SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2021 00:13 schreef GGMM het volgende:
Jezus wat domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:51 schreef GGMM het volgende:
@:firefox1 kan er ook wat vanDit was 'lag'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 00:13 schreef GGMM het volgende:
Wel fijn, die rugdekking van Jos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inzicht kan je niet lerenquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel fijn, die rugdekking van Jos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog even een foutje van mij
Voor wat het waard is, ik had verwacht dat jos die bal zou schieten en dit door mijn schot een ROCKET SHOT zou opleveren.
Helaas koos jos ervoor om naar rechts te lopen, wat natuurlijk ook een logische keuze was![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:51 schreef GGMM het volgende:
@:firefox1 kan er ook wat vanAch, ik bak er al weken helemaal niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Kan gebeuren maat, zo'n periode hebben we allemaal wel eensquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, ik bak er al weken helemaal niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
Je had beter Toto kunnen blocken, dan had Jos de weg vrij om de bal weg te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog even een foutje van mij
Voor wat het waard is, ik had verwacht dat jos die bal zou schieten en dit door mijn schot een ROCKET SHOT zou opleveren.
Helaas koos jos ervoor om naar rechts te lopen, wat natuurlijk ook een logische keuze wasGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
“Weken”quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, ik bak er al weken helemaal niks van
Blijkbaar had Jos die intentie nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je had beter Toto kunnen blocken, dan had Jos de weg vrij om de bal weg te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot slot nog even de misser van @Oriente![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=ifrMtWE5b90quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=mPJwor9xa_cquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie
Sneu voor je dat je weer als eerste af was maatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 6 september 2021 23:51 schreef Oriente het volgende:
@:Chevycaprice heb jij een gifje van die goal van mij waarbij je zei 'nog nooit gezien'?
quote:Op maandag 6 september 2021 23:51 schreef Oriente het volgende:
@:Chevycaprice heb jij een gifje van die goal van mij waarbij je zei 'nog nooit gezien'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |