Woon ik in Zaltbommel?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Geloof ik niet, je heet toch niet Herman
Das een anderequote:Op vrijdag 3 september 2021 17:11 schreef drakin het volgende:
Deze![]()
https://www.highlandparkw(...)riant=21802268098665
Mijn Schotland reisjes was ook wel bij Whiskey brouwerijen. Ik drink het zelf niet meer maar een mooie Talisker ging er wel in.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Glenfiddich special reserve 12 jaar gerijpt
Dan ben je wat dom wat whiskey betreftquote:
Die lijkt me wel watquote:
In de hemel toch ?quote:
O echt niet, dan wordt het wel spannend. ALs je het recept volgt kan er weinig mis gaan denk ik.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb heb nog nooit gehaktballen gemaakt. Dat kan ik niet dus een poging wagen
Al meer dan 15 jaar ofzo.quote:
Dat denk ik ook, gehaktballen donderen uit elkaar of ik plet ze maarquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet, dan wordt het wel spannend. ALs je het recept volgt kan er weinig mis gaan denk ik.
O dat heb ik nog nooit mee gemaakt, goed mengen en stevig draaien.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, gehaktballen donderen uit elkaar of ik plet ze maar
Eitje erdoor, beetje paneermeel en dan lekker kruidenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajajajajaquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik nog nooit mee gemaakt, goed mengen en stevig draaien.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:30 schreef drakin het volgende:
@:Gast_Op_Afstand_GOA zelfs reclame voor morgen in het donatiedingesbalkje
Door een ei en wat paneermeel toe te voegen bindt de gehaktbal beter.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eitje erdoor, beetje paneermeel en dan lekker kruiden
Doe ik altijdquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door een ei en wat paneermeel toe te voegen bid de gehaktbal beter.
Ja dat zit ook in het Librije recept. Maar ik liet meestal de gehakt ballen aan mijn moeder overquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eitje erdoor, beetje paneermeel en dan lekker kruiden
Ik zou niet eens weten hoe het anders moet, zo leerde ik het van mijn moeder.quote:
Dan leer je het nooit. En hoe meer je het zelf maakt, hoe lekkerder ze wordenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zit ook in het Librije recept. Maar ik liet meestal de gehakt ballen aan mijn moeder over
Ja maar ja maar die ballen vielen uit elkaarquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe het anders moet, zo leerde ik het van mijn moeder.
Wees gegroet of het onze vaderquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door een ei en wat paneermeel toe te voegen bid de gehaktbal beter.
Me 2quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe het anders moet, zo leerde ik het van mijn moeder.
Oh dat is hetquote:
De Drie-eendheidquote:
Je kan ze ook nog even in de koelkast leggen ipv gelijk in de pan. Dan koelen ze weer af en de ingrediënten hebben de tijd om in het vlees te trekken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ja maar die ballen vielen uit elkaar
We hadden dezelfde moeder?quote:
Ja volgens SBE moet je de gehaktbal bidden. Ik zelf heb dat nog nooit gedaan maar je kan het proberenquote:
Ik denk zelf erover om mee te doen, maar ik weet nu al dat ik compleet van de wereld ga. Ik slaap er een nachtje overquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk ook mee morgen?
Ligt er aan hoe laat t begint..quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk ook mee morgen?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk zelf erover om mee te doen, maar ik weet nu al dat ik compleet van de wereld ga. Ik slaap er een nachtje over
Denk t nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden dezelfde moeder?
Ja dat staat ook in het recept. Ik doe wel een verslag hier morgenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ze ook nog even in de koelkast leggen ipv gelijk in de pan. Dan koelen ze weer af en de ingrediënten hebben de tijd om in het vlees te trekken.
Ergens rond half negen ofzo./.. en dan nog mixen..., komt allemaal niet zo nauw.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat t begint..
Oeps.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens SBE moet je de gehaktbal bidden. Ik zelf heb dat nog nooit gedaan maar je kan het proberen
Mag ook zonder drankje toch.. weet niet of ik mix drankjes in huis hebquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ergens rond half negen ofzo./.. en dan nog mixen..., komt allemaal niet zo nauw.
Niemand weerhoud je van later of eerder instappen
Moet ik nog even naar de dranken winkel voor gedoe. Dit gaat foutquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon doenGezellig!
Tuurlijk mag dat... maar je kunt morgen de hele dag nog shoppen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag ook zonder drankje toch.. weet niet of ik mix drankjes in huis heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |