Dat lijkt mij zijn probleem.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:39 schreef fetX het volgende:
Rutger is niet blij.
"We kunnen straks in een Fiat Multipla naar de uitwedstrijden"
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:39 schreef fetX het volgende:
Rutger is niet blij.
Vd Ven naar Wolfsburg DONE DEALquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Onze selectie is idd zo klein aan het worden dat we de spelersbus binnenkort ook wel kunnen vervangen voor een Vito ivm kostenbesparing.
Schuttingtaal plaatsen we na 0:00quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vind misser nog zacht uitgedrukt tbh.
Neal wil je ten alle tijde blokkeren, ook buiten het voetbal om.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef Caland het volgende:
De altijd vervelende Neal en Rutger zijn geblokkeerd door Krabby.
Terecht.
Het is ook wel om te janken hoor. Eigenlijk zijn Hendriks, Geertruida, Aursnes en Nelson de enige spelers op de bank die je straks kunt opstellen. Verder nog wat jeugd maar het is te weinig. Laten we hopen op erg weinig blessures.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:39 schreef fetX het volgende:
Rutger is niet blij.
Bij nog een blessuregeval centraal achterin hebben we Fer en Burger nog een GROOT probleem.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef fetX het volgende:
Haal in ieder geval een spits. CV is niet per se nodig. In de winter die Bjorkan halen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we hopen op erg weinig blessures.
Ik denk dat we een groter probleem hadden met Fer en Burger als centraal duo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bij nog een blessuregeval centraal achterin hebben we Fer en Burger nog een GROOT probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, denk dat het niet zo veel uitmaakt of we Varkenoordjeugd of die twee als stand-in hadden staan. Achteruit gaan we toch wel bij blessures.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:46 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik denk dat we een groter probleem hadden met Fer en Burger als centraal duo.
Op zich heb je Hendriks en Geertruida na de interlands. Tot de winter moet dat hopelijk wel lukken. Dan die Bjorkan erbij voor H2.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bij nog een blessuregeval centraal achterin hebben we Fer en Burger nog een GROOT probleem.
Hoop is uitgestelde uitgestelde teleurstelling aldus Jan de Jong.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 7,5 uur he boys. Kan nog zat gebeuren.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:48 schreef fetX het volgende:
Mja, die spits heeft echt keihard prioriteit op dit moment. Maar, als je Burger en Haps laat gaan moet je wel echt een vervanger halen natuurlijk.
Arnesen gaat tussen 22u en 24u gewoon nog 2 transfers aankondigen.Eerste zou ik het minst erg vinden (ondanks dat je er geen fuck aan hebt) omdat cult, bij de tweede steek ik het kantoor van Koevermans in de fik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 31-08-2021 16:50:00 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |