Je zit in FB va COR.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:44 schreef Bocaj het volgende:
Zeg mensen, kunnen we alvast een ingang Influenza maken?
Want ik verwacht een pandemie op Griep gebied!
Van Dissel zegt het zelf... "Griep is géén GRAP!"
'Griep is geen grap', zegt Jaap van Dissel. Ook mantelzorgers, familie en zorgverleners van mensen in risicogroep moeten volgens RIVM-directeur griepprik halen. Helaas wel premium, maar de strekking mag duidelijk zijn lijkt mij!
Ik stel FLU voor. Of PAN.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:44 schreef Bocaj het volgende:
Zeg mensen, kunnen we alvast een ingang Influenza maken?
Want ik verwacht een pandemie op Griep gebied!
Van Dissel zegt het zelf... "Griep is géén GRAP!"
'Griep is geen grap', zegt Jaap van Dissel. Ook mantelzorgers, familie en zorgverleners van mensen in risicogroep moeten volgens RIVM-directeur griepprik halen. Helaas wel premium, maar de strekking mag duidelijk zijn lijkt mij!
Ik nomineer jou als mod van FLUquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik stel FLU voor. Of PAN.
Houdt het dan nooit op?
Geen video's van YouTube/Facebook whatever van een vage bron met "de waarheid over vaccins/covid". Plaats desnoods een link naar een onderzoek.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:15 schreef Jappie het volgende:
Ik mis een tweetal posts van hedenochtend, worden er hier tegenwoordig zonder waarschuwing posts weggehaald zonder duidelijke onderbouwing ?
Wat is dat nou voor raars,het waren gewoon video's met betrekking tot ervaringen van gevaccineerden. Zijn niet geflagged nog op youtube nog op facebook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen video's van YouTube/Facebook whatever van een vage bron met "de waarheid over vaccins/covid". Plaats desnoods een link naar een onderzoek.
Het was gewoon een dump van een Facebook video.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor raars,het waren gewoon video's met betrekking tot ervaringen van gevaccineerden. Zijn niet geflagged nog op youtube nog op facebook.
De reden waarom ik het wilde delen was omdat ik vind dat mensen recht op informatie hebben. Wat ze er verder mee doen is aan hunzelf.
Maar goed kennelijk is fok fok niet meer het zij zo had het alleen wel zo netjes gevonden als mij dit als poster zou zijn gemeldt.
Het ene was nb een reactie op een post van een ander en het 2e was een toevoeging aan die oospronkelijke reactie als aparte post.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was gewoon een dump van een Facebook video.
Kom op zeg.
Een college vraagt je meermaals om et onderbouwing te komen die verder gaat dan wat geknutselde twitterfilmpjes. Dat gebeurt niet en je trekt het topic alleen maar verder richting BNW.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dit topic is gesloten omdat de bron niet goed zou zijn. De Irish Times is gewoon een normale bron, dus wat is precies het probleem?
COR / Waterford Ierland 99% gevaccineerd, nu grootste Covid-uitbraak in land
Waar heb je het over? Er staat geen geknutseld Twitter filmpje in de OPquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een college vraagt je meermaals om et onderbouwing te komen die verder gaat dan wat geknutselde twitterfilmpjes. Dat gebeurt niet en je trekt het topic alleen maar verder richting BNW.
Er is niets mis met de bron, dat mensen slecht overweg kunnen met TS en daarom gaan lopen zuigen lijkt me geen valide reden om het topic dan maar te sluiten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:05 schreef trein2000 het volgende:
Ja dit heeft geen zin zo. TS is meermaals vermaand om met fatsoenlijke bronnen te komen maar weigert dat.
Beetje raar dat hij dan gewoon hetzelfde topic nog een keer kan openen en dat blijft wel staan:quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een college vraagt je meermaals om et onderbouwing te komen die verder gaat dan wat geknutselde twitterfilmpjes. Dat gebeurt niet en je trekt het topic alleen maar verder richting BNW.
Dat is niet raar want het topic is onterecht gesloten. Wat raar is, is dat de mods vervolgens niet meer reageren op zeer terechte vragen en opmerkingen hier.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij dan gewoon hetzelfde topic nog een keer kan openen en dat blijft wel staan:
COR / Waterford Ierland 99% gevaccineerd - nu grootste Covid-uitbraak land
Ik heb het je al uitgelegd. Het is hier geen BNW en als je ondanks herhaaldelijke vermaningen komt met allerhande knipsels en dubieuze filmpjes dan gaat het te veel die kant op. Jij bent het daar niet mee eens, dat is prima maar toch echt wat anders.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is niet raar want het topic is onterecht gesloten. Wat raar is, is dat de mods vervolgens niet meer reageren op zeer terechte vragen en opmerkingen hier.
Maar misschien kun jij in tegenstelling tot de mods hier uitleggen waarom het topic dan dicht zou moeten.
We zijn in een goede bui vandaag.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij dan gewoon hetzelfde topic nog een keer kan openen en dat blijft wel staan:
COR / Waterford Ierland 99% gevaccineerd - nu grootste Covid-uitbraak land
Er stonden geen filmpjes in de OP en er is werkelijk niets BNW aan het artikel van de Irish Times waar het topic over ging. En als je problemen had met dat filmpje dan had je die post kunnen verwijderen ipv het hele topic. Toch ?quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb het je al uitgelegd. Het is hier geen BNW en als je ondanks herhaaldelijke vermaningen komt met allerhande knipsels en dubieuze filmpjes dan gaat het te veel die kant op. Jij bent het daar niet mee eens, dat is prima maar toch echt wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |