Yep. Ik zei dan ook niet dat er een oorzakelijk verband wasquote:Op woensdag 8 september 2021 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ook zonder corona, mijn zoon bijv. Jonge zeer sportieve man (20), met spoed naar ziekenhuis. geen infectie wel een ontstoken hartzakje. Schijnt normaal te zijn bij jonge mannen. Niks met corona te maken.
Eh, ok, ik heb een heel gesprek gehad met die hartchirurg en die heeft het geen seconde gehad over corona. Alleen dat het vaak voor komt bij jonge sportieve mannen. Maar dat is maar een wetenschapper met feiten.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yep. Ik zei dan ook niet dat er een oorzakelijk verband was(alhoewel dat in sommige gevallen wel zo lijkt te zijn).
Ik vind dit zo kansloos, als ik wat zeg over de steekproef hier heb ik het onderzoek gelezen en is er optie om daarover inhoudelijk te discussiëren en je framed het maar ff lekker alsof ik het uit de lucht grijp.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen bewezen effect != bewezen geen effect. M'n belangrijkste punt is dat je behoorlijk selectief bent in de eisen die je stelt wanneer het op bewijsvoering aankomt: zint iets je niet dan is het niet extern valide, geen representatieve steekproef, onnauwkeurig dit dat en ga je conclusies trekken die helemaal niet uit de data volgen en soms zelfs haaks staan op wat de onderzoekers zelf zeggen, maar anderzijds wanneer het wel in je straatje past dan vliegen de aannames je hier om de oren.
Kzou het beroepsbeoefenaar noemen. Maar ok.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh, ok, ik heb een heel gesprek gehad met die hartchirurg en die heeft het geen seconde gehad over corona. Alleen dat het vaak voor komt bij jonge sportieve mannen. Maar dat is maar een wetenschapper met feiten.
Dat is het nou juist, dat soort aannames onderbouw je niet. Je roept iets over dat het obvious is, en veel verder kom je niet.quote:Op donderdag 9 september 2021 00:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind dit zo kansloos, als ik wat zeg over de steekproef hier heb ik het onderzoek gelezen en is er optie om daarover inhoudelijk te discussiëren en je framed het maar ff lekker alsof ik het uit de lucht grijp.
Ja gek he dat als je onderzoeksresultaten inziet dat je daar conclusies uit kan halen.
Gek he als een onderzoek slecht is dat je de conclusies van de onderzoekers niet serieus kan nemen.
Weetje wat? Ipv dit kan je inhoudelijk reageren op mijn opmerkingen ipv mij verdacht maken of hoe je dit ook wilt noemen.
Als je het zelf niet begrijpt hou je je vooroordelen bij je.
Ik heb een overtuiging en die beargumenteer ik, aannames onderbouw ik. Daar kan je inhoudelijk op in gaan of je reageert gewoon niet.
Dat is simpelweg niet waar.quote:Op donderdag 9 september 2021 00:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er is geen enkel bewijs geleverd dat die mondkapjes werken.
Als je weer eens onzin verkoopt dan ga je daar gewoon een reactie op krijgen. Jij bepaalt niet of wij wel of niet op jou mogen reageren.quote:Op donderdag 9 september 2021 00:42 schreef ludovico het volgende:
Als je vindt dat ik niks zeg dan blijf je van die quote knop af, lijkt me een goede afspraak.
Jullie gaan weer helemaal op mute.quote:Op donderdag 9 september 2021 00:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je weer eens onzin verkoopt dan ga je daar gewoon een reactie op krijgen. Jij bepaalt niet of wij wel of niet op jou mogen reageren.
welles..quote:
Hoeveel kinderen zijn er ook alweer gegrepen door Corona zonder ver gevorderde uitbehandelde kanker? 0? Gvd zeg..quote:Op donderdag 9 september 2021 03:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
ooit weleens zulke erge propaganda gezien?
vandaar dat artsen allemaal vroegtijdig sterven.quote:Op donderdag 9 september 2021 02:29 schreef Orwell het volgende:
[..]
welles..
integendeel.
iedere niet verkochte medicus zal bevestigen dat die mondvodden eerder
contra-imuun-systeem zijn dan andersom.
geen idee hoe jij aan 8 uur komt, maar zelfs als je ze op je werk moet dragen haal je dat niet. Bovendien moet je ze regelmatig vervangenquote:Lijkt me ook niet zo'n rare gedachte dat het niet per sé gezond is om dagelijks 8 uur lang zo'n co2-recycling bek-pamper te dragen.
wake the f up
quote:ter bestrijding van een zg heel reeel gevaar voor niet 85-jarige/
met een kans op overlijden voor een gezonde, niet 85-jarige
Slik het als zoete koek joh.quote:Op donderdag 9 september 2021 07:22 schreef devlinmr het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)tter_impression=true
Zal wel weer goedgepraat worden hier... Maar meer dan 50% van de jongeren long covid na milde corona is best wat
https://www.nature.com/articles/s41591-021-01433-3quote:Op donderdag 9 september 2021 07:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Slik het als zoete koek joh.
Hoe zijn die mensen onder de radar gekomen wie is getest op covid? Welke symptomen zouden ze dan gehad moeten hebben om "ontdekt" te worden.
De testgroep is niet gebaseerd op antistoffen, maar op vastgestelde besmetting.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar propaganda.quote:Op donderdag 9 september 2021 03:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
ooit weleens zulke erge propaganda gezien?
Dat komt misschien omdat ze de hele dag met die gore maskers rond hebben gelopen in plaats van gezonde zuurstofrijke lucht inademen.quote:Op donderdag 9 september 2021 07:22 schreef devlinmr het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)tter_impression=true
Zal wel weer goedgepraat worden hier... Maar meer dan 50% van de jongeren long covid na milde corona is best wat
Je bent in de war met een gasmasker. Een mondkapje dragen voor een paar uurtjes is voor de meeste normale mensen geen probleem.quote:Op donderdag 9 september 2021 08:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat ze de hele dag met die gore maskers rond hebben gelopen in plaats van gezonde zuurstofrijke lucht inademen.
Was er in Noorwegen een mondkapjes plicht?quote:Op donderdag 9 september 2021 08:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat ze de hele dag met die gore maskers rond hebben gelopen in plaats van gezonde zuurstofrijke lucht inademen.
Enig idee hoe groot een CO2-molecuul is, en hoe zich dat verhoudt tot de doorlaatbaarheid van zo'n mondkapje?quote:Op donderdag 9 september 2021 02:29 schreef Orwell het volgende:
[..]
welles..
integendeel.
iedere niet verkochte medicus zal bevestigen dat die mondvodden eerder
contra-imuun-systeem zijn dan andersom.
Lijkt me ook niet zo'n rare gedachte dat het niet per sé gezond is om dagelijks 8 uur lang zo'n co2-recycling bek-pamper te dragen.
wake the f up
ter bestrijding van een zg heel reeel gevaar voor niet 85-jarige/
met een kans op overlijden voor een gezonde, niet 85-jarige
Nee, dat is levensgevaarlijk! Daarom sneuvelen artsen en ondersteund zorgpersoneel ook al jaren bij de bosjes in de operatiekamerquote:Op donderdag 9 september 2021 08:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je bent in de war met een gasmasker. Een mondkapje dragen voor een paar uurtjes is voor de meeste normale mensen geen probleem.
Zelfde met "long covid" onderzoeken zoals https://forum-fok.digidip(...)F5%2F50%23p201274177quote:Op donderdag 9 september 2021 09:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Enig idee hoe groot een CO2-molecuul is, en hoe zich dat verhoudt tot de doorlaatbaarheid van zo'n mondkapje?
De volgende user heeft deze post geliked: @:ludovico
Lol. Dit illustreert toch maar mooi hoe die kritische beschouwing van jou alleen maar de kant die jou handig uitkomt op werkt. Welk deel van de reactie die je liket is geen onzin: het deel dat stelt dat mondkapjes conta-immuun(?) zijn, en dat elke onafhankelijk arts je dat zou vertellen, of het deel dat stelt dat je CO2 recyclet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |