Ik denk dat ze geen kans gekregen hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal veel te logisch
RBR heeft hier echt een kans laten liggen imo.
https://joesaward.wordpre(...)ebook-from-tongerlo/quote:The news that Sergio Perez has re-signed for Red Bull is effectively a confirmation that George Russell is going to Mercedes and that therefore Vlatteri Bottas will likely end up at Alfa Romeo. Even if they won’t say it out loud, Red Bull would grab Russell in a heartbeat if they thought he was available as he is out of contract at Williams. If Mercedes didn’t want him, George would be available… so you can assume that it is only a matter of time until that news breaks.
Zie Silly Season-topicquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:17 schreef babylon het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)ottas-bij-alfa-romeo
De Vries en Bottas naar Alfa Romeo....
Ik ben zeer skeptisch
Je moet je beseffen dat niet iedereen overal aanhaakt en dat je opmerking een tikkie neerbuigend is.quote:
De Vries is het gegundquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:17 schreef babylon het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)ottas-bij-alfa-romeo
De Vries en Bottas naar Alfa Romeo....
Ik ben zeer skeptisch
Er staat meer in het Silly Season topic, namelijk dat Alfa Romeo Racing volgens de geruchten met Mercedes motoren wil gaan rijden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Vries is het gegund
Maar dat team is wel Ferrari, dus neh.
Dat is zeker niet zo bedoeld. Maar we hebben niet voor niks verschillende topics voor verschillende onderwerpen. Het is niet meer bij te houden als alles overal wordt gepostquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:47 schreef babylon het volgende:
[..]
Je moet je beseffen dat niet iedereen overal aanhaakt en dat je opmerking een tikkie neerbuigend is.
Just saying...
Erg veel idd. Maar echt jongens, dit hoort eldersquote:
Volgens mij mag dat niet eens (max 4 dacht ik), maar begin dit jaar gingen er geruchten dat Williams wilde overstappen op Renault motoren. Dus wie weetquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je wel 5 Benz-teams ...
En dus 4 teams die Toto napraten
Ik vind dat dit soort zaken toch wel benoemd kunnen worden in het algemene topic. En als iemand er dieper op in wil gaan, kan het in een specifiek topic.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is zeker niet zo bedoeld. Maar we hebben niet voor niks verschillende topics voor verschillende onderwerpen. Het is niet meer bij te houden als alkes overal wordt gepost
Dan rijdt Williams niet Mercedes motoren. Een motorleverancier mag maximaal aan 4 teams motoren leveren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er staat meer in het Silly Season topic, namelijk dat Alfa Romeo Racing volgens de geruchten met Mercedes motoren wil gaan rijden.
Sowieso is het team steeds minder Ferrari aan het worden. Ze hebben ook al geen optie meer om een junior coureur in het tweede stoeltje te eisen. Ferrari trekt steeds meer richting Haas.
Zie post #260quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan rijdt Williams niet Mercedes motoren. Een motorleverancier mag maximaal aan 4 teams motoren leveren.
Overheen gelezen 😅quote:
Wij rijden dan ook niet met zulk soort auto's met 250km/h over onze snelwegenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef Gehrman het volgende:
“F1 moet problemen met spray oplossen”, vindt Gasly
Waarom gebruiken ze eigenlijk geen ZOAB asfalt?
Dat gebruiken we hier ook op de meeste snelwegen en je hebt daar amper spray.
Ben je bekend met marbles?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef Gehrman het volgende:
Denk dat het dichtslibt met rubber en geen effect meer heeftquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef Gehrman het volgende:
Gmtaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:11 schreef mikieu het volgende:
[..]
Denk dat het dichtslibt met rubber en geen effect meer heeft
Dit denk ik eigenlijk ook.... Mercedes zal echt niet blij zijn als Russell naar RB zou gaan dus ze moesten wel....quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen kans gekregen hebben
[..]
https://joesaward.wordpre(...)ebook-from-tongerlo/
Lewis gaat pas weg als hij het all time record te pakken heeft. Als ie dat dit jaar redt, dan rijdt ie volgend jaar niet meer. Wordt Max dit jaar kampioen, dan blijft Hamilton het proberen. Met Bottas naast zich natuurlijk, hij wil geen tweede Rosberg en Russell zou wel eens beter kunnen zijn dan diezelfde Rosberg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:28 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk ook.... Mercedes zal echt niet blij zijn als Russell naar RB zou gaan dus ze moesten wel....
Russell komt ook wel te relaxed en happy over om nog langer bij Williams te zitten, of hij heeft garantie voor na 2023 als Lewis weg is.
Mwa, ik verwacht dat we het nieuws van de 2de merc coureur wel weten voordat het kampioenschap beslist isquote:Op woensdag 1 september 2021 00:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Lewis gaat pas weg als hij het all time record te pakken heeft. Als ie dat dit jaar redt, dan rijdt ie volgend jaar niet meer. Wordt Max dit jaar kampioen, dan blijft Hamilton het proberen. Met Bottas naast zich natuurlijk, hij wil geen tweede Rosberg en Russell zou wel eens beter kunnen zijn dan diezelfde Rosberg.
Als ze Alfa als hoofdsponsor willen kwijtraken dan moeten ze dat doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er staat meer in het Silly Season topic, namelijk dat Alfa Romeo Racing volgens de geruchten met Mercedes motoren wil gaan rijden.
Sowieso is het team steeds minder Ferrari aan het worden. Ze hebben ook al geen optie meer om een junior coureur in het tweede stoeltje te eisen. Ferrari trekt steeds meer richting Haas.
Mercedes wil iemand klaarstomen om in de Mercedes plaats te nemen als Lewis stopt.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:15 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik snap die geruchten rondom Nyck de Vries niet. Zo'n interessante coureur is hij toch niet? Of wellicht zit zijn eigen team hier zelf achter
Dan zou ik uiteraard voor Vandoorne gaanquote:Op woensdag 1 september 2021 14:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mercedes wil iemand klaarstomen om in de Mercedes plaats te nemen als Lewis stopt.
De junior coureurs van Mercedes zijn nog niet zover (eerstvolgende gegadigde is Vesti in de F3), dus hebben ze de keus uit De Vries en Vandoorne.
Ah dat is een prima verklaring, thanksquote:Op woensdag 1 september 2021 14:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mercedes wil iemand klaarstomen om in de Mercedes plaats te nemen als Lewis stopt.
De junior coureurs van Mercedes zijn nog niet zover (eerstvolgende gegadigde is Vesti in de F3), dus hebben ze de keus uit De Vries en Vandoorne.
De meetmethode is aangepast waardoor vķķr het seizoen goedgekeurde delen nu buiten de regels vallen.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:27 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Je verwart nu twee dingen met elkaar. Nameljjk de meetmethode en de regels.
Het eerste is veranderd, niet het tweede
Klopt. Geen bijzondere coureur. Zelfde niveau als Albon schat ik hem in.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:15 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik snap die geruchten rondom Nyck de Vries niet. Zo'n interessante coureur is hij toch niet? Of wellicht zit zijn eigen team hier zelf achter
Omdat de voorvleugels helemaal prima zijn. Als Dr Marko iets in zijn emotie zegt betekent dit nog niet dat het klopt wat hij zegt. Ik heb geen reden om aan te nemen dat Mercedes meer mag dan een ander team, er was 1 dubieuze call en dat was met de pitstops.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
De meetmethode is aangepast waardoor vķķr het seizoen goedgekeurde delen nu buiten de regels vallen.
Waarom gebeurt hetzelfde niet met de voorvleugels? Waarom loopt Mercedes te zeuren om aanpassingen van de meetmethode op delen die *toevallig* alleen hun concurrenten treffen?
Er was ook niets mis met de achtervleugels. Die voldeden volledig aan de geldende regels.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Omdat de voorvleugels helemaal prima zijn. Als Dr Marko iets in zijn emotie zegt betekent dit nog niet dat het klopt wat hij zegt. Ik heb geen reden om aan te nemen dat Mercedes meer mag dan een ander team, er was 1 dubieuze call en dat was met de pitstops.
Als die vleugel echt zo illegaal is. Had RBR allang een soort van protest kunnen aantekenen. Dat doen ze niet en we weten allemaal waarom. Er is blijkbaar niks mis met die vleugel.
Mercedes zeurt omdat zij vinden dat alle teams zich aan de regels moeten houden. En dat lijkt mij een prima standpunt. Net zoals RBR nu informatie heeft opgevraagd over de intercooler, de vermeende vondst van Mercedes. Dus dan kan RBR het ineens wel
Dit. Met de camera áchter de voorvleugel kun je op hoge snelheid de letters gewoon lezen.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ook de voorvleugels voldoen aan de geldende regels, maar buigen op hoge snelheid net zo goed door als dat de achtervleugels dat deden. Dat is duidelijk te zien op videobeelden. Dus hier zouden de meetmethoden ook aangepast mogen worden. Alleen gebeurt dat niet. Er wordt zelfs niet eens naar gekeken.
Dit!quote:Op woensdag 1 september 2021 17:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er was ook niets mis met de achtervleugels. Die voldeden volledig aan de geldende regels.
Alleen Mercedes roept wat (zonder het offieel bij de FIA aan te kaarten) en er wordt halverwege het seizoen ineens wat aangepast. Zelfde geldt voor de pitstops, waar ook niets mis mee was. Waarom worden dit soort dingen halverwege het seizoen aangepast?
Imho is het gewoon competitievervalsing in het voordeel van Mercedes. Net zoals dat er (niet voor het eerst) een nieuwe bandencompound geīntroduceerd wordt, die in het voordeel lijkt te zijn van Mercedes. Er was toch niets mis met de banden?
Ook de voorvleugels voldoen aan de geldende regels, maar buigen op hoge snelheid net zo goed door als dat de achtervleugels dat deden. Dat is duidelijk te zien op videobeelden. Dus hier zouden de meetmethoden ook aangepast mogen worden. Alleen gebeurt dat niet. Er wordt zelfs niet eens naar gekeken.
Het is ook wel mooi geweest. Kimi heeft een tijdperk van grote veranderingen in de F1 meegemaakt en het is duidelijk dat hij minder mee kan in de F1 van nu.quote:
Goedzo. 1 seizoen te laat. Hij maakt echt gevaarlijke fouten. Hoe ie ook blind op Gio inreed, op Vettel, op de pitmuur..quote:
Albon naar Williams lijkt me meer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:00 schreef Gezicht het volgende:
Bottas naar Alfa Romeo confirmed dus?
De Vries naar Williams?
Hoe zou die opeens bij Williams terecht komen dan? Heeft verder geen connecties daar volgens mij.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:34 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Albon naar Williams lijkt me meer waarschijnlijk.
RBR wil hem graag ergens onder brengen en Williams wil hem graag hebben als Russell vertrekt volgens de geruchten.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hoe zou die opeens bij Williams terecht komen dan? Heeft verder geen connecties daar volgens mij.
Williams is Mercedes. Tenzij Williams met Honda gaat rijden (wat ik in 22 nog niet zie gebeuren) lijkt het me erg sterk dat Albon daarheen gaat.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
RBR wil hem graag ergens onder brengen en Williams wil hem graag hebben als Russell vertrekt volgens de geruchten.
Zie ook het Silly Season topic.
F1 / Silly Season 2022
We zullen zien. De geruchten dat De Vries naast Bottas in de Alfa komt worden steeds sterker en meerdere onafhankelijke bronnen, waaronder Dieter Rencken, die goed ingevoerd is bij de teams, melden dat, inclusief dat Albon waarschijnlijk naar Williams gaat.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef TagForce het volgende:
[..]
Williams is Mercedes. Tenzij Williams met Honda gaat rijden (wat ik in 22 nog niet zie gebeuren) lijkt het me erg sterk dat Albon daarheen gaat.
Meest logische scenario:
Bottas naar Alfa, Russell naar Mercedes, en Nyck de Vries een plekje in de Williams voor '22 als bedankje van Toto voor het binnenhalen van de eerste Wereldtitel in de FE voor Mercedes. De Vries is geen pannekoek, en wellicht dat Mercedes nog iets aan hem heeft als ie het goed doet. Allicht beter dan een onbekende (voor Toto) in die Williams plempen.
fia-gaat-in-op-verzoek-van-red-bull-en-onderzoekt-voorvleugel-mercedesquote:Op woensdag 1 september 2021 17:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er was ook niets mis met de achtervleugels. Die voldeden volledig aan de geldende regels.
Alleen Mercedes roept wat (zonder het offieel bij de FIA aan te kaarten) en er wordt halverwege het seizoen ineens wat aangepast. Zelfde geldt voor de pitstops, waar ook niets mis mee was. Waarom worden dit soort dingen halverwege het seizoen aangepast?
Imho is het gewoon competitievervalsing in het voordeel van Mercedes. Net zoals dat er (niet voor het eerst) een nieuwe bandencompound geīntroduceerd wordt, die in het voordeel lijkt te zijn van Mercedes. Er was toch niets mis met de banden?
Vriendin? Albon was toch homo?quote:Op donderdag 2 september 2021 01:54 schreef Gehrman het volgende:
De vriendin van Albon heeft Williams gevolgd op insta terwijl ze geen andere teams volgt.
Oftewel Albon naar Williams confirmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |