Vertel.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prima ook. Beelen deed het leuk vorig jaar. En dat verhaal van Paul over tongzoenen en November Rain kennen we nu wel.
Vaker op het keuzelijstje dan Peter R. dus speling voldoende.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:24 schreef Eightyone het volgende:
Neem ook maar alvast het ouvre van Doe Maar door, voor de zekerheid.
De kuchjesbonus is behoorlijk, zoals we weten van Lauwe Thee en Rob de Nijs.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:24 schreef Eightyone het volgende:
Die staan er altijd al tig keer in.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:24 schreef Eightyone het volgende:
Die kans lijkt me redelijk groot.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die staan er altijd al tig keer in.
Maar zal wel goed mis zijn, anders cancel je niet een hele tour..
Waar ik lang gematigd positief was na het songfestival, ben ik nu helemaal om en hoop ik dat Maneskin in de top 2000 gestemd wordt.
Het zou wel verfrissend zijn wanneer de fanclub dit keer een mailtje zou sturen met als onderwerp: Even rustig allemaal, het is wel even genoeg zoquote:Op donderdag 23 september 2021 08:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die staan er altijd al tig keer in.
Er is in de jaren dat ik hier op FOK! de top 2000 topics volg, erg vaak geklaagd over bands die er te vaak instaan.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het zou wel verfrissend zijn wanneer de fanclub dit keer een mailtje zou sturen met als onderwerp: Even rustig allemaal, het is wel even genoeg zo
Alles tot tien noteringen is ook een prima aantal voor elke band of artiest toch? Daar heeft Doe Maar ook nooit boven gezeten. Of vergis ik me daarin?quote:Op donderdag 23 september 2021 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er is in de jaren dat ik hier op FOK! de top 2000 topics volg, erg vaak geklaagd over bands die er te vaak instaan.
Doe Maar is er daar nooit 1 van geweest.
Ze staan er ook weer niet zo heel veel in toch? En hoe dan ook wel redelijk verspreid over de lijst, zodat ze niet opeens zes keer langskomen op 30 december ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er is in de jaren dat ik hier op FOK! de top 2000 topics volg, erg vaak geklaagd over bands die er te vaak instaan.
Doe Maar is er daar nooit 1 van geweest.
Als ik kijk naar de sprongetjes die enkele van de reeds op deze plek besproken artiesten en nummers maken, dan kan je 'opwarmer voor de Top 2000' volgens mij vrij letterlijk nemen. Prima lijst wel verder.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister nu naar de Evergreen Lijst van de jaren 70 op Radio 5.
Goede opwarmer voor de Top 2000 straks en zonder alle overbodige meuk van deze eeuw…
quote:Op zondag 26 september 2021 13:04 schreef Piebe het volgende:
[..]
Top 10 van 2020 bekeken. Foutje dus
En terecht. Jammer van de reden alleen.quote:
Het is wel opvallend dat het anderhalve dag duurde voor het nieuws Nederland bereikte en dat er nauwelijks aandacht voor is, terwijl Barry één van de weinigen is uit die tijd die nu nog altijd (net) genoeg stemmen weet te verzamelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hieronder nog wat zooi die ik effe niet in een spoiler zet omdat ze al in spoilers staan, maar dit hoort ook allemaal bij de OP
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AoibhinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 01-10-2021 09:01:52 (Ik kan niet tellen) ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mooie OP mex!
De leuke mededeling voor ons, maar de trieste voor jullie is dat Diaan en ik na de kerst op vakantie hopen te gaan en dus zullen we veel minder fokken dan andere jaren .
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ook triest voor jullie hoor, want minder top 2000-zeitquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:50 schreef peaceman het volgende:
Mooie OP mex!
De leuke mededeling voor ons, maar de trieste voor jullie is dat Diaan en ik na de kerst op vakantie hopen te gaan en dus zullen we veel minder fokken dan andere jaren .
Ook met O&N weg dus? Wel leuk! Als het doorgaat dan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ach luisteren kan ook op De Canarische eiland wel, aan het zwembad, maar veel op fok! zal er dan niet in zitten nee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook triest voor jullie hoor, want minder top 2000-zeit
Ook met O&N weg dus? Wel leuk! Als het doorgaat dan.
Idd met O&N weg. Op het strand hoop ik
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: