En die dan vullen met lava is ook al zo'n gedoequote:Op zondag 5 september 2021 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook een gracht gaan graven waar die overheen gaat en daar heb ik niet zo'n zin in.
Eén van onze mods was on fire.quote:Op zondag 5 september 2021 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, zijn er posts verwijderd in dit deel?![]()
In deze tab is dit post nr 303, maar in een nieuwe is het 299
Is ie daarom weer zwartquote:
Precies, veel meer gedoe dan het waard is imo.quote:Op zondag 5 september 2021 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En die dan vullen met lava is ook al zo'n gedoe
Is gecanceld.quote:Op zondag 5 september 2021 00:58 schreef BillDauterive het volgende:
TT klopt niet helemaal hoor! nog een paar weekjes
Ja, ik zag wel een "Go Momo" voorbij komen en een aangepaste post, maar ik had niet door dat er blijkbaar meer was.quote:
Goeie kans dat dat niet eens nodig is, als je een slot al met een twijgje kan openenquote:Op zondag 5 september 2021 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, veel meer gedoe dan het waard is imo.
Een paar sleuteltjes zijn zo bijgeslepen.
Momo heeft veel bagger weggehaald.quote:
Als je ijs_beer bedoelt, die is al bijna drie weken zwart. Je moet toch wat beter gaan opletten.quote:
Serieusquote:Op zondag 5 september 2021 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je ijs_beer bedoelt, die is al bijna drie weken zwart. Je moet toch wat beter gaan opletten.
Ja, maar dat is natuurlijk niet het soort slot wat ik in die deur gezet heb.quote:Op zondag 5 september 2021 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Goeie kans dat dat niet eens nodig is, als je een slot al met een twijgje kan openen
Ik ben altijd serieus.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dienstmededeling:
MED / ijs_beer gaat in het zwart.
Red Bull-blikje werkt ookquote:Op zondag 5 september 2021 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk niet het soort slot wat ik in die deur gezet heb.![]()
Beetje vertrouwen in mijn semiprofessionele gebeunhaas mag wel hoor.
Niet in mijn deur.quote:
Er was iemand die iets probeerde te plaatsen waar de honden geen brood van lusten.quote:Op zondag 5 september 2021 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zag wel een "Go Momo" voorbij komen en een aangepaste post, maar ik had niet door dat er blijkbaar meer was.
Klinkt heftigquote:Op zondag 5 september 2021 01:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er was iemand die iets probeerde te plaatsen waar de honden geen brood van lusten.
Ik zit nu zo`n 1.5 jaar op Fok maar dit was wel het ergste dat ik heb gezien,
En dan zeker in ESF
De go Momo was zeker op zijn plaats
En als Momo er niet was geweest waren Cyan en H_T er ook nog geweest.
Hm, gebeurt de laatste tijd vaker dat er ineens een nieuw accountje actieve topics langs gaat en hele lappen aanstootgevende shit gaat copy-paste-posten. Waren dit ook lange posts met veel van dezelfde shit erin?quote:Op zondag 5 september 2021 01:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er was iemand die iets probeerde te plaatsen waar de honden geen brood van lusten.
Ik zit nu zo`n 1.5 jaar op Fok maar dit was wel het ergste dat ik heb gezien,
En dan zeker in ESF
De go Momo was zeker op zijn plaats
En als Momo er niet was geweest waren Cyan en H_T er ook nog geweest.
Jullie hadden er een tijdje terug ook zo een in de KSC, avond voordat jij naar Frankrijk ging meen ik me te herinneren.quote:
Als ik ga proberen uit te leggen wat ik heb gezien geven we het te veel aandachtquote:
Precies dit.quote:Op zondag 5 september 2021 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, gebeurt de laatste tijd vaker dat er ineens een nieuw accountje actieve topics langs gaat en hele lappen aanstootgevende shit gaat copy-paste-posten. Waren dit ook lange posts met veel van dezelfde shit erin?
[..]
klopt maar daar kijk ik er minder van op dan hierquote:Op zondag 5 september 2021 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, gebeurt de laatste tijd vaker dat er ineens een nieuw accountje actieve topics langs gaat en hele lappen aanstootgevende shit gaat copy-paste-posten. Waren dit ook lange posts met veel van dezelfde shit erin?
[..]
Jullie hadden er een tijdje terug ook zo een in de KSC, avond voordat jij naar Frankrijk ging meen ik me te herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |