abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 september 2021 @ 12:09:48 #151
367000 roos94
pi_201250813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
dat we zelfs MBO al studeren willen noemen.

Mbo is geen studeren en dat bepaal jij even. Wat een dedain.
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:10:00 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201250815
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:27 schreef loveli het volgende:

[..]
Zal wel aan mij liggen, maar als je kinderen tussen de 3 maanden en 15 jaar hebt, dan koop je toch niet eens permanente markers?
Je kunt ze best hebben, maar dat ze binnen handbereik van zulke kleine kinderen liggen kan ik idd niet bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201250840
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:33 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Die gast kreeg een natte onderbroek toen hij de deur opendeed :9~ :') Maar inderdaad, zo'n kleine badkamer en dan een bad eisen...

Overigens waar ik mij enigszins aan stoor in dit programma is het enorme sponsorgeweld.
Er MOET een badkamer in van sanisale
Er MOET een keuken in van keukensale
Er MOET een trap in van Upstairs
Er MOET een zwarte lelijke deur in van Gers
Er MOET een zwarte pui in van Belisol
Er MOET een ronde spiegel in
Er MOET een visgraat vloer in (al weet ik niet wie dat levert)
Er MOET een verhuiswagen komen van de Snelle Jongens

Kijkt wel lekker weg maar teveel is soort van "scripted".
Stel geeft eisen/wensen
Alex gaat zoeken
Alex kan niets vinden
Alex gaat naar Stel
Stel past wel/niet eisen/wensen bij
Alex vindt een woning
Bob ziet potentie
Bob verbouwt de boel met bovenstaande sponsoren
Stel is happy de peppie
en tussendoor heb je Krabbé die de boel aan elkaar praat en met z'n belachelijke 1,5 meter stok het Stel de woning laat zien
Je hoeft niet te kijken :W . Ik heb het idee dat dit programma nog redelijk integer wordt gemaakt. En ja, misschien heb je dan een vt-wonen-inrichting, maar dat is maar oppervlakkig. Als zo'n programma in ieder geval ook direct isolatie, uitbouw, dakkapel of elekticiteit aanpakt, dan doen ze al meer dan zo'n programma als Eigen Huis & Tuin oid.
Somebody that I used to know
pi_201250874
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is vooral omdat iedereen toch maar moet gaan studeren.
Dat je kind kader doet wil men niet meer, dat hij/zij dan timmerman, loodgieter, schilder kan worden vindt men ook maar niks, tenzij men zelf zo'n vak heeft.

Het grappige is dat heel veel van die jongens het uiteindelijk uitstekend doen, in hun vakgebied.

Vroeger, als je vader timmerman was, werd jij timmerman, als je veel intelligenter was dan de gemiddelde timmerman werd je een timmerman die bijzondere dingen bedacht.
Tegenwoordig moet iedereen maar gaan studeren, dat is zo noodzakelijk dat we zelfs MBO al studeren willen noemen.
Als je kind een talent vertoon om timmerman te worden en dat graag wil, laat je kind dan gewoon, het zou je kind zomaar eens gelukkig en succesvol kunnen laten zijn.
_O_

Hier op het dorp is het nog normaal. Gaan naar school tot hun 16de, leren daarna een vak bij vakman uit het dorp. Krijgen op hun 18de een bedrijfsbus mee en werken tot hun 20ste bij dat bedrijf. Hebben vervolgens hun diploma, een baan en al een flinke spaarpot op de rekening.

Kopen een klushuis welke ze met vrienden in hun vrije tijd opknappen, die vrienden zijn stukadoors, hoveniers of timmerman en zo werkt dat dus. Was vroeger heel normaal.
pi_201250899
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:09 schreef roos94 het volgende:

[..]
Vraag aan de gemiddelde MBO leerling wat die doet, steevast zeggen ze ik studeer.
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:19:33 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_201250926
ahhh we verzanden alweer in het "vroeger was alles beter" O+!!

Nou haje, tot volgende week weer bij de uitzending :W
disclaimer
pi_201250934
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:19 schreef SQ het volgende:
ahhh we verzanden alweer in het "vroeger was alles beter" O+!!

Nou haje, tot volgende week weer bij de uitzending :W
De huizenmarkt wel, :{
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:23:12 #158
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201250963
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Vraag aan de gemiddelde MBO leerling wat die doet, steevast zeggen ze ik studeer.
ik heb ooit in een ver verleden iets op een MBO gedaan als werk, dat was niveau 2-3 en ik kan je zeggen: het heeft echt niets met studeren te maken :D

neemt niet weg dat ik het hele "je moet studeren anders hoor je er niet bij" matra van vandaag de dag ook niet goed vind. Een goede timmerman of loodgieter is even zo belangrijk en ik kan mij voorstellen dat het meer voldoening geeft dan de hele dag achter een scherm naar Excel grafieken turen. Zit zelf ook non stop achter een scherm maar vind het heerlijk om in m'n vrije tijd dus met m;n handen bezig te zijn.
pi_201250968
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:33 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Die gast kreeg een natte onderbroek toen hij de deur opendeed :9~ :') Maar inderdaad, zo'n kleine badkamer en dan een bad eisen...

Overigens waar ik mij enigszins aan stoor in dit programma is het enorme sponsorgeweld.
Er MOET een badkamer in van sanisale
Er MOET een keuken in van keukensale
Er MOET een trap in van Upstairs
Er MOET een zwarte lelijke deur in van Gers
Er MOET een zwarte pui in van Belisol
Er MOET een ronde spiegel in
Er MOET een visgraat vloer in (al weet ik niet wie dat levert)
Er MOET een verhuiswagen komen van de Snelle Jongens

Kijkt wel lekker weg maar teveel is soort van "scripted".
Stel geeft eisen/wensen
Alex gaat zoeken
Alex kan niets vinden
Alex gaat naar Stel
Stel past wel/niet eisen/wensen bij
Alex vindt een woning
Bob ziet potentie
Bob verbouwt de boel met bovenstaande sponsoren
Stel is happy de peppie
en tussendoor heb je Krabbé die de boel aan elkaar praat en met z'n belachelijke 1,5 meter stok het Stel de woning laat zien
Je vergeet het geheime geldpotje waarvan ieder weldenkend mens weet dat het er is maar dan plotseling op het juiste moment nog boven tafel komt ala uitstel van executie.
Dan is er ook nog regelmatig een 'spannend' momentje waarvan je al weet dat het wordt opgelost want anders werd de aflevering niet uitgezonden.

[ Bericht 3% gewijzigd door sjorsie1982 op 07-09-2021 12:28:46 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201250982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:23 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
ik heb ooit in een ver verleden iets op een MBO gedaan als werk, dat was niveau 2-3 en ik kan je zeggen: het heeft echt niets met studeren te maken :D

neemt niet weg dat ik het hele "je moet studeren anders hoor je er niet bij" matra van vandaag de dag ook niet goed vind. Een goede timmerman of loodgieter is even zo belangrijk en ik kan mij voorstellen dat het meer voldoening geeft dan de hele dag achter een scherm naar Excel grafieken turen. Zit zelf ook non stop achter een scherm maar vind het heerlijk om in m'n vrije tijd dus met m;n handen bezig te zijn.
Dat doet er niet toe. Ik ken geen enkele mbo-er die zich geen student noemt.
Ik vind het zelf ook scholieren maar dat is vloeken in de kerk.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:25:40 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201250989
quote:

[..]
Nou nee, daar heeft het juist niets mee te maken.
Het is vanaf 1 augustus 2020 zelfs wettelijk vastgelegd dat mbo-ers ook studeren.

Het is vooral weer een teken dat iedereen tegenwoordig moet studeren en we daardoor steeds minder jongeren hebben die nog wel schilder, timmerman, loodgieter of elektricien willen worden, en dat is een probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 07-09-2021 13:37:56 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201251004
Zullen we weer terug naar het programma?

Heeft dat stel nou wel of niet dat huis te koop aangeboden na de aflevering?
pi_201251062
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:26 schreef Postbus100 het volgende:
Zullen we weer terug naar het programma?

Heeft dat stel nou wel of niet dat huis te koop aangeboden na de aflevering?
Ik zou het doen. Tegen die winst is niet tegenop te werken of beleggen.
pi_201251064
Oja, en ik hou altijd van Martijns zelfspottende opmerkingen. Hij had er gisteren ook weer een paar _O- Bijvoorbeeld over dat Alex een ontzettend toneelstukje zat op te voeren met die telefoon in zijn hand _O-
pi_201251069
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:33 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik zou het doen. Tegen die winst is niet tegenop te werken of beleggen.
Maar je hebt ook weer een nieuw huis nodig..
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:37:13 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201251106
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:33 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Maar je hebt ook weer een nieuw huis nodig..
Dit vooral.
De winst is lekker, maar ze kunnen er niets mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201251136
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit vooral.
De winst is lekker, maar ze kunnen er niets mee.
Tenzij ze nogmaals meedoen maar dit keer met een groter budget :D
pi_201251144
Of ze doen mee met dat andere programma, De Perfecte Verbouwing
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:03:08 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201251376
Overigens was mijn "vroeger werd je timmerman als je vader timmerman was" opmerking niet als "vroeger was alles beter" bedoeld.

Dat een intelligent kind van de timmerman vroeger al niet eens naar de HBS mocht omdat de hoofdmeester het niet nodig vond dat het kind van de timmerman naar de HBS zou gaan is net zo kwalijk als dat een kind tegenwoordig geen vak meer mag leren, en al helemaal niet als de ouders minstens mbo-4 hebben gedaan.

Het is allebei fout, maar dat laatste is het probleem van deze tijd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201251475
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als jij aannemer zou zijn dan zou het je wel lukken.

Pas nog in een mailwisseling met een loodgieter terwijl we een datum aan het afspreken waren:
"Er komt een aannemer tussendoor mijn planning in de war gooien".

En in dit geval is Bob zelf de aannemer die het programma gewoon in zijn planning heeft staan, zijn onderaannemers zijn dus veel sneller beschikbaar omdat ze waarschijnlijk al ingepland waren voor deze uit te voeren klus.
En dan gaat de een wat langzamer (zoals de Bilt vorige week, en een tijdje geleden ook zo'n traject van anderhalf jaar), en daarmee kun je dan weer de planning gebruiken voor één die sneller gaat dan gedacht.

Overigens zou ik (ongeacht budget) wel heel wanhopig moeten zijn voor ik die lelijke traptreden en zo'n keukensale keuken zou willen, maar goed ik ben dan ook een verwend kreng :@
Uiteindelijk heeft die verbouwing zelf niet zo lang geduurd, september 2020 begonnen, december klaar. Ze roepen hem vast pas op als er een verbouwing aankomt, dan maakt het verder niet zoveel uit hoeveel zoektijd daaraan voorafgegaan is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:21:53 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201251607
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Uiteindelijk heeft die verbouwing zelf niet zo lang geduurd, september 2020 begonnen, december klaar. Ze roepen hem vast pas op als er een verbouwing aankomt, dan maakt het verder niet zoveel uit hoeveel zoektijd daaraan voorafgegaan is.
Ja, maar hij heeft echt die 16 verbouwingen voor KZK wel ingepland, en daar dus vaklui voor gereserveerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Vis een optie? dinsdag 7 september 2021 @ 13:32:07 #172
70532 loveli
N
pi_201251723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:03 schreef Leandra het volgende:
Overigens was mijn "vroeger werd je timmerman als je vader timmerman was" opmerking niet als "vroeger was alles beter" bedoeld.

Dat een intelligent kind van de timmerman vroeger al niet eens naar de HBS mocht omdat de hoofdmeester het niet nodig vond dat het kind van de timmerman naar de HBS zou gaan is net zo kwalijk als dat een kind tegenwoordig geen vak meer mag leren, en al helemaal niet als de ouders minstens mbo-4 hebben gedaan.

Het is allebei fout, maar dat laatste is het probleem van deze tijd.
Totaal off topic, de hoofdmeester van mijn opa mocht 2 leerlingen aanwijzen die konden doorleren. Hij koos (ruim 100 jaar geleden) voor mijn opa en niet voor z'n eigen zoon, die ook een goed hoofd op z'n schouders had.
crap in = crap out
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:36:43 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201251759
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:32 schreef loveli het volgende:

[..]
Totaal off topic, de hoofdmeester van mijn opa mocht 2 leerlingen aanwijzen die konden doorleren. Hij koos (ruim 100 jaar geleden) voor mijn opa en niet voor z'n eigen zoon, die ook een goed hoofd op z'n schouders had.
Dat klopt toch al net zo hard niet?
En reken maar dat die hoofdmeester, zeker 100 jaar geleden, met die keuze een uitzondering was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 september 2021 @ 15:24:08 #174
3542 Gia
User under construction
pi_201252985
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:24 schreef ootjekatootje hegt volgende:

[..]
Ja elke week hetzelfde. Te weinig geld om in hun ogen het perfecte huis te vinden. Teveel egoïstische eisen, niet voor het gezin maar voor mama.
Was in deze aflevering toch echt paps die het ligbad niet kon laten vallen als harde eis.
  dinsdag 7 september 2021 @ 15:31:02 #175
3542 Gia
User under construction
pi_201253068
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Ja seizoen 1, een oud stel (50 jaar)
Zeg! Oud stel....50 jaar! 😡
  dinsdag 7 september 2021 @ 15:34:05 #176
3542 Gia
User under construction
pi_201253108
quote:
Het is een vak leren en niks mis mee. Studeren wordt vaak gelinkt aan enkel uni.
MBO kan echter ook een opstapje naar HBO en master zijn, dus begin van een studie.

Daarom noem ik ook alles na VO studeren.
Je hebt basisschool leerlingen.
Je hebt middelbare scholieren.
MBO, HBO en Universitair studenten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gia op 07-09-2021 15:39:50 ]
pi_201253803
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 15:24 schreef Gia het volgende:

[..]
Was in deze aflevering toch echt paps die het ligbad niet kon laten vallen als harde eis.
Eens
pi_201253813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 15:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Zeg! Oud stel....50 jaar! 😡
:D
pi_201254593
Ben net begonnen aan de aflevering van gisteren, krijg een beetje nare vibes bij die gast.
Koel en donker bewaren
pi_201255405
Viel me wel tegen hoe slecht deze mensen aanvankelijk door dit huis heen konden kijken. Als het goed is hebben ze het vorige seizoen toch gezien en weten ze hoe mooi het uiteindelijk wordt. Misschien ben ik overdreven makkelijk, maar ik zou zo meedoen hoor. Je krijgt een mooier huis dan je zelf ooit voor elkaar kan boksen, zonder gedoe (ja oke, je moet met je porem op tv).
Koel en donker bewaren
  dinsdag 7 september 2021 @ 20:07:45 #181
3542 Gia
User under construction
pi_201256362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:54 schreef Guanabana het volgende:
Viel me wel tegen hoe slecht deze mensen aanvankelijk door dit huis heen konden kijken. Als het goed is hebben ze het vorige seizoen toch gezien en weten ze hoe mooi het uiteindelijk wordt. Misschien ben ik overdreven makkelijk, maar ik zou zo meedoen hoor. Je krijgt een mooier huis dan je zelf ooit voor elkaar kan boksen, zonder gedoe (ja oke, je moet met je porem op tv).
Ja, het wordt mooi. Maar je kunt niet zelf de keuken uitzoeken, of de tegeltjes in de badkamer, de wasbakken, de kranen, enz...

Zo'n glazen deur zou ik al niet willen.
pi_201256380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja, het wordt mooi. Maar je kunt niet zelf de keuken uitzoeken, of de tegeltjes in de badkamer, de wasbakken, de kranen, enz...

Je kan het niet zelf uitzoeken, maar wanneer is het nou ooit een volledige mismatch met de moodboarden?
pi_201256490
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:54 schreef Guanabana het volgende:
Het was volgens mij vooral omdat ze dachten een stap vooruit te doen en toen terechtkwamen in een wat niksig huis, in dezelfde buurt als waar ze nu ook al woonden.

Ik vond het huis na de verbouwing nog steeds mwah trouwens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2021 20:17:33 ]
  dinsdag 7 september 2021 @ 20:22:16 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201256573
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:16 schreef Heph844 het volgende:

Het was volgens mij vooral omdat ze dachten een stap vooruit te doen en toen terechtkwamen in een wat niksig huis, in dezelfde buurt als waar ze nu ook al woonden.

Ik vond het huis na de verbouwing nog steeds mwah trouwens.
Dat, plus dat je in Assendelft natuurlijk nog niet dood gevonden wilt worden. ;)
maar dat was hun eigen schuld door die buurt groen in te tekenen op de landkaart.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_201256598
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat ze je wensen van het moodboard meenemen, en dan durf ik het wel aan.

Zelf geen tegeltjes en kranen uitzoeken is ergens ook wel heerlijk hoor. Scheelt je keuzestress, en als het er is moet je het er mee doen, en is het vast wel oke.
Geldt ook voor het huis. Je kan jaren op Funda zitten, maar met dit programma word je voor een voldongen feit gesteld, en dan is het klaar. En uiteindelijk is vrijwel iedereen hartstikke blij met het resultaat.
Maar misschien ben ik er bovengemiddeld makkelijk in. Je mag tegenwoordig blij zijn als je überhaupt kan wonen.
Koel en donker bewaren
pi_201258153
Wat ik nog steeds één van de mooiste/beste make-overs vind in dit programma, was een gezin dat dat echt zo'n (jaren '60?) gezinshuis kreeg met een ruime tuin (met grasveld enzo) met veel privacy. Weet even niet meer hoe of wat verder. Maar ze waren ook echt dankbaar voor de nieuwe ruimte, je zag gewoon zo'n gezin hun eigen plekje krijgen.
  dinsdag 7 september 2021 @ 21:25:32 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_201258208
Ze krijgen niks he :P naja, los van de gesponsorde meuk. Misschien wordt dat nog wel eens vergeten.
disclaimer
pi_201258214
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:22 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat, plus dat je in Assendelft natuurlijk nog niet dood gevonden wilt worden. ;)
maar dat was hun eigen schuld door die buurt groen in te tekenen op de landkaart.
Was wel mooi hoe ze de deksel op hun neus kregen. De één wilde niet in Heemstede, de ander niet in Zaandam (?), en beiden te eigenwijs, en pas toen ze het compromis zagen, ging ineens het lampje branden: shit, was dit wat dan de consequentie was?
Vond die onderlinge steken onder water over Heemstede/[andere plaats] ook kinderachtig en irritant.
pi_201258244
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:25 schreef SQ het volgende:
Ze krijgen niks he :P naja, los van de gesponsorde meuk. Misschien wordt dat nog wel eens vergeten.
Ja, oké, maar ze kregen zo'n huis gekocht :P Want ze krijgen wel dat de keuze voor hen wordt gemaakt.
  dinsdag 7 september 2021 @ 21:37:06 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201258546
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:25 schreef Postbus100 het volgende:
Was wel mooi hoe ze de deksel op hun neus kregen. De één wilde niet in Heemstede, de ander niet in Zaandam (?), en beiden te eigenwijs, en pas toen ze het compromis zagen, ging ineens het lampje branden: shit, was dit wat dan de consequentie was?
Vond die onderlinge steken onder water over Heemstede/[andere plaats] ook kinderachtig en irritant.
Heemskerk en Zaanstad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 september 2021 @ 21:39:11 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201258588
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:37 schreef golfer het volgende:

[..]
Heemskerk en Zaanstad.
Zaandam.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 september 2021 @ 21:48:32 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201258784
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:39 schreef Leandra het volgende:

Zaandam.
Dat is toch Zaanstad.
Oh nee. Daar valt Assendelft ook onder. :+
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 september 2021 @ 22:33:56 #193
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_201260139
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:44 schreef Guanabana het volgende:
Ben net begonnen aan de aflevering van gisteren, krijg een beetje nare vibes bij die gast.
blijft wel een gymleraar hè.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_201264243
Als ze dan toch de hele bovenverdieping slopen om vervolgens opnieuw in te richten, waarom hebben ze dan bij de koop zo gefocust op de aanwezigheid van een bad? Dat bad had ook in veel andere huizen gebouwd kunnen worden.
  woensdag 8 september 2021 @ 11:40:21 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_201264255
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 11:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Als ze dan toch de hele bovenverdieping slopen om vervolgens opnieuw in te richten, waarom hebben ze dan bij de koop zo gefocust op de aanwezigheid van een bad? Dat bad had ook in veel andere huizen gebouwd kunnen worden.
Nou echt he. _O-
disclaimer
  woensdag 8 september 2021 @ 11:40:46 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201264258
quote:
Daar moet wel genoeg ruimte, qua oppervlak, voor aanwezig zijn om aan de wens van 3 slaapkamers en een badkamer met ligbad op 1 etage te kunnen voldoen.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 september 2021 @ 11:51:02 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201264393
quote:
Kennelijk was dat meestal lastig bij huizen binnen budget.
Hij had van mij een jacuzzi in het tuinhuis kunnen krijgen.

Maar goed, het was wel duidelijk dat de vorige bewoner van dat huis ook onmogelijke badkamereisen had, met een bad en stoomcabine in de badkamer, maar geen WC op de bovenverdieping.

Sterker nog: het zou wel eens de reden kunnen zijn dat ze het huis überhaupt konden kopen, want maar 2 slaapkamers op de bovenverdieping en het ontbreken van een WC op diezelfde verdieping maakt het huis niet heel aantrekkelijk en brengt met zich mee dat er verbouwd moet worden, en dat willen/kunnen een hoop mensen niet.

Ik vraag me af wat de standaard indeling van die huizen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201264405
Ik kijk niet meer omdat ik de stem van die meid die die huizen inricht niet meer kan aanhoren.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  woensdag 8 september 2021 @ 11:54:21 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201264434
Ah... die 2 slaapkamers zijn idd standaard, maar het huis is maar 4.25 breed :o

Buurhuis:
https://www.funda.nl/koop(...)anciscanenstraat-97/
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 8 september 2021 @ 12:02:02 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201264506
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 11:52 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik kijk niet meer omdat ik de stem van die meid die die huizen inricht niet meer kan aanhoren.
Gewoon geluid uit en ondertiteling aan :+
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')