Woon ik in Zaltbommel?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Geloof ik niet, je heet toch niet Herman
Das een anderequote:Op vrijdag 3 september 2021 17:11 schreef drakin het volgende:
Deze![]()
https://www.highlandparkw(...)riant=21802268098665
Mijn Schotland reisjes was ook wel bij Whiskey brouwerijen. Ik drink het zelf niet meer maar een mooie Talisker ging er wel in.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Glenfiddich special reserve 12 jaar gerijpt
Dan ben je wat dom wat whiskey betreftquote:
Die lijkt me wel watquote:
In de hemel toch ?quote:
O echt niet, dan wordt het wel spannend. ALs je het recept volgt kan er weinig mis gaan denk ik.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb heb nog nooit gehaktballen gemaakt. Dat kan ik niet dus een poging wagen
Al meer dan 15 jaar ofzo.quote:
Dat denk ik ook, gehaktballen donderen uit elkaar of ik plet ze maarquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet, dan wordt het wel spannend. ALs je het recept volgt kan er weinig mis gaan denk ik.
O dat heb ik nog nooit mee gemaakt, goed mengen en stevig draaien.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, gehaktballen donderen uit elkaar of ik plet ze maar
Eitje erdoor, beetje paneermeel en dan lekker kruidenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajajajajaquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik nog nooit mee gemaakt, goed mengen en stevig draaien.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:30 schreef drakin het volgende:
@:Gast_Op_Afstand_GOA zelfs reclame voor morgen in het donatiedingesbalkje
Door een ei en wat paneermeel toe te voegen bindt de gehaktbal beter.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eitje erdoor, beetje paneermeel en dan lekker kruiden
Doe ik altijdquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door een ei en wat paneermeel toe te voegen bid de gehaktbal beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |