Ik denk dat het allemaal wel gaat meevallen, Hamilton is er klaar voor en die oranje bril van hem was top. Jos heeft ook goed gereageerd en zowel Max als Hamilton halen hun schouders op. Punt is dus al gemaakt, dus zondag gewoon feestje.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik heb van het boegeroep geen last. Het is kinderachtig, maar ja, ik vind het per definitie kinderachtig als je als volwassene 'fan' bent tot op het niveau dat je dat verbaal of in klederdracht moet uiten.
Ongeacht de sport. Volwassen mannen in voetbalshirt of RedBull pekske. Zo treurig.
Ik hoop het. Boe roepen is zo kleuterschoolniveauquote:Op donderdag 2 september 2021 22:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel gaat meevallen, Hamilton is er klaar voor en die oranje bril van hem was top. Jos heeft ook goed gereageerd en zowel Max als Hamilton halen hun schouders op. Punt is dus al gemaakt, dus zondag gewoon feestje.
zegt de persoon die op een of ander internetforum reageert, met een Scarlet Witch usericon....quote:Op donderdag 2 september 2021 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik geef alleen mijn mening en zeg dat ik het kinderachtig vind.
1 nog ietsquote:Op vrijdag 3 september 2021 01:31 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is de schatting vwb rondetijden?
Als je maar geen commentaar hebt op mijn Iron Man pyjama.quote:Op vrijdag 3 september 2021 00:54 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
zegt de persoon die op een of ander internetforum reageert, met een Scarlet Witch usericon....
Ik denk dat dat meer met jou te maken had dan met de onderliggende vraag.quote:Op vrijdag 3 september 2021 04:49 schreef IxCalypso het volgende:
Mensen zoals Lewis, Max, MJ in dit voorbeeld (maar dat is vanwege de banking, verder heeft ie niks te maken met de F1), die mensen maken de wereld leuker.
Mensen die ergens enorm goed in zijn en zichzelf blijven en dat blijven durven doen.
Waardeer dat.
Don't boo them.
Daar zouden voetbalfans ook eens over moeten nadenken, what entertains you. Heb ik ooit een topic over geopend, helaas, snapten de meesten mijn echte vraag niet.
1.06 in qquote:Op vrijdag 3 september 2021 01:31 schreef tjoptjop het volgende:
1.09,2quote:Op vrijdag 3 september 2021 01:31 schreef tjoptjop het volgende:
Volwassene met RedBull Pekske meld zich.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik heb van het boegeroep geen last. Het is kinderachtig, maar ja, ik vind het per definitie kinderachtig als je als volwassene 'fan' bent tot op het niveau dat je dat verbaal of in klederdracht moet uiten.
Ongeacht de sport. Volwassen mannen in voetbalshirt of RedBull pekske. Zo treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |