Ik weet niet eens onder welke naam je speelt.quote:
Frassquote:Op maandag 13 september 2021 17:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens onder welke naam je speelt.
Hij scoorde niet eensquote:Op maandag 13 september 2021 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Frass
Bekend van de volgende actie:
[ afbeelding ]
Oh, ik had ook nooit geraden dat het Frozen-assassin was.quote:Op maandag 13 september 2021 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Frass
Bekend van de volgende actie:
[ afbeelding ]
Raar, je ziet toch dat hij op het laatst bevriestquote:Op maandag 13 september 2021 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, ik had ook nooit geraden dat het Frozen-assassin was.
quote:Op maandag 13 september 2021 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar, je ziet toch dat hij op het laatst bevriest
Hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier laat @Oriente zijn man lopen (mij) om vervolgens kritiek te hebben op Waz dat de goal valt![]()
quote:Op maandag 13 september 2021 21:59 schreef GGMM het volgende:
Hij dekt jou liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier laat @:oriente zijn man lopen (mij) om vervolgens kritiek te hebben op Waz dat de goal valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een mooie goal zeg
@scrupuleus check deze
quote:Op maandag 13 september 2021 22:01 schreef GGMM het volgende:
Dacht je ook aan scoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een mooie goal zeg
@:scrupuleus check deze
Zo ja dan een briljantje!![]()
quote:Op maandag 13 september 2021 22:01 schreef GGMM het volgende:
Hier had de keeper zich wel wat beter kunnen positionerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een mooie goal zeg
@:scrupuleus check dezeGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=K9ygBr3cL8Aquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.circus @FireFox1 @3rr0r![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste goal van de avondheerlijk @Dj_Day-V
@FireFox1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice
ALTIJD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |