quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef GGMM het volgende:
Hey dit was niet eens 100% mijn schuld want het was 3v1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
@:oriente
Waar wilde jij precies credits voor hebben dan? Je mislukte pass?
Waz zet met een snelle reactie jouw beroerde pass recht.
MooiGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r de enige reden waarom dit bijna misging is omdat jij hier komt binnenstormen als een kip zonder kop
Geef eens rugdekking in zo'n situatie, wanneer leer je dat nou eens
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Waz zet met een snelle reactie jouw beroerde pass recht.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik blokkeer Frenkie toch zodat je een open goal hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Waz zet met een snelle reactie jouw beroerde pass recht.
Ho ho ho doe eens rustig en kalm!!quote:
Die liep naar bovenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Ik blokkeer Frenkie toch zodat je een open goal hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Frozen-assassin
Mooie beweging
Jammer dat @Coco je de goal niet gunde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice prima bal maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 @ChevyCaprice
In m'n hoofd was dit een hele mooie beweging, maar ik zie nu eigenlijk een stuk beter dat @ChevyCaprice gewoon een domme beweging naar boven maakt. (Je zag wel dat ik daar al stond toch?)
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:06 schreef GGMM het volgende:
Klopt maar ik verwachtte dat Frenkie die bal naar Frass ging passen. Blijkbaar was die slimmer dan datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1 @:chevycaprice
In m'n hoofd was dit een hele mooie beweging, maar ik zie nu eigenlijk een stuk beter dat @:chevycaprice gewoon een domme beweging naar boven maakt. (Je zag wel dat ik daar al stond toch?)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
GGMM dekt lijn tussen mij en Frenkie al dus je had geen reden om naar boven te lopen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt maar ik verwachtte dat Frenkie die bal naar Frass ging passen. Blijkbaar was die slimmer dan dat
Ja, maar daar stond ik dus alquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt maar ik verwachtte dat Frenkie die bal naar Frass ging passen. Blijkbaar was die slimmer dan dat
Als ik was blijven staan was die bal vlak langs GM gegaan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GGMM dekt lijn tussen mij en Frenkie al dus je had geen reden om naar boven te lopen.
Nee joh Frass stond veel te diep die bal had ik nog wel gehadquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik was blijven staan was die bal vlak langs GM gegaan.
Als ik de piero er even bij pak dan weet ik dat nog niet zo zekerquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh Frass stond veel te diep die bal had ik nog wel gehad
Ja ik had de richting wel gezien hoorquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik de piero er even bij pak dan weet ik dat nog niet zo zeker
[ afbeelding ]
Nou ja zit er verder vanaf dan Frozenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had de richting wel gezien hoor
Maar je toch hoe dichtbij ik ben bij die lijn
Ja maar die bal neemt in snelheid af nadat hij geschoten wordtquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja zit er verder vanaf dan Frozen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=cTbzUEx7YrAquote:
Rambo maar geskipt omdat je toch binnen 2 minuten af bent zie ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |