Interessante plek om oliebollen te bakken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach luisteren kan ook op De Canarische eiland wel, aan het zwembad, maar veel op fok! zal er dan niet in zitten nee.
Idd met O&N weg. Op het strand hoop ik
Tja dat is Diaan haar ding.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Interessante plek om oliebollen te bakken.
Ja hoor eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:50 schreef peaceman het volgende:
Mooie OP mex!
De leuke mededeling voor ons, maar de trieste voor jullie is dat Diaan en ik na de kerst op vakantie hopen te gaan en dus zullen we veel minder fokken dan andere jaren .
Neeeee…dat dit kan in Nederland…wansmaak Peaceman en Diaan…Nederland zal nooit meer hetzelfde zijn…186 topics minder..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:50 schreef peaceman het volgende:
Mooie OP mex!
De leuke mededeling voor ons, maar de trieste voor jullie is dat Diaan en ik na de kerst op vakantie hopen te gaan en dus zullen we veel minder fokken dan andere jaren .
Dit jaar ook geen oliebollen van mijn handquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Interessante plek om oliebollen te bakken.
Groot gelijk. Anders wordt de nieuwe keuken vies!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit jaar ook geen oliebollen van mijn hand
Haha dat was wel het moment om de nieuwe afzuiging te testen... Maar daar heb je een punt inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Groot gelijk. Anders wordt de nieuwe keuken vies!
Dan volgend jaar maar een serie over de 50's en 60's...?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
Nieuwkerk en Kemps zijn inmiddels overgegaan tot volle bak lobbyen in hun programma. Benieuwd wat dat oplevert.
Die overschatte Aznavour staat imo al wel vaak genoeg in de Top 2000 en ook met vrijwel al z'n liederen te hoog.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
Nieuwkerk en Kemps zijn inmiddels overgegaan tot volle bak lobbyen in hun programma. Benieuwd wat dat oplevert.
Mwah ik vind het eigenlijk wel een relevante afspiegeling, al heb ik zelf ook meer met Brel en Piaf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die overschatte Aznavour staat imo al wel vaak genoeg in de Top 2000 en ook met vrijwel al z'n liederen te hoog.
En ik zou vorig jaar naar Praag gaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:50 schreef peaceman het volgende:
Mooie OP mex!
Het zijn er welgeteld 2, al 5 jaar. Als dat al overschat is tegenwoordig... Als dat er 3 (La Boheme werd vorig jaar halverwege de stemweek toegevoegd aan de keuzelijst) worden wordt de lijst daar niet heel veel slechter van.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die overschatte Aznavour staat imo al wel vaak genoeg in de Top 2000 en ook met vrijwel al z'n liederen te hoog.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En ik zou vorig jaar naar Praag gaan.
Er komt straks gewoon een negende golf en jullie zitten straks gewoon op jullie tweepersoonsbank in Twente waar jullie gewoon de hele dag met elkaar praten via FOK! en dezelfde flauwe grappen maken en melancholisch doen over hoe snel Lennon groot wordt en hoe snel het leven gaat.
ZOALS HET HOORT!
Franstalig is natuurlijk net zo min een genre als Nederlandstalig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vind het eigenlijk wel een relevante afspiegeling, al heb ik zelf ook meer met Brel en Piaf.
Ik vind dat er vrij veel Franstalig werk uit is gegaan, maar anderzijds is dat wel een vrij eenzijdig genre in het algemeen.
Het gedeelte Franstalig wat in de Top 2000 stond welquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Franstalig is natuurlijk net zo min een genre als Nederlandstalig.
Ik zou qua Franstalig Maître Gimes + Kate & Anna McGarrigle + Dalida erbij wel voldoende vinden. Van die laatste wel graag iets anders dan Gigi.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:18 schreef Tussle266 het volgende:
Datgene wat Peppi en Kokki op vrijdagavond aanprijzen is op zich wel leuk, maar het is eigenlijk niet meer passend bij de lijst in de huidige vorm. De woorden Top 2000 vielen specifiek in verband met Dalida en Trenet, die halen de shortlist van 7000 al geeneens meer. Ik zou zeggen: 'veel succes'!
In dat kader is wat Aznavour en wat Brel, plus wat er nog aan eenlingen in staat ook wel voldoende lijkt me. Als er voor één jaartje tien bij zouden komen is dat ook prima, maar zoveel staan er volgens mij geeneens meer verborgen op de keuzelijst.
Maar eens zien wat ze met de keuzelijst doen. Dalida stond daar vorig jaar in het geheel niet op, maar types als Lenorman en Gall kwamen daar juist weer terug op na een tijdje afwezig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou qua Franstalig Maître Gimes + Kate & Anna McGarrigle + Dalida erbij wel voldoende vinden. Van die laatste wel graag iets anders dan Gigi.
De tijd elke scheet Adele fantastisch werd gevonden is wel een beetje voorbij.... toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:57 schreef Cassa95 het volgende:
Pracht OP.
En om terug te komen op de eerste grote discussie uit dit forum, namelijk de hoogste binnenkomer, over 10 dagen verschijnt eindelijk nieuwe muziek van Adele
Er is dan ook al zes jaar geen scheet verschenen. En van dat album haalde meer dan de helft de Top2000quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:46 schreef Piebe het volgende:
[..]
De tijd elke scheet Adele fantastisch werd gevonden is wel een beetje voorbij.... toch?
Misschien eerder iets van Billie Ellish?
Ik zeg ook maar wat
Ik zou liever wat recentere Franstalige nummers in de lijst zien, maar dat is natuurlijk ijdele hoop. De mooiste Franse nummers doen hier over het algemeen niets in de hitlijsten. En op een Djadja zit ik ook niet per se te wachtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vind het eigenlijk wel een relevante afspiegeling, al heb ik zelf ook meer met Brel en Piaf.
Ik vind dat er vrij veel Franstalig werk uit is gegaan, maar anderzijds is dat wel een vrij eenzijdig genre in het algemeen.
Mag het hopen ja, en laat Billie ook maar gewoon uit de lijst hoor. Walgelijke muziek.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:46 schreef Piebe het volgende:
[..]
De tijd elke scheet Adele fantastisch werd gevonden is wel een beetje voorbij.... toch?
Misschien eerder iets van Billie Ellish?
Ik zeg ook maar wat
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:57 schreef Cassa95 het volgende:
Pracht OP.
En om terug te komen op de eerste grote discussie uit dit forum, namelijk de hoogste binnenkomer, over 10 dagen verschijnt eindelijk nieuwe muziek van Adele
Jullie weten de feestvreugde in ieder geval wel te verhogen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
We krijgen dit jaar nog releases van Adele, Sheeran en Coldplay volgens mij in Q4 (lol)
In de huidige zwart/wit/kleurdiscussie zou Les Negresses Vertes wel een mooie keuze zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noir desir, nee die hoeft voor mij niet. Ike Turner is al erg genoeg. Coeur de Pirate vind ik wel aardig maar ook niet heel relevant om eerlijk te zijn
Niet alles van Billie is raak, maar Everything I Wanted is gewoon een fantastisch nummer. Als Radiohead iets vergelijkbaars had gemaakt had iedereen juichend op de banken gestaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mag het hopen ja, en laat Billie ook maar gewoon uit de lijst hoor. Walgelijke muziek.
Ja, daar doelde Mexicano ook al op, neem ik aan. Desniettegenstaande blijft het een mooi nummer.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:51 schreef pipster het volgende:
Bij Noir Desir is de glans er ook wel wat af nadat de zanger zijn vriendin heeft doodgeslagen....
Nouja, ik vind de nieuwe liedjes van Billie niet bijzonder sterk. Wat mij betreft is Higher Power of Your Power me om het even en dan heb ik nog het liefst Bad Hobbits, die vind ik nog best lekker om eerlijk te zijn. Lijkt wel héél erg op Smalltown Boyquote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:57 schreef Tussle266 het volgende:
Billie +2 zou me niet verbazen. Dan is het ook wel weer even genoeg voor het moment. Aan de andere kant zou ik elk Billie-nummer kiezen boven beste zangers, Ed, Adele, Coldplay, nog meer Abba en meer van dat soort genoemde mogelijkheden.
Ik heb het denk ik gewoon niet zo met Ed. Niet dat ik er echt op tegen ben, want dat ben ik nooit, maar buiten Castle on the Hill blijft er gewoon nooit echt iets bij me hangen. Ik zou dan liever zien dat het volgens de Shawn Mendes methode gaat, één erbij = één eraf. Maar dat is wel weer echt dankzij een schoolmeisjespubliek en Ed trekt het wel iets breder, dus dat is wel nadelig. Smalltown Boy mag daarentegen wel gewoon blijven. Die zal nog wel wat omhoog gaan lijkt me want die maakt in recente jaren de bekende 80's groei van 100 plekjes per jaar door.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik vind de nieuwe liedjes van Billie niet bijzonder sterk. Wat mij betreft is Higher Power of Your Power me om het even en dan heb ik nog het liefst Bad Hobbits, die vind ik nog best lekker om eerlijk te zijn. Lijkt wel héél erg op Smalltown Boy
Billie Eilish is best populair, maar onder een niet zo heel grote groep. Bij de grote massa niet voldoende populair, vooral.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 17:41 schreef Cassa95 het volgende:
Billie Eilish gaat er echt niet meer dan één bij krijgen. Is helemaal niet zo populair als mensen hier denken. En heeft dit jaar alleen maar flops uitgebracht.
Zelfde geldt voor dit seizoen van Beste Zangers, waar ook nog niets populair van is geworden of te zien is in de charts / streaming in tegenstelling tot vorig seizoen.
Adele, Coldplay en Sheeran krijgen gewoon extra aandacht door hun nieuwe albums en bereid je maar vast voor dat zoiets ook invloed heeft op de oudere nummers. Zeker een Adele welke vlak na de stemweek uitkomt maar wel de buzz heeft de weken ervoor (en dus extra AirPlay met bestaande nummers) gaat daar van profiteren.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet alles van Billie is raak, maar Everything I Wanted is gewoon een fantastisch nummer. Als Radiohead iets vergelijkbaars had gemaakt had iedereen juichend op de banken gestaan.
Ik heb vooral geen behoefte aan weer een fikse stijging van Adele/Ed/Coldplay, ze staan er best vaak in en dat begrijp ik nog wel, maar Adele 6x in de top 100 vind ik echt belachelijk. En dan komen er de nieuwe nummers in en met een beetje pech komen ook nog oudjes terug voor een overkill aan nummers.
Coldplay komt volgende week uit, Ed eind oktober en Adele pal na de stemweek, maar die zal wel wat teasers vlak van te voren uitbrengen. Alle drie zie ik dus wel collectief stijgen.
Ik denk dat ze wel alle drie een beetje gaan profiteren en daardoor ook wel weer stemmen van elkaar gaan afpakken, maar een lichte stijging zit er dik in.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Adele, Coldplay en Sheeran krijgen gewoon extra aandacht door hun nieuwe albums en bereid je maar vast voor dat zoiets ook invloed heeft op de oudere nummers. Zeker een Adele welke vlak na de stemweek uitkomt maar wel de buzz heeft de weken ervoor (en dus extra AirPlay met bestaande nummers) gaat daar van profiteren.
Helaas
No Time To Die kan natuurlijk zomaar op de keuzelijst staan dit jaar (nummer komt uit februari 2020 natuurlijk), en nu precies wanneer Bond nog in de bioscoop te zien is / de meesten hem net hebben gezien, is de stemweek. Ik zie die van Billie het wel halen jaquote:Op woensdag 6 oktober 2021 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Billie Eilish is best populair, maar onder een niet zo heel grote groep. Bij de grote massa niet voldoende populair, vooral.
Alleen No Time To Die en Your Power maken kans.
35x Queenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:33 schreef Tussle266 het volgende:
Met of zonder Billie, het is nu echt minder dan twee maanden tot het stemmen, dus toch maar eens een lijstje gaan maken van wat ik het meest heb geluisterd dit jaar tot nu toe.
Zouden er eigenlijk mensen bestaan die ieder jaar dezelfde 35 stemmen?
Zo onder de indruk geraakt van St. Helena?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil graag 35x Kensington stemmen, maar helaas mag je niet steeds op hetzelfde liedje stemmen...
Nouja, dat ben ik altijd wel geweest, maar dan stem ik toch liever gewoon op Popplagid. Vind ik de betere versie van dit trucje.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo onder de indruk geraakt van St. Helena?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |