Hoe vond je gisteren?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
Nu al weer zin in. Malacia zal er wel voor Blind inkomen
en ik hoop Malen vanaf het begin voor Berghuis.
Ik zat in de kantine dus dan krijg je niet altijd alles mee maar een beetje wat je mag verwachten na zo'n korte periode. Het viel me niet heel erg tegen in ieder geval maar zeker ook niet mee.quote:
Egbers leest het van de autocue dus dan is het zo.quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:06 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Italië wint niet van Bulgarije, Frankrijk wint niet van Bosnië-Herzegovina en Spanje verliest zelfs van Zweden. Dus waarom zou Nederland dat over veel minder kwaliteit beschikt dan die Zuid-Europese landen wel eventjes Montenegro verslaan? Maar in de analyses vooraf die ik heb meegekregen wordt een eenvoudige overwinning wel verwacht.
Ze speelden helemaal niet beter, wel gekeken? Eigenlijk was het precies hetzelfde als tegen Tjechie.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:45 schreef Snackman het volgende:
Nederland speelde tegen Noorwegen beter dan afgelopen EK. Qua opstelling kan er toch nog wat verbeterd worden.
Berghuis speelde zwak en ingetogen, hij moet zich meer laten gelden.
Malen vind ik geen speler voor het Nederlands elftal er zijn betere voor die positie.
De keuze om Til en Koopmijners in de 2e helft niet te laten invallen voor Klaasen en Wijnaldum is me een raadsel.
Deze spelers verdien de kans en je breekt de elan.
Malen voor Berghuis? Er zijn betere opties bij die stand. Malen is goed voor counter voetbal, maar niet als je tegen een sterke dicht defensie speelt.
Dan heb je toch echt andere spelers nodig.
In de 2e helft tegen Noorwegen, had van Gaal het volgende kunnen doen:
Weghorst als diepe spits om zich met zijn lichaam tussen de verdedigers te rommelen en zijn been of hoofd tegen de bal zetten bij voorzetten en Koopmijners voor schoten uit de 2e lijn.
Depay en Gapco in een vrije rol in de aanval
Til als fitte vervanger voor Klaasen zou toch een pre zijn, is ook nog kop sterker.
Blind een goede speler maar in de defensie te traag.
Tegen Macedonie
3-4-3 spelen
3 CV
Misschien uh.. niet kijken dan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:14 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om te kijken naar een elftal dat niet van Noorwegen kan winnen.
Moet jij weten, dan kijk je toch niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:14 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om te kijken naar een elftal dat niet van Noorwegen kan winnen.
Je merkt wel dat Van Gaal in ieder geval het spelletje goed begrijpt, weet wat hij wil en wat hij aan het doen is.....in tegenstelling tot Frank de Boer. Dat is toch wel verbazingwekkend, want Frank is wel vier keer op rij kampioen geworden met Ajax, ook in dat ene seizoen dat Ajax veel blessures had en 4-5 basisspelers moest missen.quote:
Neem ik mee naar achter.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moet jij weten, dan kijk je toch niet.
alsof noorwegen een dwergstaatje is. Zeker de voorhoede is gewoon goede kwaliteit en achterin best degelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:14 schreef -XOR- het volgende:
Nederland staat qua punten gewoon keurig gelijk met Noorwegen en Montenegro. Dus het lijkt me dat we weinig onderdoen voor deze landen. Ik verwacht wel drie punten eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:03 schreef SOG het volgende:
Oranje kwam wel heel erg goed weg met maar 1 kans vs 3 grote kansen van de Noren. Redelijk opvallend hoe optimistisch Nederland nog is.
2-1quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:Oriente
@:Fetx
@:maxi-mus
2-0quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:Oriente
@:Fetx
@:maxi-mus
Ik ken alleen Marusic en Savic.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegen 🇹🇷 (2-2):
Mijatović; Vešović, Savić, Vujačić, Tomašević (Radunović 66'), Marušić; Kosović (Raičković 57'), Sčekić, Božović (Ivanović 66'); Đurđević, Hakšabanović
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |