister ziek en is ie tegen de vlakte gegaan
  maandag 6 september 2021 @ 09:30:33 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201236876
quote:

[..]
twitter
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 september 2021 @ 09:32:20 #162
284411 crew  heywoodu
pi_201236904
quote:
4s.gif Op maandag 6 september 2021 09:15 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]
Wat een bullshit en nergens op gefundeerd zeg.

Zoals Lammers al aangaf was Jos gister ziek en is ie tegen de vlakte gegaan
Ja, gisteren was er iets aan de hand inderdaad. Hopen dat 'ie er snel weer bovenop is ^O^

Ik doelde natuurlijk (nog niet wetende wat er gisteren was) op de keer dat heel Zandvoort uitverkocht was door (Jos) Verstappenfans en hij niet op kwam dagen voor de race, dan is dit uiteraard een ander verhaal.
pi_201236927
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, gisteren was er iets aan de hand inderdaad. Hopen dat 'ie er snel weer bovenop is ^O^

Ik doelde natuurlijk (nog niet wetende wat er gisteren was) op de keer dat heel Zandvoort uitverkocht was door (Jos) Verstappenfans en hij niet op kwam dagen voor de race, dan is dit uiteraard een ander verhaal.
A1GP, achteraf deed Bleekemolen het geweldig, top dag gehad daar.
  maandag 6 september 2021 @ 09:34:21 #164
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201236928
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 23:06 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]
Je weet dus eigenlijk niet wat "geplaceerd" betekent.
Geplaceerd wil volgens mij zeggen dat je een vaste plek hebt (resververing), maar daarnaast moet je volgens mij ook blijven zitten. Daar ging de ophef in het voetbal deels over.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 september 2021 @ 09:34:45 #165
284411 crew  heywoodu
pi_201236931
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:34 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
A1GP, achteraf deed Bleekemolen het geweldig, top dag gehad daar.
Zeker, dat was echt fantastisch :D

Keihard feest bij de Tarzanbocht bij Bleekemolen's inhaalacties in de regen _O_
  maandag 6 september 2021 @ 09:35:26 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201236942
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 23:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dus misschien even lezen wat ik zeg ipv direct proberen aan te vallen?
Zo werkt dat niet op FOK! meneer. o|O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 6 september 2021 @ 09:35:27 #167
408813 crew  trein2000
pi_201236944
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Geplaceerd wil volgens mij zeggen dat je een vaste plek hebt (resververing), maar daarnaast moet je volgens mij ook blijven zitten. Daar ging de ophef in het voetbal deels over.
Waar staat dat? ;)
zie email 27 oktober
  maandag 6 september 2021 @ 09:35:54 #168
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201236950
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 23:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Is iets van wat ik zei relevant in of ik er was of niet dan?

Ik geef gewoon feitelijk aan hoe het er aan toe ging.
Dat je op FOK schijnbaar niet meer over een race mag praten, jammer joh. Blijkbaar mag je niet over een F1 race praten, maar alleen in de polonaise lopen.
Je hoeft niet meteen zo gepikeerd te reageren. Ik was gewoon benieuwd of je erbij aanwezig was.
pi_201236964
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:09 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ze hadden het gisteren al over meer tribunes bij bouwen volgend jaar. De bereikbaarheid is nog wel het grootste probleem. Dit jaar was het fantastisch weer en heeft het vervoer per fiets goed gewerkt maar als er een weekend zoals Spa vorige week is gaan de meeste mensen echt niet op de fiets komen. De NS zit aan de maximale capaciteit dus dan wordt het toch bus- of autovervoer.
Het is heel vaak lekker weer begin september, vier mijn verjaardag bijna altijd buiten.
  Redactie Sport maandag 6 september 2021 @ 09:39:36 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201236980
Volgend jaar maar stortregen tijdens deze GP. Is er tenminste nog wat actie :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201236983
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zeker, dat was echt fantastisch :D

Keihard feest bij de Tarzanbocht bij Bleekemolen's inhaalacties in de regen _O_
Was wel grappig dat toen iedereen met Jos Merch aan liep (niet zo gek als nu met Max natuurlijk), en hij inderdaad op het laatste moment af zegt.
pi_201236987
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het is heel vaak lekker weer begin september, vier mijn verjaardag bijna altijd buiten.
Het is ook vaak lekker weer in augustus maar dit jaar niet ;) Wat ik wil zeggen is dat het ook bereikbaar moet zijn als het slecht weer is voordat je nog meer mensen toe laat.
  maandag 6 september 2021 @ 09:43:55 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201237018
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:40 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Het is ook vaak lekker weer in augustus maar dit jaar niet ;) Wat ik wil zeggen is dat het ook bereikbaar moet zijn als het slecht weer is voordat je nog meer mensen toe laat.
het zijn er normaliter sowieso al 30k meer er even vanuit gaande dat we in 22 niet met de Sigma variant zitten
pi_201237059
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Maar is het volgend jaar weer in september? De bedoeling vorig jaar was in mei en dat is, net als september ook, wel zo'n maand waar het weer alle kanten op kan schieten..
pi_201237097
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 01:31 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Als je in een Mercedes met softs de baan op gaat op dat moment in de race, weet je wel dat de FL zowat een zekerheidje is als je 2 sectoren voluit gaat. Dan moet je je auto bijna op het rechte stuk parkeren om dat nog te verspelen. dus geloof er niks van dat het per ongeluk was.

Was nog mooier geweest als hij het een ronde later had gedaan _O_
pi_201237103
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:48 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar is het volgend jaar weer in september? De bedoeling vorig jaar was in mei en dat is, net als september ook, wel zo'n maand waar het weer alle kanten op kan schieten..
Mooi toch?
pi_201237119
quote:

[..]
Ik las ergens dat mei gepland was maar dat gezien het succes dit weekend september ook wederom kan worden overwogen.
pi_201237139
quote:
Volgens mij krijgen al die PR mensen een speciale cursus voor het omgaan met Jack :')
  maandag 6 september 2021 @ 09:59:42 #179
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201237166
quote:

[..]
Er is nog geen kalender voor volgend jaar maar je zou verwachten dat de datum dan wel weer naar mei gaat. Het doel zal wel weer zijn om het grootste deel van het Europese deel van het seizoen voor de zomerstop af te ronden. Wel jammer want de kans op goed weer in september is vaak groter dan in mei zou ik zeggen.
pi_201237181
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Mooi toch?
Zeker, maar bedoelde dus dat je in NL nooit iets zinnigs kan roepen over het weer. Volgens mij was afgelopen weekend ook de 1e voorspelling dat het zou gaan regenen gisteren.. daar ging wel iets mis dan :D
pi_201237198
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar maar stortregen tijdens deze GP. Is er tenminste nog wat actie :@
Is het dan begin mei gepland?
pi_201237215
Beter bewijzen de data dat de DRS al in de laatste kombocht open mag. Dan kan er nog wat gebeuren op dat laatste rechte stuk, nu is het vaak net te kort.
pi_201237429
https://streamable.com/4tvkhs

1:18 blijkbaar is Perez bij Schumacher gaan vragen wat Mazepin's probleem is.
pi_201237459
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:20 schreef Rianne84 het volgende:
https://streamable.com/4tvkhs

1:18 blijkbaar is Perez bij Schumacher gaan vragen wat Mazepin's probleem is.
Ik heb een beetje het gevoel dat Schumacher en Mazepin elkaar niet echt mogen
pi_201237592
quote:
9s.gif Op maandag 6 september 2021 10:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat Schumacher en Mazepin elkaar niet echt mogen
Zou het kunnen dat Schumacher naar Alfa Romeo gaat volgend jaar? Om wat rust bij Haas te creëren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  maandag 6 september 2021 @ 10:51:55 #186
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201237689
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 02:52 schreef SiGNe het volgende:

[..]

En Toto vond het ook wel leuk: https://www.nu.nl/formule(...)neergezet-in-f1.html
Mooie woorden van Toto maar ik vraag me dan altijd af of hij dit meent of dat hij gewoon weer wat PR praatjes doet om in een goed blaadje te komen bij de Verstappen fans.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_201237719
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:51 schreef daNpy het volgende:

[..]
Mooie woorden van Toto maar ik vraag me dan altijd af of hij dit meent of dat hij gewoon weer wat PR praatjes doet om in een goed blaadje te komen bij de Verstappen fans.
Die scepsis heb ik ook, maar ik neig in dit geval toch naar oprechtheid. Hij had ook andere woorden kunnen kiezen, maar toen hij het had over 'benchmark for fan engagement' leek me dat toch wel gemeend.
pi_201237740
Wat een geweldige dag, ik ben bang dat dit niet meer te overtreffen is, perfect weer, perfecte uitslag, perfecte omstandigheden voor een Koningsdag-achtig feest..
pi_201237781
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zou het kunnen dat Schumacher naar Alfa Romeo gaat volgend jaar? Om wat rust bij Haas te creëren.
In DTS was het verhaal dat een van de sponsors per se een Duitse rijder wilde.
pi_201237795
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:04 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
In DTS was het verhaal dat een van de sponsors per se een Duitse rijder wilde.
Dan zou je volgend jaar een Duitser uit F2 kampioen naar Haas brengen 😉
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_201237811
*O* feestje *O*
Werewolf
pi_201238163
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
[ twitter ]
Racekak?

Er zijn zoveel woordgrappen te bedenken nu.
wat een moment ook. Nasty.
1947-2016
  maandag 6 september 2021 @ 11:38:19 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201238181
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Racekak?

Er zijn zoveel woordgrappen te bedenken nu.
wat een moment ook. Nasty.
ja lullig wel op zo'n dag
pi_201238201
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:59 schreef byah het volgende:
Wat een geweldige dag, ik ben bang dat dit niet meer te overtreffen is, perfect weer, perfecte uitslag, perfecte omstandigheden voor een Koningsdag-achtig feest..
Eerste in 36 jaar. Dan een NL'er die nog wint ook. Eerste grote grote evenement na een klote periode van 'magniks'.

Die herinnering zal altijd aan de GP blijven zitten, maar echt overtreft worden denk ik inderdaad niet.
1947-2016
pi_201238214
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
ja lullig wel op zo'n dag
Verkeerd hapje.
Zoiets kleins als een rotte mossel of oester en je gaat.
1947-2016
pi_201238348
3,3 miljoen kijkers zien Verstappen Grand Prix winnen op Zandvoort - https://nos.nl/l/2396728

3,3 miljoen kijkers *O*
pi_201238356
twitter
pi_201238375
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:51 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Was mijn gevoel gisteren toch juist dat ik dacht dat er iets was.
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 11:53:54 #199
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_201238385
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter bewijzen de data dat de DRS al in de laatste kombocht open mag. Dan kan er nog wat gebeuren op dat laatste rechte stuk, nu is het vaak net te kort.
Hopelijk zijn de auto’s volgend jaar zodat dat DRS niet meer nodig is
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 6 september 2021 @ 11:54:02 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201238386
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties