Oh..ik zie dat topic nu pas..quote:Op donderdag 25 november 2021 17:45 schreef ThierryPicking het volgende:
Ik zie dat de main stream media het topic:
Had Cherry gelijk
Compleet gecensureerd heeft. Uiteraard zonder reden!1!11! Krijg ik wederom gelijk?
Maar de belhamel die het slot der censuur heeft gebruikt niet! Vaccin?quote:
Graag.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:19 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Maar de belhamel die het slot der censuur heeft gebruikt niet! Vaccin?
Neeeee geen boostertje, dat is zo 2021.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:03 schreef capricia het volgende:
Graag.Boostertje erbij zou lekker zijn.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:37 schreef zoost het volgende:
Helpt het vaccin tegen sterven aan corona?
[ afbeelding ]
Welja....quote:
Ik heb je topic niet gesloten Hansquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Welja....
Maargoed, we weten wel weer genoeg...
De waarheid doet pijn!
Ik zie het.. haha... (Sorry!)quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:33 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Ik heb je topic niet gesloten Hans
Probeer eens een normaal topic te openen met fatsoenlijke OP en TTquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zie het.. haha... (Sorry!)
Eigenlijk nog erger... Stiekem sluiten!
Wat voor praktijken zijn dat? Weet jij misschien waarom? @:capricia
quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Probeer eens een normaal topic te openen met fatsoenlijke OP en TT
Ja maakt dat uit? Probeer gewoon een duidelijk topic te maken dit is gewoon niet duidelijk wat je er nou mee wilt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]Was jij het dan die hem gesloten heeft?
Zeker maakt dat voor mij uit... (Ik kan dan een profiel vormen...) Hahaquote:
Ik had hem om dezelfde reden kunnen sluiten. Het is niet duidelijk wat je nou wil met dat topic. Ik kan wel een educated guess doen, dat je graag even wil benoemen dat moslims het probleem zijn? Maar goed, dat is een gok van mij.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zie het.. haha... (Sorry!)
Eigenlijk nog erger... Stiekem sluiten!
Wat voor praktijken zijn dat? Weet jij misschien waarom? @:capricia
Benoeming van het probleem... (Eindelijk)quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:07 schreef capricia het volgende:
Het is niet duidelijk wat je nou wil met dat topic.
Al talloze TR's gezet tegen deze user. Is alleen maar aan het zuigen en trollen met zogenaamde schijtlollige gifjes en persoonlijke aantijgingen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Direstraits = Hugo (confirmed?)
Deze post is weggehaald, blijf vooral TRs zetten. Persoonlijke aanvallen zijn niet ok.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Al talloze TR's gezet tegen deze user. Is alleen maar aan het zuigen en trollen met zogenaamde schijtlollige gifjes en persoonlijke aantijgingen.
Wordt hier nog tegen opgetreden of niet?
Ik wil niet aan symptoombestrijding doen. Sommige mensen zijn gewoon hardleers en leveren 0,0 constructieve bijdrage. Als ik dan geen enkele verbetering zie, waarom zou ik dan nog de moeite blijven doen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:35 schreef Momo het volgende:
Deze post is weggehaald, blijf vooral TRs zetten.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:35 schreef Momo het volgende:
Schijtlollige gifjes plaatsen wel weer mensen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |