Beetje raar dat hij dan gewoon hetzelfde topic nog een keer kan openen en dat blijft wel staan:quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een college vraagt je meermaals om et onderbouwing te komen die verder gaat dan wat geknutselde twitterfilmpjes. Dat gebeurt niet en je trekt het topic alleen maar verder richting BNW.
Dat is niet raar want het topic is onterecht gesloten. Wat raar is, is dat de mods vervolgens niet meer reageren op zeer terechte vragen en opmerkingen hier.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij dan gewoon hetzelfde topic nog een keer kan openen en dat blijft wel staan:
COR / Waterford Ierland 99% gevaccineerd - nu grootste Covid-uitbraak land
Ik heb het je al uitgelegd. Het is hier geen BNW en als je ondanks herhaaldelijke vermaningen komt met allerhande knipsels en dubieuze filmpjes dan gaat het te veel die kant op. Jij bent het daar niet mee eens, dat is prima maar toch echt wat anders.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is niet raar want het topic is onterecht gesloten. Wat raar is, is dat de mods vervolgens niet meer reageren op zeer terechte vragen en opmerkingen hier.
Maar misschien kun jij in tegenstelling tot de mods hier uitleggen waarom het topic dan dicht zou moeten.
We zijn in een goede bui vandaag.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij dan gewoon hetzelfde topic nog een keer kan openen en dat blijft wel staan:
COR / Waterford Ierland 99% gevaccineerd - nu grootste Covid-uitbraak land
Er stonden geen filmpjes in de OP en er is werkelijk niets BNW aan het artikel van de Irish Times waar het topic over ging. En als je problemen had met dat filmpje dan had je die post kunnen verwijderen ipv het hele topic. Toch ?quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb het je al uitgelegd. Het is hier geen BNW en als je ondanks herhaaldelijke vermaningen komt met allerhande knipsels en dubieuze filmpjes dan gaat het te veel die kant op. Jij bent het daar niet mee eens, dat is prima maar toch echt wat anders.
Alles kan, een collega kiest er in dit geval voor om het met een opmerking af te doen. Alleen vervolgens gaat de TS nog twee keer door en helpt zn eigen topic om zeep. Ik blijf niet dweilen met de kraan open.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Er stonden geen filmpjes in de OP. En als je problemen had met dat filmpje dan had je die post kunnen verwijderen ipv het hele topic. Toch ?
Was naar mijn mening beter geweest.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alles kan, een collega kiest er in dit geval voor om het met een opmerking af te doen. Alleen vervolgens gaat de TS nog twee keer door en helpt zn eigen topic om zeep. Ik blijf niet dweilen met de kraan open.
Maar aangezien de situatie inmiddels opgelost is en jij hier verder ook geen partij in bent ga ik nu weer van mijn avond genieten. Ik kan je hetzelfde aanraden![]()
Ik overleg hem even.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Linkdump met een enkel dubieus filmpje:
COR / Volle stadions zijn geen superspreader-evenementen geweest
COR / Nieuwe varianten/mutaties virus #2quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:38 schreef Starhopper het volgende:
Weet iemand waar het reeksje over mutaties gebleven is?
Dankjewelquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:57 schreef Momo het volgende:
[..]
COR / Nieuwe varianten/mutaties virus #2
Inmiddels genoeg TR's gezet voor deze gebruiker. Ook al meermaals gevraagd aan de mods om de betreffende user daarop aan te spreken. Blijkbaar niet gebeurt (of het kwam niet binnen). Aangezien ik er ook nooit wat van hoor probeer ik het nogmaals hier.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik ben altijd blij dat jij precies weet hoe het zit. Kan me voorstellen dat jij daar zelf weinig ervaring mee hebt, want met zo'n attitude zul je inderdaad maar weinig mensen spreken. Ik zou ook snel aan de overkant gaan lopen als ik je aan zie komen.
Ik heb de post in kwestie gewijzigd. Bedankt voor de meldingquote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:01 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Inmiddels genoeg TR's gezet voor deze gebruiker. Ook al meermaals gevraagd aan de mods om de betreffende user daarop aan te spreken. Blijkbaar niet gebeurt (of het kwam niet binnen). Aangezien ik er ook nooit wat van hoor probeer ik het nogmaals hier.
Deze user gaat ook dagelijks keihard door, stelt veel vragen, doet niets met het antwoord en is een dag later weer hetzelfde riedeltje aan het uitvoeren. Krijg toch sterk het idee dat meneer dat niet uit alleen maar uit vrije wil doet en er een agenda op nahoudt.,quote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:01 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Inmiddels genoeg TR's gezet voor deze gebruiker. Ook al meermaals gevraagd aan de mods om de betreffende user daarop aan te spreken. Blijkbaar niet gebeurt (of het kwam niet binnen). Aangezien ik er ook nooit wat van hoor probeer ik het nogmaals hier.
Daar hebben we het juist over. Constant blijkt het een ander verhaal te zijn en hij gaat er gewoon mee door, ondanks de vele keren dat zijn conclusie vals is.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:38 schreef Starhopper het volgende:
Willen jullie eens kijken naar de topicdiarree van Probably_on_pcp ?
Ooh sorry, dat wist ik niet. Heb niet naar eerdere berichten in FB gekekenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar hebben we het juist over. Constant blijkt het een ander verhaal te zijn en hij gaat er gewoon mee door, ondanks de vele keren dat zijn conclusie vals is.
Het is geen kritiek.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh sorry, dat wist ik niet. Heb niet naar eerdere berichten in FB gekeken
quote:
De post die je quote van Direstraits ging alleen niet over PCP; dat ging om een andere user. Direstraits had het over Bloodymary. Dus het ging hier (nog) niet over PCPquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar hebben we het juist over. Constant blijkt het een ander verhaal te zijn en hij gaat er gewoon mee door, ondanks de vele keren dat zijn conclusie vals is.
Mijn excuses, mijn conclusies zijn ook niet altijd goed blijkbaar.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De post die je quote van Direstraits ging alleen niet over PCP; dat ging om een andere user. Direstraits had het over Bloodymary. Dus het ging hier (nog) niet over PCP
Heb je een link naar 1 van deze topics dan? Ik kan ze zo niet vinden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:44 schreef miss_sly het volgende:
Er is een Amerika-topic en volgens mij al een eerder Florida-topic. Doe het daar maar in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |