Meer sfeer dan hier.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:14 schreef Gehrman het volgende:
Zandvoort en Amsterdam GEKOLONISEERD
Max winnen genotquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Gelukkig morgen weer F1 allen
Max ligt er in de eerste bocht uit. hopelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Gelukkig morgen weer F1 allen
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:14 schreef -XOR- het volgende:
Gakpo in Oranje wil er nog niet helemaal uitkomen.
Een tokkie op de radio ging helemaal door het lint toen iemand zei dat Maxie een Belgisch paspoort heeft.quote:
Vind hem vandaag wel goede en gevaarlijke acties hebbenquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:14 schreef -XOR- het volgende:
Gakpo in Oranje wil er nog niet helemaal uitkomen.
Mercedes homoquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Max ligt er in de eerste bocht uit. hopelijk.
Reverse jinx.quote:
Precies, goede passes ook.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:17 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Vind hem vandaag wel goede en gevaarlijke acties hebben
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Constant racisme richting Hamilton
'sfeer'
Ja, juistquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
De nieuwe Robben maar dan vanaf links
Framing. Erg jammer.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
'sfeer'
Eens, jeukende handen hierquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind Jeroen Grueter echt een afschuwelijke commentator.
Johquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind Jeroen Grueter echt een afschuwelijke commentator.
Stukje American History X sfeer.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
'sfeer'
Ik heb de eerste tien minuten aangehoord omdat ik nog mijn avondeten zat te verorberen maar daarna snel naar boven gevlucht.quote:
Dat viel redelijk mee, even bij de feiten blijven graagquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
'sfeer'
Haaland zou er al 3 ingelegd hebben in deze wedstrijdquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:19 schreef MoreDakka het volgende:
Had dit dan tegen Noorwegen gedaan
Oke sorryquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat viel redelijk mee, even bij de feiten blijven graag
Wil jij zeggen dat @GGMM aan het stoken is?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat viel redelijk mee, even bij de feiten blijven graag
Woon je nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de eerste tien minuten aangehoord omdat ik nog mijn avondeten zat te verorberen maar daarna snel naar boven gevlucht.
Indirect jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat @:GGMM aan het stoken is?
R-woud93 komt van het platteland.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
dat is niet meer van deze tijd.
Dat zou je eruit op kunnen maken inderdaad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
dat is niet meer van deze tijd.
quote:
@KingRoland negeert ons.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers. @:wereldgozer @:capricia @:kingroland
Klopt het dat @KingRoland inmiddels overleden is?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers. @:wereldgozer @:capricia @:kingroland
Ik ben gevaccineerd, werken voor je ** geldquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ken je die billboards van ''Als je dit nu leest ben ik al dood'' misschien stond hij daar wel op je weet het niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt het dat @:kingroland inmiddels overleden is?
Nu je er toch bent, heb je nog een mening over Shkodran Mustafi?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die hebben we niet nodig.
Het is 'wordt'.quote:
Alleen jij nog.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:coco wie maken er nog kans op een juiste voorspelling?
Vechten is voor tokkies, minderwaardige mensenquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
Bij UFC vandaag ook Til, Main Event.
[ afbeelding ]
b sportquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je ook gewoon ontopic posten?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Vechten is voor tokkiesquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Levante nu toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, heb je nog een mening over Shkodran Mustafi?
Roken is voor de oppertokkiesquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vechten is voor tokkies, minderwaardige mensen
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vechten is voor tokkies, minderwaardige mensen
Doe jij aan werkwoordspelling met regeltjes in je hoofd van 'oh dit zit in het kofschip of niet persoonlijk voornaamwoord' of doe je het zoals ik op gevoelquote:
Dan moeten die andere 8 wel erg veel compenseren.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
3 Feyenoorders, van Gaal neemt wel risico
Met roken bezorg ik mijzelf een herseninfarct, met vechten gun je het een anderquote:
Woud is gewoon praktisch opgeleid.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe jij aan werkwoordspelling met regeltjes in je hoofd van 'oh dit zit in het kofschip of niet persoonlijk voornaamwoord' of doe je het zoals ik op gevoel
AspinallGod.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon ontopic posten?
Ik was gehaast en maakte een foutjequote:Op zaterdag 4 september 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe jij aan werkwoordspelling met regeltjes in je hoofd van 'oh dit zit in het kofschip of niet persoonlijk voornaamwoord' of doe je het zoals ik op gevoel
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was gehaast en maakte een foutje
Ik begin meestal met het woord te vervangen door bijvoorbeeld 'fietst'quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik werk helemaal niks. Vakantiequote:Op zaterdag 4 september 2021 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben gevaccineerd, werken voor je ** geld
Lekker bezig maatquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werk helemaal niks. Vakantie
Het is wel jammer dat dat soort spelers altijd naar de middenmoot vertrekken nadat ze ergens anders in de top meegehobbeld hebben terwijl het misschien leuker was geweest als ze het als tussenstop hadden gebruikt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel ik momenteel meer gegrepen ben door de vibes (die me waarschijnlijk valse hoop geven) van Pastore naar Elsje en EL TIGREEEEEEEEEEEE naar Rayo.
Ik scoorde vroeger altijd tienen voor werkwoordspelling. Een keer dachten ze me af te schepen met een 9 maar toen maakten ze een fout bij het nakijkenquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik begin meestal met het woord te vervangen door bijvoorbeeld 'fietst'
Daarna kofschip regel indien nog twijfel.
Werken moet in je aard liggen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus jij gaat lekker op vakantie terwijl al die coronalijers aan het verpieteren zijn in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als Falcao ook maar 1 procent van zijn Atlético-tijd laat zien ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat dat soort spelers altijd naar de middenmoot vertrekken nadat ze ergens anders in de top meegehobbeld hebben terwijl het misschien leuker was geweest als ze het als tussenstop hadden gebruikt.
Werd het nagekeken door meerdere mensen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik scoorde vroeger altijd tienen voor werkwoordspelling. Een keer dachten ze me af te schepen met een 9 maar toen maakten ze een fout bij het nakijken
Gewoon minder op je mobiel kijken, dan mis je ook alle ophef en razende mensen, scheelt een hoop voor je gemoedstoestandquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dus jij gaat lekker op vakantie terwijl al die coronalijers aan het verpieteren zijn in het ziekenhuis
Matige actquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik scoorde vroeger altijd tienen voor werkwoordspelling. Een keer dachten ze me af te schepen met een 9 maar toen maakten ze een fout bij het nakijken
Nee, maar geen mens is perfect hé.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd het nagekeken door meerdere mensen?
Maar die wás top. Mustafi niet echt in mijn mening.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Falcao ook maar 1 procent van zijn Atlético-tijd laat zien ben ik al tevreden.
Werkwoordspelling is mijn terrein, dus je kunt dit moeilijk als een act afdoen.quote:
Dan past hij wel bij Levante.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar die wás top. Mustafi niet echt in mijn mening.
Ik geef het toch een kansquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkwoordspelling is mijn terrein, dus je kunt dit moeilijk als een act afdoen.
Het begrip 'act' is sowieso aan afbreuk onderhevig op dit forum.quote:
Ja, eensquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het begrip 'act' is sowieso aan afbreuk onderhevig op dit forum.
Zou hoe dan ook wel leuk zijn als die clubs veel punten afsnoepen van de top, dat maakt de competitie daar altijd leuker.quote:
Ik weet niet hoe de corona situatie op dit moment is in mijn ziekenhuis.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dus jij gaat lekker op vakantie terwijl al die coronalijers aan het verpieteren zijn in het ziekenhuis
Wij allemaal, aankomend weekend op de amateurvelden.quote:
Was ook maar een gebbetje.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de corona situatie op dit moment is in mijn ziekenhuis.
Zou kunnen dus ja. Niet mijn probleem.
Maar dat doet Levante altijd al hé.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou hoe dan ook wel leuk zijn als die clubs veel punten afsnoepen van de top, dat maakt de competitie daar altijd leuker.
Het is niet de Arena he.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Je kan daar wel erg makkelijk het veld op .
Aldus een toetsenbordridder op een forum.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Opbokken met die aandachtsmaatschappij. Klein klootzakje dient getackeld te worden.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Opbokken met die aandachtsmaatschappij. Klein klootzakje dient getackeld te worden.
Waar zit je?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had hij in de Kuip moeten proberen, dan lag hij er net zo bij als die Pool van Lech Poznań.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Zo dan! Koekoek!quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aldus een toetsenbordridder op een forum.
Direct met scherp schieten. Gewoon.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Savic een semi-prof?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:34 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Nou, geweldig tegen de semi-profs
Keurig. Keurrig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:34 schreef Coco het volgende:
Stroef begin maar keurige uitslag uiteindelijk.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
Wel leuk dat een tandarts vandaag de wedstrijd mocht leiden.
Blind is geen klassieke linksback meer. Dat is gewoon wat anders dan 1-op-1 vergelijken.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:35 schreef Keyos het volgende:
Malacia maar lekker laten staan, die is niet minder dan Blind. Maarja, pappalief hé.
Schiet ze neer.quote:
De Burgos Bengoetxea is a native of Bilbao, and works as a dental technicianquote:
Hij is het nooit echt geweest. Maar functioneerde er vroeger prima, dat lukt nu niet meerquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blind is geen klassieke linksback meer. Dat is gewoon wat anders dan 1-op-1 vergelijken.
Tegen Vitesse kwam hij ook pas in de verdere fase van de opbouw nog enigszins op de linkerflank uit. Op eigen helft speelde hij gewoon als een derde CV.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is het nooit echt geweest. Maar functioneerde er vroeger prima, dat lukt nu niet meer
Maakt het alleen maar onbegrijpelijker dat hij daar dan speelt dunkt mij.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blind is geen klassieke linksback meer. Dat is gewoon wat anders dan 1-op-1 vergelijken.
Precies, net zoals Timber rechtsback wordt neergezet bij Oranje terwijl back spelen bij Ajax iets heel anders inhoudt terwijl hij daar ook al zelden als back speelt. En ik hoef niet eens te hebben gekekn, net als nu, om het vreemd te vinden dat het middenveld bestaat uit een weergaloze mid en twee middenvelders die meer 'onderweg' zijn dan werkelijk een middenvelder zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maakt het alleen maar onbegrijpelijker dat hij daar dan speelt dunkt mij.
Het enige wat met brain te maken heeft daar is dat het allemaal hersenloze zijn in Eindhoven.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:38 schreef tralalala het volgende:
Interlands maar niet meer in brainport Eindhoven houden, wat een treurnis.
Dus @Coco loopt te liegen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jongen met blauwe shirt, kijk maar naar z'n bord
@Coco heeft na jaren forumervaring wel een strippenkaart aan slippertjes verdiend.quote:
Nou okequote:Op zaterdag 4 september 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Coco heeft na jaren forumervaring wel een strippenkaart aan slippertjes verdiend.
Nee natuurlijk niet, maar dit was echt een matige pot tegen zo'n zwakke tegenstander.quote:
Ik heb vrij laat gegeten, daarna even chips zitten eten met een biertje, nu ben ik bezig met een recap van de hectische transferweek want ik heb veel gemist.quote:
Wat doe jij morgen als ode aan de 24e sterfdag van Moeder Teresa?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lezen.
(Au Pair van W.F. Hermans).
Dit is toch niet De Burgos? Jesus Gil Manzanoquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
Wel leuk dat een tandarts vandaag de wedstrijd mocht leiden.
De kritieken van Christopher Hitchens lezen. (Zijn naam zal nog weleens gaan vallen op de SvJ).quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat doe jij morgen als ode aan de 24e sterfdag van Moeder Teresa?
De Burgos Bengoetxea is a native of Bilbao, and works as a dental technicianquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is toch niet De Burgos? Jesus Gil Manzano
Over welke wedstrijd heb je het danquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Burgos Bengoetxea is a native of Bilbao, and works as a dental technician
Heb jij een stream?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op naar het Badr topic!
[ afbeelding ]
Ik zat met mijn rug naar de TV maar ik dacht zijn naam te horen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over welke wedstrijd heb je het dan
Hij was de VAR, vandaar.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over welke wedstrijd heb je het dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Vergeet de Bijlmer vooral niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Guus Til laat zien dat zelfs als je in een straatarm Afrikaans gehucht geboren wordt, je toch het Nederlands Elftal kunt halen.
Fijn rustig, lijkt mij heerlijk. Geen mierenhoop, geen multiculti. Erg Mooiquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe zaterdag is uit. @:de_kraam
Blind is een prima lcv met opbouwende kwaliteiten, maar op linksback heb ik hem inmiddels zo vaak zien prutsen de laatste jaren dat ik het vrij onlogisch vind dat ie daar opgesteld blijft worden. Sowieso twijfel ik op dit niveau aan een verdediger die zo kwetsbaar is voor de lange bal als je zelf hoog druk zet, maar goed.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was die zo geweldig dan? Of zag het zo geweldig uit omdat die weer lekker met de bal aan het rennen was?quote:Op zondag 5 september 2021 08:07 schreef manny het volgende:
De cijfers op VI. Frenkie een 6 (als 1 van de mindere beoordeeld) net als bijv Malacia. Dan heb je echt he-le-maal niets van voetbal begrepen of niet naar de wedstrijd gekeken.
Maar goed het was Krabbendam.
Ik zou willen voorstellen om de Blind van Ajax los te koppelen van die van Oranje.quote:Op zondag 5 september 2021 00:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blind is een prima lcv met opbouwende kwaliteiten, maar op linksback heb ik hem inmiddels zo vaak zien prutsen de laatste jaren dat ik het vrij onlogisch vind dat ie daar opgesteld blijft worden. Sowieso twijfel ik op dit niveau aan een verdediger die zo kwetsbaar is voor de lange bal als je zelf hoog druk zet, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |