quote:Op zondag 5 september 2021 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Nederland is een smakeloos muziekland
Snap ik ook nietquote:
Mart Hoogkamerquote:Op zondag 5 september 2021 16:45 schreef Martinello het volgende: Doe dit maar niet meer volgend jaar.
Zangers willen er graag altijd hun eigen touch aan gevenquote:Op zondag 5 september 2021 16:46 schreef SiGNe het volgende:
Aparte versie van het Wilhelmus.. niet mijn favoriet
quote:Op zondag 5 september 2021 16:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Er ligt niemand in het ziekenhuis
Elke 'ij' kwam er als een 'ai' uit.quote:Op zondag 5 september 2021 16:46 schreef SiGNe het volgende:
Aparte versie van het Wilhelmus.. niet mijn favoriet
Ze doet wel vaker covers.quote:Op zondag 5 september 2021 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zingt ze het Oostenrijkse volkslied niet
Pciesquote:Op zondag 5 september 2021 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zingt ze het Oostenrijkse volkslied niet
Davina in een Oostenrijks outfitje was ook wel leuk geweest.quote:Op zondag 5 september 2021 16:46 schreef D_A het volgende:
Gelukkig het Oostenrijkse volkslied gewoon op tape.
Wansmaak is ook smaak idd.quote:
Straks gaat de koning bier zuipen met prins pils en Prins brilquote:Op zondag 5 september 2021 16:47 schreef DX11 het volgende:
Max lijkt zelf met een koning met die vlag als cape
Mevrouw Horner Spice is nou een dame die mooi ouder wordt.quote:
OOSTENR~.WAVquote:Op zondag 5 september 2021 16:46 schreef D_A het volgende:
Gelukkig het Oostenrijkse volkslied gewoon op tape.
Gaat gewoon ruilen met bolle Willy.quote:Op zondag 5 september 2021 16:47 schreef DX11 het volgende:
Max lijkt zelf met een koning met die vlag als cape
Smaakloos figuurquote:
DEZE IS VOOR JULLIEquote:Op zondag 5 september 2021 16:47 schreef Zwoerd het volgende:
Jammer dat ze hem deze keer niet normaal zong, zodat de 70duizend fans ook mee konden zingwn.
Beter mooi nep als echt lelijkquote:Op zondag 5 september 2021 16:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geld kan iedereen mooi houden. Ook jij.
Had toch een .mp3 bestand verwachtquote:
Dit is de eerste keer dat je een GP ziet?quote:
Nou... het is vermoedelijk niet helemaal een letterlijk citaat. Ik wilde het zo snel mogelijk inkloppen.quote:Op zondag 5 september 2021 16:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen al "Lewis en de Engelsen"
Even Lando En George afzeiken
VAN LINKSquote:Op zondag 5 september 2021 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
DEZE IS VOOR JULLIE
ALLEMAAL
DE TEKST STAAT OP HET SCHERM
KOMT IEEEEEEE
De autotune was al uitgeleendquote:
Winnend teamquote:
De tekst juist. Al die andere volksliederen gaan alleen maar over bergen, beekjes en veldslagen enzo.quote:Op zondag 5 september 2021 16:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Mooi gezongen. Het blijft toch gewoon een mooi volkslied (de melodie, dan).
Ontworpen door Piet Boon.quote:Op zondag 5 september 2021 16:49 schreef Mylene het volgende:
Wat een lelijke beker, bokaal heet dat toch?
Treinfeestquote:
strijdvaardiger dan het Russische krijg je ze niet ...quote:Op zondag 5 september 2021 16:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Mooi gezongen. Het blijft toch gewoon een mooi volkslied (de melodie, dan).
Dezelfde reden dat jullie over patattekes zingen.quote:Op zondag 5 september 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom zingen jullie over de koning van Spanje, terwijl het een Nederlands volkslied is
edit: oeps foutje, het is pas in 1932 ingevoerdquote:Op zondag 5 september 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom zingen jullie over de koning van Spanje, terwijl het een Nederlands volkslied is
Juichcape van Jumboquote:Op zondag 5 september 2021 16:49 schreef DX11 het volgende:
Die vlag als cape om hem heen ziet er wel een beetje belachelijk uit
Het was me nog niet eerder opgevallen maar heb het ondertussen even gegoogled.quote:Op zondag 5 september 2021 16:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je een GP ziet?
Ik jank meestal ook als ik Coronel zie.quote:
Was net hetzelfde voor de dochter aan het zingenquote:
Ik draag de vlag van mijn land als een capequote:Op zondag 5 september 2021 16:49 schreef DX11 het volgende:
Die vlag als cape om hem heen ziet er wel een beetje belachelijk uit
Omdat die verweven is met de geschiedenis van Nederland. Als je had opgelet op school, dan had je dat geweten. Of heb je geen geschiedenis gehad als je LBO punniken hebt gedaan?quote:Op zondag 5 september 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |