Het is een vak leren en niks mis mee. Studeren wordt vaak gelinkt aan enkel uni.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:09 schreef roos94 het volgende:
Mbo is geen studeren en dat bepaal jij even. Wat een dedain.
Eensquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Was in deze aflevering toch echt paps die het ligbad niet kon laten vallen als harde eis.
Ja, het wordt mooi. Maar je kunt niet zelf de keuken uitzoeken, of de tegeltjes in de badkamer, de wasbakken, de kranen, enz...quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:54 schreef Guanabana het volgende:
Viel me wel tegen hoe slecht deze mensen aanvankelijk door dit huis heen konden kijken. Als het goed is hebben ze het vorige seizoen toch gezien en weten ze hoe mooi het uiteindelijk wordt. Misschien ben ik overdreven makkelijk, maar ik zou zo meedoen hoor. Je krijgt een mooier huis dan je zelf ooit voor elkaar kan boksen, zonder gedoe (ja oke, je moet met je porem op tv).
Je kan het niet zelf uitzoeken, maar wanneer is het nou ooit een volledige mismatch met de moodboarden?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, het wordt mooi. Maar je kunt niet zelf de keuken uitzoeken, of de tegeltjes in de badkamer, de wasbakken, de kranen, enz...
Zo'n glazen deur zou ik al niet willen.
Het was volgens mij vooral omdat ze dachten een stap vooruit te doen en toen terechtkwamen in een wat niksig huis, in dezelfde buurt als waar ze nu ook al woonden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:54 schreef Guanabana het volgende:
Viel me wel tegen hoe slecht deze mensen aanvankelijk door dit huis heen konden kijken. Als het goed is hebben ze het vorige seizoen toch gezien en weten ze hoe mooi het uiteindelijk wordt. Misschien ben ik overdreven makkelijk, maar ik zou zo meedoen hoor. Je krijgt een mooier huis dan je zelf ooit voor elkaar kan boksen, zonder gedoe (ja oke, je moet met je porem op tv).
Dat, plus dat je in Assendelft natuurlijk nog niet dood gevonden wilt worden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:16 schreef Heph844 het volgende:
Het was volgens mij vooral omdat ze dachten een stap vooruit te doen en toen terechtkwamen in een wat niksig huis, in dezelfde buurt als waar ze nu ook al woonden.
Ik vond het huis na de verbouwing nog steeds mwah trouwens.
Ik ga er vanuit dat ze je wensen van het moodboard meenemen, en dan durf ik het wel aan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, het wordt mooi. Maar je kunt niet zelf de keuken uitzoeken, of de tegeltjes in de badkamer, de wasbakken, de kranen, enz...
Zo'n glazen deur zou ik al niet willen.
Was wel mooi hoe ze de deksel op hun neus kregen. De één wilde niet in Heemstede, de ander niet in Zaandam (?), en beiden te eigenwijs, en pas toen ze het compromis zagen, ging ineens het lampje branden: shit, was dit wat dan de consequentie was?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat, plus dat je in Assendelft natuurlijk nog niet dood gevonden wilt worden.
maar dat was hun eigen schuld door die buurt groen in te tekenen op de landkaart.
Ja, oké, maar ze kregen zo'n huis gekochtquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:25 schreef SQ het volgende:
Ze krijgen niks henaja, los van de gesponsorde meuk. Misschien wordt dat nog wel eens vergeten.
Heemskerk en Zaanstad.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:25 schreef Postbus100 het volgende:
Was wel mooi hoe ze de deksel op hun neus kregen. De één wilde niet in Heemstede, de ander niet in Zaandam (?), en beiden te eigenwijs, en pas toen ze het compromis zagen, ging ineens het lampje branden: shit, was dit wat dan de consequentie was?
Vond die onderlinge steken onder water over Heemstede/[andere plaats] ook kinderachtig en irritant.
Dat is toch Zaanstad.quote:
blijft wel een gymleraar hè.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:44 schreef Guanabana het volgende:
Ben net begonnen aan de aflevering van gisteren, krijg een beetje nare vibes bij die gast.
Nou echt he.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Als ze dan toch de hele bovenverdieping slopen om vervolgens opnieuw in te richten, waarom hebben ze dan bij de koop zo gefocust op de aanwezigheid van een bad? Dat bad had ook in veel andere huizen gebouwd kunnen worden.
Daar moet wel genoeg ruimte, qua oppervlak, voor aanwezig zijn om aan de wens van 3 slaapkamers en een badkamer met ligbad op 1 etage te kunnen voldoen.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Als ze dan toch de hele bovenverdieping slopen om vervolgens opnieuw in te richten, waarom hebben ze dan bij de koop zo gefocust op de aanwezigheid van een bad? Dat bad had ook in veel andere huizen gebouwd kunnen worden.
Kennelijk was dat meestal lastig bij huizen binnen budget.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Gewoon geluid uit en ondertiteling aanquote:Op woensdag 8 september 2021 11:52 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik kijk niet meer omdat ik de stem van die meid die die huizen inricht niet meer kan aanhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |