Doelgroep is natuurlijk wel vooral kinderen in Junior Eurovision.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:05 schreef zoey27 het volgende:
Die heeft verhouding gewijs juist de meeste dislikes. (eh in de videoclips, maar de losse nummers geven weer hele andere resultaten wat betreft likes/dislikes en views, vind ik best vreemd) Nee denk niet dat ie het gaat worden.
Welke doelgroep? leeftijd/geslacht?
Ik bedoel jou, met leeftijd en geslacht.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Doelgroep is natuurlijk wel vooral kinderen in Junior Eurovision.
Uhm.. 30 jaar en vrouwquote:Op donderdag 2 september 2021 11:37 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Ik bedoel jou, met leeftijd en geslacht.
War dan? Volledig Nederlandse nummers?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:48 schreef NailQueen het volgende:
Persoonlijk ben ik die half Nederlands/ half Engels nummers wel een beetje zat.
Het klinkt gewoon een beetje tenenkrommendMaar goed, we hebben het hier wel over kinderen/pubers.
Die van Priscilla klinkt toch wel het beste. Beetje dezelfde vibe als Dans met Jou van Matheu![]()
Het tenenkrommende vind ik meer dat die teksten lijken te zijn geschreven door volwassenen die proberen te klinken als kinderen, maar daardoor juist helemaal de plank misslaan. De beste nummers voor kinderen proberen niet al te kinderlijk te doen.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:48 schreef NailQueen het volgende:
Het klinkt gewoon een beetje tenenkrommendMaar goed, we hebben het hier wel over kinderen/pubers.
Die van Priscilla klinkt toch wel het beste. Beetje dezelfde vibe als Dans met Jou van Matheu![]()
Waarom niet te kinderlijk? Het is toch juist een kindersongfestival?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het tenenkrommende vind ik meer dat die teksten lijken te zijn geschreven door volwassenen die proberen te klinken als kinderen, maar daardoor juist helemaal de plank misslaan. De beste nummers voor kinderen proberen niet al te kinderlijk te doen.
Omdat volwassenen die proberen kinderlijk te klinken dat vaak niet kunnen. Annie MG Schmidt en Astrid Lindgren schreven eigenlijk helemaal niet voor kinderen, dat maakte ze juist zo goed.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:41 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Waarom niet te kinderlijk? Het is toch juist een kindersongfestival?
Ik vind juist van die volwassen nummers op een kinderfestival de plank misslaan.
Sowiezo was het al beter toen de kanidaten de nummers nog zelf schreven, maar dat gaat echt niet meer terug komen vrees ik.
Prima, daar is niks mis mee. Om een goed voorbeeld te geven: Ralf Mackenbach won in het Nederlands en Rachel werd er later tweede mee. Rachel had wel een paar Engelse woorden, maar zong grotendeels gewoon Nederlands.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:53 schreef zoey27 het volgende:
[..]
War dan? Volledig Nederlandse nummers?
quote:Die zwlfjhrige Pauline ist Deutschlands Kandidatin beim Junior Eurovision Song Contest 2021. Die junge Sngerin aus der Nhe von Koblenz in Rheinland-Pfalz konnte sich im Publikums-Voting beim deutschen Vorentscheid "Junior ESC - Wer fhrt nach Paris?" gegen zwei weitere Kandidatinnen durchsetzen. In Paris geht sie am 19. Dezember dann mit "Imagine Us" an den Start.
Pauline drckt gern aufs Pedal - und zwar beim Schlagzeugspielen. Ihre weiteren Steckenpferde sind Klavier- und auch Theaterspielen. Sie hat bereits mehrere Preise bei "Jugend musiziert" gewonnen.
Die beiden anderen Finalistinnen im Vorentscheid waren die zehnjhrige Marta aus Bad Salzuflen in Nordrhein-Westfalen und die 13-jhrige Emilie aus Homburg im Saarland.
Nu maar hopen dat ze dit jaar wel beter scoren dan hun debuut. (laatste plaats)quote:
Ik ben ook fanquote:Op donderdag 2 september 2021 11:02 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat ik het nummer van Priscilla het leukst vind klinken, al ben ik niet echt de doelgroep natuurlijk
Ik vind die juist het minste.quote:
Duitsland weer laatste? echt goede start hebben ze dan.. En dat nummer is niet echt uptempo toch?quote:Op donderdag 16 september 2021 23:09 schreef joko97 het volgende:
Groepen in de Nederlandse NF vallen vaak live door de mand, dus het zal wel tussen Ayana en Priscilla gaan, waar Ayana de voorkeur krijgt.
Wat betreft de Duitse inzending snap ik dat ze voor een up tempo nummer hebben gekozen (wat ik alleen niet snap is dat Duitsland het gewoon voor mekaar krijgen om een nog mindere song te kiezen. Zou mij verbazen als ze in 2022 nog mee doen.
Precies, ze hebben nog tot december volgens mij.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dit nummer is echt prima, vocaal kan het beter maar daar kun je aan werken
Het ligt niet aan jou. Ik kijk via de stream en het geluid is niet geweldig.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:33 schreef molloot200 het volgende:
En misschien ligt het aan mij maar ik vind de kwaliteit van het geluid bij dit programma altijd zo slecht
Ik vond Priscilla leuker en beter. Ook qua song.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:39 schreef Arizona het volgende:
Ik begrijp dat dit groepje bovenaan in de polls stond maar ik vond het erg matigjes.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond Priscilla leuker en beter. Ook qua song.
Nee, haha, dat hoeft ook niet bij kinderenquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat ze ooit in dit programma gaan zeggen dat het kraaivals is
Deze is ook wel ok, maar lijkt mij wel minder een kinderliedjequote:Op zaterdag 25 september 2021 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook
Ik vind dit liedje van Ayana wel aardig. Leuke melodie in het refrein.
Ik vond het leuk! Mijn favoriet tot nu toequote:Op zaterdag 25 september 2021 19:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze is ook wel ok, maar lijkt mij wel minder een kinderliedje
Ja vast genoeg recapsquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Heeft het nog zin om in te schakelen?
Voor de recaps denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Heeft het nog zin om in te schakelen?
Zelfde denk ik. De andere 2 waren vocaal niet goed.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:52 schreef usagi414 het volgende:
Vocaal mag hier ook wel iets aan verbeterd worden.
Ik moet kiezen tussen Ayana en Priscilla en dan ga ik voor Priscilla
Ik ga voor Ayana en Priscilla dicht daarop als nummer 2.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:52 schreef usagi414 het volgende:
Vocaal mag hier ook wel iets aan verbeterd worden.
Ik moet kiezen tussen Ayana en Priscilla en dan ga ik voor Priscilla
Dit eigenlijk gewoon.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga voor Ayana en Priscilla dicht daarop als nummer 2.
Ik blijf bij mijn mening. Priscilla zag een beetje onzeker uit, maar dat komt wel goed!quote:Op donderdag 2 september 2021 18:48 schreef NailQueen het volgende:
Leuk dat het zo leeft bij de kinderenquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:58 schreef Arizona het volgende:
De site om te stemmen ligt volgens mij plat
Ik heb nog wel kunnen stemmen, dochter probeert het nu via haar telefoon maar we komen er niet meer op
Het zal live wel niet klinkenquote:
Het lijkt weer te werken. Maar leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Leuk dat het zo leeft bij de kinderen
SAN REMO, letten jullie op?quote:
Buddy doet dit echt veel leukerquote:
Maar ze staat al 6 punten voor en er zijn maximaal 4 punten verschil te verdelen (8 t/m 12)quote:
Ik heb op haar gestemdquote:Op zaterdag 25 september 2021 20:11 schreef Arizona het volgende:
Priscilla laatste is niet terecht.
Maar Ayana als winnares imo wel
Rekenen is niet mijn sterkste kantquote:Op zaterdag 25 september 2021 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar ze staat al 6 punten voor en er zijn maximaal 4 punten verschil te verdelen (8 t/m 12)
Het Nederlands publiek had ook nooit op Calm After The Storm of op Birds gestemd.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:12 schreef Niels93 het volgende:
Shine 12 punten van het publiek. Bewijst maar eens: Nederlands publiek moet nooooit de inzending kiezen
Qua act is het in elk geval wel een vooruitgang... Verder was Shalisa toen echt een ballad en is dit echt een midtempo met meer instrumentatie imo.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:29 schreef zoey27 het volgende:
Ayana heeft een zelfde soort nummer als Shalisa - Million Lights en dat werdt bijna laatste...
De Franse vrolijkheid scoort goed.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:13 schreef NailQueen het volgende:
Het nummer van Frankrijk lijkt wel erg op J'Imagine en Bim Bam Toi, de inzendingen van 2019 en 2020
Wow, dat is best goed. En ze dachten wat Maneskin kan, kunnen we bij junior ook.quote:
quote:Albani - Anna Gjebrea - Stand By You
Armeni - Malna - ?
Azerbeidzjan - Sona Azizova - One of Those Days
Bulgarije - Denislava & Martin - Voice of Love
Duitsland - Pauline - Imagine Us
Frankrijk - Enzo - Tic Tac
Georgi - Nikoloz Kajaia - Let's Count the Smiles
Ierland - Mai Levi Lawlor - Saor (Disappear)
Itali - Elisabetta Lizza - Specchio (Mirror on the Wall)
Kazachstan - Alinur Khamzin & Beknur Zhanibek - World of Fairytales
Malta - Ike & Kaya - My Home
Nederland - Ayana - Mata Sugu Aō Ne
Noord-Macedoni - Dajte Muzika - Green Forces
Oekrane - Olena Usenko - Vazhil
Polen - Sara James - Somebody
Portugal - Simo Oliveira - O Rapaz
Rusland - Tanya Mezhentseva - Mon Ami
Servi - Jovana & Dunja - Children's Eyes
Spanje - Levi Daz - Rer
Hopelijk gaat alles wel ok met Armenie en Azerbaijan.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:14 schreef molloot200 het volgende:
Inmiddels is de volledige lijst participanten bekend (zie hieronder), enkel de liedjes van Armeni en Azerbeidzjan moeten nog uitkomen en de revamp van Kazachstan.
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2021 19:12 schreef molloot200 het volgende:
Alleen Armeni nog afwachten (zou ergens deze week moeten komen) en we kennen alle nummers.
Leuk dat jullie gaan, hoop voor jullie dat het mogelijk isquote:Op donderdag 2 december 2021 14:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
https://wiwibloggs.com/20(...)vid-concerns/267515/
Heftig, de generale / jury show op zaterdag zal nu zonder publiek zijn al...
Marco en ik gaan voor Ding-a-Dong die kant op, hoop dat dat nog mogelijk is!
Hangt vooral van de boys Macron en Rutte afquote:Op donderdag 2 december 2021 14:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk dat jullie gaan, hoop voor jullie dat het mogelijk is
Ik duim voor julliequote:Op donderdag 2 december 2021 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hangt vooral van de boys Macron en Rutte af
We hebben alle inzendingen al besproken in de podcast.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik duim voor jullie
Heb je al wat favorieten zo vooraf of ga je er vrij blanco in?
Zo in de off season ben ik nog niet zo veel bezig met de podcasts en zoquote:Op donderdag 2 december 2021 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We hebben alle inzendingen al besproken in de podcast.
Zelf vind ik Noord Macedonie, Oekraine en Spanje heel sterk met Armenie echt als top favoriet muzikaal. Maar het is het eerste Junior wat ik echt volg, dus ik kan echt niet inschatten wat het publiek en jury gaat doen...
Vind ik wederom alleen maar een goede keuzequote:Op donderdag 9 december 2021 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ondertussen ook al geen kandidaten bij de openingsceremonie...
Maar het decor ziet er wel prachtig uit!
Ik blijf er bij dat we veel beter Sh!ne hadden kunnen sturen, vond ik een veel leuker liedje voor het JSF.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef molloot200 het volgende:
In die running order komt Nederland overigens totaal niet goed uit de bus. Een nummer in hetzelfde straatje als Azerbeidzjan, maar zo op het eerste gehoor gewoon veel zwakker. Daar komt dan nog eens bij dat Azerbeidzjan altijd dingen goed kan stagen en ze waarschijnlijk op dat gebied ook nog een voordeel hebben. Na Spanje ben je Nederland alweer vergeten
Wie weet levert het dit jaar wel een eerste plaats op ipv. laatste zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:24 schreef joko97 het volgende:
[..]
Duitsland weer als eerste, dat begint gewoon zielig te worden.
De Eurofans zijn duidelijk helemaal weg van Armeni, dat nummer zou het onder volwassenen het best doen. Maar moet nog zien waar de kinderen voor gaan. Ik vind wel dat elk jaar op junior songfestival ze steeds meer volwassen willen lijken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb dit weekend besloten de nummers toch eens te gaan luisteren en… er zitten best leuke tussen! Mijn absolute favoriet is Noord-Macedoni. Armeni is ook erg sterk en Polen. Die drie kunnen met gemak naar het ESF en het daar ook vrij goed doen! Ik ben wel heel benieuwd wat er straks live overeind blijft want veel nummers lijken doordrenkt van autotune maar we zullen zien. Misschien ga ik dit toch wel kijken want over het algemeen vallen de liedjes niet tegen. Dat joch uit Georgi trouwens, adorable.
Denk nog niet zo zeer de kandidaten zelf maar vooral de producers die de nummers voor de kandidaten maken. Hier in NL hebben de producers (Robert Dorn) blijkbaar nog een redelijk kinderlijke opvatting waardoor dit bij onze nummers nog meevalt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
De Eurofans zijn duidelijk helemaal weg van Armeni, dat nummer zou het onder volwassenen het best doen. Maar moet nog zien waar de kinderen voor gaan. Ik vind wel dat elk jaar op junior songfestival ze steeds meer volwassen willen lijken.
Op een paar landen na wel jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
De Eurofans zijn duidelijk helemaal weg van Armeni, dat nummer zou het onder volwassenen het best doen. Maar moet nog zien waar de kinderen voor gaan. Ik vind wel dat elk jaar op junior songfestival ze steeds meer volwassen willen lijken.
Zo Verliefd jeugdsentimentquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:31 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Denk nog niet zo zeer de kandidaten zelf maar vooral de producers die de nummers voor de kandidaten maken. Hier in NL hebben de producers (Robert Dorn) blijkbaar nog een redelijk kinderlijke opvatting waardoor dit bij onze nummers nog meevalt.
Ik vind het jammer dat er geen echte kinderliedjes meer zijn zoals Klaartje en Nicky - Hij is een kei en Laura onloop - zo verlieft.
Het is niet voor niks een junior songfestival.
Is helaas blijkbaar niet zo'n lieverdje meer, dit nummer bevat de GVD vloek:quote:
Vergeet wat ik hier zei over de staging van Azerbeidzjan, dat is echt helemaal niks in vergelijk met Nederlandquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef molloot200 het volgende:
In die running order komt Nederland overigens totaal niet goed uit de bus. Een nummer in hetzelfde straatje als Azerbeidzjan, maar zo op het eerste gehoor gewoon veel zwakker. Daar komt dan nog eens bij dat Azerbeidzjan altijd dingen goed kan stagen en ze waarschijnlijk op dat gebied ook nog een voordeel hebben. Na Spanje ben je Nederland alweer vergeten
Het winnende liedje van vorig jaar kan je best als een kinderliedje beschouwen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:31 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Denk nog niet zo zeer de kandidaten zelf maar vooral de producers die de nummers voor de kandidaten maken. Hier in NL hebben de producers (Robert Dorn) blijkbaar nog een redelijk kinderlijke opvatting waardoor dit bij onze nummers nog meevalt.
Ik vind het jammer dat er geen echte kinderliedjes meer zijn zoals Klaartje en Nicky - Hij is een kei en Laura onloop - zo verlieft.
Het is niet voor niks een junior songfestival.
Als het op Spotify staat (en dat staat het) is het anno 2021 gewoon prima volgens mijquote:Op donderdag 16 december 2021 14:55 schreef zoey27 het volgende:
Dit jaar weer geen fysieke CD: https://escxtra.com/2021/11/29/junior-eurovision-2021-album/
Maarja vond ik toch maar onozel die CD vorig jaar, volgens mij draait het gros van de jeugd geen CDs meer, kan mij niet voorstellen dat het echt goed verkocht werd in ieder geval. De JESC DVD waren ze ook mee gestopt wegens onvoldoende belangstelling.
En wilt men toch een CD of DVD dan kan men er altijd nog zelf 1tje branden.
Ik vind haar heel stoer en muzikaal overkomen! Kan bijna niet geloven dat ze pas 14 jaar is. Ook hoe is ze bezig is met die outfits.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Groetjes uit Parijs!Net Oekraine gezien tijdens repetities, wauw..
T is echt absurd. We hoorden haar repeteren in het zaaltje naast het perscentrum zonder muziek. Zo'n krachtige stem en de repetitie was ook echt heel goed!quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind haar heel stoer en muzikaal overkomen! Kan bijna niet geloven dat ze pas 14 jaar is. Ook hoe is ze bezig is met die outfits.
Gaaf, veel plezier!quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Op precies dezelfde landen gestemd. Beste qua stemmen en originaliteit. Armeni en Polen vallen een beetje weg in vergelijking bij hun videoclip. Rusland is ook wel een outsider.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:37 schreef molloot200 het volgende:
Voor nu gestemd op Itali, Oekrane en Noord-Macedoni. Ik vind dat echt coole acts ook
Hopelijk heb je veel plezier gehad en blijf je dat hebben!quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Even opwarmen voor morgen: Wat is jullie favoriete JESC-inzending?![]()
Het is clich maar ik ga zelf voor J'imagine. Omdat het precies is zoals een JESC-lied zou moeten zijn. Aanstekelijk, simpel, vrolijk, speels, kinderlijk, geen volwassen onderwerp. Bijna een K3-liedje eigenlijk.
Daarvoor was ik gegaan voor Stupid van Tess maar dat komt omdat het jeugdsentiment is
Voor ons pas jij nog prima in de doelgroep hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb hier stiekem echt wel zin in ondanks dat ik niet onder de doelgroep val
...quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor ons pas jij nog prima in de doelgroep hoor
Helemaal met je eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Het is clich maar ik ga zelf voor J'imagine. Omdat het precies is zoals een JESC-lied zou moeten zijn. Aanstekelijk, simpel, vrolijk, speels, kinderlijk, geen volwassen onderwerp. Bijna een K3-liedje eigenlijk.
Daarvoor was ik gegaan voor Stupid van Tess maar dat komt omdat het jeugdsentiment is
Ik blijf dit zo leuk vinden. Ook al ben ik de doelgroep al een beetje voorbij.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Dit is natuurlijk het enige goede antwoord op de vraag welk JESC nummer ik het vaakst heb geluisterdquote:
Ik heb deze nog jaaaren geluisterd, zo leuk.quote:
100 jaar geleden, jij wordt ook al oudquote:Op zondag 19 december 2021 11:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk het enige goede antwoord op de vraag welk JESC nummer ik het vaakst heb geluisterd
Maar dan 100 jaar geleden
Ik was toen 9 hquote:Op zondag 19 december 2021 11:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
100 jaar geleden, jij wordt ook al oudWat voor fossielen zijn wij dan wel niet
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 19 december 2021 11:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was toen 9 hVoelt toch een stukje langer geleden dan voor jullie gok ik
Ik ben heel benieuwd!quote:Op zondag 19 december 2021 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het wordt echt een hele leuke frisse show vandaag met heerlijk kerst sfeertje!
Zeker! We zijn nu in het perscentrum en zitten straks in de zaal tijdens de live showquote:Op zondag 19 december 2021 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd!Zijn jullie daar nog?
Ja dit dus. Zou ik echt de meest teleurstellende winnaar vinden van de mogelijke winnaars eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 13:49 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben er toch maar wat meer ingedoken en vind Polen niet zo tot als het en der wordt gepost. Goede stem en catcht liedje, maar haar uitstraling is niet zo enthousiast of dat ze het berhaupt leuk vindt of zo. Zit in haar ogen (of beter gezegd, niet).
Heel erg leukquote:Op zondag 19 december 2021 14:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker! We zijn nu in het perscentrum en zitten straks in de zaal tijdens de live show
Geniet er lekker van!quote:Op zondag 19 december 2021 14:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker! We zijn nu in het perscentrum en zitten straks in de zaal tijdens de live show
Thanks! Het wordt echt een hele leuke show met volgens ons een onvoorspelbare uitslagquote:Op zondag 19 december 2021 14:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heel erg leukVeel plezier met de show straks!
Ik zou ook nergens geld op in durven zetten hoor. Het kan straks echt alle kanten op gaan. En eigenlijk zijn dat soort ESF-shows leuker dan die met een voorspelbare winnaarquote:Op zondag 19 december 2021 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Thanks! Het wordt echt een hele leuke show met volgens ons een onvoorspelbare uitslag
Oh en let vooral op bij het groepsnummer want Ayana mag openen <3
Belgi had, ook in de nationale rondes, altijd zulle leuke en goede nummers. (Winaars 2008 en 2007 deden het miss internationaal niet goed maar zijn zalig) Eeuwig zonde dat Belgi niet meedoet. Maar queen Lauren zei in 2010 ook terecht dat het haar tegenviel hoe er internationaal werd gestemd.quote:
Ja zou echt leuk zijn als ze weer een keer terugkomenquote:Op zondag 19 december 2021 15:33 schreef Loena. het volgende:
[..]
Belgi had, ook in de nationale rondes, altijd zulle leuke en goede nummers. (Winaars 2008 en 2007 deden het miss internationaal niet goed maar zijn zalig) Eeuwig zonde dat Belgi niet meedoet. Maar queen Lauren zei in 2010 ook terecht dat het haar tegenviel hoe er internationaal werd gestemd.
Hij geeft de punten namens Nederland straksquote:Op zondag 19 december 2021 15:01 schreef NailQueen het volgende:
Dit vind ik trouwens de leukste nederlandse inzending. Dat optreden stond als een huis en hij was een van de weinigen die het publiek meetrok![]()
Ik heb zelfs Nederland nog niet in zijn geheel gehoordquote:Op zondag 19 december 2021 15:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog niets gezien, alleen Nederland, dus ik laat me verrassen.
Vorig jaar was best een prima show
Voor kinderen doet hij dit zo leuk!quote:Op zondag 19 december 2021 16:01 schreef NailQueen het volgende:
En daar is Buddy Vedder weer. Maar eerlijk is eerlijk, hij presenteert het leuk.
Nee joh ik snap het wel. Hier in ESF zijn dat soort dingen nooit overdrevenquote:Op zondag 19 december 2021 16:01 schreef NailQueen het volgende:
Vorig jaar werd ik toch een beetje emotioneel van de intro omdat we dat een jaar niet gehorod hadden. Is dat overdreven? Misschien wel
De editie van 2019 deed hij erg leuk. Jan miste ik totaal niet.quote:Op zondag 19 december 2021 16:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor kinderen doet hij dit zo leuk!
Hier al 5 keer ofzoquote:Op zondag 19 december 2021 16:06 schreef Meridiaan het volgende:
Kazachstan doet sowieso voor het eerst mee, toch?
Moet niet gekker worden!quote:Op zondag 19 december 2021 16:06 schreef Meridiaan het volgende:
3de keerquote:Op zondag 19 december 2021 16:06 schreef Meridiaan het volgende:
Ja en die andere host Elodie ook al eerderquote:Op zondag 19 december 2021 16:09 schreef Guanabana het volgende:
Zij gaf de punten voor Frankrijk toch?
quote:Op zondag 19 december 2021 16:09 schreef Guanabana het volgende:
Zij gaf de punten voor Frankrijk toch?
Middag!quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef Arizona het volgende:
Nogal een aftreksel van het winnende nummer van vorig jaar, regenboogkleurtjes en het Engelse Imagine in plaats van het Franse?
Goedemiddag trouwens!
Dit is nog maar het beginquote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef Sableheart het volgende:
De mengeling van talen stoort me een beetje. Voelt niet natuurlijk.
Verder wel ok, niet vreselijk indrukwekkend. Kan het lastig krijgen vanaf de eerste startpositie.
Sinds er op het JESF veel Engels bij mag, vind ik het soms ook wat cringe. Ik snap wel dat die verandering is gemaakt, maar het klinkt her en der wel wat gemaaktquote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef Sableheart het volgende:
Verder wel ok, niet vreselijk indrukwekkend. Kan het lastig krijgen vanaf de eerste startpositie.
Nederland mengt maar liefst drie talenquote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef Sableheart het volgende:
Vooral bij Nederland vind ik het tenenkromnend. In 2019 vond ik het ook jammer dat Mattheu een deel in het engels had vertaald. Het kon er mee door maar het origineel was toch beter.quote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sinds er op het JESF veel Engels bij mag, vind ik het soms ook wat cringe. Ik snap wel dat die verandering is gemaakt, maar het klinkt her en der wel wat gemaakt
Heb ik wel meer van die kinderen, zien er echt uit als 16+ terwijl ze 12/13 jaar zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Guanabana het volgende:
Haha ik wilde net zeggen 'is zij 17 ofzo'.
Ze ziet er minstens zou oud als mijn dochter van 17 jaquote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Guanabana het volgende:
Haha ik wilde net zeggen 'is zij 17 ofzo'.
Ze moet concurreren met the Ride, da's niet zo moeilijk.quote:Op zondag 19 december 2021 16:21 schreef Em31 het volgende:
Polen is altijd veel beter in de Junior versie
Echt he, je ziet duidelijk dat Pannecouke zich hier niet mee bemoeitquote:Op zondag 19 december 2021 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
Die stagings zijn hier toch elk jaar wel weer heel goed hoor
Ja was bij Nederland ook een tijdje zo, dat je heel erg dat verschil merktequote:Op zondag 19 december 2021 16:22 schreef Funhouse het volgende:
Toch wel grappig hoe goed Polen altijd is bij junior als je het vergelijkt met wat ze naar het normale songfestival sturen
Godver wat was dat slecht.quote:Op zondag 19 december 2021 16:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze moet concurreren met the Ride, da's niet zo moeilijk.
Waar kun je die bookmakers vinden dan?quote:Op zondag 19 december 2021 16:22 schreef molloot200 het volgende:
Polen is top bij de boekmakers maar ik zie niet zo goed waaromVind het niet super spetterend of zo
Serieus?quote:Op zondag 19 december 2021 16:22 schreef molloot200 het volgende:
Polen is top bij de boekmakers maar ik zie niet zo goed waaromVind het niet super spetterend of zo
Ik vind het een aanstekelijk liedje, goede staging maar niet supergoed gezongen.quote:Op zondag 19 december 2021 16:22 schreef molloot200 het volgende:
Je hebt wel van die grote polls zoals die eurovision scoreboard app en views/likes. Armeni wint meestal. Noord-Macedoni en Polen ook meestal hoog.quote:Op zondag 19 december 2021 16:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar kun je die bookmakers vinden dan?
beetje tenenkrommend inderdaad die rapquote:Op zondag 19 december 2021 16:24 schreef Cee het volgende:
Dit nummer vind ik zo vreselijk, het is vooral die cringy rap.
Ik hoor hetquote:Op zondag 19 december 2021 16:24 schreef Cee het volgende:
Dit nummer vind ik zo vreselijk, het is vooral die cringy rap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |