SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
De overgang van zomer naar herfst valt me vaak wel zwaar, maar dat hangt samen met nieuwe schooljaar en zo. Ik word er wat melancholisch van. Maar eenmaal gewend vind ik de herst heerlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ik probeer de herfst altijd te vergeten
Zijn de kinderen deze week voor het eerst weer naar school gegaan?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
De overgang van zomer naar herfst valt me vaak wel zwaar, maar dat hangt samen met nieuwe schooljaar en zo. Ik word er wat melancholisch van. Maar eenmaal gewend vind ik de herst heerlijk.
Ik was het niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb een verzoekje binnengekregen.... niet echt iets dat vaak in mijn uitzendingen voorbij komt... Ik ga er naartoe "bouwen", zeg maar...
Je gaat naar Kanye West bouwen?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb een verzoekje binnengekregen.... niet echt iets dat vaak in mijn uitzendingen voorbij komt... Ik ga er naartoe "bouwen", zeg maar...
Er zijn grenzen.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Je gaat naar Kanye West bouwen?
Voor de fluit-solo moet je track maar even opzoeken op Spotifyquote:
Mijn zoon gisteren voor het eerst. Hij vond het leuk. Leuke klas en een jongen waarmee hij vroeger bevriend mee is geweest en die nu bij hem in de klas zit. Hij heeft vandaag werkschoenen moeten kopen voor de praktijklessen.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn de kinderen deze week voor het eerst weer naar school gegaan?
En hoe is ze dat bevallen?
Fijn van je zoon met een oude vriend. Is toch lastig als je helemaal alleen moet starten.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon gisteren voor het eerst. Hij vond het leuk. Leuke klas en een jongen waarmee hij vroeger bevriend mee is geweest en die nu bij hem in de klas zit. Hij heeft vandaag werkschoenen moeten kopen voor de praktijklessen.
Mijn dochter vandaag voor het eerst en ik heb nog geen update van haar gehad.
Zeker hup, daar is Willem met zijn waterpomptangquote:Op woensdag 1 september 2021 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hierna een verzoekje van Rafeiro. Nou ja... verzoekje...zeg maar verzoek.
Ik dacht echt aan iets veel buitenissigersquote:Op woensdag 1 september 2021 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Uit de categorie bands die je niet zo vaak bij DJ11 hoort![]()
Metallica - One
Met dank aan Rafeiro
Het is te doen. Dit is misschien nog wel hun best te beluisteren nummer.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht echt aan iets veel buitenissigers
Wel fijn dat je zoon een ouwe bekende in de klas heeft zitten.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon gisteren voor het eerst. Hij vond het leuk. Leuke klas en een jongen waarmee hij vroeger bevriend mee is geweest en die nu bij hem in de klas zit. Hij heeft vandaag werkschoenen moeten kopen voor de praktijklessen.
Mijn dochter vandaag voor het eerst en ik heb nog geen update van haar gehad.
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is te doen. Dit is misschien nog wel hun best te beluisteren nummer.
Ik vind deze een stuk aangenamer.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan is Nothing else matters toch voor een groter publiek geschikt.
Maar dat vind ik zo'n zeiknummerquote:Op woensdag 1 september 2021 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan is Nothing else matters toch voor een groter publiek geschikt.
Toch is die veel rustiger, dus voor een groter publiek geschikt.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:17 schreef livelink het volgende:
Alhoewel het nu rap minder wordt trouwens.
Dat is wel waar, ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch is die veel rustiger, dus voor een groter publiek geschikt.
Metallica en rap... 🤔quote:Op woensdag 1 september 2021 20:17 schreef livelink het volgende:
Alhoewel het nu rap minder wordt trouwens.
Zeg dat wel...quote:Op woensdag 1 september 2021 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Hey is wel een pleuris lang nummer ja.
Dat puppetnummer van hen is volgens mij nog langer en in ieder geval erger.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Hey is wel een pleuris lang nummer ja.
* livelink Slingert google aanquote:Op woensdag 1 september 2021 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vraag de volgende keer wel Pantera ofzo aan
Ik denk A.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:20 schreef DJ11 het volgende:
We gaan weer in iets rustiger vaarwater.The Cure - A Forest
- B Woods
- C A lot of trees together.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |