Ik deed vroeger om deze reden bijna alles zelf, maar mijn gezondheid laat dit niet meer toe tegenwoordig. Dit tekort speelt al meer dan 10 jaar maar de afgelopen 4 jaar is het explosief erger geworden. Nu is het ook in andere sectoren ook erger geworden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
😮 ja, die zijn hun huidige klanten trouw. Kun je het niet zelf gaan doen? Leren?
Zal wel aan mij liggen, maar als je kinderen tussen de 3 maanden en 15 jaar hebt, dan koop je toch niet eens permanente markers?quote:
Behalve als dit de bedoeling was.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar als je kinderen tussen de 3 maanden en 15 jaar hebt, dan koop je toch niet eens permanente markers?
Laatst was er een artikel waarin een stel na x maanden alweer verhuisde, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Hebben ze trouwens een contract dat ze het niet direct mogen verkopen?
Dan pakken ze een meerwaarde waar niet tegenop te werken is.
"Hier heb je een stift, ga de bank maar kleuren".quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Behalve als dit de bedoeling was.
En de materialen zijn ook nog eens extreem duur.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik deed vroeger om deze reden bijna alles zelf, maar mijn gezondheid laat dit niet meer toe tegenwoordig. Dit tekort speelt al meer dan 10 jaar maar de afgelopen 4 jaar is het explosief erger geworden. Nu is het ook in andere sectoren ook erger geworden.
Dat slaat nergens op, moet je buurman maar als risico aanvaardenquote:Op dinsdag 7 september 2021 10:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En de materialen zijn ook nog eens extreem duur.
Mijn buurman is aannemer en die kan nu klanten bellen dat de offertes van vorig jaar niet meer gelden, vanwege de enorme stijging van de materialen.
Tegenwoordig ook niet op tijd te krijgen, maar dat is hopelijk een tijdelijk iets. Zelfs papier is er tekort.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En de materialen zijn ook nog eens extreem duur.
Mijn buurman is aannemer en die kan nu klanten bellen dat de offertes van vorig jaar niet meer gelden, vanwege de enorme stijging van de materialen.
Dat kan bij een klant of bij twee, maar niet constant. Werk jij wel gratis dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, moet je buurman maar als risico aanvaarden
Waarom, offertes gelden nooit zo lang. 2 maanden is gangbaar maar tegenwoordig wordt gezegd: materiaal wordt separaat tegen dagprijs gefactureerd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, moet je buurman maar als risico aanvaarden
Daarnaast heeft een klant geen keuze, want als vakman doe je het gewoon niet tegen die prijs, wat er ook is afgesproken. Voor jou 100 klanten die wachten die wel willen betalen...quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat kan bij een klant of bij twee, maar niet constant. Werk jij wel gratis dan?
Daar hebben ze risicomarges voor en daar gaan ze nu flink overheen.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom, offertes gelden nooit zo lang. 2 maanden is gangbaar maar tegenwoordig wordt gezegd: materiaal wordt separaat tegen dagprijs gefactureerd.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom, offertes gelden nooit zo lang. 2 maanden is gangbaar maar tegenwoordig wordt gezegd: materiaal wordt separaat tegen dagprijs gefactureerd.
Die gast kreeg een natte onderbroek toen hij de deur opendeedquote:Op maandag 6 september 2021 21:51 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik mis bovenkastjes. En ik durf te wedden dat dat bad vervloekt gaat worden. Het is zo gepositioneerd dat je er enorm vaak tegenaan gaat stoten wanneer er meer dan één persoon tegelijk in de badkamer is. En met kleine kinderen zal dat vaak het geval zijn.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:11 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Dat is uiteraard zo. Maar bij die laatste aflevering had ik ook het gevoel dat de deelnemers iets moesten goedpraten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder kregen ze toch steevast zo’n wcdouche?quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die gast kreeg een natte onderbroek toen hij de deur opendeed![]()
Maar inderdaad, zo'n kleine badkamer en dan een bad eisen...
Overigens waar ik mij enigszins aan stoor in dit programma is het enorme sponsorgeweld.
Er MOET een badkamer in van sanisale
Er MOET een keuken in van keukensale
Er MOET een trap in van Upstairs
Er MOET een zwarte lelijke deur in van Gers
Er MOET een zwarte pui in van Belisol
Er MOET een ronde spiegel in
Er MOET een visgraat vloer in (al weet ik niet wie dat levert)
Er MOET een verhuiswagen komen van de Snelle Jongens
Kijkt wel lekker weg maar teveel is soort van "scripted".
Stel geeft eisen/wensen
Alex gaat zoeken
Alex kan niets vinden
Alex gaat naar Stel
Stel past wel/niet eisen/wensen bij
Alex vindt een woning
Bob ziet potentie
Bob verbouwt de boel met bovenstaande sponsoren
Stel is happy de peppie
en tussendoor heb je Krabbé die de boel aan elkaar praat en met z'n belachelijke 1,5 meter stok het Stel de woning laat zien
Als jij aannemer zou zijn dan zou het je wel lukken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Niet maanden maar jaren. Ik zoek al 9 maanden naar een tegelzetter en al 6 maanden naar een timmerman
Ik heb tientallen zo niet honderden zzpers en bedrijven gebeld. Velen nemen geen nieuwe klussen aan of je bent in 2023 aan de beurt zonder grapje.
Je vergeet de schoonmaak ploeg.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Overigens waar ik mij enigszins aan stoor in dit programma is het enorme sponsorgeweld.
Stel geeft eisen/wensen
Alex gaat zoeken
Alex kan niets vinden
Alex gaat naar Stel
Alex vindt een woning
Bob ziet potentie
Stel is happy de peppie
en tussendoor heb je Krabbé die de boel aan elkaar praat en met z'n belachelijke 1,5 meter stok het Stel de woning laat zien
Al wel eens van het concept TV-format en sponsoring gehoord?quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:33 schreef RedFever007 het volgende:
Stel geeft eisen/wensen
Alex gaat zoeken
Alex kan niets vinden
Alex gaat naar Stel
Alex vindt een woning
Bob ziet potentie
Stel is happy de peppie
Ja seizoen 1, een oud stel (50 jaar)quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Is er ooit een uitzending geweest zonder tweeverdieners die net kleine kinderen hebben of gaan krijgen?
Dat is vooral omdat iedereen toch maar moet gaan studeren.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik deed vroeger om deze reden bijna alles zelf, maar mijn gezondheid laat dit niet meer toe tegenwoordig. Dit tekort speelt al meer dan 10 jaar maar de afgelopen 4 jaar is het explosief erger geworden. Nu is het ook in andere sectoren ook erger geworden.
Dan ga ik die eens terugkijken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja seizoen 1, een oud stel (50 jaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |