Goede koffie is een serieuze zaak hoor!quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo één? Die een eigen Nespresso-apparaat op zijn bureau wil zetten omdat het voetvolk smerige koffie drinkt?
Toch zit er wel een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit soort posts![]()
Ik mag hopen dat dit weggemod gaat worden.
Precies! Laten we het gelijk goed aanpakken en iedereen met een BMI hoger dan 30 een eigen bijdrage van 500 per dag in het ziekenhuis te rekenen. En bij elk bezoek aan de McDonalds krijgen ze een additionele vettax. Natuurlijk ook niet te vergeten iemand die rookt een eigen bijdrage van 1000 euro per dag als diegene met longklachten opgenomen is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:36 schreef Nielsch het volgende:
Wordt het niet eens tijd om die achterlijke ongevaccineerde coronawappies die voor 90% van alle opnames in het ziekenhuis zorgen een behoorlijke eigen bijdrage van 1000 euro per dag in het ziekenhuis te rekenen? Schijtziek van al die lui.
Top, hoef ik niks extra te betalen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Precies! Laten we het gelijk goed aanpakken en iedereen met een BMI hoger dan 30 een eigen bijdrage van 500 per dag in het ziekenhuis te rekenen. En bij elk bezoek aan de McDonalds krijgen ze een additionele vettax. Natuurlijk ook niet te vergeten iemand die rookt een eigen bijdrage van 1000 euro per dag als diegene met longklachten opgenomen is.
Nu we toch bezig zijn, ik vind een extra belasting op minder dan 3 keer per week naar de sportschool ook wel een goed idee.
Dat de media het goed voor elkaar heeft om het wij/zij gevoel aan te wakkeren bedoel je?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toch zit er wel een kern van waarheid in.
AND HOT!quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Goede koffie is een serieuze zaak hoor!
[ afbeelding ]
Niet een eigen barista aan je bureau hebben staanquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Goede koffie is een serieuze zaak hoor!
[ afbeelding ]
Nee, maar wel dat de ziekenhuisopnames nagenoeg geheel van niet gevaccineerden zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:41 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat de media het goed voor elkaar heeft om het wij/zij gevoel aan te wakkeren bedoel je?
En in plaats dat sneu te vinden voor die mensen wil je ze opzadelen met een rekening van ¤1000 per dagquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat de ziekenhuisopnames grotendeels van niet gevaccineerden zijn.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En in plaats dat sneu te vinden voor die mensen wil je ze opzadelen met een rekening van ¤1000 per dag![]()
Echt abnormaal hoe onmenselijk mensen tegenwoordig denken.
Nee dat hoeft zeker niet. Ik ben helemaal niet voor betalen naar risico, ook niet voor roken, sporten etc. Maar het zou wel fijn zijn als er aan dat percentage nog wat gedaan kan worden. Vooral waar het om religieuze motieven gaat heb ik er een mening over. Maar dat kan ook zijn omdat ik een hekel aan religie heb. Ik vind het dan ook totaal niet sneu voor die mensen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En in plaats dat sneu te vinden voor die mensen wil je ze opzadelen met een rekening van ¤1000 per dag![]()
Echt abnormaal hoe onmenselijk mensen tegenwoordig denken.
En natuurlijk de rokers, obese mensen, sporters enz.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat de ziekenhuisopnames nagenoeg geheel van niet gevaccineerden zijn.
Ja heel sneu, echt, maar dat dit kan weten we toch al gewoon?quote:Volledig gevaccineerd raakt MS-patiënt Vera Temmerman op Rhodos toch besmet met de deltavariant.
Ja, maar die geven andere mensen en hele branches geen beperkingen. Daar gaat het om.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
En natuurlijk de rokers, obese mensen, sporters enz.
9 van de 10 is niet gevaccineerd van de corona patiënten, dat is gewoon een feit en ik neem ook meteen aan dat de gemiddelde leeftijd van die patiënten geen 25 is, maar hoe wil jij het oplossen dan, een vaccinatieplicht voor 50+?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die beperkingen worden dan ook door de overheid opgelegd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, maar die geven andere mensen en hele branches geen beperkingen. Daar gaat het om.
En daarom zouden ze zich maar verplicht moeten laten vaccineren of flink moeten betalen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, maar die geven andere mensen en hele branches geen beperkingen. Daar gaat het om.
Dat betalen was niet mijn mening. En verplicht vaccineren ook niet. Maar het zou wel goed zijn om die mensen op een of andere manier toch te kunnen stimuleren om het wel te doen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
En daarom zouden ze zich maar verplicht moeten laten vaccineren of flink moeten betalen.
Het moet niet gekker worden hier….
Een vaccinatieplicht?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
9 van de 10 is niet gevaccineerd van de corona patiënten, dat is gewoon een feit en ik neem ook meteen aan dat de gemiddelde leeftijd van die patiënten geen 25 is, maar hoe wil jij het oplossen dan, een vaccinatieplicht voor 50+?
Hoe harder je duwt, des te groter wordt de weerstand waar tegen je duwt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat betalen was niet mijn mening. En verplicht vaccineren ook niet. Maar het zou wel goed zijn om die mensen op een of andere manier toch te kunnen stimuleren om het wel te doen.
Dat mag ook, maar daar zitten dan wel beperkingen aan voor die groep. Nogmaals, het is ieders eigen keuze. Er komt vast wel weer een tijd dat het weer normaal wordt, maar dat kan nu nog eenmaal niet. Ik heb niet zoveel moeite met deze tussenstap als dan de evenementenbranche weer open kan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe harder je duwt, des te groter wordt de weerstand waar tegen je duwt.
Maar niet 9 van de 10 ongevaccineerden komen in het ziekenhuis, zelfs niet als ze een besmetting oplopen. Er zitten er zat in die groep die maar een gering risico lopen en voor zichzelf de afweging kunnen maken zich wel of niet te laten vaccineren.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
9 van de 10 is niet gevaccineerd van de corona patiënten, dat is gewoon een feit
Ik geloof echt niet dat die 2 met elkaar te maken hebben. Het grootste deel van de mensen die niet gevaccineerd zijn komt toch niet op die locaties.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:55 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar daar zitten dan wel beperkingen aan voor die groep. Nogmaals, het is ieders eigen keuze. Er komt vast wel weer een tijd dat het weer normaal wordt, maar dat kan nu nog eenmaal niet. Ik heb niet zoveel moeite met deze tussenstap als dan de evenementenbranche weer open kan.
ik vraag hoe jij het op zou lossen, ik weet inmiddels wel wat je niet wil maar daar schieten we in algemene zin niets mee opquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een vaccinatieplicht?
Doe es ff normaal joh, je gaat iemand toch niet verplichten zich te laten vaccineren?
Die zijn op weg naar hun meerdaags festival?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:47 schreef _serial_ het volgende:
Het is dat ze allemaal een vaste zitplaats hebben anders was het echt totaal onverantwoord geweest
[ afbeelding ]
9 van de 10 opgenomen met corona zijn niet gevaccineerd, zo duidelijker?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:57 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar niet 9 van de 10 ongevaccineerden komen in het ziekenhuis, zelfs niet als ze een besmetting oplopen. Er zitten er zat in die groep die maar een gering risico lopen en voor zichzelf de afweging kunnen maken zich wel of niet te laten vaccineren.
Ga je nou helemaal voorbij aan de EO-jongerendag?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat die 2 met elkaar te maken hebben. Het grootste deel van de mensen die niet gevaccineerd zijn komt toch niet op die locaties.
Als je dusdanig streng gelovig bent dat je je niet laat vaccineren kom je over 't algemeen niet op evenementen (als ze niet door de kerk georganiseerd zijn), die ga je dus niet bereiken met iets als testen voor toegang.
De groep jongeren (12-17) komen niet op die evenementen, dus die ga je ook niet bereiken met testen voor toegang.
Testen voor Toegang is vooral een extra drempel voor iedereen die gewoon zijn best doet mee te doen, de groep die ze willen bereiken door het in te voeren bereiken ze niet.
Prachtig dat de F1 in Nederland is, ik heb er ook heel veel zin in, maar dit is toch niet meer te verkopen? Ongelooflijk.quote:
Die is vooral voor de iets meer gematigde, dus jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ga je nou helemaal voorbij aan de EO-jongerendag?
Er zijn wappies die geloven dat Roken geen Longkanker veroorzaakt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://polisen.se/en/the(...)-to-and-from-sweden/quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar nogmaals, dat er in een land een grote uitbraak is, betekent toch niet automatisch dat je mensen die een vaccinatiebewijs en negatieve test kunnen laten zien, dan ook maar allemaal moet weigeren?
Vind het eigenlijk weinig proportioneel. Het is niet dat Zweden een safespace is ofzo…
Ze hebben gewoon een veel betere lobbyquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:01 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Prachtig dat de F1 in Nederland is, ik heb er ook heel veel zin in, maar dit is toch niet meer te verkopen? Ongelooflijk.
Alles open gooien, met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag hoe jij het op zou lossen, ik weet inmiddels wel wat je niet wil maar daar schieten we in algemene zin niets mee op
alleen maar goed, als de besmettingen meevallen wat met de voetbalwedstrijden ook al was dan kan er gewoon weer meerquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:01 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Prachtig dat de F1 in Nederland is, ik heb er ook heel veel zin in, maar dit is toch niet meer te verkopen? Ongelooflijk.
Dat de F1 er is is wel te verkopen, maar dat de rest niet mag niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:01 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Waarom beperkingen voor ongevaccineerden?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:55 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar daar zitten dan wel beperkingen aan voor die groep. Nogmaals, het is ieders eigen keuze. Er komt vast wel weer een tijd dat het weer normaal wordt, maar dat kan nu nog eenmaal niet. Ik heb niet zoveel moeite met deze tussenstap als dan de evenementenbranche weer open kan.
Top. Over 2 weken weer een piek. En dan hebben de 'wappies' het weer gedaanquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:01 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
dat zou mijn oplossing ook zijn, helemaal eens, denk alleen dat Mark en Hugo daar niet aan willenquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alles open gooien, met alle gevolgen van dien.
Als de zorg het niet meer aan kan, dan so be it.
Er zullen veel doden vallen, maar daar kiezen die mensen zelf voor.
Ja maarja implicaties zijn te groot voor de zorg is het idee.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom beperkingen voor ongevaccineerden?
Je laat je vaccineren voor jezelf, niet voor een ander.
Word je ziek, je wist dat dat kon gebeuren.
In dat opzicht ben ik het wel met jou eens. Dacht de overheid ook maar zo. Maar dat is niet zo en daardoor zorgen de ongevaccineerden wel voor beperkingen voor de rest zoals de situatie nu is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom beperkingen voor ongevaccineerden?
Je laat je vaccineren voor jezelf, niet voor een ander.
Word je ziek, je wist dat dat kon gebeuren.
dat is dus het probleem en dan vooral de ongevaccineerden in de risicogroep qua leeftijd of gezondheidquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In dat opzicht ben ik het wel met jou eens. Dacht de overheid ook maar zo. Maar dat is niet zo en daardoor zorgen de ongevaccineerden wel voor beperkingen voor de rest zoals de situatie nu is.
Maar de lokale bosloop mag niet doorgaan want het publiek kan niet genoeg afstand houdenquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:47 schreef _serial_ het volgende:
Het is dat ze allemaal een vaste zitplaats hebben anders was het echt totaal onverantwoord geweest
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik ja.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat de F1 er is is wel te verkopen, maar dat de rest niet mag niet.
Laten we het hopen! Zou heel fijn zijn!quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen maar goed, als de besmettingen meevallen wat met de voetbalwedstrijden ook al was dan kan er gewoon weer meer
Zoveel dingen mogen niet doorgaan, want teveel kijkers of mensenquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar de lokale bosloop mag niet doorgaan want het publiek kan niet genoeg afstand houden
Exact. En dan zie je de beelden uit Zandvoortquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel dingen mogen niet doorgaan, want teveel kijkers of mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |