Rusland is nog steeds boos.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:06 schreef Meke het volgende:
Zit er nou een soort gekke bewerkingen over hun stemmen heen? Mocht dat wel?
We proberen je alleen om de tuin te leiden!quote:
Zou dat er ook niet mee te maken kunnen hebben dat het in Zweden is ?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow de zaal reageert hier ook vooraf al enthousiast opnooit gerealiseerd destijds dat ze de favorieten waren.
Wikipedia:quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:06 schreef Meke het volgende:
Zit er nou een soort gekke bewerkingen over hun stemmen heen? Mocht dat wel?
quote:The song is also memorable for the vocoding effects given to the voice during the final chorus, which allow it to sound something like a robot. These effects were the subject of a protest by the Russian delegation, however they were not found to be against the rules and the result stood.
Nu al hoorquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:07 schreef sportfreak het volgende:
Dit gaat nooit meer overtroffen worden
Dat concertquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen na 15 jaar nog steeds meezong!![]()
![]()
En de man achter Lenaquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
En nu krijgen we de meneer aan wie we ook hun inzending het jaar erop deels te danken hebben
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:09 schreef Meke het volgende:
WAAROM BEN IK HIER NIET OP VOORBEREID DOOR JULLIE?!?!?!?
Ja kennelijk. Ik klap nooit voor de burenquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou dat er ook niet mee te maken kunnen hebben dat het in Zweden is ?
België kreeg ook een goede reactie in Rotterdam ?
Maar deze gaat hoog eindigen in mijn lijst.
Haha ja dat bedoelde ik ookquote:
Deze inzending is dichterbij Lena dan Maneskinquote:
JIJ WAS HIERBIJ?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat concert![]()
![]()
Heb ik nog regelmatig teruggekeken op Youtube
The Herreys waren daar ook zo aandoenlijk
Haha oh nee hoorquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
JIJ WAS HIERBIJ?![]()
![]()
*word een beetje jaloers*
En dan ook nog in een soort van Duitsquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:10 schreef Meke het volgende:
"Weet je wat leuk is? Een soort combinatie van babyliedje, met hiphop en disco"
Zeker, hij was/is erg betrokken bij het ESFquote:
O hehequote:Op zaterdag 4 september 2021 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha oh nee hoorGewoon heel erg van genoten achter de tv
Ja, was o.a. op de BBC toenquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
O hehe![]()
Correctie: Was dit op tv uitgezonden?
Jéétje daar schrik ik wel vanquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
@:Meke vindt je het heel erg als ik je spoiler dat dit NIET gewonnen heeft?
Geen Engels dus kansloos voor een plek in de top 20 helaas.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Toch nog een beetje Italiaans in 2000!
Kunnen wij Jane weer de hele avond troosten, moet dat nou weer nú zo gezegd worden Usagiquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:14 schreef usagi414 het volgende:
Er was een tijd dat ik dit heel goed vond. Maar sorry Jane, die tijd ligt achter mij.
Ja snap ikquote:
Ja dat verklaart de werkelijke winnaar van de avond wel, jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja snap ikIk geef het Oostblok de schuld!
Ja, ik vond deze ook wel primaquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:15 schreef Sableheart het volgende:
Redelijk, maar vergeetbaar, en niet in het Engels, dus doet het het niet goed.
Ik wou je net gaan tagen. Dit isquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Kroatië. @:usagi414 is dit een van de twee die ik niet genoemd had?
Ik was hem alweer even vergeten. Maar prima deze jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wou je net gaan tagen. Dit is![]()
![]()
Zo fout dat het leuk isquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
Nu de Zweedse indiaan, die vind ik ook wel leuk
Héél bijzonder ditquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
Dat zie ik liever dan de Nederlandse indiaan idd.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
Kennelijkquote:
In het Zweeds is het nog leuker.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
Oeh, thanksquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het Zweeds is het nog leuker.
Vanuit de Sami cultuur, Dus denk ik dat er hier toch iets minder commentaar op was gekomen.quote:For his solo appearance in 2000, Pontare wore a Sami costume associated with the indigenous population of Lapland in northern Sweden (and also the northern regions of Norway, Finland, and Russia). On his performance at the Eurovision Song Contest, Pontare was accompanied by an Cree Indian dancer, a Thule Eskimo and a Norwegian Sami.
Wauwquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef Meke het volgende:
En hij heet Fred Roger, dus daar kunnen we natuurlijk hier sowieso geen kritiek op leveren
Haha ik dacht al dat jij dit leuk zou vindenquote:
Rogerquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef Meke het volgende:
En hij heet Fred Roger, dus daar kunnen we natuurlijk hier sowieso geen kritiek op leveren
Spice Girls, maar dan van een schimmige webshopquote:
Als ze iets minder vals zongen.quote:
Volgens z'n wiki ook Fred hoorquote:
Ja dat hoort er een beetje bijquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als ze iets minder vals zongen.
De echte K3 werden ook ooit geïntroduceerd als de Belgische Spice Girls, dus zoveel verschil zit daar niet tussen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Spice Girls, maar dan van een schimmige webshop
Ik dacht 19, vond het al weinigquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:29 schreef Sableheart het volgende:
90 more minutes? In de beginjaren konden ze in die tijd een volledige show kwijt.
In de huidige tijd net genoeg voor de pauze!quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:29 schreef Sableheart het volgende:
90 more minutes? In de beginjaren konden ze in die tijd een volledige show kwijt.
Mrs. Einstein als de bejaarde Spice Girls, dat was minder vleiend.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De echte K3 werden ook ooit geïntroduceerd als de Belgische Spice Girls, dus zoveel verschil zit daar niet tussen.
Dat kan toch niet in een familieshow.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
En hier hadden we Nightwish kunnen hebben...
Maar ja, de jury wist dat dit duidelijk veel beter was.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
Tja, verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mrs. Einstein als de bejaarde Spice Girls, dat was minder vleiend.
Dan waren we nog wel wakker geweestquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
Vooral vanwege de blouse zeker!quote:
ja!quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
Is het nog de moeite om in te schakelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |