1 fles wodka per maand, ben je alcoholist ?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Maximale kostprijs ingrediënten ą 10 euro per week / ą 5 euro per Coctail (vergeet niet, daar ga je van over houden voor andere lekkere dingen)
Ja, je koopt de basisdingen wel in de eerste week, maar uiteindelijk maak je 2 cocktails per week ongeveer.
Ik verwacht met 1 fles Vodka echt de hele maand te kunnen doen en die was het duurst. Ik heb dan wel de fles van ¤41,99 in de winkel laten staan en ben voor 1 van ¤ 16,99 gegaan
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef MCH het volgende:
[..]
1 fles wodka per maand, ben je alcoholist ?
Je denkt dat die fles leeg gaat?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef MCH het volgende:
[..]
1 fles wodka per maand, ben je alcoholist ?
Ik in een weekendje, maar ik ben geen alcoholistquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik tank er geen fles sterke drank per maand door heen hoor
Het recept van Librije een sterren restaurant.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Heb er nog niet van gehoord
Ik had al even gegoogled, lijken mij wel heel lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het recept van Librije een sterren restaurant.
1000 euro aan bierquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:59 schreef MCH het volgende:
Moet wel bekennen, denk dat er hier afhankelijk van evenementen wel soms 1000 euro per maand aan bier wordt uitgegeven
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
1000 euro aan bier![]()
Ben je alcoholist ofzo?
Lukt hierquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ook zonder kunt, en doordeweeks niet drinkt, dan ben je geen alcoholist, imho
Ja ik heb heb nog nooit gehaktballen gemaakt. Dat kan ik niet dus een poging wagenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had al even gegoogled, lijken mij wel heel lekker
Maar dan is in een weekend een fles sterk er doorheen knallen wel fors hoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ook zonder kunt, en doordeweeks niet drinkt, dan ben je geen alcoholist, imho
Wisten we ook alquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb heb nog nooit gehaktballen gemaakt. Dat kan ik niet dus een poging wagen
Ik heb meer dan 20 jaar geen vodka gehad, telt dat ook?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wentquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar dan is in een weekend een fles sterk er doorheen knallen wel fors hoor
Het vrouwtje drinkt ook bier dus het mag door tweequote:Op vrijdag 3 september 2021 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
1000 euro aan bier![]()
Ben je alcoholist ofzo?
lekker simpel welquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had al even gegoogled, lijken mij wel heel lekker
Oh ja, mijn hamburgers zijn wel llegendarischquote:
Had ik ook al minstens 10 jaar niet, tot ik vorig jaar even gestopt ben met whiskeyquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 20 jaar geen vodka gehad, telt dat ook?
Het vrouwtje.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Het vrouwtje drinkt ook bier dus het mag door twee
Wanneer kan ik komen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, mijn hamburgers zijn wel llegendarisch
Ja precies dat moet ik wel kunnenquote:
Ik heb wel whiskey in huisquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:03 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik ook al minstens 10 jaar niet, tot ik vorig jaar even gestopt ben met whiskey
Welke?quote:
Ben jij nog wel eens bezopenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En vodka merk je pas de volgende ochtend
Glenfiddich special reserve 12 jaar gerijptquote:
Lockdown struggles ?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:03 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik ook al minstens 10 jaar niet, tot ik vorig jaar even gestopt ben met whiskey
Klinkt als een Mitra aanbiedingquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Glenfiddich special reserve 12 jaar gerijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |