Nee, juist niet.quote:
C&A koop ik meestal mijn broeken, simpelweg omdat die mij het beste zitten.quote:
c&a zijn opzich prima broeken maar vast niet kwalitatief de bestequote:Op zaterdag 4 september 2021 21:18 schreef hartloper het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
[..]
C&A koop ik meestal mijn broeken, simpelweg omdat die mij het beste zitten.
Broek die ik koop kost gemiddeld 40 euro
Nee niks in mijn achterzak.quote:
Eigenlijk voor 1 seizoen koop ik ze meestal in.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:20 schreef mschol het volgende:
c&a zijn opzich prima broeken maar vast niet kwalitatief de beste
hoelang draag je ze voor ze gaten vertonen? 3/4 maanden?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:21 schreef hartloper het volgende:
[..]
Nee niks in mijn achterzak.
[..]
Eigenlijk voor 1 seizoen koop ik ze meestal in.
Maar slijtage treedt vaak al veel sneller op.
Zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
hoelang draag je ze voor ze gaten vertonen? 3/4 maanden?
Ook C&A.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
bij mij gaan ze echt veel langer mee.
Dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
wellicht is manier van aantrekken van invloed?
Ik heb het ook bij duurdere broeken gehad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:30 schreef lyolyrc het volgende:
Betere broeken kopen is hier de oplossing. Geef iets meer uit en kijk of je broeken in de uitverkoop kunt halen. Kortingen van 50% zijn dan vaak wel mogelijk, waardoor je gemakkelijk broeken uit een hoger segment kunt aanschaffen.
c&a de regular fit van the denim (volgens mij gewoon huismerk..)quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:30 schreef hartloper het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.
[..]
Ook C&A.
Welke koop je dan?
Jog Demin?
Geld is geen probleem. Maar niet om ieder jaar 1000 euro aan spijkerbroeken en 500 euro aan polo's uit te geven.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:49 schreef valentijn101 het volgende:
Mocht een merk jeans voor weinig zoeken dan is de kringloop ideaal.
20 euro model @mschol is dat geloof ikquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:51 schreef mschol het volgende:
c&a de regular fit van the denim (volgens mij gewoon huismerk..)
Bij de meeste kringlopen hier in de buurt kost een jeans tussen de ¤2,- en ¤7,50 dan kun je een flinke voorraad in slaan. En wassen kunnen ze best goed tegen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:52 schreef hartloper het volgende:
[..]
Geld is geen probleem. Maar niet om ieder jaar 1000 euro aan spijkerbroeken en 500 euro aan polo's uit te geven.
Ik moet iedere dag mijn kleren wassen ivm mijn beroep, en het is zonde om die dure broeken continue te wassen en dan bv ieder jaar die dure merken te kopen.
Nee joh, ga niet in tweedehandse kleren lopen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:55 schreef valentijn101 het volgende:
Bij de meeste kringlopen hier in de buurt kost een jeans tussen de ¤2,- en ¤7,50 dan kun je een flinke voorraad in slaan
ik heb ze nooit voor 20 gezien, maar goedquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:53 schreef hartloper het volgende:
[..]
20 euro model @:mschol is dat geloof ik
geen idee, passen is de enige manierquote:Denk je dat die jog demin beter zit qua vorm dan een gewone spijkerbroek, en daardoor minder slijtage zal zijn?
vergis je niet, kringlopen hebben vaak ook afgekeurde partijen liggen.. aantal jaren terug een timberland pro winterjas vandaan gehaald, die gloednieuw wasquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:56 schreef hartloper het volgende:
[..]
Nee joh, ga niet in tweedehandse kleren lopen.
Ik werk onder andere met zwervers maar ben geen zwervers
Ik zag er vandaag een boel voor 19,95 euro in de rekken hangen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:58 schreef mschol het volgende:
ik heb ze nooit voor 20 gezien, maar goed
Katoen is wel een stuk minder stevig dan jog denim denk ik, daar zit toch wat van spijker inquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:58 schreef mschol het volgende:
k heb wel dunnere katoenen broeken gehad
Ik ook wel, maar niet te los. Dan heb je een zak onder de anus bungelen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:58 schreef mschol het volgende:
ik koiop mijn broeken altijd zo dat ze wat losser zitten)
Ik bedoelde dat je in de uitverkoop vaak wel broeken kunt kopen die oorspronkelijk bijvoorbeeld ¤ 100 kostten, maar dan voor ¤ 50 weggaan. Als zo'n broek dan wel beduidend langer meegaat dan de broeken van ¤ 40 die je nu koopt, kan het je op termijn geld besparen. Verder is het wel begrijpelijk dat je je kledingbudget binnen de perken wilt houden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:31 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij duurdere broeken gehad.
Duurde dan wel iets langer moet ik zeggen.
Maar C&A kies ik niet zo zeer omdat ik een duurdere broek niet kan betalen, maar eigenlijk moet ik dagelijks mijn broeken wassen ivm mijn werk. En daarom koop ik ook ieder jaar een 10 a 15 nieuwe broeken.
Maar kan moeilijk voor 800 a 1000 euro broeken kopen![]()
Ja, aldus mijn vrouwquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:26 schreef lyolyrc het volgende:
og een vraag: was je je broeken binnenstebuiten? Dat helpt ook om ze langer mooi te houden.
Aan een jeans zie je niet dat ‘ie 2ehands isquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:56 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ah, dat is natuurlijk wel een puntje, dat vele wassen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:52 schreef hartloper het volgende:
[..]
Geld is geen probleem. Maar niet om ieder jaar 1000 euro aan spijkerbroeken en 500 euro aan polo's uit te geven.
Ik moet iedere dag mijn kleren wassen ivm mijn beroep, en het is zonde om die dure broeken continue te wassen en dan bv ieder jaar die dure merken te kopen.
Jij bent niet meerdere zwervers?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:56 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 5 september 2021 00:03 schreef Sodemieters het volgende:
Ah, dat is natuurlijk wel een puntje, dat vele wassen.
En dus ook hoe je ze wast.quote:
Dat dacht ik vroeger als arme student ook altijd, omdat ik toen ook goedkope broeken kocht. Maar nu ik wat meer te besteden heb, ben ik er achter gekomen dat dat bij de duurdere jeans niet zo is. Die kan ik een hele week aan hebben voordat ze ruimer beginnen te worden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:02 schreef hartloper het volgende:
Ik denk altijd maar zo ... als je een spijkerbroek paar uur aan hebt zit ze losser.
Dus ook sterk @Sodemietersquote:
Maar dat is nu juist het punt. Ze slijten ook minder hard. Ik verbruik ook veel broeken, omdat ik dagelijks bijna alles (kinderen naar school en naar kantoor, boodschappen) met de fiets doe. Minstens 80km per week, meestal meer. Dus altijd slijtage op de zitbotten en in het kruis. Duurdere broeken zijn dan wel twee keer zo duur, maar blijven ook (bij mij) minstens twee keer zo lang mooi. Uiteindelijk dus wel rendabel.quote:Op zondag 5 september 2021 13:14 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dus ook sterk @:sodemieters
@:knoopie ik geloof je graag, maar omdat ik zoveel broeken per jaar verslijt is dat niet echt een optie. Heb btw prive wel 1 van Diesel, dus ik herken je verhaal inderdaad wel.
Waarom laat je iedere keer het deel weg waarin ik aangeef dat het belangrijk is hoe je ze wast?quote:
overwegen waard voor volgend jaarquote:Op zondag 5 september 2021 13:20 schreef knoopie het volgende:
Maar dat is nu juist het punt. Ze slijten ook minder hard. Ik verbruik ook veel broeken, omdat ik dagelijks bijna alles (kinderen naar school en naar kantoor, boodschappen) met de fiets doe. Minstens 80km per week, meestal meer. Dus altijd slijtage op de zitbotten en in het kruis. Duurdere broeken zijn dan wel twee keer zo duur, maar blijven ook (bij mij) minstens twee keer zo lang mooi. Uiteindelijk dus wel rendabel.
Binnenste buiten zonder wasverzachter zegt de vrouwquote:Op zondag 5 september 2021 14:13 schreef Sodemieters het volgende:
Waarom laat je iedere keer het deel weg waarin ik aangeef dat het belangrijk is hoe je ze wast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |