Interessante plek om oliebollen te bakken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach luisteren kan ook op De Canarische eiland wel, aan het zwembad, maar veel op fok! zal er dan niet in zitten nee.
Idd met O&N weg. Op het strand hoop ik
Tja dat is Diaan haar ding.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Interessante plek om oliebollen te bakken.
Ja hoor eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:50 schreef peaceman het volgende:
Mooie OP mex!
De leuke mededeling voor ons, maar de trieste voor jullie is dat Diaan en ik na de kerst op vakantie hopen te gaan en dus zullen we veel minder fokken dan andere jaren .
Neeeee…dat dit kan in Nederland…wansmaak Peaceman en Diaan…Nederland zal nooit meer hetzelfde zijn…186 topics minder..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:50 schreef peaceman het volgende:
Mooie OP mex!
De leuke mededeling voor ons, maar de trieste voor jullie is dat Diaan en ik na de kerst op vakantie hopen te gaan en dus zullen we veel minder fokken dan andere jaren .
Dit jaar ook geen oliebollen van mijn handquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Interessante plek om oliebollen te bakken.
Groot gelijk. Anders wordt de nieuwe keuken vies!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit jaar ook geen oliebollen van mijn hand
Haha dat was wel het moment om de nieuwe afzuiging te testen... Maar daar heb je een punt inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Groot gelijk. Anders wordt de nieuwe keuken vies!
Dan volgend jaar maar een serie over de 50's en 60's...?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
Nieuwkerk en Kemps zijn inmiddels overgegaan tot volle bak lobbyen in hun programma. Benieuwd wat dat oplevert.
Die overschatte Aznavour staat imo al wel vaak genoeg in de Top 2000 en ook met vrijwel al z'n liederen te hoog.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
Nieuwkerk en Kemps zijn inmiddels overgegaan tot volle bak lobbyen in hun programma. Benieuwd wat dat oplevert.
Mwah ik vind het eigenlijk wel een relevante afspiegeling, al heb ik zelf ook meer met Brel en Piaf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die overschatte Aznavour staat imo al wel vaak genoeg in de Top 2000 en ook met vrijwel al z'n liederen te hoog.
En ik zou vorig jaar naar Praag gaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:50 schreef peaceman het volgende:
Mooie OP mex!
Het zijn er welgeteld 2, al 5 jaar. Als dat al overschat is tegenwoordig... Als dat er 3 (La Boheme werd vorig jaar halverwege de stemweek toegevoegd aan de keuzelijst) worden wordt de lijst daar niet heel veel slechter van.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die overschatte Aznavour staat imo al wel vaak genoeg in de Top 2000 en ook met vrijwel al z'n liederen te hoog.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En ik zou vorig jaar naar Praag gaan.
Er komt straks gewoon een negende golf en jullie zitten straks gewoon op jullie tweepersoonsbank in Twente waar jullie gewoon de hele dag met elkaar praten via FOK! en dezelfde flauwe grappen maken en melancholisch doen over hoe snel Lennon groot wordt en hoe snel het leven gaat.
ZOALS HET HOORT!
Franstalig is natuurlijk net zo min een genre als Nederlandstalig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vind het eigenlijk wel een relevante afspiegeling, al heb ik zelf ook meer met Brel en Piaf.
Ik vind dat er vrij veel Franstalig werk uit is gegaan, maar anderzijds is dat wel een vrij eenzijdig genre in het algemeen.
Het gedeelte Franstalig wat in de Top 2000 stond welquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Franstalig is natuurlijk net zo min een genre als Nederlandstalig.
Ik zou qua Franstalig Maître Gimes + Kate & Anna McGarrigle + Dalida erbij wel voldoende vinden. Van die laatste wel graag iets anders dan Gigi.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:18 schreef Tussle266 het volgende:
Datgene wat Peppi en Kokki op vrijdagavond aanprijzen is op zich wel leuk, maar het is eigenlijk niet meer passend bij de lijst in de huidige vorm. De woorden Top 2000 vielen specifiek in verband met Dalida en Trenet, die halen de shortlist van 7000 al geeneens meer. Ik zou zeggen: 'veel succes'!
In dat kader is wat Aznavour en wat Brel, plus wat er nog aan eenlingen in staat ook wel voldoende lijkt me. Als er voor één jaartje tien bij zouden komen is dat ook prima, maar zoveel staan er volgens mij geeneens meer verborgen op de keuzelijst.
Maar eens zien wat ze met de keuzelijst doen. Dalida stond daar vorig jaar in het geheel niet op, maar types als Lenorman en Gall kwamen daar juist weer terug op na een tijdje afwezig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou qua Franstalig Maître Gimes + Kate & Anna McGarrigle + Dalida erbij wel voldoende vinden. Van die laatste wel graag iets anders dan Gigi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |