abonnement Unibet Coolblue
pi_201154887


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201154890
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:30 schreef Elan het volgende:

[..]
3% is nog steeds niks. Jaren 70 en 80 wel eens op of rond de 10% gestaan en dat is ook allemaal goedgekomen.
Het is maar wat je wat je definitie van goedgekomen is. :')

https://wtfhappenedin1971.com/
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201155221
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:23 schreef dimmak het volgende:

[..]
Het is maar wat je wat je definitie van goedgekomen is. :')

https://wtfhappenedin1971.com/
Het is niet dat de mensheid daarna op hield te bestaan of zo. En we zitten ook nog niet op een derde van die 10%.

Drama over 3% inflatie :')
blablablabla
pi_201155255
Overigens staat dat gemiddeld nieuwbouwhuis 25.500 dollar tegen een gemiddeld jaarinkomen van 10.500 :')

Lijkt me een stuk gezonder dan de 4 ton of whatever waar wij hier inmiddels op zitten tegen gemiddeld 35k per jaar of zo :')

Dan kun je hoge rente en oplopende prijzen een stuk makkelijker opvangen.
blablablabla
pi_201156504
Ripple :9
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:27:09 #6
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201156546
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:23 schreef Rozevla het volgende:
Ripple :9
Hebben ze de rechtzaak tegen de sec gewonnen?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201156667
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:23 schreef Rozevla het volgende:
Ripple :9
Ik voelde al een stijging aankomen vandaag. Lekker winst gemaakt in 2 dagen
No bitch to me
pi_201156781
Precies op het hoogste punt 1k verkocht aan ripple _O_
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201156999
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:42 schreef Rozevla het volgende:
Precies op het hoogste punt 1k verkocht aan ripple _O_
Op welke dag is het hoogste punt? ;)
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:06:28 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201157086
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:42 schreef Rozevla het volgende:
Precies op het hoogste punt 1k verkocht aan ripple _O_
En ook precies de dip gekocht zeker _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:09:34 #11
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201157128
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:06 schreef fathank het volgende:

[..]
En ook precies de dip gekocht zeker _O_
Tijdje terug een dip gekocht, bij 1,00 was het al interessant om te verkopen.

Nu weer tijd om te vullen :9
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201157221
Bitcoin van Binance gehaald, gebruik daar alleen nog Trustwallet-gerelateerde dingen voor shitcoins.

Zelfde geprobeerd met mijn Vechain die ik daar had, maar dat ging mis :')

Ik zat niet op te letten, kennelijk heeft VET een eigen blockchain. Mijn VET zweeft nu in het luchtledige op de ECR20. Er schijnt een manier te zijn om dat terug te halen maar daar heb ik de support van mijn hardware wallet voor nodig. De vieze hipster die ik ben is het geen Trezor of Ledger dus weinig andere gebruikerservaringen. Spannond.
What Would Goku Do
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:54:43 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201158698
Kennelijk heeft VET een eigen blockchain


:')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:54:59 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201158707
When smart contracts sir?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:56:41 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201158730
Je zou de keystore van de erc20 wallet in de Vechain wallet kunnen importeren. Zou moeten werken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:30:48 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201159381
NWS / Hoogste inflatie sinds 2011

Gratis reclame voor crypto
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:33:35 #17
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201159414
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:30 schreef Nattekat het volgende:
NWS / Hoogste inflatie sinds 2011

Gratis reclame voor crypto
Zijn altijd mooie topics. Zeker omdat figuren als @LXIV nog steeds van reeeee tulpenmanie doen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201159677
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:54 schreef fathank het volgende:
When smart contracts sir?
#initforthemoney
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:56 schreef fathank het volgende:
Je zou de keystore van de erc20 wallet in de Vechain wallet kunnen importeren. Zou moeten werken.
Klopt, daarvoor heb ik contact met de support van mijn wallet opgenomen.
What Would Goku Do
pi_201161961
Plaats hier uw advertentie
pi_201163094
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is niet dat de mensheid daarna op hield te bestaan of zo. En we zitten ook nog niet op een derde van die 10%.

Drama over 3% inflatie :')
Het is 3% inflatie dit jaar. Reken de totale inflatie eens uit sinds dat moment..
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 1 september 2021 @ 09:26:07 #21
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201163441
Sowieso is economie een fopwetenschap
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201163526
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:50 schreef dimmak het volgende:

[..]
Het is 3% inflatie dit jaar. Reken de totale inflatie eens uit sinds dat moment..
3% is prima te doen onder de huidige omstandigheden, recordlage werkeloosheid en verwachte economische groei.

Ben vooral benieuwd wat de rente gaat doen. Dat kan in theorie nadelig zijn voor de crypto omdat mensen wellicht wat meer geneigd zijn om te sparen ( :') ) .

Historisch gezien gaan hoge(re) inflatie en hoge rente samen. Zou mij niet verbazen als de ECB besluit de rente te verhogen.
blablablabla
pi_201163544
quote:
14s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:26 schreef fathank het volgende:
Sowieso is economie een fopwetenschap
Absoluut eens ja.
blablablabla
  woensdag 1 september 2021 @ 09:42:29 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201163599
Als de rente al verhoogd wordt gaat dat echt in ministapjes.

Lekker 0.01% rente trekken op de spaarrekening :9
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201164568
Jeetje MINA
What Would Goku Do
  woensdag 1 september 2021 @ 11:24:22 #26
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_201164772
Nog pareltjes hierzo? Ik zit tegenwoordig ( naast mijn vechain ) in mybricks! Coin is maand oud, en vind de whitepaper best interessant! Niks binnen 1 maand Moon/mars shit! Wel sinds kort hun eerste huis
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_201164893
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:34 schreef Elan het volgende:

[..]
3% is prima te doen onder de huidige omstandigheden, recordlage werkeloosheid en verwachte economische groei.

Ben vooral benieuwd wat de rente gaat doen. Dat kan in theorie nadelig zijn voor de crypto omdat mensen wellicht wat meer geneigd zijn om te sparen ( :') ) .

Historisch gezien gaan hoge(re) inflatie en hoge rente samen. Zou mij niet verbazen als de ECB besluit de rente te verhogen.
:')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 september 2021 @ 11:37:03 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201164904
quote:
14s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:42 schreef fathank het volgende:
Als de rente al verhoogd wordt gaat dat echt in ministapjes.

Lekker 0.01% rente trekken op de spaarrekening :9
Spaarrekening is toch gewoon ieder jaar verzekerd zijn van 97% van de oorspronkelijke waarde, om te voorkomen dat je net als crypto gehalveerd is grote aankopen moet doen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 september 2021 @ 12:04:53 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201165171
MINA GODEN _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201165237
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 12:04 schreef Nattekat het volgende:
MINA GODEN _O_
Truebit staat ook weer bijna op mijn aankoopprijs :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 september 2021 @ 12:22:09 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201165367
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Truebit staat ook weer bijna op mijn aankoopprijs :')
Truebit praten we gewoon niet over. Dat heeft nog tijd nodig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201166069
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:34 schreef Elan het volgende:
Ben vooral benieuwd wat de rente gaat doen.
Helemaal niks.
  woensdag 1 september 2021 @ 13:30:06 #33
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201166136
Huh rente?

Die heeft Rutte toch afgeschaft?

En ik krijg ook nog 1000 euro van em.

s'Lands grootste dief
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 1 september 2021 @ 13:37:01 #34
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201166207
quote:
10s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:30 schreef fathank het volgende:
Huh rente?

Die heeft Rutte toch afgeschaft?

En ik krijg ook nog 1000 euro van em.

s'Lands grootste dief
ik wil eerst mijn kwartje terug
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_201166351
quote:
10s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Helemaal niks.
De eerste meeting van de geldprintmaffia is 9 september dan vrijwel zeker niet maar op termijn kunnen ze er niet omheen mocht de inflatie door blijven stijgen (komt nu al 0.5 % hoger uit dan de initiële raming was) .

Inflatiedoel is vastgesteld 2%, met ruimte voor (tijdelijke) uitschieters maar de laatste maanden gaat het hard.

De vraag is natuurlijk los van de rente wat inflatie voor invloed heeft op crypto. Waarschijnlijk/ hopelijk flink hogere prijzen :P .
blablablabla
pi_201166385
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:52 schreef Elan het volgende:

[..]
De eerste meeting van de geldprintmaffia is 9 september dan vrijwel zeker niet maar op termijn kunnen ze er niet omheen mocht de inflatie door blijven stijgen (komt nu al 0.5 % hoger uit dan de initiële raming was) .

Inflatiedoel is vastgesteld 2%, met ruimte voor (tijdelijke) uitschieters maar de laatste maanden gaat het hard.

De vraag is natuurlijk los van de rente wat inflatie voor invloed heeft op crypto. Waarschijnlijk/ hopelijk flink hogere prijzen :P .
De rente kan niet omhoog zonder het hele financiële stelsel te laten imploderen.
pi_201166418
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
De rente kan niet omhoog zonder het hele financiële stelsel te laten imploderen.
Geen idee ben geen econoom verder, de huidige situatie is ook niet echt gezond te noemen. Al hebben we er waarschijnlijk wel de hele cryptohype aan te danken. Tenminste je hoort het vaak als argument voor investeerders, het in en in verrotte monetaire stelsel.
blablablabla
pi_201166489
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
De rente kan niet omhoog zonder het hele financiële stelsel te laten imploderen.
Niet zonder een complete herinrichting van het financiële systeem. Maar laten we het niet een great reset noemen.
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 september 2021 @ 14:09:30 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201166538
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
De rente kan niet omhoog zonder het hele financiële stelsel te laten imploderen.
Dus alle luchtkastelen van rijke beleggers gaan kapot? O wat erg.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201166718
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dus alle luchtkastelen van rijke beleggers gaan kapot? O wat erg.
Als mijn crypto luchtkasteel maar overeind blijft
pi_201166874
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Geen idee ben geen econoom verder, de huidige situatie is ook niet echt gezond te noemen. Al hebben we er waarschijnlijk wel de hele cryptohype aan te danken. Tenminste je hoort het vaak als argument voor investeerders, het in en in verrotte monetaire stelsel.
Tip: https://www.bnr.nl/podcas(...)m-willen-we-inflatie

Al zou ik bij aflevering 1 beginnen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201167011
quote:
Vanavond even luisteren :P

Gesponsord door Bittonic? o|O
blablablabla
pi_201167132
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Vanavond even luisteren :P

Gesponsord door Bittonic? o|O
De host gaat op zoek naar antwoorden van zijn vragen die hij heeft over onze economie en of Bitcoin daar nou wel echt een oplossing voor is. Dat laatste laat hij ook in het midden. Bitonic heeft hem gesponsord voordat hij begon zonder te weten hoe de podcast zou eindigen. En ik moet zeggen er zit behoorlijk nuance in de afleveringen. Goed gelukt dus. ^O^ Wat mij betreft een aanrader met de aflevering over inflatie als beste.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 1 september 2021 @ 16:01:37 #44
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201167889
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:37 schreef stinkie het volgende:

[..]
ik wil eerst mijn kwartje terug
Betalen de boomers dan ook nog ff de volledige pensioenpremie met terugwerkende kracht en inflatiecorrectie :?

Ja maar mijn pensioen wordt niet geïndexeerd boehoehoe

[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 01-09-2021 16:07:06 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201168866
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Truebit staat ook weer bijna op mijn aankoopprijs :')
Gaat weer de goede kant op inderdaad.
  woensdag 1 september 2021 @ 19:03:22 #46
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201170127
Vorige maand 600 euro aan Ethereum gekocht.... staat nu op meer dan 1000,-.

Snel verdientd! :D

[ Bericht 2% gewijzigd door NaturalScience op 01-09-2021 19:15:23 ]
pi_201170213
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef NaturalScience het volgende:
Vorige maand 600 euro aan Ethereum gekocht.... staat nu op meer dan 1000,-.

Snel verdient! :D
400 euro winst, lekker hoor. Kun je wel een taalcursusje voor krijgen denk ik :)
  woensdag 1 september 2021 @ 19:14:49 #48
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201170318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 19:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
400 euro winst, lekker hoor. Kun je wel een taalcursusje voor krijgen denk ik :)
En toch heb ik een PhD op zak. Hoe is het mogelijk he? ;)
pi_201170349
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 19:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
400 euro winst, lekker hoor. Kun je wel een taalcursusje voor krijgen denk ik :)
PicoGod makker
pi_201170365
Bitcoin maakt de achterstand op de markt weer even goed, lekkere groene kaars nu.
What Would Goku Do
pi_201170560
quote:
14s.gif Op woensdag 1 september 2021 19:17 schreef viagraap het volgende:
Bitcoin maakt de achterstand op de markt weer even goed, lekkere groene kaars nu.
Dat is wel een flinke toeter zeg _O_
  Moderator woensdag 1 september 2021 @ 19:50:44 #52
18653 crew  D.
pi_201170921
quote:
14s.gif Op woensdag 1 september 2021 19:17 schreef viagraap het volgende:
Bitcoin maakt de achterstand op de markt weer even goed, lekkere groene kaars nu.
De markt gaat lekker mee, dus zo loopt BTC geen achterstand in :P
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 1 september 2021 @ 19:53:07 #53
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201170959
Sodeju
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 1 september 2021 @ 19:58:19 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201171044
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 19:14 schreef NaturalScience het volgende:

[..]
En toch heb ik een PhD op zak. Hoe is het mogelijk he? ;)
Gekochd van je cryptowinst zeker
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201171087
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 19:14 schreef NaturalScience het volgende:

[..]
En toch heb ik een PhD op zak. Hoe is het mogelijk he? ;)
  woensdag 1 september 2021 @ 20:39:00 #56
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201171837
quote:
14s.gif Op woensdag 1 september 2021 16:01 schreef fathank het volgende:

[..]
Betalen de boomers dan ook nog ff de volledige pensioenpremie met terugwerkende kracht en inflatiecorrectie :?

Ja maar mijn pensioen wordt niet geïndexeerd boehoehoe
Ik heb niet eens pensioen. Ouders ook praktisch niet. Alles wat ik uit het collectief kan peuren pik ik in
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_201172044
Is dit nu een moment van sell high...m
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 september 2021 @ 21:19:06 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201172965
Wtf is Ethereum allemaal aan het doen dan :')

Zelfs mijn toch redelijk behoorlijke winst van ADA is praktisch verdwenen inmiddels door die stijging.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 1 september 2021 @ 22:56:49 #59
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201177957
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Wtf is Ethereum allemaal aan het doen dan :')

Zelfs mijn toch redelijk behoorlijke winst van ADA is praktisch verdwenen inmiddels door die stijging.
Het enige wat ik weer zie is die totaal achterlijk hoge fees.
pi_201177963
quote:
Willy Woo: There are 3 ramifications:

- Now is a low risk time to be accumulating BTC

- The bull market is unlikely to end in 2021, the demand and supply factors at play point towards a continued bull market into 2022

- This is the first quantitative data I’ve seen that suggests the 4 year cyclical nature of Bitcoin’s bull / bear markets may break down. The majority of the market expects a bear market in 2022, however long term on-chain structure does not support this. I suspect this has not yet been priced in, especially in the long term options markets
Meer uit zijn nieuwsbrief is te vinden in het Bitcoin topic.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201178073
50K _O_
pi_201178351
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Wtf is Ethereum allemaal aan het doen dan :')

Zelfs mijn toch redelijk behoorlijke winst van ADA is praktisch verdwenen inmiddels door die stijging.
lol
  donderdag 2 september 2021 @ 09:44:15 #66
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201178497
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Het enige wat ik weer zie is die totaal achterlijk hoge fees.
Koop een NFT voor 0.01 ETH en betaal 0.3 ETH als fee, gaswar genot *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201178687
Weet je waar je hetzelfde kunt als op Ethereum maar dan zonder fees?

Inderdaad, bij Telos :Y
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 september 2021 @ 10:11:51 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201178782
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:02 schreef viagraap het volgende:
Weet je waar je hetzelfde kunt als op Ethereum maar dan zonder fees?

Inderdaad, bij Telos :Y
Cardano.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201179022
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:02 schreef viagraap het volgende:
Weet je waar je hetzelfde kunt als op Ethereum maar dan zonder fees?

Inderdaad, bij Telos :Y
Bitconnect.
  donderdag 2 september 2021 @ 10:35:55 #70
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201179106
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Cardano.
Nog steeds geen smart contracts, "12 september" pas. Al zou het me niet verbazen als het weer uitgesteld gaat worden. Maar niet voordat er eerst gecasht wordt voor de prijsdrop die volgt na die aankondiging
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 2 september 2021 @ 10:42:39 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201179213
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:02 schreef viagraap het volgende:
Weet je waar je hetzelfde kunt als op Ethereum maar dan zonder fees?

Inderdaad, bij Telos :Y
Zalando partnership _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 september 2021 @ 10:52:17 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201179344
quote:
3s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Nog steeds geen smart contracts, "12 september" pas. Al zou het me niet verbazen als het weer uitgesteld gaat worden. Maar niet voordat er eerst gecasht wordt voor de prijsdrop die volgt na die aankondiging
Ik zit al een beetje te scannen naar media waar dat vandaan moet komen om de dump voor te zijn ja :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201179455
Eigenlijk had ik 'hetzelfde en meer' moeten zeggen zie ik.
What Would Goku Do
pi_201182082
Het gaat lekker!
pi_201182376
Iemand in ROX gestapt? Heb al een x10 binnen paar uurtjes...
pi_201182640
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:55 schreef F.Sinatra het volgende:
Iemand in ROX gestapt? Heb al een x10 binnen paar uurtjes...
Tot 4 uur wakker gebleven voor die onzin, stellen ze het uit :')

Gelukkig nog wel binnen het eerste uur van de release toen ik wakker werd, sta x5 ofzo denk ik
pi_201182675
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:21 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Tot 4 uur wakker gebleven voor die onzin, stellen ze het uit :')

Gelukkig nog wel binnen het eerste uur van de release .
Same. Alleen minuut 1.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2021 15:25:36 ]
pi_201182865
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:25 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
Same. Alleen minuut 1.
Lekker ^O^. Heb wat winst afgeroomd en in FEG gestopt, die staat -12% vandaag omdat iedereen die funds gebruikt om in Rox te stoppen :D
pi_201185805
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:42 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Lekker ^O^. Heb wat winst afgeroomd en in FEG gestopt, die staat -12% vandaag omdat iedereen die funds gebruikt om in Rox te stoppen :D
Klopt ja. Zit ik overigens ook al in sinds februari ofzo. Maar ik ben er allemaal niet meer zo mee bezig. Ik 'ken' Rox echter wel en vaker mee gepraat via TG (Digitaal) voor een ander project. Zie het meer als een 'collectorsitem'.
pi_201187295
Heb een paar euro bonus gekregen iemand een tip voor een alt met potentie om het in te stoppen.

Liefst geen top 50 :@
blablablabla
pi_201189746
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:02 schreef Elan het volgende:
Heb een paar euro bonus gekregen iemand een tip voor een alt met potentie om het in te stoppen.

Liefst geen top 50 :@
Clover Finance

Clover Finance is een blockchain-besturingssysteem dat is ontworpen om activa op verschillende blockchains te overbruggen, waardoor transacties eenvoudiger worden.

Nafter



[ Bericht 26% gewijzigd door MyTiredFeet op 03-09-2021 01:23:27 ]
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 3 september 2021 @ 00:05:43 #82
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201189766
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:02 schreef Elan het volgende:
Heb een paar euro bonus gekregen iemand een tip voor een alt met potentie om het in te stoppen.

Liefst geen top 50 :@
Cake
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201189905
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:02 schreef Elan het volgende:
Heb een paar euro bonus gekregen iemand een tip voor een alt met potentie om het in te stoppen.

Liefst geen top 50 :@
ADAX

DEX voor Cardano en een van de eerste native tokens. Mcap nog maar 100M.
pi_201191107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:02 schreef Elan het volgende:
Heb een paar euro bonus gekregen iemand een tip voor een alt met potentie om het in te stoppen.

Liefst geen top 50 :@
ROX fegrox.com
pi_201192230
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:02 schreef Elan het volgende:
Heb een paar euro bonus gekregen iemand een tip voor een alt met potentie om het in te stoppen.

Liefst geen top 50 :@
Verasity $VRA. deze maand komt er een grote announcement die voor een aardige pump kan gaan zorgen
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Moderator vrijdag 3 september 2021 @ 10:41:21 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201192320
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:32 schreef bruinwerker het volgende:

[..]
Verasity $VRA. deze maand komt er een grote announcement die voor een aardige pump kan gaan zorgen
Bedankt voor de tip. Meteen all-in gegaan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201193590
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:32 schreef bruinwerker het volgende:

[..]
Verasity $VRA. deze maand komt er een grote announcement die voor een aardige pump kan gaan zorgen
Op welke exchange zit jij?
pi_201194106
:')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 september 2021 @ 12:39:06 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201194134
Ethereum is hard op weg naar een ATH :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage vrijdag 3 september 2021 @ 13:26:37 #90
4530 crew  Crazy Harry
pi_201194680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:02 schreef Elan het volgende:
Heb een paar euro bonus gekregen iemand een tip voor een alt met potentie om het in te stoppen.

Liefst geen top 50 :@
Radix, 15 september unlock van vastzittende coins, dan dus een flink koopmoment, daarna maan.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  vrijdag 3 september 2021 @ 14:02:13 #91
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201195143
Volgens mij zit Ethereum nu tegen z'n eigen all-time high record aan. Nog 2 tientjes ofzo?
pi_201195151
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:02 schreef Elan het volgende:
Heb een paar euro bonus gekregen iemand een tip voor een alt met potentie om het in te stoppen.

Liefst geen top 50 :@
pornrocket
pi_201196222
bitcoin lift mee op ethereum what a time to be alive
What Would Goku Do
  vrijdag 3 september 2021 @ 17:38:27 #94
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201198190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:02 schreef NaturalScience het volgende:
Volgens mij zit Ethereum nu tegen z'n eigen all-time high record aan. Nog 2 tientjes ofzo?
300 euro nog…
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 3 september 2021 @ 19:26:21 #95
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201200037
Hbar gaat lekker @Elan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201202347
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Hbar gaat lekker @:elan
Heerlijk, heb na de tip hier zo'n 80.000 stuks gekocht.
pi_201202793
twitter
pi_201203565
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 22:51 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ook mooi:

twitter
pi_201205295
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:34 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Dat zou idd kunnen. Raar was ook dat de tijd van versturen 4:50 AM was.
Overigens wel kwalijk dat ze mn emailadres hebben dan.....
De email van waaruit het verstuurd was, was deze: info@cb.mail.coinbase.com
Nou, nu blijkt dus dat het toch een echte email van Coinbase was....ondanks dat rare adres. M'n account is nu dus echt disabled....kan niet meer traden en zelfs niks meer withdrawen ondanks dat er in de mail stond dat dat laatste nog wel zou kunnen......fucking annoying. Op Reddit wemelt het van dezelfde verhalen. Ze zijn gewoon random allerlei accounts aan het "reviewen" wat dat ook moge zijn. En bij de meeste verhalen gaat het nog om mensen die er al jaren op zitten en een volledig geverifieerd account hadden, zelfde geldt voor mij. Coinbase doet echt alles om z'n trouwen klanten kwijt te raken zeg....

[ Bericht 7% gewijzigd door ThijsTH op 04-09-2021 09:32:10 ]
pi_201205325
Regel 1 in crypto: "not your keys, not your coins"

Ofwel: laat niets op een exchange staan, het is geen bank.
pi_201206457
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 09:18 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Nou, nu blijkt dus dat het toch een echte email van Coinbase was....ondanks dat rare adres. M'n account is nu dus echt disabled....kan niet meer traden en zelfs niks meer withdrawen ondanks dat er in de mail stond dat dat laatste nog wel zou kunnen......fucking annoying. Op Reddit wemelt het van dezelfde verhalen. Ze zijn gewoon random allerlei accounts aan het "reviewen" wat dat ook moge zijn. En bij de meeste verhalen gaat het nog om mensen die er al jaren op zitten en een volledig geverifieerd account hadden, zelfde geldt voor mij. Coinbase doet echt alles om z'n trouwen klanten kwijt te raken zeg....
Vreemde gang van zaken, hoop dat ze het snel kunnen fixen.
What Would Goku Do
pi_201206573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip. Meteen all-in gegaan.
sinds ik het hier zei, +20% gegaan. bovendien werd het gevraagd. zou anders niet zomaar shillen
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_201206597
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Op welke exchange zit jij?
verschillend. Voor VRA zit ik op Coinmerce. maar als je meer dan 10k tokens koopt kan je ze staken via Verawallet voor 25,5% APY. Verder koop meestal via binance.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  zaterdag 4 september 2021 @ 19:17:07 #104
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201213347
Die NFT hype is echt bizar. Minten voor 0.07 ETH en nu al bids van 5 ETH. Snap niet dat mensen zoveel geld bieden voor een plaatje, maar ik klaag niet :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 4 september 2021 @ 20:51:16 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201214688
twitter


Dit wordt zo'n shitstorm he. Over een weekje ADA maar eens gaan shorten :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator zaterdag 4 september 2021 @ 21:18:12 #106
18653 crew  D.
pi_201215428
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:17 schreef Rossdale het volgende:
Die NFT hype is echt bizar. Minten voor 0.07 ETH en nu al bids van 5 ETH. Snap niet dat mensen zoveel geld bieden voor een plaatje, maar ik klaag niet :D
Jij maakt zelf 'plaatjes', en mensen willen ze hebben?
pi_201215711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:17 schreef Rossdale het volgende:
Die NFT hype is echt bizar. Minten voor 0.07 ETH en nu al bids van 5 ETH. Snap niet dat mensen zoveel geld bieden voor een plaatje, maar ik klaag niet :D
Ik heb er een gekocht voor 0.06 eth en de floor is nu 0.02
pi_201220021
Hoi, blijkbaar zit ik ook in crypto nu. NFT hype is real. Vandaag 3.3 ETH verdiend met de verkoop van m'n natuurfoto's, en nog 3.1 ETH tegoed aan royalties door secondary sales.

Ik weet niet of ik van voor of achter leef. Unreal dit.

Knijp me.

[ Bericht 1% gewijzigd door Divje op 05-09-2021 01:57:50 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_201220119
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:51 schreef Rossdale het volgende:
[ twitter ]

Dit wordt zo'n shitstorm he. Over een weekje ADA maar eens gaan shorten :D
Maxis :')
  zondag 5 september 2021 @ 08:48:45 #110
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201221053
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:18 schreef D. het volgende:

[..]
Jij maakt zelf 'plaatjes', en mensen willen ze hebben?
Nee niet zelf, maar ik ken het team achter The Sevens en kon al minten (kopen/genereren) voor de public sale. Zie die plaatjes als een soort Pokémon kaarten waar gekken veel geld voor bieden. Ik snap er niets van maar prima
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator zondag 5 september 2021 @ 08:51:53 #111
18653 crew  D.
pi_201221093
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 08:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Nee niet zelf, maar ik ken het team achter The Sevens en kon al minten (kopen/genereren) voor de public sale. Zie die plaatjes als een soort Pokémon kaarten waar gekken veel geld voor bieden. Ik snap er niets van maar prima
Dat laatste is ook een beetje mijn probleem, en dat het vaak lelijke plaatjes zijn helpt niet bij het begrijpelijker maken :N

En Pokémon-kaarten had ik ook al niet :P
  zondag 5 september 2021 @ 09:30:12 #112
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_201221515
quote:
17s.gif Op zondag 5 september 2021 01:22 schreef Divje het volgende:
Hoi, blijkbaar zit ik ook in crypto nu. NFT hype is real. Vandaag 3.3 ETH verdiend met de verkoop van m'n natuurfoto's, en nog 3.1 ETH tegoed aan royalties door secondary sales.

Ik weet niet of ik van voor of achter leef. Unreal dit.

Knijp me.
Gaaf man!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_201222198
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 09:30 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]
Gaaf man!
Het is bizar wat voor bedragen er rond gaan!
Zelf ondertussen ook maar wat aan het investeren in werk van mede fotografen, al die avatar projectjes trekken me totaal niet _O-

Ben ook wel blij dat ik m'n royalties op 10% heb gezet. Sommige worden doorverkocht voor 2.5 ETH :X

[ Bericht 12% gewijzigd door Divje op 05-09-2021 10:33:43 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_201222665
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:51 schreef Rossdale het volgende:
[ twitter ]

Dit wordt zo'n shitstorm he. Over een weekje ADA maar eens gaan shorten :D
Haha, ik kan niet wachten.
Uitvinder van de biersmiley.
  zondag 5 september 2021 @ 11:47:15 #115
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201223533
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 08:51 schreef D. het volgende:

[..]
Dat laatste is ook een beetje mijn probleem, en dat het vaak lelijke plaatjes zijn helpt niet bij het begrijpelijker maken :N

En Pokémon-kaarten had ik ook al niet :P
Er wordt vaak geroepen dat Bitcoin een ponzi is, daar ben ik het niet mee eens maar die NFT's zijn wel overduidelijk ponzi schemes.

Nu snel geld verdienen en dan er snel uit gaan voordat jij degene bent met een jpg waar je bizar veel geld voor hebt betaald.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201223777
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 11:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Er wordt vaak geroepen dat Bitcoin een ponzi is, daar ben ik het niet mee eens maar die NFT's zijn wel overduidelijk ponzi schemes.

Nu snel geld verdienen en dan er snel uit gaan voordat jij degene bent met een jpg waar je bizar veel geld voor hebt betaald.
Geldt voor de Mona Lisa natuurlijk ook ;)

Het is niet meer dan een stuk doek met wat verf er op, waarde is enkele tientjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-09-2021 12:21:02 ]
pi_201235315
Bitcoin is weer bezig.
pi_201235406
quote:
17s.gif Op zondag 5 september 2021 01:22 schreef Divje het volgende:
Hoi, blijkbaar zit ik ook in crypto nu. NFT hype is real. Vandaag 3.3 ETH verdiend met de verkoop van m'n natuurfoto's, en nog 3.1 ETH tegoed aan royalties door secondary sales.

Ik weet niet of ik van voor of achter leef. Unreal dit.

Knijp me.
Hoe werkt dit??? Via welke website etc.?
  maandag 6 september 2021 @ 09:42:22 #119
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201237004
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Geldt voor de Mona Lisa natuurlijk ook ;)

Het is niet meer dan een stuk doek met wat verf er op, waarde is enkele tientjes.
Dat is ook weer zo ja :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201237452
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 00:45 schreef n__n het volgende:

[..]
Hoe werkt dit??? Via welke website etc.?
Gewoon even op YouTube zoeken voor een tutorial.
  maandag 6 september 2021 @ 11:22:29 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201237981
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 00:45 schreef n__n het volgende:

[..]
Hoe werkt dit??? Via welke website etc.?
Opensea.io
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201238401
quote:
17s.gif Op zondag 5 september 2021 01:22 schreef Divje het volgende:
Hoi, blijkbaar zit ik ook in crypto nu. NFT hype is real. Vandaag 3.3 ETH verdiend met de verkoop van m'n natuurfoto's, en nog 3.1 ETH tegoed aan royalties door secondary sales.

Ik weet niet of ik van voor of achter leef. Unreal dit.

Knijp me.
Weet niet hoe lang je al fotografeert, maar waarschijnlijk is dit gewoon een nabetaling van het geld dat je al die jaren al verdiende maar kunstenaars onder dit systeem nooit krijgen *;

En nu graag ophouden met de succesverhalen terwijl ik het voor elkaar krijg om (ongerealiseerd) verlies te draaien op NFTs :)
pi_201238920
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 11:55 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Weet niet hoe lang je al fotografeert, maar waarschijnlijk is dit gewoon een nabetaling van het geld dat je al die jaren al verdiende maar kunstenaars onder dit systeem nooit krijgen *;

En nu graag ophouden met de succesverhalen terwijl ik het voor elkaar krijg om (ongerealiseerd) verlies te draaien op NFTs :)
Ik ben gewoon een simpele fotografie student die ooit heeft geïnvesteerd in een camera, en nu na 2 jaar betaalt dit zich (viesdik) uit :P

Maar kan me niet aan het idee onttrekken dat m'n collectie ten prooi is gevallen aan wat ponzi-schemers. Ik pak m'n winst wel maar ben bang dat er wat mensen geld zijn kwijtgeraakt door die gekke zaterdagnacht.

Ik bedoel, nouja kijk maar > https://opensea.io/collection/blissful-lights
Nait Soezn Moar Broezn
pi_201238979
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:28 schreef Divje het volgende:

[..]
Ik ben gewoon een simpele fotografie student die ooit heeft geïnvesteerd in een camera, en nu na 2 jaar betaalt dit zich (viesdik) uit :P

Maar kan me niet aan het idee onttrekken dat m'n collectie ten prooi is gevallen aan wat ponzi-schemers. Ik pak m'n winst wel maar ben bang dat er wat mensen geld zijn kwijtgeraakt door die gekke zaterdagnacht.

Ik bedoel, nouja kijk maar > https://opensea.io/collection/blissful-lights
Dat zijn wel verdomd mooie foto's.
pi_201239007
quote:
14s.gif Op maandag 6 september 2021 12:33 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Dat zijn wel verdomd mooie foto's.
Dank U :)
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 6 september 2021 @ 12:45:25 #126
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201239136
quote:
14s.gif Op maandag 6 september 2021 12:33 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Dat zijn wel verdomd mooie foto's.
Dit ja, prachtige foto's Divje! _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 12:57:44 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201239286
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Geldt voor de Mona Lisa natuurlijk ook ;)

Het is niet meer dan een stuk doek met wat verf er op, waarde is enkele tientjes.
Eens.

Maar ik begrijp beiden niet. Nooit zal ik voor kunst betalen en de foto's van @Divje download ik ook gewoon als ik ze chill vind. Fuck mij dat nou dat er geen NFT aanhangt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 13:05:19 #128
18653 crew  D.
pi_201239373
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:28 schreef Divje het volgende:

[..]
Ik ben gewoon een simpele fotografie student die ooit heeft geïnvesteerd in een camera, en nu na 2 jaar betaalt dit zich (viesdik) uit :P

Maar kan me niet aan het idee onttrekken dat m'n collectie ten prooi is gevallen aan wat ponzi-schemers. Ik pak m'n winst wel maar ben bang dat er wat mensen geld zijn kwijtgeraakt door die gekke zaterdagnacht.

Ik bedoel, nouja kijk maar > https://opensea.io/collection/blissful-lights
Dat zijn mooie foto’s :Y

Nu hebben die nog wat artistieks, dus daar kan ik me dan nog iets bij voorstellen, maar men betaalt ook grof geld voor lelijke pixelhoofdjes...

Neem aan dat het wat ETH kost om ze aan te bieden?
Wat heeft je doen besluiten het te doen? Gokje wagen?
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 13:13:34 #129
18653 crew  D.
pi_201239482
En hoe zit het met echtheid, en uniekheid, en controle daarop?
pi_201240027
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 13:05 schreef D. het volgende:

[..]
Dat zijn mooie foto’s :Y

Nu hebben die nog wat artistieks, dus daar kan ik me dan nog iets bij voorstellen, maar men betaalt ook grof geld voor lelijke pixelhoofdjes...

Neem aan dat het wat ETH kost om ze aan te bieden?
Wat heeft je doen besluiten het te doen? Gokje wagen?
Dank :)
Even kijken, voor m'n eerste listing betaalde ik 0.043 ETH, daarna is het listen van je 'art' gratis en betalen alleen de kopers een gas fee.
Een instagram volger postte in z'n stories dat hij wat geld had verdiend met de verkoop van z'n foto's en toen besloot ik inderdaad een gokje te wagen :@

quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 13:13 schreef D. het volgende:
En hoe zit het met echtheid, en uniekheid, en controle daarop?
Zolang de NFT online staat, staat m'n naam erbij vermeld als creator, verder heb ik copyrights vastgelegd in de metadata. Wat voor controle hierop wordt uitgevoerd, geen idee. Er zijn al wel gevallen dat foto's van site's worden getrokken (zoals @onlogisch het zou doen :P ) en worden verkocht onder de naam van de fotograaf, terwijl die er dus niks van af weet. Die gevallen worden na melding wel snel verwijderd gelukkig.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_201240059
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:28 schreef Divje het volgende:

[..]
Ik ben gewoon een simpele fotografie student die ooit heeft geïnvesteerd in een camera, en nu na 2 jaar betaalt dit zich (viesdik) uit :P

Maar kan me niet aan het idee onttrekken dat m'n collectie ten prooi is gevallen aan wat ponzi-schemers. Ik pak m'n winst wel maar ben bang dat er wat mensen geld zijn kwijtgeraakt door die gekke zaterdagnacht.

Ik bedoel, nouja kijk maar > https://opensea.io/collection/blissful-lights
Divgod _O_
pi_201240078
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:06 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Divgod _O_
PicoMVP _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_201240338
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:03 schreef Divje het volgende:

[..]
Dank :)
Even kijken, voor m'n eerste listing betaalde ik 0.043 ETH, daarna is het listen van je 'art' gratis en betalen alleen de kopers een gas fee.
Een instagram volger postte in z'n stories dat hij wat geld had verdiend met de verkoop van z'n foto's en toen besloot ik inderdaad een gokje te wagen :@
[..]
Zolang de NFT online staat, staat m'n naam erbij vermeld als creator, verder heb ik copyrights vastgelegd in de metadata. Wat voor controle hierop wordt uitgevoerd, geen idee. Er zijn al wel gevallen dat foto's van site's worden getrokken (zoals @:onlogisch het zou doen :P ) en worden verkocht onder de naam van de fotograaf, terwijl die er dus niks van af weet. Die gevallen worden na melding wel snel verwijderd gelukkig.
Zeker mooie foto's, vind deze waarde beter te rechtvaardigen dan die van Cryptopunks _O-

Wat heb je qua marketing gedaan, alleen op Insta gepost en toen is de bal gaan rollen?
pi_201240507
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 14:35 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Zeker mooie foto's, vind deze waarde beter te rechtvaardigen dan die van Cryptopunks _O-

Wat heb je qua marketing gedaan, alleen op Insta gepost en toen is de bal gaan rollen?
M'n instagram weet hier nog niks vanaf :D
Heb vorige week zondag een twitter aangemaakt en heb schaamteloos m'n collectie gespammed bij mensen die vroegen om NFTs, tot ik zaterdag een berichtje kreeg van iemand die wel belangstelling had. Toen ging het balletje rollen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_201240625
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:28 schreef Divje het volgende:

[..]
Ik ben gewoon een simpele fotografie student die ooit heeft geïnvesteerd in een camera, en nu na 2 jaar betaalt dit zich (viesdik) uit :P

Maar kan me niet aan het idee onttrekken dat m'n collectie ten prooi is gevallen aan wat ponzi-schemers. Ik pak m'n winst wel maar ben bang dat er wat mensen geld zijn kwijtgeraakt door die gekke zaterdagnacht.

Ik bedoel, nouja kijk maar > https://opensea.io/collection/blissful-lights
Wel mooie foto's ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201242305
Iemand een samenvatting van wat er met Binance aan de hand is? De hele US is nu een restricted country?

Heeft het gevolgen voor ons of kunnen wij het gewoon laten staan?
pi_201243716
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand een samenvatting van wat er met Binance aan de hand is? De hele US is nu een restricted country?

Heeft het gevolgen voor ons of kunnen wij het gewoon laten staan?
Huh, is het toch altijd al geweest? US kon alleen op Binance.US handelen. Zijn 2 aparte exchanges.
pi_201243842
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:59 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Huh, is het toch altijd al geweest? US kon alleen op Binance.US handelen. Zijn 2 aparte exchanges.
Ik kreeg ineens een waarschuwing over restricted countries toen ik inlogde.
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 20:09:44 #139
18653 crew  D.
pi_201243854
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Ik kreeg ineens een waarschuwing over restricted countries toen ik inlogde.
Had je je VPN aanstaan?
pi_201243965
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:09 schreef D. het volgende:

[..]
Had je je VPN aanstaan?
Niet eens. Maar gisteren was ik in Zwitserland. Misschien heeft het daarmee te maken.

Ik krijg het nu elke keer als ik (mobiel) inlog:

Service Suspended for Restricted Countries
Per our Terms of Use, we are unable to serve any users from restricted countries and regret to inform you that we have suspended our service for U.S. users(including U.S. IP addresses).
To hold and trade crypto assets, we recommend secure crypto wallets such as Trust Wallet, or other platforms such as www.binance.us
06
Days
21
Hours
26
Mins
41
Secs

Please withdraw your entire balance before the end of the countdown, failing which your account will be permanently locked and you will have to manually contact our Customer Support for additional assistance.
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 20:19:10 #141
18653 crew  D.
pi_201244004
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Niet eens. Maar gisteren was ik in Zwitserland. Misschien heeft het daarmee te maken.

Ik krijg het nu elke keer als ik (mobiel) inlog:

Service Suspended for Restricted Countries
Per our Terms of Use, we are unable to serve any users from restricted countries and regret to inform you that we have suspended our service for U.S. users(including U.S. IP addresses).
To hold and trade crypto assets, we recommend secure crypto wallets such as Trust Wallet, or other platforms such as www.binance.us
06
Days
21
Hours
26
Mins
41
Secs

Please withdraw your entire balance before the end of the countdown, failing which your account will be permanently locked and you will have to manually contact our Customer Support for additional assistance.
Zoiets had ik ook een keer, maar door VPN dus, en na die weer op NL te zetten en refreshen was alles weer 'normaal'.
pi_201245313
Weer een goeie dag voor Solana :D
pi_201246468
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:19 schreef D. het volgende:

[..]
Zoiets had ik ook een keer, maar door VPN dus, en na die weer op NL te zetten en refreshen was alles weer 'normaal'.
Ververst, opnieuw ingelogd, maar het bericht blijft.

Zal morgen eens op pc kijken. Weinig zin in een geblokkeerd account met een afhankelijkheid van hun klantenservice.
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 22:46:02 #145
18653 crew  D.
pi_201246494
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Ververst, opnieuw ingelogd, maar het bericht blijft.

Zal morgen eens op pc kijken. Weinig zin in een geblokkeerd account met een afhankelijkheid van hun klantenservice.
Ik had het over pc overigens, op telefoon heb ik nooit problemen gehad :N
pi_201246911
Binance doet soms een beetje mal, ik kan sinds kort niet meer direct crypto kopen met creditcard, maar euros storten met mijn creditcard en vervolgens zelf omzetten in crypto kan wel gewoon
pi_201247241
twitter


NFT rugpull genot
pi_201249019
Moonpirate rug pulled (lol)

@Nattekat
pi_201249265
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:21 schreef Divje het volgende:

[..]
Het is bizar wat voor bedragen er rond gaan!
Zelf ondertussen ook maar wat aan het investeren in werk van mede fotografen, al die avatar projectjes trekken me totaal niet _O-

Ben ook wel blij dat ik m'n royalties op 10% heb gezet. Sommige worden doorverkocht voor 2.5 ETH :X
Lekker man.
Dat zijn bedragen die je leven kunnen veranderen.
blablablabla
pi_201249287
De gok om Ada om te zetten in HBAR pakt niet verkeerd uit tot nu @Mortaxx

@onlogisch heeft duidelijk kijk op het spelletje :)
blablablabla
pi_201249328
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Moonpirate rug pulled (lol)

@:nattekat
Snel buy the dip!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 10:10:20 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201249359
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Moonpirate rug pulled (lol)

@:nattekat
Dat moet echt de meest kansloze rugpull ooit zijn _O-

Die prijs was nog maar 1% van wat het ooit was. Doe het dan meteen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 10:11:54 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201249375
Mijn beslissing om ADA met minimaal verlies tov Ether weer te verkopen was ook zeker geen verkeerde keus :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201249393
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat moet echt de meest kansloze rugpull ooit zijn _O-

Die prijs was nog maar 1% van wat het ooit was. Doe het dan meteen.
twitter
pi_201249505
RIP
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 10:21:32 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201249512
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:13 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
[ twitter ]
Godverdomme :')

Mijn rum :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201249585
Waarom heb ik niet in SOL geïnvesteerd :'(
pi_201249599
In de Safemoon subreddit zijn ze ook eindelijk wakker geworden :) Negatieve posts worden niet meer downvote of verwijderd zoals voorheen.
pi_201249850
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:27 schreef viceversa het volgende:
Waarom heb ik niet in SOL geïnvesteerd :'(
ingestapt op 94 euro :+ dacht toen al dat ik te hoog instapte
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 10:51:37 #160
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201249919
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201249941
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:28 schreef viceversa het volgende:
In de Safemoon subreddit zijn ze ook eindelijk wakker geworden :) Negatieve posts worden niet meer downvote of verwijderd zoals voorheen.
Ik heb nog een hoop safemoon, verwacht er weinig van.
pi_201249948
Gaat BTC dit jaar nog een keer pieken of verwachten we 2022?
Ik zou denken een financiële crisis eind 2021 en dat BTC daarvan de voordelen pakt.
Maar mijn voorspellingen zijn de laatste tijd niet echt accuraat.
Vakman pur sang
  dinsdag 7 september 2021 @ 11:05:21 #163
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201250082
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaat BTC dit jaar nog een keer pieken of verwachten we 2022?
Ik zou denken een financiële crisis eind 2021 en dat BTC daarvan de voordelen pakt.
Maar mijn voorspellingen zijn de laatste tijd niet echt accuraat.
Tijd om je batterijen van je glazen bol te vervangen.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201250104
Wat Safemoon en Moonpirate aantonen: haal je geld op tijd uit dit soort rommel ;)
  dinsdag 7 september 2021 @ 11:23:34 #165
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201250357
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Moonpirate rug pulled (lol)

@:nattekat
Lang geduurd nog
Huilen dan.
  dinsdag 7 september 2021 @ 11:29:35 #166
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201250427
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Godverdomme :')

Mijn rum :'(
Gelukkig hebben we de energydrink nog

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lang geduurd nog
Voor 3 knikkers en een bounty ook echt :')

Doe het dan goed en zorg dat je in 1 klap financieel onafhankelijk bent.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 11:34:53 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201250480
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat Safemoon en Moonpirate aantonen: haal je geld op tijd uit dit soort rommel ;)
De enige reden dat ik het nog had was het gebrek aan waarde dat mijn rommel nog had :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201250604
Gaat UBX nog wat doen of is dat een verloren zaak :@
pi_201250632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:48 schreef xaban06 het volgende:
Gaat UBX nog wat doen of is dat een verloren zaak :@
Goeie vraag.
Heb nog een bultje over, volg het niet echt.
Iemand? :D
pi_201250981
zo irritant dat Binance de cardano withdrawals weer heeft opgeschort. Wilde het vandaag naar mijn Cardano wallet overmaken om de aankomende Epoch nog mee te pakken. kan het niet....
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:46:45 #171
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201251185
Hoe gaat het met UNIVERSAAAAA JAAAA
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201251298
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:45 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
ingestapt op 94 euro :+ dacht toen al dat ik te hoog instapte
Heb je ook
AFCA!
pi_201251305
SOL gaat weer keihard naar beneden klappen
AFCA!
pi_201251866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:57 schreef RensAjacied het volgende:
SOL gaat weer keihard naar beneden klappen
waarom
pi_201253213
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:45 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
ingestapt op 94 euro :+ dacht toen al dat ik te hoog instapte
Ik ga het nu niet meer gokken.
pi_201254104
30¤ aan bitcoin gekocht voor El Salvador. LFG
  dinsdag 7 september 2021 @ 16:57:37 #177
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201254140
Bijna alle koersen +10% in de min....
Heb ik iets gemist in het nieuws? :+
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:01:26 #178
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201254167
:D
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201254185
Die 30 dollar is nu nog 25 dollar waard. :') Je zou bijna denken dat het met opzet is..
Uitvinder van de biersmiley.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 7 september 2021 @ 17:03:15 #180
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201254192
Wtf :D
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201254201
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:57 schreef NaturalScience het volgende:
Bijna alle koersen +10% in de min....
Heb ik iets gemist in het nieuws? :+
Sell the news?

Er zijn al weken analisten die om mij onbekende redenen stellen dat we eerst even zakken naar 40k voordat er weer flinke gains komen, een stilstaande klok etc.
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 17:04:51 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201254209
Kut, ik moet nu echt heul snel kopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 17:10:26 #183
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201254262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:57 schreef NaturalScience het volgende:
Bijna alle koersen +10% in de min....
Heb ik iets gemist in het nieuws? :+
*-30
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 7 september 2021 @ 17:10:28 #184
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_201254263
Wtf is dit :o
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:12:24 #185
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201254290
WTF
pi_201254292
die shiaba nog maar 0,00000473
pi_201254294
Heerlijk hier was ik op aan het wachten
No bitch to me
pi_201254307
Lijkt een "buy the rumor, sell the news" dagje.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 7 september 2021 @ 17:14:30 #189
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_201254310
Ik heb vet nog nooit zo volatiel gezien. :o
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_201254317
twitter
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 17:15:22 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201254320
Ehhh, to plunder spaarrekening or not to plunder spaarrekening...

Verhuizen is duur :+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201254322
De massa instappers van april/mei en hun papieren handjes. :')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201254323
El Salvador wordt afgestraft
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:15:58 #194
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201254326
Dogecoin -40% _O-
pi_201254331
Precies te vroeg voor mij deze gekke dip. Kon het IMF niet even wachten met El Salvador als voorbeeld te stellen?
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 17:17:44 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201254338
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:15 schreef NaturalScience het volgende:
Dogecoin -40% _O-
All-in 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:18:32 #197
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201254346
Bounced weer mooi terug. :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 17:21:28 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201254360
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:18 schreef NaturalScience het volgende:
Bounced weer mooi terug. :)
:(

Buy op 0,00006969 ETH
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201254372
twitter


Een land is "buying the dip". Wie had dat ooitgedacht...
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:25:20 #200
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201254409
Dit was echt een mooie kans geweest om flink in te kopen.
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:26:36 #201
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201254424
twitter
pi_201254429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:25 schreef NaturalScience het volgende:
Dit was echt een mooie kans geweest om flink in te kopen.
:Y
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 17:27:30 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201254436
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:25 schreef NaturalScience het volgende:
Dit was echt een mooie kans geweest om flink in te kopen.
Als je al een lading fiat gereed had staan wel :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201254438
quote:
Dit is wel heel mooi natuurlijk.
pi_201254462
Alleen zit de mempool weer hardstikke vol. Dat is wel een beetje jammer.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 17:30:03 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201254476
Met landen die de dip kopen maken wij simpele Nederlanders geen kans meer om hetzelfde te doen :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:32:24 #207
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201254496
En natuurlijk komen die stortingen weer niet door godverdomme.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201254501
Misschien moet ik mijn strategie om iedere maandag bij te kopen herzien
  Redactie Frontpage dinsdag 7 september 2021 @ 17:38:50 #209
4530 crew  Crazy Harry
pi_201254547
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Wtf is dit :o
Gewoon een correctie naar wat het moet zijn. Toch @Scorpie ?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 17:43:19 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201254586
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:32 schreef Rozevla het volgende:
En natuurlijk komen die stortingen weer niet door godverdomme.
Je moet ook geld klaar hebben staan op een exchange.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201254606
Ik heb geld staan op een exchange maar durf niet te kopen :D
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:46:31 #212
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201254613
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je moet ook geld klaar hebben staan op een exchange.
Vanochtend 1500 daarvan gebruikt :(
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201254618
WTF was dit......
pi_201254631
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:47 schreef ThijsTH het volgende:
WTF was dit......
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:48:19 #215
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201254637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:47 schreef ThijsTH het volgende:
WTF was dit......
Een gemiste kans
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 17:48:49 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201254649
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:48 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Een gemiste kans
Ik zat erbovenop en heb nooit de kans gehad.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:52:05 #217
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201254682
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zat erbovenop en heb nooit de kans gehad.
Zonde
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201254700
twitter


Probably nothing tho

twitter


Maar lightning zou nooit kunnen gaan werken.... Naysayers in disbelief.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2021 17:57:24 ]
pi_201254725
quote:
Nee natuurlijk niet, loop al 5 jaar mee in de crypto wereld, maar zo snel zo veel heb ik nog niet eerder gezien. Wel zulke moves, maar dan over uren en niet minuten.
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:59:03 #220
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201254746
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:38 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Gewoon een correctie naar wat het moet zijn. Toch @:Scorpie ?
21K incoming
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 17:59:10 #221
18653 crew  D.
pi_201254750
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:54 schreef Piva het volgende:
[ twitter ]

Probably nothing tho

[ twitter ]

Maar lightning zou nooit kunnen gaan werken.... Naysayers in disbelief.
De grote vraag is natuurlijk, wat heeft ie daar nou op zijn bord liggen :Y
  dinsdag 7 september 2021 @ 17:59:17 #222
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201254752
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:46 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb geld staan op een exchange maar durf niet te kopen :D
Dit is het moment
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 18:00:08 #223
18653 crew  D.
pi_201254760
Ik heb net gisteren alle orders gevuld -O-
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 7 september 2021 @ 18:03:02 #224
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_201254787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:57 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet, loop al 5 jaar mee in de crypto wereld, maar zo snel zo veel heb ik nog niet eerder gezien. Wel zulke moves, maar dan over uren en niet minuten.
Het is wel weer een nieuw bizar hoogtepunt(diepte :P)

Het ging letterlijk zo snel dat ik nauwelijks laag heb kunnen bij kopen. Vet zag ik op. 08 staan, toen ik al op kopen stond was dat alweer 0.10 _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 7 september 2021 @ 18:16:47 #225
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201254945
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je moet ook geld klaar hebben staan op een exchange.
Op bl3p heb je gewoon binnen 10 tellen geld staan. Gewoon Idealtje. En anders bitonic of btcdirect
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 18:17:34 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201254963
Dit is waarschijnlijk gewoon een zooi longs/stop losses die kapot zijn gegaan en geen correctie. Correcties worden niet binnen een uur gecorrigeerd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 18:27:04 #227
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201255081
Even wat extra Btc bijgekocht.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 7 september 2021 @ 18:42:36 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201255267
Natuurlijk was dit om de overleveraged trading monkeys uit te schudden.

100K over een maand
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201255293
Mag niet klagen vandaag, vanochtend 3000 cardano verkocht voor ¤2.36 per stuk en toen solana voor gekocht voor ¤155 per stuk en nu is de prijs daarvan inmiddels al ¤167 en cardano nog op ¤2.12 :Y)
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 7 september 2021 @ 18:54:11 #230
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201255402
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:57 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet, loop al 5 jaar mee in de crypto wereld, maar zo snel zo veel heb ik nog niet eerder gezien. Wel zulke moves, maar dan over uren en niet minuten.
Dan heb je heel erg slecht opgelet!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 19:19:10 #231
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201255689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:42 schreef Scorpie het volgende:
Natuurlijk was dit om de overleveraged trading monkeys uit te schudden.

100K over een maand
Eerst nog naar de 25k. Toch?????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 7 september 2021 @ 19:30:44 #232
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201255880
Opname in afwachting handmatige controle man man man
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 7 september 2021 @ 19:45:09 #233
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201256076
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:30 schreef Rozevla het volgende:
Opname in afwachting handmatige controle man man man
Waar? Had je al KYC gedaan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 7 september 2021 @ 19:51:08 #234
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201256164
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Eerst nog naar de 25k. Toch?????
NEIN, low 40 op zijn Max
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 20:06:50 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201256356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
NEIN, low 40 op zijn Max
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201256652
Wat is dit

Muh s2f
pi_201256902
Deze crash was ook wel te verwachten. Er zit een hoop lucht in de cryptomarkt wat er nu uit gaat.

Maar het zou me niks verbazen als het de komende weken weer gaat stijgen :') Ik kan er echt geen touw aan vastknopen. Het blijft grotendeels gokken op wat er gaat gebeuren.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 7 september 2021 @ 20:44:24 #238
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201256969
Ach crash is het ook weer. Week geleden stonden we ook op deze koersen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 20:50:18 #239
18653 crew  D.
pi_201257167
Crash? Correctie :Y
pi_201260546
Gewoon niet meer naar de koers kijken
pi_201261322
NEAR naar een ATH!
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_201261630
twitter
  woensdag 8 september 2021 @ 07:23:39 #243
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201261985
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 01:24 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Deze man _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 8 september 2021 @ 08:41:56 #244
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201262441
Ik blijf dips kopen |:)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201262447
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 08:41 schreef Rozevla het volgende:
Ik blijf dips kopen |:)
lekker habibo
  woensdag 8 september 2021 @ 09:17:18 #246
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201262806
Ik zit te denken om naar Costa Rica te gaan, iemand al eens geweest?
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  woensdag 8 september 2021 @ 09:33:52 #247
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201263010
Trek de poeplap dan maar want alles is kneiterduur daar.

Of als een hutje in de rimboe genoeg is dan hoeft het niet veel te kosten. Lekker elke dag cassave en witte rijst eten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201263042
quote:
14s.gif Op woensdag 8 september 2021 07:23 schreef fathank het volgende:

[..]
Deze man _O_
Moet wel toegeven dat hij niemand blokkeert.

Je kan hem 100x voor de zeik nemen op twitter en hij blijft je accepteren. Weinig andere mensen op crypto twitter die dat kunnen zeggen.

Plus hij besteed meer tijd aan bitcoin dan 99% van de mense in deze space :p

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2021 09:40:08 ]
pi_201263057
Net zoals uiteindelijk iedereen heb ik inmiddels echt geen flauw idee meer wat er ten grondslag ligt aan de grote stijgingen en de (ogenschijnlijk) plotselinge crashes (of correcties zo je wilt).

Ik heb wel het idee dat hoe vaker zo'n crash plaatsvindt, hoe slechter dit is voor het vertrouwen om te beleggen in crypto.

Bij de crash in mei was het nog nadat veel munten recent een ATH hadden bereikt. Nu is dat (m.u.v. Cardano en Solana) voor de meeste munten nog niet het geval. Had zelf verwacht dat e.e.a. nog wel even zou blijven stijgen.
pi_201263068
quote:
14s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:33 schreef fathank het volgende:
Trek de poeplap dan maar want alles is kneiterduur daar.

Of als een hutje in de rimboe genoeg is dan hoeft het niet veel te kosten. Lekker elke dag cassave en witte rijst eten.
Schijten in het bos genot
  woensdag 8 september 2021 @ 09:42:13 #251
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201263071
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:40 schreef Autoscooter het volgende:
Net zoals uiteindelijk iedereen heb ik inmiddels echt geen flauw idee meer wat er ten grondslag ligt aan de grote stijgingen en de (ogenschijnlijk) plotselinge crashes (of correcties zo je wilt).

Ik heb wel het idee dat hoe vaker zo'n crash plaatsvindt, hoe slechter dit is voor het vertrouwen om te beleggen in crypto.

Bij de crash in mei was het nog nadat veel munten recent een ATH hadden bereikt. Nu is dat (m.u.v. Cardano en Solana) voor de meeste munten nog niet het geval. Had zelf verwacht dat e.e.a. nog wel even zou blijven stijgen.
Heb nu het een en ander gekocht en wacht nu af.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201263078
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:40 schreef Autoscooter het volgende:
Net zoals uiteindelijk iedereen heb ik inmiddels echt geen flauw idee meer wat er ten grondslag ligt aan de grote stijgingen en de (ogenschijnlijk) plotselinge crashes (of correcties zo je wilt).

Ik heb wel het idee dat hoe vaker zo'n crash plaatsvindt, hoe slechter dit is voor het vertrouwen om te beleggen in crypto.

Bij de crash in mei was het nog nadat veel munten recent een ATH hadden bereikt. Nu is dat (m.u.v. Cardano en Solana) voor de meeste munten nog niet het geval. Had zelf verwacht dat e.e.a. nog wel even zou blijven stijgen.
When in doubt zoom out.

Bitcoin is echt al ontiegelijk vaak door dit soort crashes heen gegaan en toch is het zo'n 1 biljoen waard. Dus je theorie klopt niet echt, want het blijft stijgen.

Overigens als je werkelijk uitzoomed zal je ook zien dat die 20% of zelfs 80% crashes uiteindelijk niet meer dan "noise" zijn... Focus alleen op de lange termijn en je zit goed.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2021 09:43:58 ]
  woensdag 8 september 2021 @ 09:43:11 #253
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201263082
quote:
14s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:33 schreef fathank het volgende:
Trek de poeplap dan maar want alles is kneiterduur daar.

Of als een hutje in de rimboe genoeg is dan hoeft het niet veel te kosten. Lekker elke dag cassave en witte rijst eten.
Een combi van luxe hotels en airbnb kost 1700 tot 2000 euro inclusief eten voor 21 dagen.

Valt mij mee
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201263116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:42 schreef Piva het volgende:

[..]
When in doubt zoom out.

Niets aan het handje.

  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 september 2021 @ 09:57:59 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201263209
Kan ik al kopen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 september 2021 @ 09:58:42 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201263212
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 01:24 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben de dip gekocht :s)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201263229
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:42 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Heb nu het een en ander gekocht en wacht nu af.
Groot gelijk. Heb nu ook wat klaar staan op de exchange. Alleen de vraag blijft wanneer en waarop weer instappen
pi_201263240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik al kopen?
DCA.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 september 2021 @ 10:06:27 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201263260
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 10:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
DCA.
Heeft geen zin als je niets hebt om mee te DCA'en.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201263331
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 10:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heeft geen zin als je niets hebt om mee te DCA'en.
Beter een gat in je hand...

  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 september 2021 @ 10:21:38 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201263406
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 10:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Beter een gat in je hand...

[ afbeelding ]
Nee, ik heb eindelijk een huis :P

Anders had ik ruimschoots genoeg om de dip te kopen nu. Heb het sinds mei wel trouw volgehouden, maar nu moet ik eerst even afstuderen en meer gaan verdienen voordat dat weer een optie wordt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201264173
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:42 schreef Piva het volgende:

[..]
When in doubt zoom out.

Bitcoin is echt al ontiegelijk vaak door dit soort crashes heen gegaan en toch is het zo'n 1 biljoen waard. Dus je theorie klopt niet echt, want het blijft stijgen.

Overigens als je werkelijk uitzoomed zal je ook zien dat die 20% of zelfs 80% crashes uiteindelijk niet meer dan "noise" zijn... Focus alleen op de lange termijn en je zit goed.
Tja als je kijkt over een week gezien kun je niet eens spreken van een crash. Vrij stabiel is het dan gewoon. Whales die proberen de leverage traders een klap te geven blijft deze schommelingen steeds weergeven. Als je kijkt hoeveel longs er gisteren totaal rekt zijn gegaan spreek je over gigantische bedragen. Ik snap nog steeds niet waarom mensen maar steeds blijven traden met 20x etc. op bitcoin. DCA en Hodl. Bitcoin is toch iets voor de lange termijn.
pi_201264687

Laat de adoptie fase maar beginnen!

Met deze stap die El Salvador zojuist gemaakt heeft zal hyperbitcoinisation nog sneller komen dan de meeste mensen vermoeden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2021 12:19:25 ]
pi_201264744
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 11:32 schreef Cherni het volgende:

[..]
Tja als je kijkt over een week gezien kun je niet eens spreken van een crash. Vrij stabiel is het dan gewoon. Whales die proberen de leverage traders een klap te geven blijft deze schommelingen steeds weergeven. Als je kijkt hoeveel longs er gisteren totaal rekt zijn gegaan spreek je over gigantische bedragen. Ik snap nog steeds niet waarom mensen maar steeds blijven traden met 20x etc. op bitcoin. DCA en Hodl. Bitcoin is toch iets voor de lange termijn.
Eens.
Vakman pur sang
pi_201265186
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:17 schreef Rozevla het volgende:
Ik zit te denken om naar Costa Rica te gaan, iemand al eens geweest?
Zou ik heen totdat covid nee zei. Ik baal nog steeds als een stekker.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 8 september 2021 @ 13:06:19 #266
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_201265290
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:17 schreef Rozevla het volgende:
Ik zit te denken om naar Costa Rica te gaan, iemand al eens geweest?
Vorig jaar 3 weken rond gereisd in Costa Rica. Geweldig mooi land. O+ Daar ook mijn partner ten huwelijk gevraagd nadat we die avond een zeeschildpad hebben zien nestelen. O+

Zelf ben ik rondom La Fortuna, Monteverde, Ostional, Jaco, Manuel Antonio, Uvita en Puerto Jimenez geweest. Als je tips wilt, kunnen we even PM'en. :)

quote:
14s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:33 schreef fathank het volgende:
Trek de poeplap dan maar want alles is kneiterduur daar.

Of als een hutje in de rimboe genoeg is dan hoeft het niet veel te kosten. Lekker elke dag cassave en witte rijst eten.
Mwa, valt allemaal wel mee hoor. Sommige tours etc zullen wel prijzig zijn, maar je verblijfkosten en eten is heerlijk goedkoop. Zelf kom ik net terug van een vakantie Zwitserland, dat is pas duur.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 8 september 2021 @ 13:09:34 #267
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201265337
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:56 schreef dimmak het volgende:

[..]
Zou ik heen totdat covid nee zei. Ik baal nog steeds als een stekker.
Balen, had ik met Amerika. 3 trips gecanceld |:) en aangezien het nog steeds dicht zit moet ik maar wat anders gaan plannen.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  woensdag 8 september 2021 @ 13:10:50 #268
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201265345
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:06 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
Vorig jaar 3 weken rond gereisd in Costa Rica. Geweldig mooi land. O+ Daar ook mijn partner ten huwelijk gevraagd nadat we die avond een schildpad hebben zien nestelen. O+

Zelf ben ik rondom La Fortuna, Monteverde, Ostional, Jaco, Manuel Antonio, Uvita en Puerto Jimenez geweest. Als je tips wilt, kunnen we even PM'en. :)
[..]
Mwa, valt allemaal wel mee hoor. Sommige tours etc zullen wel prijzig zijn, maar je verblijfkosten en eten is heerlijk goedkoop. Zelf kom ik net terug van een vakantie Zwitserland, dat is pas duur.
Dankjewel! Als ik er definitief uit ben ga ik je dm’en.

Heb je nog inentingen genomen ? Ene site zegt wel verplicht andere niet namelijk.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  woensdag 8 september 2021 @ 13:22:04 #269
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_201265466
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:10 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Dankjewel! Als ik er definitief uit ben ga ik je dm’en.

Heb je nog inentingen genomen ? Ene site zegt wel verplicht andere niet namelijk.
De aanbevolen inentingen had ik al gehad ivm vorige reizen, zoals DTP en Hepatitis A & B. Mijn partner heeft geen inentingen genomen voor Costa Rica, volgens mij is er ook geen verplicht voor zover ik weet..
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_201265522
Slagveld in mijn shitcoin portfolio nav gisteren behalve godencoin Telos.
What Would Goku Do
  woensdag 8 september 2021 @ 13:25:50 #271
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201265537
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:43 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Een combi van luxe hotels en airbnb kost 1700 tot 2000 euro inclusief eten voor 21 dagen.

Valt mij mee
Klinkt alsof je op een houtje moet bijten.

Maar goed, je hebt mensen die van reizen houden en mensen die op vakantie gaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 8 september 2021 @ 14:47:18 #272
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201266359
quote:
14s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:25 schreef fathank het volgende:

[..]
Klinkt alsof je op een houtje moet bijten.

Maar goed, je hebt mensen die van reizen houden en mensen die op vakantie gaan.
Ja zonder vliegticket er dan bij natuurlijk.

Maar goed, zat dingen gezien die mij luxe genoeg zijn. Hou ook niet van die all inclusive zooi, kan je net zo goed naar Turkije gaan.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201266379
quote:
14s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:25 schreef fathank het volgende:

[..]
Klinkt alsof je op een houtje moet bijten.

Maar goed, je hebt mensen die van reizen houden en mensen die op vakantie gaan.
Tegenwoordig valt all-in naar Bonaire ook onder "reizen"
pi_201268498
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:40 schreef Autoscooter het volgende:
Net zoals uiteindelijk iedereen heb ik inmiddels echt geen flauw idee meer wat er ten grondslag ligt aan de grote stijgingen en de (ogenschijnlijk) plotselinge crashes (of correcties zo je wilt).

Ik heb wel het idee dat hoe vaker zo'n crash plaatsvindt, hoe slechter dit is voor het vertrouwen om te beleggen in crypto.

Bij de crash in mei was het nog nadat veel munten recent een ATH hadden bereikt. Nu is dat (m.u.v. Cardano en Solana) voor de meeste munten nog niet het geval. Had zelf verwacht dat e.e.a. nog wel even zou blijven stijgen.
pi_201268620
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:25 schreef viagraap het volgende:
Slagveld in mijn shitcoin portfolio nav gisteren behalve godencoin Telos.
Algorand heeft ook schijt trouwens.
What Would Goku Do
pi_201270550
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Tegenwoordig valt all-in naar Bonaire ook onder "reizen"
Fathank doet Thailand en Colombia. :7
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 september 2021 @ 20:28:51 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201270645
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:40 schreef Autoscooter het volgende:
Net zoals uiteindelijk iedereen heb ik inmiddels echt geen flauw idee meer wat er ten grondslag ligt aan de grote stijgingen en de (ogenschijnlijk) plotselinge crashes (of correcties zo je wilt).

Ik heb wel het idee dat hoe vaker zo'n crash plaatsvindt, hoe slechter dit is voor het vertrouwen om te beleggen in crypto.

Bij de crash in mei was het nog nadat veel munten recent een ATH hadden bereikt. Nu is dat (m.u.v. Cardano en Solana) voor de meeste munten nog niet het geval. Had zelf verwacht dat e.e.a. nog wel even zou blijven stijgen.
Daytaders, arbitrage, paniek
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 8 september 2021 @ 21:06:20 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201271142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 8 september 2021 @ 21:24:12 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201271377
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Fathank doet Thailand en Colombia. :7
Lol nee

Lekker 3 weken met je backpack in de bedwantsen liggen en je laten afpijpen door ladyboys

Ik ben geen 20 meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 08-09-2021 21:33:30 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator woensdag 8 september 2021 @ 21:50:15 #280
18653 crew  D.
pi_201271747
TWT doet het leuk :Y

De 100 die ik gratis kreeg van een medeuser hebben vanmiddag de $1,52 p.s. al aangetikt :P
pi_201272113
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:24 schreef fathank het volgende:

[..]
Lol nee

Lekker 3 weken met je backpack in de bedwantsen liggen en je laten afpijpen door ladyboys

Ik ben geen 20 meer.
Vertel meer.
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 07:43:46 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201273984
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 06:11 schreef Sjemmert het volgende:
Jezus Mina :)
Vertel
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201274397
Algo *O*
pi_201274416
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 20:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daytaders, arbitrage, paniek
Buy the rumor, sell the news rondom El Salvador.
pi_201274424
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 18:01 schreef viagraap het volgende:

[..]
Algorand heeft ook schijt trouwens.
quote:
Bullish on Algo:
- Governance starting in a few weeks, which means BIG staking rewards
- Massive speed upgrade planned to 46000 tps, before end of the year. That speed is with finality, so no need to wait around after you transaction goes through, it is done.
- Partnership with El Salvadore government
- And according to what I read on the r/Algorand sub, the algo NFT space is going nuts
- the tokenomics that everyone has been whinging about for years, was changed in June. So the vestment schedules have been increased from 3 to 10 years. Meaning less coins available at any one time for the early investors to sell off

I am bullish!
Denk dat Algo de komende weken niet stilstaat.
pi_201274439
Solano nieuwe ath, blijft maar gaan
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 september 2021 @ 10:35:48 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201275609
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 september 2021 @ 10:55:23 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201275794
Holy shit, zelfs de $5 is al gebroken _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201276137
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:48 schreef michiel_merk het volgende:
Solano nieuwe ath, blijft maar gaan
Tja, zolang de NFT het goed blijft doen zal die alleen maar stijgen. NFT zijn nu mateloos populair en Solano schijnt de perfecte chain te zijn voor die handel. Zeker vanwege de zeer lage fees tov Ether.

https://solanart.io/
Ongekend wat daar de kosten zijn voor wat NFT's.
  donderdag 9 september 2021 @ 11:24:09 #292
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_201276164
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Holy shit, zelfs de $5 is al gebroken _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:21 schreef Cherni het volgende:

[..]
Tja, zolang de NFT het goed blijft doen zal die alleen maar stijgen. NFT zijn nu mateloos populair en Solano schijnt de perfecte chain te zijn voor die handel. Zeker vanwege de zeer lage fees tov Ether.
Oef, de FOMO begint weer toe te slaan bij mij. Al probeer ik nu zoveel mogelijk enkel bij Cardano, ETH and Bitcointe blijven..
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_201276202
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:24 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
[..]
Oef, de FOMO begint weer toe te slaan bij mij. Al probeer ik nu zoveel mogelijk enkel bij Cardano, ETH and Bitcointe blijven..
Ik blijf het ook bij Bitcoin, Cardano en Vechain houden. De prijs van Solana is nu zo hoog dat het voor mij een te groot risico is om daar nu in te stappen. Je zou kunnen zeggen wat betreft Solano heb ik de boot gemist.

Maar ik heb wel even uitgezocht wat Solano nu zo aantrekkelijk maakt. De NFT markt dus.
pi_201276801
Hedera gaat ook wel lekker.
pi_201277093
Laatste keer dat zo'n flashcrash was eind mei was het ook meteen einde bullrun (al is die volgens sommigen nooit gestopt) en flikkerden we tot medio juli augustus gemiddeld zo'n 60% naar beneden.
blablablabla
pi_201277272
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:41 schreef Elan het volgende:
Laatste keer dat zo'n flashcrash was eind mei was het ook meteen einde bullrun (al is die volgens sommigen nooit gestopt) en flikkerden we tot medio juli augustus gemiddeld zo'n 60% naar beneden.
Die was wel heftiger dan deze en toen ging het daarvoor al enige tijd omlaag.
What Would Goku Do
  donderdag 9 september 2021 @ 12:56:36 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201277303
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:41 schreef Elan het volgende:
Laatste keer dat zo'n flashcrash was eind mei was het ook meteen einde bullrun (al is die volgens sommigen nooit gestopt) en flikkerden we tot medio juli augustus gemiddeld zo'n 60% naar beneden.
Bitcoin zit al 10 jaar in een bullrun _O_

Als je maar ver genoeg uitzoomt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201277326
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:54 schreef viagraap het volgende:

[..]
Die was wel heftiger dan deze en toen ging het daarvoor al enige tijd omlaag.
Weet niet las ergens net dat het het qua percentage de heftigste flashcrash was van de afgelopen 2 jaar. Zegt allemaal niet zoveel natuurlijk, alleen valt op dat het weer een poos terug was :)
blablablabla
pi_201277346
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:56 schreef fathank het volgende:

[..]
Bitcoin zit al 10 jaar in een bullrun _O_

Als je maar ver genoeg uitzoomt
Benieuwd of we op korte termijn nog een keer een nieuwe ATH krijgen.
blablablabla
pi_201278501
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:28 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik blijf het ook bij Bitcoin, Cardano en Vechain houden. De prijs van Solana is nu zo hoog dat het voor mij een te groot risico is om daar nu in te stappen. Je zou kunnen zeggen wat betreft Solano heb ik de boot gemist.

Maar ik heb wel even uitgezocht wat Solano nu zo aantrekkelijk maakt. De NFT markt dus.
Ik heb toch gewoon 2 Sol gekocht, puur zodat ik niet naast de boot stap :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201278554
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:28 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik blijf het ook bij Bitcoin, Cardano en Vechain houden. De prijs van Solana is nu zo hoog dat het voor mij een te groot risico is om daar nu in te stappen. Je zou kunnen zeggen wat betreft Solano heb ik de boot gemist.

Maar ik heb wel even uitgezocht wat Solano nu zo aantrekkelijk maakt. De NFT markt dus.
Klopt, als je kijkt naar onchain TVL is Solano momenteel ook zwaar overgewaardeerd en met name Polygon zwaar ondergewaardeerd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')