SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Even erop uit, met als "hoofddoel" een bezoek aan een grote muziekinstrumentenwinkel. Maar het ging me meer om de gezelligheid. Terrasje gepakt, rondgewandeld in Middelburg, ritje door Zeeland gemaakt. Was wel leukquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wilde Zeeland weer even zien? Kijken of het nog bestond?
Van de week hadden zowel jij als just me door een slotje gepost.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Yes, voor het eerst door het slotje gepost...
Klinkt leuk. En je had er ook mooi weer voor. Ook nog een muziekinstrument gekocht?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even erop uit, met als "hoofddoel" een bezoek aan een grote muziekinstrumentenwinkel. Maar het ging me meer om de gezelligheid. Terrasje gepakt, rondgewandeld in Middelburg, ritje door Zeeland gemaakt. Was wel leuk
Ik ??? dat lijkt me onmogelijkquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de week hadden zowel jij als just me door een slotje gepost.
Huh?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de week hadden zowel jij als just me door een slotje gepost.
Kan ook weer van je mod-bucketlist.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Yes, voor het eerst door het slotje gepost...
quote:
Nee, alleen twee kabelsquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt leuk. En je had er ook mooi weer voor. Ook nog een muziekinstrument gekocht?
Moi ausie...quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
Remix van Voyage? Ik word er zenuwachtig van.
Bax in Goes?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even erop uit, met als "hoofddoel" een bezoek aan een grote muziekinstrumentenwinkel. Maar het ging me meer om de gezelligheid. Terrasje gepakt, rondgewandeld in Middelburg, ritje door Zeeland gemaakt. Was wel leuk
Ziet er goed uit, ruim opgezet, vriendelijk en alert personeel. Maar het assortiment sloot niet echt aan op mijn smaak, qua soorten keyboards. Kan gebeuren.quote:
Die had donderdag wel meegeluisterd het laatste half uur.quote:
Er vlak naast is een kringloopwinkel van de gereformeerde gemeente, misschien hadden die wel een orgel voor jequote:Op zaterdag 4 september 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ruim opgezet, vriendelijk en alert personeel. Maar het assortiment sloot niet echt aan op mijn smaak, qua soorten keyboards. Kan gebeuren.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon één van mijn matige woordgrapjesZet anders maar een note.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon één van mijn matige woordgrapjesZet anders maar een note.
Is hij daar aan het wurgen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt alsof hij onder de douche staat
quote:
Ik kende dit niet. Hoewel ik het wel eens eerder heb gehoord.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben niet zo goed met de jaren 90, maar dit ken ik dan weer wel
Geen koffie in de trein? Is dat ook weer corona-gerelateerd? Of reis je niet met de trein?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Heerhugowaard.
DDM & Symphonic, ik heb dorst en mijn water is op.
Help!
Ik gooi wel een flesje richting de trein. Vangenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Heerhugowaard.
DDM & Symphonic, ik heb dorst en mijn water is op.
Help!
Ben benieuwd dan...quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
De eerste plaat hierna kent in ieder geval 11. En de plaat daarna kent iedereen.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik gooi wel een flesje richting de trein. Vangen
Koffie in de trein?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen koffie in de trein? Is dat ook weer corona-gerelateerd? Of reis je niet met de trein?
Te laat, we rijden al weer...quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik gooi wel een flesje richting de trein. Vangen
Voor Corona nog wel hoor. Kwam er iemand langs met zo'n koffie-apparaat op zijn rug, waar hij dan met een slangetje koffie uit schonk. En in zijn zakken had hij nog wat koeken.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koffie in de trein?
Dat is al heel lang niet meer...
Dat is je geraden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:38 schreef Rafeiro het volgende:
Ik moet binnenkort een bakje koffie zetten voor Melting, nee grapje, dan zet is wel thee.
Zou die Muppet geen koffie voorzetten
Ik heb dat al eeuwen niet meer meegemaakt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor Corona nog wel hoor. Kwam er iemand langs met zo'n koffie-apparaat op zijn rug, waar hij dan met een slangetje koffie uit schonk. En in zijn zakken had hij nog wat koeken.
Goedenavond mensen of Goedenavond reizigers is het tegenwoordig.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond mensen of Goedenavond reizigers is het tegenwoordig.
Toen tonnenlopen nog een sport was.quote:
Dat is wel heel lang geleden volgens mij.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen tonnenlopen nog een sport was.
Nog voorkeur voor een smaak eigenlijk?, ik heb er een die ik vies vind, dus hele doos mag mee. Maar voor een lekker bakkiequote:
Ik heb wél betaaldquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Paul McCartney & The Frog Orchestra - We All Stand Together
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
Ik was gisterenavond gaan wandelen en werd overvallen door het donker, terwijl ik in het bos liep en niet echt door had waar ik precies was. Kwam ik ineens een ruiter tegen op een zwart paard. Ik zag hen echt niet![]()
Het was dat de ruiter goedenavond zei dat ik hen opmerkte. Ik schrok me helemaal kapot. Maar kon haar gelukkig wel vragen hoe ik zo snel mogelijk uit het bos en in de bewoonde wereld kon komen. Voelde me toch niet helemaal fijn zo alleen in het bos in het donker.
In het donker in het bos is inderdaad geen pretjequote:Op zaterdag 4 september 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
Ik was gisterenavond gaan wandelen en werd overvallen door het donker, terwijl ik in het bos liep en niet echt door had waar ik precies was. Kwam ik ineens een ruiter tegen op een zwart paard. Ik zag hen echt niet![]()
Het was dat de ruiter goedenavond zei dat ik hen opmerkte. Ik schrok me helemaal kapot. Maar kon haar gelukkig wel vragen hoe ik zo snel mogelijk uit het bos en in de bewoonde wereld kon komen. Voelde me toch niet helemaal fijn zo alleen in het bos in het donker.
Best schrikken! Of eerder gaan wandelen of niet meer het bos inquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ben gewoon niet gewend dat het tegenwoordig om 21.00 al donker is. Het was ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Beter wel een beetje in de bewoonde wereld blijven ja.
Er lopen tegenwoordig zat rare snuiters rond.
Die zijn er ook als het licht isquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Beter wel een beetje in de bewoonde wereld blijven ja.
Er lopen tegenwoordig zat rare snuiters rond.
Het wordt inderdaad wel weer een stuk vroeger donker jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon niet gewend dat het tegenwoordig om 21.00 al donker is. Het was ook niet de bedoeling.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:58 schreef BasEnAad het volgende:
Spreekt ook wel tot de verbeelding zo in het donker.
Haha ja die romantiek. Alleen in het donker, zonder verkeer met koplampen. Zoals het 200 jaar geleden gingquote:
Dit is de lange versie zie ik nu!quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:09 schreef DJ11 het volgende:
Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes (Melting 12-inch remix)
quote:
Als ze me had aangeboden om met haar mee te rijden achterop het paard had ik het wel gedaan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja die romantiek. Alleen in het donker, zonder verkeer met koplampen. Zoals het 200 jaar geleden ging
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:17 schreef livelink het volgende:
Bananarama - It ain't what you do, it's the way that you do it.
Ik kwam niet op Fun Boy Three inderdaad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Fun Boy Three & Bananarama - It Ain't What You Do, It's The Way That You Do It
Als het goed is, wordt hij dit jaar nog 72 zelfs.quote:
Dat is toevallig!quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee, maar de stem doet me denken aan Crystal Waters
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef BasEnAad het volgende:
Alex Gaudino - Destination Calabria
Toen hij nog niet droog was vond ik hem ook wel lekkerquote:
Had ik toch nog iets goedquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is toevallig!
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen hij nog niet droog was vond ik hem ook wel lekker![]()
Maar toen had ik nog niet door dat hij maar 10 jaar jonger was dan mijn ouders
Dat heeft waarschijnlijk een identiek causaal verband als mijn opmerking bij het vorige nummer dat het als Crystal Waters klonk.quote:
Ik vind het bij Nirvana wel een minder grote prestatie dan bij Crystal Waters.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk een identiek causaal verband als mijn opmerking bij het vorige nummer dat het als Crystal Waters klonk.
Arrogante klapkut is jog een compliment. Ze is bizar arrogant en heeft de meest achterlijke kleedkamereisen. Ze is echt niet leukquote:
smaken verschillenquote:
OMD?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:39 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer dat DDM wel kan waarderen, denk ik.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:56 schreef livelink het volgende:
Het liedje waarvan mijn kinderen vroeger altijd om een ijsje vroegen. Zo raar....
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:56 schreef livelink het volgende:
Het liedje waarvan mijn kinderen vroeger altijd om een ijsje vroegen. Zo raar....
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En dat zegt iemand die geen Mama Appelsap wil horen
Misschien wel daarom. Was echt een pavlov-reactie. Als ze dit liedje horen gingen ze meteen af. Soms probeerde ik de radio snel uit te zetten, maar ik was altijd te laat.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En dat zegt iemand die geen Mama Appelsap wil horen
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien wel daarom. Was echt een pavlov-reactie. Als ze dit liedje horen gingen ze meteen af. Soms probeerde ik de radio snel uit te zetten, maar ik was altijd te laat.
En maar ijsjes kopen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien wel daarom. Was echt een pavlov-reactie. Als ze dit liedje horen gingen ze meteen af. Soms probeerde ik de radio snel uit te zetten, maar ik was altijd te laat.
Dit was inderdaad een westfries ijsjequote:Op zaterdag 4 september 2021 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
ik kijk er naar uit!quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:01 schreef Melting het volgende:
Nummer hierna hoort een mededeling bij. Excuses hiervoor alvast.
Zit Vout weer aan de knoppen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:01 schreef Melting het volgende:
Nummer hierna hoort een mededeling bij. Excuses hiervoor alvast.
quote:
Dat is de mededeling.....quote:
Dat is wel een voordeel.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Je hoeft hem toch zelf niet te dragen
quote:
Jij lekker op vakantie en DJ Vout valt in?quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is de mededeling.....
Heb afgesproken dat hij 18 september voor mij mag draaien.
Hij stelde zich voor: Ik ben Stef Ekkel.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Deze twee glibberige slakken van artiesten hadden ook niks beters kunnen voortbrengen.
Ja en nee..... ik ga dan een avondje ontspannend luisteren. Hoop ik!quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij lekker op vakantie en DJ Vout valt in?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij stelde zich voor: Ik ben Stef Ekkel.
Nou, zei de Chinees, dat is dan Lekkel
Oei....quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is de mededeling.....
Heb afgesproken dat hij 18 september voor mij mag draaien.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:06 schreef livelink het volgende:
Reet Petite![]()
![]()
Een Wilson volgens mij.
En ik ga die show afsluiten op een DJ11 manier.quote:
staat genoteerd in mijn agendaquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
En ik ga die show afsluiten op een DJ11 manier.
quote:
Nou maak je me bang. Welke versie van Europe hebben we nog niet gehoord?quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ga luisteren hè, ik kijk gewoon achteraf naar de playlistquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ga luisteren hè, ik kijk gewoon achteraf naar de playlist
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou maak je me bang. Welke versie van Europe hebben we nog niet gehoord?
Nou, dan moet ik wel luisteren hè?quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ga luisteren hè, ik kijk gewoon achteraf naar de playlist
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik wel luisteren hè?Ik hoef die avond niet te oefenen, dus in principe ben ik thuis en schakel ik in.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:10 schreef livelink het volgende:
Heeft BasEnAad ooit wel een show van DJVout meegemaakt? Zouden we hem moeten waarschuwen?
Wat is er aan de hand??quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:10 schreef livelink het volgende:
Heeft BasEnAad ooit wel een show van DJVout meegemaakt? Zouden we hem moeten waarschuwen?
Volgens mij staat er al een disclaimer in de OP en ook op de website waarop we uitzenden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:10 schreef livelink het volgende:
quote:Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al een disclaimer in de OP en ook op de website waarop we uitzenden.
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:14 schreef just me het volgende:
eigenlijk vind ik dit een zeiknummer
Eigenlijk is dat ook gewoon zo.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:14 schreef just me het volgende:
Eigenlijk heb je eigenlijk helemaal gelijkquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:14 schreef just me het volgende:
goed om te horenquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat ook gewoon zo.
Melting bouwt dit soort plaspauzes bewust inquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:14 schreef just me het volgende:
Verzoekje: soepquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:15 schreef Melting het volgende:
Ik heb al een paar nummers gezien voor de 18e.
Ik zorg in ieder geval dat ik genoeg bier in huis heb.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting bouwt dit soort plaspauzes bewust in
quote:
Golden power? (Of hoe heet de Red Bull van de Aldi ook alweer?)quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:16 schreef just me het volgende:
Ik ga wel voor de power of een drankje
Golden Showerquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Golden power? (Of hoe heet de Red Bull van de Aldi ook alweer?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:19 schreef Symphonic het volgende:
En met Tina ga ik afsluiten.
Dank Melting![]()
Fijne avond nog![]()
En niet vergeten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welterusten jullie en een goede nacht
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dank Melting![]()
Fijne avond nog![]()
En niet vergeten:Ik geef de boodschap door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting bouwt dit soort plaspauzes bewust in
Dank Melting![]()
Fijne avond nog![]()
En niet vergeten:Slaap lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank Melting![]()
Fijne avond nog![]()
En niet vergeten:Welterusten. Alle soep-opmerkingen voor DJVout negeer ik bewust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten. Alle soep-opmerkingen voor DJVout negeer ik bewust.
Hij heeft er al op gereageerdquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Ik geef ook niets door. Als hij het niet leest, heeft ie pech gehad.
Oh.....quote:
Ik hoorde gelijk die stem, die man.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hoorde ik er nou echt niet in.
Dat heb ik nou met bitchquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb al niet veel met rap, maar ik heb een groeiende allergie voor nummers waar het N-woord in voorkomt. Nummer die, als ik ze hardop meezing, ervoor zorgen dat ik voor "racist" word uitgemaakt.
Ik zou willen dat Spotify een N-filter had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |