Muni He (een pro golfer)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een omgebouwde?quote:Muni "Lily". He (born 17 June 1999) is a Chinese professional golfer who plays on the U.S.-based LPGA Tour.
Horner liet doorschemeren dat ze daar wel naar gingen kijken idd. P16 of P20 starten, glorieus is het toch al niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:25 schreef Johannes788 het volgende:
Misschien hier dan de motorwissel voor Perez toepassen?
Kun je hem nu toch net zo goed achteraan zetten...
No further actionquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Horner liet doorschemeren dat ze daar wel naar gingen kijken idd. P16 of P20 starten, glorieus is het toch al niet.
En de Hazen kunnen nog wel eens een douw krijgen voor hun gekloot in Q1. Of is dat al bekend?
Apart, ik vond het echt een dwaze actie om zo te kloten voor iemand die een fast lap aan het doen is.quote:
De reden was dat het sowieso druk was met 6 wagens die probeerden een gat te creëren.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Apart, ik vond het echt een dwaze actie om zo te kloten voor iemand die een fast lap aan het doen is.
Ja. De eerste tijd telt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:52 schreef flipsen het volgende:
Als Max nou niet zijn tijd verbeterd zou hebben de laatste run, dan hadden Max en Hamilton tot op de duizendste dezelfde tijd gehad. Neem aan dat Max dan op pole zou hebben gestaan omdat die hem eerder zette? Zijn daar regels voor?
Ik denk dat Vettel daar wel anders over denkt, die moest sowieso van de lijn en nog uitwijken ook.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De reden was dat het sowieso druk was met 6 wagens die probeerden een gat te creëren.
Beide Hazen hadden wel Vettel opgehouden, maar niet onnodig, volgens de stewards.
Everyone at the meeting agreedquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik denk dat Vettel daar wel anders over denkt, die moest sowieso van de lijn en nog uitwijken ook.
Als ze exact dezelfde tijd rijden gaat het in chronologische volgorde. Dus de eerste met die tijd 1e, de 2e 2e etc.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:52 schreef flipsen het volgende:
Als Max nou niet zijn tijd verbeterd zou hebben de laatste run, dan hadden Max en Hamilton tot op de duizendste dezelfde tijd gehad. Neem aan dat Max dan op pole zou hebben gestaan omdat die hem eerder zette? Zijn daar regels voor?
Volgens mij zijn de 3 decimalen nog steeds leidend.quote:Op zondag 5 september 2021 10:04 schreef TagForce het volgende:
[..]
Als ze exact dezelfde tijd rijden gaat het in chronologische volgorde. Dus de eerste met die tijd 1e, de 2e 2e etc.
Daarnaast telt de FIA inmiddels in tienduizendsten, dus de kans op dit is vrijwel 0.
Jerez 1997. 3 man exact hetzelfde. Degene die het eerst de tijd neerzette op pole. De 2e die de tijd neerzette 2e op de grid.quote:Op zondag 5 september 2021 10:04 schreef TagForce het volgende:
[..]
Als ze exact dezelfde tijd rijden gaat het in chronologische volgorde. Dus de eerste met die tijd 1e, de 2e 2e etc.
Daarnaast telt de FIA inmiddels in tienduizendsten, dus de kans op dit is vrijwel 0.
Een kwalificatierace hebben we al een tijdje niet gehad!quote:Op maandag 6 september 2021 11:39 schreef 4-elements het volgende:
Eindelijk weer raceweek! Lang naar uitgekeken!
Toen maten ze inderdaad nog in duizendsten, inmiddels dus tienduizendsten.quote:Op maandag 6 september 2021 11:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Jerez 1997. 3 man exact hetzelfde. Degene die het eerst de tijd neerzette op pole. De 2e die de tijd neerzette 2e op de grid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |