quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
Nouja het is in ieder geval een spits die je volgens mij wel aardig de diepte in kan sturen en nog wel redelijk sterk is
Verder kan ik niet echt positieve punten opnoemen
Ja, hij zal ook wel zonder gezeik op de bank gaan zitten aangezien het een belg is
Ik krijg een beetje het gevoel dat ze behoorlijk in hadden gezet op Van de Ven, om dat potje dat er blijkbaar is aan een lange termijn speler uit te geven. Geen idee in hoeverre ze nu nog kunnen doorschakelen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat het bij Utrecht niet lukte lag ook niet alleen aan kwaliteit inderdaad. Ik zie het nog best gebeuren dat ie rendeert onder Slot, maar het is geen kwaliteitsinjectie ofzo. Maar een paar dagen geleden had ik eigenlijk helemaal niet meer op een spits gerekend dus misschien dat ik daarom wat milder ben.
Zou er nu nog een echte verdedigende versterking komen?
Spelen wel EL.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:20 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je nou afgetroefd worden door Antwerp
Die hebben best veel geld. Radja Naingolan is daar ook heenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:20 schreef Caland het volgende:
Antwerp heeft wel een suikeroom met te veel geld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:20 schreef Caland het volgende:
Aha, tot zover mijn kennis over het Belgische voetbal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die hebben best veel geld. Radja Naingolan is daar ook heen
Ze mochten blijkbaar ook niet zoveel los laten, Neal wist al meer (is een maat van Dessers ook)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
Maar even iets anders
Dat zolderkamerautistje zit dus de hele dag live bij FC Afkicken en uiteindelijk heeft Mike Verweij de scoop?
gelachen
Misschien presteert ie minder als ie niet op z'n zolderkamer isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
Maar even iets anders
Dat zolderkamerautistje zit dus de hele dag live bij FC Afkicken en uiteindelijk heeft Mike Verweij de scoop?
gelachen
Einde tijdperk Zolderkamerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
Maar even iets anders
gelachen
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:09 schreef [url=https://Zipportal[/url] het volgende:
Hele weekend weer naar de KLOTEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |