Dit noem ik cafcaiaans!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Helemaal niet, die gaan tussen kerst en oud en nieuw op vakantie. Da's geen stijl!
Ik ben ook echt heel erg blij, as said er komt wel een filmpje of een collagequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De poezelige voetjes van @:houdjemond
niet meer op natte grond!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:17 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine sneak-peak; ik heb een vloeren geen natte troep meer in huis!
Ik zal eventjes kijken of meneerHJM met mij een filmpje wil opnemen om de rest van mijn (nog lange niet af ) huisje te laten zien.ik ben jullie allemaal nogmaals eeuwig dankbaar, als beloning zal ik de rest van het jaar niet meer naar Disturbed luisteren, promise.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:28 schreef Zorro het volgende:
@:houdjemond gefeliciteerd met je mooie vloertje
@:mexicanobakker gefeliciteerd met je villa (toch wel?)
Verder voorzie ik een erg rustig topic dit jaar. Mensen gaan zo te zien allemaal maar op vakantie en klussen alsof dat zo maar kan.
Belachelijk.
Dit verandert ongetwijfeld zodra je de klanken van Marco Borsato, Coldplay en Imagine Dragons hoort!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien dat wij het nog een beetje komen compenseren, ik heb er op zich wel weer zin in om hier weer wat actiever mee te doen, zeker de eerste dagen.
Leuk idee!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:27 schreef PippenScottie het volgende:
Zullen we dit jaar eens echt proberen met een FOK! Team een Top 2000 pubquiz te doen?
Als de kroegen niet voor die tijd weer dicht gaan natuurlijk.
Maar reageer even of er serieuze animo is, dan kunnen we wat plannen. Ergens centraal, in Utrecht bv.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Helemaal niet, die gaan tussen kerst en oud en nieuw op vakantie. Da's geen stijl!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:38 schreef cafca het volgende:
Mexicano kan gewoon 's-avonds na het klussen komen, en vakanties kunnen nog gecancelled worden
Ik vrees er ook voorquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verandert ongetwijfeld zodra je de klanken van Marco Borsato, Coldplay en Imagine Dragons hoort!
Jij moet het gewoon hebben van de Evergreen en de weetikwelkezender top 500 van de jaren 80 (wel iets met een randje zodat ze Sonic Youth, The Jesus and Mary Chain en Mudhoney ook meepikken naast The Human League, a-ha en The Cure))quote:
De eightieslijst van Kink DNA classics is fijn (ik heb voor mijn gevoel iedere single van The Human League gehoord). Sowieso luister ik die zender thuis het meest, zelfs nu er op het gewone Kink de Kink 1500 is. In de auto hebben we vaak de regionale eightieszender Streekstad Centraal aan, daar hoor ik regelmatig vergeten nummers en zelfs nummers die ik niet ken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij moet het gewoon hebben van de Evergreen en de weetikwelkezender top 500 van de jaren 80 (wel iets met een randje zodat ze Sonic Youth, The Jesus and Mary Chain en Mudhoney ook meepikken naast The Human League, a-ha en The Cure))
Met een beetje geluk breekt een zevende golf uit, moeten we allemaal binnen blijven en zijn jullie er gewoon bij.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:30 schreef peaceman het volgende:
We gaan gemist worden door jullie. Lief hoor.
Het ligt ook niet overal, alleen de keuken en de hal, maar die timing qua vakantie is natuurlijk onacceptabel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Mexi, van harte gefeliciteerd met je nieuwe woningVeel succes met klussen... wij zijn er net (zo goed als) klaar meer... nog een paar kleine dingen.
Mooie vloer hjmWij hebben inmiddels wel een andere vloer
![]()
Hooooooo nou, bij sommige mensen ligt dit nog een beetje gevoelig dus een Triggerwarning zou ik fijn vindenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk breekt een zevende golf uit, moeten we allemaal binnen blijven en zijn jullie er gewoon bij.
Als dan de doe-het-zelf-zaken ook dicht zijn wordt het helemaal feest
Ik weet oprecht niet zeker of je getriggerd word door de lockdown of door het klussenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hooooooo nou, bij sommige mensen ligt dit nog een beetje gevoelig dus een Triggerwarning zou ik fijn vinden![]()
Aan wie moet ik nu een emotionele kutspeech houden op de 31equote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:30 schreef peaceman het volgende:
Sinds wanneer is er nergens internet behalve in Nederland?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:30 schreef peaceman het volgende:
2e optie lijkt me het handigst.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:55 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zal ik doen voor de Top 2000 quiz? Tzt een nieuw topic openen, of gaan we telefoonnummers uitwisselen en een WA groepje beginnen?
Die quizzen zijn vaak tweede helft december
Wat mij betreft een WA groepje, ik zit bijna nooit meer op Fok! En wat cafca zegt v.w.b. de beschikbaarheid half december. asdfquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:55 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zal ik doen voor de Top 2000 quiz? Tzt een nieuw topic openen, of gaan we telefoonnummers uitwisselen en een WA groepje beginnen?
Het ligt niet aan het internet...quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er nergens internet behalve in Nederland?
Die smoes gaat niet op hoor.
Een WA groep starten tegen die tijd lijkt me prima. In Utrecht een x doordeweeks is de fijnste optie wmbquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:55 schreef PippenScottie het volgende:
Vóór, afhankelijk van datum en locatie.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:27 schreef PippenScottie het volgende:
Zullen we dit jaar eens echt proberen met een FOK! Team een Top 2000 pubquiz te doen?
Maar reageer even of er serieuze animo is, dan kunnen we wat plannen. Ergens centraal, in Utrecht bv.
Kijk, een kenner!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vóór, afhankelijk van datum en locatie.
Doen de Upbeatles niet zoiets?
Incluis de quiz zit ik nu al een uur huilend in een hoekje.. Op een mooie vloer, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet zeker of je getriggerd word door de lockdown of door het klussen
Je gaat gewoon mee voor moral supportquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:51 schreef houdjemond het volgende:
Verder ben ik pro- meeten ervoor of daarna, en stiekem hoop ik dat jullie mij onder tafel bellen om te vragen hoe die zanger van Disturbed heet, of de drummer, of de gita- enfin, u snapt mij. Laat maar weten als het vorm krijgt
Volgens mij wel ja. Wie was ook weer de Fok!er die daarbij zat?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slecht nieuws, ik heb een nieuwe woning en zal nog eea aan klussen moeten doen tijdens mijn vrije week tijdens de Top 2000.
Nog gefeliciteerd met jullie nieuwe woningen, vloeren en andere huisraad!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:17 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine sneak-peak; ik heb een vloeren geen natte troep meer in huis!
Leuk idee!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:27 schreef PippenScottie het volgende:
In Den Bosch is ook een leuke Top 2000-quiz waar ik al eens eerder aan heb meegedaan. Maar die is wellicht niet voor iedereen even oged bereikbaar.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er meer hype is gekomen rondom Suzan en Freek, om eerlijk te zijn, De Overkant zie ik eerder Blauwe Dag vervangen, al blijft die mij al vaker verbazen in lijstjes.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:05 schreef Gretzl het volgende:
Gezien de populariteit van Suus & Freek denk ik niet dat ze snel nummers gaan kwijtraken, integendeel. Ze zullen hun huidige aantal eerder verdubbelen, met als grootste kanshebbers Goud en De Overkant.
Er is hier in deze reeks regelmatig kritiek op hun liedjes, maar ik ben zelf van mening dat ze behoren tot de beste 20% Nederlandstalige Top 2000-nummers
Die is wat mij betreft prima bereikbaar!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In Den Bosch is ook een leuke Top 2000-quiz waar ik al eens eerder aan heb meegedaan. Maar die is wellicht niet voor iedereen even oged bereikbaar.
Ik heb tot vandaag nog nooit van Arno Krabman gehoordquote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:16 schreef Gretzl het volgende:
Polletje!
[poll=3040]
Overzicht van hits (vrij indrukwekkend toch wel). Zie ook Dutch Charts.
Als Het Avond Is, Blauwe Dag, Leef en Het Land Van staan al in de lijst. Intussen al meer dan een miljard streams van zijn hand.
Nieuwe kanshebbers:
Donnie & Frans Duijs - Frans Duits
Jaap Reesema - Alles Komt Goed
Jaap Reesema & Pommelien Thijs - Nu Wij Niet Meer Paten
Suzan & Freek - Goud
Suzan & Freek - Onderweg Naar Later
Suzan & Freek - Weg Van Jou
Suzan & Freek, Snelle - De Overkant
Snelle & Maan - Blijven Slapen
Snelle & Ronnie Flex - In De Schuur
Thomas Acda et al. - Als Ik Je Weer Zie
Achtergronden:
Achter de hits van Snelle, Maan, Suzan & Freek en André Hazes gaat deze producer schuil
Hij is het geheim achter de Nederlandstalige Top 40-hit: producer Arno Krabman (Trouw)
Hartstikke leuk idee, maar een maandag… nee dat gaat m niet worden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb eens nagedacht over die muziekquiz. Die Top 2000 quizjes zijn altijd rond de Kerst en dat is wel lastig.
Nou stel ik voor om een gewone muziekquiz te doen. Mijn idee, maandag 29 november bij Lijn 4 in Utrecht. Mooi op tijd om elkaars stemlijstjes af te zeiken en een gezicht te hebben voor als het Top 2000 feest straks echt losbarst.
Lijkt het je leuk, stuur een pm met telefoonnummer en dan maak ik een whatsapp groepje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |